ZoleeSRB fórum hozzászólásai

ZoleeSRB Elküldve: 2014-05-03 22:12 kettõstömegü lendkerék

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
ozon írta: Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon


én azt mondom kettőstömegűben a LUK, kuplungban Sachs. szerintem valeo semmiképp, bár lehet a gyári kettőstömegű pont valeo-s.


Luk a gyárija általában 10-ből 7 6 sebességes 20d-n szar a lendkerék!Viszont olcsóbb mint a többire.


http://olx.hu/hirdetes/bmw3-ke...f8f271ba89

http://webshop.alkatracer.hu/a...ker%C3%A9k

http://olx.hu/hirdetes/bmw-e46...ea3289feb3

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-18 13:03 Autóvásárlás

BMW_Noob83 írta: Hú srácok durva az, ami itt megy. Most nem azért, de "vargadre" simán csak egy baromi egyszerű kérdést tett fel. KB. mit fizet egy E46 tulaj. Erre szerintem a legrosszabb válasz az, hogy google-zd meg, vagy hogy netrisk, stb.
Ilyen kérdéseknél azt fel lehet tételezni, hogy az illető már végigrágta a kérdést, és nem jutott dőlőre valamilyen oknál fogva. Valószínűleg ezért teszi fel egy szakértő fórumon a kérdését.

Erre szerintem az a jó válasz, hogy vagy nem válaszolunk neki, ha nem tudunk, nem akarunk segíteni, vagy odaírjuk, hogy "figyelj, én XY, évente ennyit meg annyit fizetek, de lehet, hogy te fele ennyit fogsz, vagy kétszer ennyit!"

Ő is tisztában van vele - gondolom - hogy neki akár sokszoros eltérés is lehet, de a kolléga tényleg nem azt kérdezte, hogy Ő maga mennyit fog fizetni, hanem hogy akinek E46-osa van, az kb mit fizet. Sok netriskes/netes/elméleti összeg mellett tényleg megnyugtató lehet konkrét számokat látni, még akkor is ha a vége az, hogy ő totálisan mást fog fizetni.

Egy baromi egyszerű kérdést tett fel, nem tudom, hogy miért kell ennyire szétoltani. Az az igazság, hogy a legtöbb hozzászólás nem volt sem konkrétum, sem segítség. Akkor minek írjátok le? Nem akarok senkit megbántani, de ez kb annyira hasznos, mint mikor egy éhezőnek bár kaját nem adsz, de biztosítod afelől, hogy együtt érzel vele. Elnézést, nem kioktatásnak szántam, de én is jártam már így. Feltettem egy barmi egyszerű kérdést (nem itt, más fórumon), és baromira nem kaptam rá választ, csak a fikázás, a terelés, a mellébeszélés, az értetlenkedés, a pökhendi baromságok, és az univerzális patronok hangoztatás, és a végén még le is "hülye sznob"-oztak. Mi értelme ennek? Meg ezen vitázni? Ha valaki feltesz egy kérdést, ami ráadásul még életszagú is, (tehát nem egy nagyon levont, elméleti baromság), plusz érthető is, akkor miért kell mellébeszélni, meg olyan fantasztikus okosságokkal traktálni, hogy "Use the Google, Luke"? Ez annyira felesleges. És ezen még vitázni is...
Váhh...

Nah bocsi, de ez kikívánkozott!

Legyetek jók, és cccccerecccsétek egymást!



Nagyon jó a meglátásod!
Sajnos ez miatt nagyon gagyi már a fórum,aki vmit is tudna segíteni az már szerintem hozzá se szól,mert nem látja értelmét!
A legnagyobb baj,hogy sok a hülye közöttünk bár mennyire is szomorú sajnos ez van és miattunk nézik le a normális BMW-ket is!
Písz

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-13 22:01 Autóvásárlás

vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Belinkelnéd melyikről lenne szó?
Mondjuk sok mindenre nem tudsz következtetni mert az sem mindegy ki használta,milyen gazdája volt,városoztak vele v hosszabb utakra használták.Olasz vagy német autó mondjuk ha már nincs meg a szervíz könyve az már kicsit gyanús,de persze ha meg meglenne az sem jelentene semmit,mert olyat csinálnak amilyet mondasz!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-13 18:21 Üzemanyag minõsítés és átverések!

compact írta:
negativ0001 írta:
compact írta:
rece65 írta: Egyik ismerősöm keveri a gázolajat a sima napraforgó olajjal(tisztával!) és azt állítja hogy semmivel nem rosszabb így mint amikor a tiszta gázolajat tankolta.
Sztem csak szarabb lehet a keverés de kíváncsi vagyok a véleményetekre!
E46 320D-je van 150 lovas és 2003-as..



Akinek nincs pénze gázolajra az miért nem jár bringával vagy gyalog?
Ráadásul a sima napraforgóolaj ára is 350-400ft körül van ha jól tudom.
Gratulálok neki kiváncsi leszek rá, hogy pár hónap használat után hogy áll majd a szája.
Mennyit is spóról vele 1 tanknál?...


Ebbe semmi kulonos sincs, en annak idejen amikor meg olcsobb volt az olaj, akkor csak azzal jartam (Peugeot Partner 1.9 D ) ugyan ugy megy, csak fank szagu a kipufogo fustje es csak nyaron lehet menni vele, mert telen nem inditod be.
A biodiesel is ilyen, csak abban van methanol es meg valami parafingatlo cucc....
.... amugy sokkal tisztabb es tisztito hatasu, mint a sima gazolaj.... ket tank olaj utan szurocsere, mert osszeszedi a mocskot a tankbol.
ui ismerosom hasznalt motorolajjal jar VW 2es Golf.... na az aztan fustol.....szerintem az szet is fogja cseszti a pompajat


Azért a régi adagolósokat szerintem ne keverjük ide, itt cr motorról volt szó ami ha jól belegondolunk a gázolajat sem birja, nemhogy a pancsolt dolgokat.



Én nem igazán vettem rajta észre,h kényes lenne az üzemanyagra...

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-11 09:33 Autóvásárlás

Coyote írta:
Blaze írta:
Coyote írta:
Blaze írta: Sziasztok!

Úgy döntöttem BMW-t szeretnék következő autókat. Megnézve az alternatívákat és lehetőségeket, az E46 320i tetszik a legjobban. Elég sokat végignéztem, németeket is, viszont arra jutottam onnan tapasztalat nélkül nem vágnék bele hogy behozzak egyet. Szóval ő lenne a végleges választás, tudtok róla valamit esetleg?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-7805430


Mellette szól a kellemes ár és a jó állapot, ha az igényeidnek megfelel, menj rá.

Én személy szerint, ha már kupét választanék, akkor nem adnám m-packet, combtámaszos bőrülés, nagynavi, tetőablak alá, ez kupénak kicsit fapad szerintem. A navit meg a xenont leszámítva ez ilyen opel astra felszereltségű cucc, amit feleannyiért megkapsz, kétszer ennyi ajtóval


Köszi!

Igazából nekem gyanús volt az ár, de akkor azok miatt amiket mondtál. Jelenleg ennyi a keret, mert azért az ár felét megtartanám ha bármi váratlan javítanivaló adódna a vásárlás után. De ez a végig vezetett szervízkönyv elég jól hangzik.

És igen... A bőrülés nekem is nagyon kéne De gondolom azt később lehet hozzá szerezni, ha úgy adódna.


Szervízkönyvet bárki rajzol neked A bőrüléssel a kárpitokat is cserélni kellene, jobb ha gyárilag megvan szerintem.


Ahogy néztem ez a kategóriájában a legolcsóbb,szóval vmi lehet h van vele,de persze az is meglehet h csak kell neki a lóvé.A felszereltség az tényleg silány.Szerintem inkább adjál érte kicsit többet ha már megmarad a vétel ár fele, akkor gondolom van még miből!
Mondjuk ez nem néz ki rosszul(már mint képen)meg ha tényleg sürgős neki akkor 100-150el fog engedni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...do-7284221

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-07 18:46 320d Motor

leroyclub írta:
ZoleeSRB írta:
leroyclub írta: Olajcserét szeretnék csináltatni és kiváncsi lennék hogy milyen olajat ajánlotok?


gyári BMW vagy Liqui Moly 5W30


Ahogy nézem a BMW longlife 04 és a Moly között kb 500 forint eltérés van literenként a BMW javára. Mennyi megy bele egy olajcserénél?

Olajszűrőböl milyet vegyek?


BMW 2450ft/liter, Moly 14.000ft/6liter volt 3-4 hónapja!

Szűrőkből én nem vagyok márkafüggő itt szoktam venni amit olcsón adnak:
http://www.filtercenter.hu/

Ja,meg ha kell olajhoz elérhetőség privátba küldök.

Mindig lemarad vmi 5,5 liter kell bele,szóval 6l kell venni.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-07 18:18 320d Motor

leroyclub írta: Olajcserét szeretnék csináltatni és kiváncsi lennék hogy milyen olajat ajánlotok?


gyári BMW vagy Liqui Moly 5W30

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-07 13:09 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Demian írta:
Sziasztok!

Vásárlás előtt állok, de nem igazán vagyok biztos egy dologban.
A konkrét elképzelés megvan, hogy mit szeretnék, E46, benzines. Egyetlen kérdés a motor.
316,318,320,323,325,328,330...nem tudom melyik lenne az ideális választás.
Szerelem autónak szeretném, hosszú távon tervezek vele, ha netán később gyerek, család, hosszabb útra, munkába járni se hagyjon cserben, de ha játszani van kedvem menni, akkor is legyen megbízható és erős társ.
Nektek mi a tapasztalatotok, véleményetek, melyik "méretű" motor lenne az ideális választás?

Előre is köszönöm a segítséget!

Demian


Ha a pénz nem számít akkor nem kérdés 330i,ha számít akkor 318i(143Le verzió), vagy talán a kettő között 320i(170Le).

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-07 13:03 Motorgenerál!

paleszb írta: Sziasztok!

Nem értek hozzá, egy kérdés: a turbó lehet félig, vagy valamennyire gyenge vagy erős?
Az vagy nyomja vagy nem?


Igen lehet gyengébb ha már kopott belül.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-06 17:54 Üzemanyag fogyasztás

rece65 írta:
ZoleeSRB írta:
rece65 írta:
BarG írta:
rece65 írta: Fogyasztásban nem hiszem hogy befolyásolna de..
Ha kannából töltünk rendszeresen gázolajat az autómba(benzinkútról valót)abból lehet gondja az üzemanyag rendszernek vagy vmi másnak?
Tiszta kanna és csak diesel lenne benne tárolva...
Vmint meddig lehet letárolni így gázolajat hogy ne romoljon a minősége?(ha romlik egyáltalán)



Nincsenek jó híreim. Sok éve veszegettem gázolajat, mindenféle kútról 5 literes ionmentes vizes átlátszó PET edénybe. Csak azért, hogy lássam, hogy is néznek ki. Aztán sok ideig álltak a garázsban. Ami szomorú, hogy mindegyikből vált ki valami szilárd üledék, pedig a kútnál mindegyik kristálytiszta volt. Ami változatos, hogy az egyikből sárga pelyhes, a másikból fehér por szerű, a harmadikból barna ragacsos valami. Amúgy minden gázolaj szemre tök azonos színű volt, kivéve a Shell és az OMV prémiumját, amik halvány zöldesek voltak. De kb egy hónapi napfényen állás után ezek is megsárgultak, mint a többi.
Tanulság: lehet kannából tankolni, de szivattyúval és szűrővel szabad csak a tankba tenni az üzemanyagot. És nem fémszitával meg harisnyanadrágon keresztül, hanem olyan finomszűrővel, ami a kocsiban is van.


És ha nem tárolja az ember hónapokig hanem 2-3 nap alatt betöltődik a tankba úgy jó lehet?
Inkább a "kannázásra"kérdeztem hogy mennyire "ártalmas" ha csak utólag szűrővel teszi bele az ember.Tudom az a tuti ha azonnal a tankba tölti a kúton de ha van más lehetőség is akkor meg kell találni a jó megoldást..



Azt én is észrevettem h néha vmi kiválik belőle,de szerintem a kérdésedre a válasz h a kannázás mennyire ártalmas:semennyire!
Most ha a tankba áll,vagy kannába vagy ha a benzinkút tartályába,véleményem v is tapasztalatom szerint semmi.

Én is ezt gondolom de van egy ismerősöm aki állítja hogy ezekhez a nagynyomású turbós autókhoz nem ajánlott a kannázás mert hiába szűröd amikor beöntöd akkor is bejut a szennyeződés a tankba...
És ez a szennyeződés(ha van ilyen..)okozhat dugulásokat,hibákat stb amit a régi autóknál még észre se vettek!
Mondjuk amikor tankolunk is bejuthat a kosz a tankba de annak nagyon kicsi az esélye.
Inkább lehet gond a nem tiszta kanna vagy edény amiből tényleg mehet be kosz..


Ne haragudj de az ilyen okoskodókon (mint az ismerősöd) csak nevetni tudok,természetesen a te dolgod h mit csinálsz,én tapasztalatot írtam, nem gondolatot!
Szerintem nem kéne ekkora problémát csinálni ebből h néha kannából tankolsz,nem attól fog tönkre menni az autó!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-06 15:33 Üzemanyag fogyasztás

rece65 írta:
BarG írta:
rece65 írta: Fogyasztásban nem hiszem hogy befolyásolna de..
Ha kannából töltünk rendszeresen gázolajat az autómba(benzinkútról valót)abból lehet gondja az üzemanyag rendszernek vagy vmi másnak?
Tiszta kanna és csak diesel lenne benne tárolva...
Vmint meddig lehet letárolni így gázolajat hogy ne romoljon a minősége?(ha romlik egyáltalán)



Nincsenek jó híreim. Sok éve veszegettem gázolajat, mindenféle kútról 5 literes ionmentes vizes átlátszó PET edénybe. Csak azért, hogy lássam, hogy is néznek ki. Aztán sok ideig álltak a garázsban. Ami szomorú, hogy mindegyikből vált ki valami szilárd üledék, pedig a kútnál mindegyik kristálytiszta volt. Ami változatos, hogy az egyikből sárga pelyhes, a másikból fehér por szerű, a harmadikból barna ragacsos valami. Amúgy minden gázolaj szemre tök azonos színű volt, kivéve a Shell és az OMV prémiumját, amik halvány zöldesek voltak. De kb egy hónapi napfényen állás után ezek is megsárgultak, mint a többi.
Tanulság: lehet kannából tankolni, de szivattyúval és szűrővel szabad csak a tankba tenni az üzemanyagot. És nem fémszitával meg harisnyanadrágon keresztül, hanem olyan finomszűrővel, ami a kocsiban is van.


És ha nem tárolja az ember hónapokig hanem 2-3 nap alatt betöltődik a tankba úgy jó lehet?
Inkább a "kannázásra"kérdeztem hogy mennyire "ártalmas" ha csak utólag szűrővel teszi bele az ember.Tudom az a tuti ha azonnal a tankba tölti a kúton de ha van más lehetőség is akkor meg kell találni a jó megoldást..



Azt én is észrevettem h néha vmi kiválik belőle,de szerintem a kérdésedre a válasz h a kannázás mennyire ártalmas:semennyire!
Most ha a tankba áll,vagy kannába vagy ha a benzinkút tartályába,véleményem v is tapasztalatom szerint semmi.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-02 21:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta: Sziasztok!

Ältalänos fikäzäsra terjesztenem elö az aläbbi 318i-t.
Szerintetek az ülesnek igy kene kineznie 150ezernel?
Benne van minden jo, ami nekem kene, a tepsi kormänyt es a kazettäst könnyen le lehet cserelni, es van hozzä gari is valamennyi...
Kerlek, ne fogjätok vissza magatokat!
Köszönöm
Endre


Ha sokat városoztak vele nem kizárt,h igen így néz ki...

ZoleeSRB Elküldve: 2014-04-01 11:37 Fóliázás

brutus20 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

Szeretném lefóliáztatni az üvegeket. Tudtok ajánlani korrekt céget korrekt árakkal Budapesten?

Köszi


Nagyjából egyforma árakkal mennek a fóliások (23 körül, ha csak a B oszloptól, A-tól 30 körül). Pl.: bestfólia, thomyfólia stb.


http://www.llumar.hu/kapcsolat.html

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-27 00:27 70ezres km-es szerviz

lorand007 írta:
Tano írta:
lorand007 írta: Tiszteltetem mindenkinek, böngésztem a szerviz listát, ''TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS'' a kérdésem az lenne, hogy hol találom, és mivel tisztitsam, hogyan ? köszönöm


Ez a turbó és az EGR vezérlését biztosító 1-es számú szelepre vonatkozik, az ezen lévő dobozkában van egy lyukacsos szűrő. Ha ez eltömődik akkor akadozhat a vákumvezérlése ezeknek a berendezéseknek. Ha ilyet nem tapasztalsz, akkor nem érdemes lebontani.

Köszönöm a válaszodat, nekem a turbo nem vakumvezérlésű, vagy elnéztem v.mit mert nem találtam a turbohoz vezető vákumcsővet, megnézzem mert sose volt még ellenőrizve


Közben dobtam egy képet:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem tudom, hogy mennyit láttok eből...aztán az olajra lennék még kiváncsi hogy honnen folyhatot oda, sejtésem szerint a levegő szűrő alatti v.miből






E46 szereltek vákumos és elektromos turbóval is, az elektromos már euro4 és 2004.3-4havától szerelték,mondjuk ez a 320d-re vonatkozik 318d nem tudom de akkor gondolom azt is!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-27 00:20 Autóvásárlás

compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE