Belo írta:
Kedves Márkatársak!
SEGÍTÉSÉG! Röviden leírnám az elmúlt 4 hónapban folyamatosan tartó problémámat!
Autó : E46 1.8 benzin compact , 2003 évj.
A probléma elég érdekes. Az autó fullad, néha nem reagál a gázadásra és menet közben is van, hogy folyamatos gázadásnál ránt egyet és utána megy tovább. Amikor az autó "nem jól működik" alapjáraton kicsi gézadásra fullad a fordulat nagyon lassan ereszkedik vissza és ilyenkor menet közben 3500 fordulatig nagyon lomha , 3500 felett rendesen húz. Mielőtt leírnátok, hogy LÉGTÖMEGMÉRŐ a baj jeleznem , hogy a MÁSODIK, GYÁRI légtömegmérő van benne.
Az autó 1 hónapot volt autóvillamossági szerelőnél valamint 3 hetet volt a RACK AUTO (BMW) -ben Budaörsön. Az autóvillamossági szerelő relét cserélt, az akksi alatt lévő "főmodul" cserélte, de semmi... :/
A RACK-nál frissítették a létező összes frissíthető dolgot az autón szelepházat takarítottak és kijelentették, hogy "ne haragudjak de nem tudják mi lehet a baj, szerintük jól működik, hibát nem tárol a computer" :O!!
Ami elég érdekes az az, hogy amikor az autó a fent említett hibákat produkálja, leállítom és az akksi mellett lévő kis fekete dobozba menő vezetéketek megmozgatom majd újra beindítom akkor hibátlanul működik (egy ideig). A dobozba menő vezetéketek megnézettem, nincs szakadás, semmi hiba! :O
Szóval Kedves BMW Guruk nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ebben segíteni!
Ide vidd el, meg fogják találni a hibát. Nem ajánlanám,ha nem tudnám. Ezzel kellett volna kezdened, és nem költöttél volna vagyonokat masszírozós szervizekbe. Ide már vitettem 320 D mert nem indult, 3 szervizbe bontották darabokra!!! kicseréltek minden faszt, még a váltót is leszedték, mert valami jeladót cseréltek, de az eredeti motor elektronikát is cseréltették, másikra ( használtra ) végül el lett ide vitetve trélerrel,úgy, hogy lecsavarozva a szívósor, stb. 9 kor nekiálltak este 7 kor kész volt, azóta kutya baja.
Elmondanám !! az aksitól vezető egyik vezeték ami ment a motor elektronikához, el volt korrodálva, és nem ment át annyi fesz rajta ami kellett volna a motor vezérlő elektronikának. Mivel nem kapott elég szuflát így nem is igazán akart dolgozni.
Kontakt javítás. Senki nem találta a hibát, ezek kimértek mindent. Előtte máshol darabokra bontottak mindent, kicserélték a fél autót. Ennyi.
Persze nem 20 ezerért dolgoznak, de 3 ember kereste a hibát 9 től estig. 80 ezer volt
előtte másfél hónapig állt a kocsi a szerelőknél, beindítani se tudták,csak bontották az alvázig.
Odamentünk érte másnap,pőccre indult,azóta kutya baja.Lehet osztani,szorozni,kinek mi éri meg !!!
http://www.injektor.hu/ Én ennyit tudtam ezzel kapcsolatban segíteni.