anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-12-14 07:15 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.

anubisz Elküldve: 2014-12-12 13:59 Mi lehet a baj?

krissz írta: Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?


Nem is értem a kérdést, logikus,hogy valahol be engedi. ahol össze van sajtolva. Húzd át valami szilikonos tömítő pasztával.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 21:51 ABS-rõl általában

raul227 írta:
a visszahúzásnak semmi köze hozá.alapból lassan szedi vissza+a sok kosz az övön, nem árt megtisztítani. légzsákhiba az ülésfoglaltság érzékelő miatt is lehet.


valahol van leirás hol lehetne megnézni azt?
mármint az ülésfoglaltság érzékelö...


[/quote]

ABS jeladó. Kontaktolni nem igen tudsz,mivel egy zárt műanyag akármi. Max megtisztított, max a csatlakozását kont.tiszt.megfújod. Egy próbát meg ér. Másik. Ha te szeded ki, ha kicsavartad a csavart, be lesz rágódva nagyon. Meg kell fújkálni, egy fogóval óvatosan !!! tekergetni balra,jobbra,aztán úgy húzni kifelé. Meg tisztittod, a lukat ki tisztítod, utána kend be valami berágódás gátlóval, mert ha kell utána könnyebb lesz kiszedni.
2. ABS.
Felgyorsítasz 60,80 ra, azt beletaposol a fékbe hirtelen padlóig. Ha megy akkor érzed a pedálon hogy rugdos vissza, és a kocsin is érezni fog mert ugye nem fognak blokkolni a kerekek.Ha jó, ha nem akkor igen.

Légzsák. Ha kiolvastátok meg van a hiba, gondolom töröltétek a hibát, mert akkor elalszik, ha esetleg más miatt írta be, ha fenn áll a hiba ugye újra visszaírja és világit.
Elég ha az aksi saru levétele nélkül lett lekötve valamelyik légzsák csati, vagy megmozgatva,és szar az érintkezése. Én levettem az ajtót a múltkor, ugye egyből nekem is égett, mert az ajtó légzsák miatt mivel le vettem az ajtó összes csatlakozását.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 15:42 Motorgenerál!

Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty

anubisz Elküldve: 2014-12-11 15:40 Motorgenerál!

YELLOW írta: ha azt mondom anubisz, akkor leesik? múltkor le tudtál baxni miatta.
egítek. piramis a kód neve.


Én egyet írtam oda a többiek 10 et

anubisz Elküldve: 2014-12-11 15:38 Társalgó

Levi46 írta:
YELLOW írta:

ettől jóval olcsóbban is be lehet szerezni, itt minden nagyon drága...


Néztem több helyen is, de nem talaltam cask ebayen olcsobbat!


https://www.google.hu/search?q...B210%3B184

http://www.neosil.hu/katalogus...m-ontapado

anubisz Elküldve: 2014-12-11 15:17 nyomtávszélesítõ, avagy "pogácsa"

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Drága ellenségeim,és barátaim. Segítségre lenne szükségem, ha lehet valami felni gurutól.
Van 4 darab 7J 17 ET 47 felnim. Egyformák, nem igazán tetszik, hogy nem olyan széles mint a másik ami rajta volt. Mind a kettő garnitúra gyári. Kb úgy szeretném hogy álljon mint a másik
Annak a méretei. Első :7,5J 17 ET 41
Hátsó :8,5J 17 ET 50

Milyen méretű ( mm ) pogácsákat kell beszereznem hogy úgy álljon az ET 47 felnik, mint a másik
ET41 és ET50 es felnik?

Előre is köszönöm.


ha jól számolom, akkor előre: 13mm-es kell, hátra: 16mm-es kell
a tévdés jogát fenntartom, mert közben mróti könyvek után kutakodom a szerencsétlen párának.


Azért számold ki még, nehogy vegyek aztán beleérjen a sárvédőbe

Csak nem állnak úgy ki mint a másik, idegesít már ránézésre is, de gyönyörűen futnak, mint a vaj,semmi rázás.


elnézést tévedtem, előre csak 12mm-es kell, de hátra 16mm-es
ezt most programmal számoltam, az előzőt meg fejben. én kérek elnézést.


akkor ez biztos jó, ugye? Köszi.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 15:15 Motorgenerál!

andrew írta:
andrew írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.

olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.

hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.

nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2



Ha Vanoszos arra figyelj, mert ha pancser akkor nem tudja beállítani !! Nekem volt levéve, teljes tömítés készlet kell hozzá, aztán a szimeringek, szelepvezetők, stb
Gondolhatod hogy szét kell bontani mindent. Szétszedni nem gond, összerakni, és beállítani a vezérlést, közben persze törik ez a vízcső,az a vízcső mert szarrá van öregedve, járulékos költségek meg az apró

anubisz Elküldve: 2014-12-11 15:06 nyomtávszélesítõ, avagy "pogácsa"

YELLOW írta:
anubisz írta: Drága ellenségeim,és barátaim. Segítségre lenne szükségem, ha lehet valami felni gurutól.
Van 4 darab 7J 17 ET 47 felnim. Egyformák, nem igazán tetszik, hogy nem olyan széles mint a másik ami rajta volt. Mind a kettő garnitúra gyári. Kb úgy szeretném hogy álljon mint a másik
Annak a méretei. Első :7,5J 17 ET 41
Hátsó :8,5J 17 ET 50

Milyen méretű ( mm ) pogácsákat kell beszereznem hogy úgy álljon az ET 47 felnik, mint a másik
ET41 és ET50 es felnik?

Előre is köszönöm.


ha jól számolom, akkor előre: 13mm-es kell, hátra: 16mm-es kell
a tévdés jogát fenntartom, mert közben mróti könyvek után kutakodom a szerencsétlen párának.


Azért számold ki még, nehogy vegyek aztán beleérjen a sárvédőbe
Ezeket akarok kicsit kijjebb rakni. Most szintereztettem őket.


Csak nem állnak úgy ki mint a másik, idegesít már ránézésre is, de gyönyörűen futnak, mint a vaj,semmi rázás.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 14:55 nyomtávszélesítõ, avagy "pogácsa"

Drága ellenségeim,és barátaim. Segítségre lenne szükségem, ha lehet valami felni gurutól.
Van 4 darab 7J 17 ET 47 felnim. Egyformák, nem igazán tetszik, hogy nem olyan széles mint a másik ami rajta volt. Mind a kettő garnitúra gyári. Kb úgy szeretném hogy álljon mint a másik
Annak a méretei. Első :7,5J 17 ET 41
Hátsó :8,5J 17 ET 50

Milyen méretű ( mm ) pogácsákat kell beszereznem hogy úgy álljon az ET 47 felnik, mint a másik
ET41 és ET50 es felnik?

Előre is köszönöm.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 14:34 Hidegindításkor "himbál" a motor

banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



Nagyon vákuum gond se lehet, mert akkor melegen is gondok lennének. Nekem is ezt csinálta, most már nem hagy ki a henger, de 1000 től 700 ig nagyon ficánkol a motor, utána megáll rajta a százas élével. Csak hideg indításkor, melegen soha.


Értem. És senki nem tudta még megoldani? Ez nem túl jó hír, ok elviselem kibírom de ez azért hosszú távon nem tesz jót a kocsinak sem(pl a sok himbálás biztos nem jó e kettős tömegűnek amit nem lenne jó cserélni) meg úgy általában sem jó főleg télen hidegben. Nagyon elszomorít hogy senki nem tud rá megoldást..



Nekem most ráadásul megfordult az egész, most ha mínusz van akkor simán jár hideg indításkor, ha 5,6 fok felett van akkor meg csinálja, régebben pont fordítva volt.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 11:16 Lengéscsillapitó

lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.





fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


A mäsik oldalon kilogott szerencsere a csavar,arra lehtt hegesztve egy anya, aztän fel lett izzitva,es kijött. Persze ez mär teljesen kiszerelt futomüvel törtent.


Nálam semmi nem lógott ki, a csavar vége úgy fél centire volt beljebb, ahol letört a fej,ott is befelé tört,úgy fél centire.


Most akkor rendelek hätra is Meyle lengescsillapitot,meg elöre Meyle lengökart,mert abban ki lehet cserelni a szilenteket külön .


Nekem már 2 garnitúra van egy új, ami most van benne, egy szar amit jlaci megcsinált kicserélhető gömbfejesre. az a tartalék. Így csak cserélgetnem kell a lengőkarokat.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 11:13 Hidegindításkor "himbál" a motor

banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



Nagyon vákuum gond se lehet, mert akkor melegen is gondok lennének. Nekem is ezt csinálta, most már nem hagy ki a henger, de 1000 től 700 ig nagyon ficánkol a motor, utána megáll rajta a százas élével. Csak hideg indításkor, melegen soha.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 11:08 Lengéscsillapitó

lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.





fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


A mäsik oldalon kilogott szerencsere a csavar,arra lehtt hegesztve egy anya, aztän fel lett izzitva,es kijött. Persze ez mär teljesen kiszerelt futomüvel törtent.


Nálam semmi nem lógott ki, a csavar vége úgy fél centire volt beljebb, ahol letört a fej,ott is befelé tört,úgy fél centire.

anubisz Elküldve: 2014-12-11 11:05 Mi lehet a baj?

Belo írta: Kedves Márkatársak!

SEGÍTÉSÉG! Röviden leírnám az elmúlt 4 hónapban folyamatosan tartó problémámat!
Autó : E46 1.8 benzin compact , 2003 évj.

A probléma elég érdekes. Az autó fullad, néha nem reagál a gázadásra és menet közben is van, hogy folyamatos gázadásnál ránt egyet és utána megy tovább. Amikor az autó "nem jól működik" alapjáraton kicsi gézadásra fullad a fordulat nagyon lassan ereszkedik vissza és ilyenkor menet közben 3500 fordulatig nagyon lomha , 3500 felett rendesen húz. Mielőtt leírnátok, hogy LÉGTÖMEGMÉRŐ a baj jeleznem , hogy a MÁSODIK, GYÁRI légtömegmérő van benne.
Az autó 1 hónapot volt autóvillamossági szerelőnél valamint 3 hetet volt a RACK AUTO (BMW) -ben Budaörsön. Az autóvillamossági szerelő relét cserélt, az akksi alatt lévő "főmodul" cserélte, de semmi... :/
A RACK-nál frissítették a létező összes frissíthető dolgot az autón szelepházat takarítottak és kijelentették, hogy "ne haragudjak de nem tudják mi lehet a baj, szerintük jól működik, hibát nem tárol a computer" :O!!

Ami elég érdekes az az, hogy amikor az autó a fent említett hibákat produkálja, leállítom és az akksi mellett lévő kis fekete dobozba menő vezetéketek megmozgatom majd újra beindítom akkor hibátlanul működik (egy ideig). A dobozba menő vezetéketek megnézettem, nincs szakadás, semmi hiba! :O

Szóval Kedves BMW Guruk nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ebben segíteni!




Ide vidd el, meg fogják találni a hibát. Nem ajánlanám,ha nem tudnám. Ezzel kellett volna kezdened, és nem költöttél volna vagyonokat masszírozós szervizekbe. Ide már vitettem 320 D mert nem indult, 3 szervizbe bontották darabokra!!! kicseréltek minden faszt, még a váltót is leszedték, mert valami jeladót cseréltek, de az eredeti motor elektronikát is cseréltették, másikra ( használtra ) végül el lett ide vitetve trélerrel,úgy, hogy lecsavarozva a szívósor, stb. 9 kor nekiálltak este 7 kor kész volt, azóta kutya baja.
Elmondanám !! az aksitól vezető egyik vezeték ami ment a motor elektronikához, el volt korrodálva, és nem ment át annyi fesz rajta ami kellett volna a motor vezérlő elektronikának. Mivel nem kapott elég szuflát így nem is igazán akart dolgozni.
Kontakt javítás. Senki nem találta a hibát, ezek kimértek mindent. Előtte máshol darabokra bontottak mindent, kicserélték a fél autót. Ennyi.
Persze nem 20 ezerért dolgoznak, de 3 ember kereste a hibát 9 től estig. 80 ezer volt
előtte másfél hónapig állt a kocsi a szerelőknél, beindítani se tudták,csak bontották az alvázig.
Odamentünk érte másnap,pőccre indult,azóta kutya baja.Lehet osztani,szorozni,kinek mi éri meg !!!
http://www.injektor.hu/
Én ennyit tudtam ezzel kapcsolatban segíteni.