anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-03-12 19:38 Társalgó

szotakdavid írta:
Motorok22 írta: Sziasztok!

Milyen automata váltó olajat ajánlotok?

Köszönöm a válaszokat!


Gyárit


nehéz kenyér. Nekem ilyet raktak bele, Hivatalos BMW szarvízbe Győr A1
Hozzáteszem Magyarba sehol nem láttam,15 péz volt 4 liter náluk.
http://www.aviflex-shop.de/med...nVI_4L.jpg

Csak után kellett tölteni a hűtő cső cseréje miatt, maradt még vagy 3 liter.

anubisz Elküldve: 2014-03-12 15:43 Futómû és hibái

laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry

anubisz Elküldve: 2014-03-12 08:36 Futómû és hibái

Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg

anubisz Elküldve: 2014-03-11 23:07 hûtõ

kecsurobi írta: Üdv
Kivilant a hűtővíz sárgán de a vízszint megvan azt mondták hogy piszkos a hűtöm a szalonba
Hogy szoktátok takarítani a hűtőt kívűlről belülről?


oszt akkor annak mi köze hozzá? max rosszabb a hűtése. az se mindegy a hűtő,vagy a víz. Van egy szintjelző,a kiegyenlítő tartályba, talán azt kellene ellenőrizni, nem a szart be a szint érzékelő.
Esetleg ha mondják, ki kell cserélni a hátsó difit, mert attól már jó lesz. KB ennyi köze van a bogarakkal teleragadt hűtődnek a hibás szintjelződhöz.
Ha úgy lesz ahogy ők mondják, bocsánatot kérek

anubisz Elküldve: 2014-03-11 23:01 Kopogás hátulról.

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Úgy látszik,sok minden lehet! Drift? 2 napot maradt meg ezen a télen a hó,kicsit játszadoztam vele pár órácskát,de szerintem nem ettől lett baja. Inkább akkor vettem észre mióta feltettem a nyári kerekeket,mert a télivel nem volt ez a hang! Köszi a hozzászólásokat!


havas csúszkálás nem vágja tönkre.
ezért mondom a kerékcsavaros témát. de annak amúgy is lennie kéne hangjának, nem csak lassulva.


Na igen... Várom már a csütörtököt,akkor majd megírom mit mond a gép meg a szerelő!

Benne lenne egy nagy kavics a gumivágatba szorulva

anubisz Elküldve: 2014-03-11 21:31 Kopogás hátulról.

YELLOW írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Furcsa hangra lettem figyelmes. Lassításnál hallok csak kopogó hangot a jobb hátsó kerekem felől. Gyorsításnál nem. Csak ha lassítok,ha fékkel ha motorfékkel. Kuplung,ha be van nyomva ha nem akkor is hallom. Ha nagyobb sebességről lassítok akkor sűrűbben kopog ha alacsonyabb tempóról akkor ritkábban. Csütörtökre kaptam időpontot futóműveshez,de addig is érdekelne a véleményetek,mi lehet a baj! Köszi előre is!


Gondolom nem árulok el titkot, hogy a forgó dolgokat kell vizsgálni a váltótól hátrafelé, te könnyen vagy mert csak hátsó kerekes, fel lehet emelni és úgy járatni,alá állva meg hallgatni hol csattog. XI nél ez nem megy, nem hajtanak a kerekek emelőn.


nem tudom, de én féltengelyre tippelnék, annak a gömbcsuklóira.


Bele értettem a forgó dolgokba, konkrétan nem írtam, mert bármi lehet, bár a kattogás sebességéből lehetne tippelni rá, mert ott minden más áttételen pörög.

anubisz Elküldve: 2014-03-11 20:59 Kopogás hátulról.

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Furcsa hangra lettem figyelmes. Lassításnál hallok csak kopogó hangot a jobb hátsó kerekem felől. Gyorsításnál nem. Csak ha lassítok,ha fékkel ha motorfékkel. Kuplung,ha be van nyomva ha nem akkor is hallom. Ha nagyobb sebességről lassítok akkor sűrűbben kopog ha alacsonyabb tempóról akkor ritkábban. Csütörtökre kaptam időpontot futóműveshez,de addig is érdekelne a véleményetek,mi lehet a baj! Köszi előre is!


Gondolom nem árulok el titkot, hogy a forgó dolgokat kell vizsgálni a váltótól hátrafelé, te könnyen vagy mert csak hátsó kerekes, fel lehet emelni és úgy járatni,alá állva meg hallgatni hol csattog. XI nél ez nem megy, nem hajtanak a kerekek emelőn.


Köszi! Abban bízok,hogy nem lesz nagy gond! Most tervezünk külföldre menni és átszeretnék mindent nézetni.


Én is szombaton indulok. Valami forgó dolog lesz, akár kardán, vagy a kerék körül

anubisz Elküldve: 2014-03-11 20:35 Kopogás hátulról.

Bero írta: Sziasztok! Furcsa hangra lettem figyelmes. Lassításnál hallok csak kopogó hangot a jobb hátsó kerekem felől. Gyorsításnál nem. Csak ha lassítok,ha fékkel ha motorfékkel. Kuplung,ha be van nyomva ha nem akkor is hallom. Ha nagyobb sebességről lassítok akkor sűrűbben kopog ha alacsonyabb tempóról akkor ritkábban. Csütörtökre kaptam időpontot futóműveshez,de addig is érdekelne a véleményetek,mi lehet a baj! Köszi előre is!


Gondolom nem árulok el titkot, hogy a forgó dolgokat kell vizsgálni a váltótól hátrafelé, te könnyen vagy mert csak hátsó kerekes, fel lehet emelni és úgy járatni,alá állva meg hallgatni hol csattog. XI nél ez nem megy, nem hajtanak a kerekek emelőn.

anubisz Elküldve: 2014-03-11 19:34 Nagyobb sebességnél rezonálás

oxigen írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.


Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.

Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.


Minimum,ha váltó javítva volt,már csak végigpróbálom többször is minden funkciót, azok hogy reagálnak, sport állásba, és le,fel tologatósba is.

anubisz Elküldve: 2014-03-11 13:55 Nagyobb sebességnél rezonálás

oxigen írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,


Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.

Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?


Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni


Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet

Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.


a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.

És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.

anubisz Elküldve: 2014-03-11 12:36 330D

krissz írta:
si3rrabravo írta:
krissz írta: Urak, mi a megoldás akkor?


Símaszk, fegyvernek látszó tárgy és egy közeli posta vagy bank! Ki kell egészíteni az 1,3 milliót!


Jójó!
De mégis mennyit? Mi a reális ára szerintetek egy rendes 30d-nek (184ló)?


Vagy benzines,akkor egy kicsivel kevesebbet kell izgulni.

anubisz Elküldve: 2014-03-11 12:33 Fékjavítás

GRM írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.


akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?


1 liter elég, de a tengelykapcsoló munkahengerén keresztül is meg kell(ene) csinálni, így teljes a csere - közös a tartály. DOT 4 SL6 tökéletes bele. A légtelenítő csavarokat csavarlazítóval nem árt előtte befújni, azután pedig megtisztítani a környékét!



Na azt láttam a videón,néztem is,hogy mi a szart csinál ott,azért is kérdeztem rá itt.No azt aztán igen nem tudom hol található.

anubisz Elküldve: 2014-03-10 22:38 Fékjavítás

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.


akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?

anubisz Elküldve: 2014-03-10 22:18 Fékjavítás

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?

anubisz Elküldve: 2014-03-10 22:17 330D

nickname írta:
anubisz írta:
krissz írta: Ma voltam megnézni pár autót, nem voltam lenyűgözve. Közelben lévő autókat választottam. Az első szörnyű volt, épphogy beindult, csörgött a motor, kerékívnél kezdődött a rozsda, sok apró hiba kormány és a belső eléggé kopott. Nekem gyanús például, hogy annak ellenére, hogy faceliftes, a pótféklámpa mégis piros.. A kereskedő annyit tudott a kocsiról, mint én. Azt hajtogatta, hogy a tulaj nagyon sokat ráköltött.. sajnos erre lenne még bőven mit költeni

A második sokkal szimpatikusabb volt, pöccre indult, szépen járt a motor, kicsit büdös volt a kipufógóból a cucc (?). Kisebb horpadások, apró javítások lennének vele. Szervízkönyve 70ezerig van csak vezetve, ez a legnagyobb bajom. Mit gondoltok?



Biztos 300 felett van benne, ha kifogsz egy legyilkoltat,a gatyád rámegy !! az utak zabálják a futóművet, ha kula a motor véged lesz egy dizelnél, egy fél millád azért legyen a számlán tartalékba!!


1.2 - 1.3 Millióért hibátlan és még szervizkönyves is legyen, te tényleg valami rózsaszín álmot kergetsz.


Kicsoda, én? Nekem ne mutasd be. Neki írtam, nem véletlen a minimum fél milla, de jobb ha 1 guriga van tartalékba, de biztos nincs, azért néz 13 ért kocsit. Csak tudja mire számíthat!