anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2015-01-22 13:51 kiegyenlítő tartály

Akinek benzinese van, legyen szíves megírni, hogy meleg motornál valamennyire összenyomható a termosztátból kivezető cső? Mert az enyém atom kemény, és eddig nem volt az, puha volt üzemi hőfokon, most meg olyan kemény,hogy milliméterekre se tudom összenyomni. Eddig ha mentem a kocsival,utána simán le tudtam tekerni a kupakot, szisszent egy picit azt kész.

anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:59 Motor-váltó

banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.


Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?

Ha görgő lesz az nem, csak idegesítő, mert hallani.És ha romlik egyre hangosabb, de amúgy semmi gáz nincs. Járni lehet vele.Le nem fog esni. nem is drága, persze ha a görgő.
De azt hallani ha pörgeted a motort és hallgatod elől a motortérbe.
Tévedés jogát fenntartom. Persze ha a motorból jön a ciripelés az más.

anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:51 Plasti Dip - a folyékony gumi

krissz írta:
anubisz írta:
blueman írta:
kzste írta: Sziasztok! Érdeklődnék, hogy csinált e már valaki alufelni színhatást plasti dippel? Ha igen, azt hogyan csinálta? Melyik színek kellenek hozzá? Én a fémszürkére és a fényeffektre gondoltam, talán ezekkel lehetne elérni ezt a hatást.


Sokáig gondolkodtam én is a plasti dipes alufelni színezésen, de egy szakavatott lebeszélt róla, ugyanis több ismerőse búcsús hatásúnak jellemezte a plasti dipes alufelni színezést, ezután inkább festette.

Nyáron a tapasztalatok alapján én a porfestéssel fogom elérni a kívánt hatást, valami ilyesmit:
http://img19.olx.hu/images_apr...ltatas.jpg




Én is ilyenre csináltam,talán kicsit világosabb. 4000 volt darabja telibe.


Egy pár képet meg egy elérhetőséget tudnál adni? A 4000 csak a festés vagy kompletten az egész? Elgondolkodtatott ez a felni festés dolog.


Ő,én homokszórattam előtte csontra az volt 24 ropi. A festést (porfestést ) Pesten csináltattam.
Majd megkeresem és megírom privátba. De Pesti műhely.


http://flocking.hu/hu/felni-szinterezes.html

anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:47 Motor-váltó

banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.


Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.

anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:12 xenon próbléma.

toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Pedig nem ! csinálok videót ha nem hiszed el

Beülök lámpa fel minden ok.. belóül hiába tekergetem a 0,1,2,3 -at se lejjebb se felejbb nem megy.. viszont ha pl hátulra telelököm pl szekrénnyel volt mrá rá példa bugott és lejjebb ment magától. pedig halogénem van, mindegy csak érdekességképpen irtam le


Taníts mester
Ha nálad így működik, akkor a "hiba" nálad van, biztos lehetsz benne, hogy nem így jött ki a gyárból. A futóművön rajta vannak a jeladók? Akkor az autód xenonos volt, legalábbis egy időben, és utólag variálták át/vissza halogénre, de nem mindent megfelelően. Gondolom használtan vetted, nem?


Nem akarlak én tanítani csak leírtam,hogy nálam ígyí mükszik. és igen használtan vettem 2 éve.
Futomü melyik részén kell lennie a jeladóknak?! megnézem akkor már tényleg.

De akkor azt mond meg,hogy miért nem reagál a benti kapcsolo tekergetésére 0,1,2,3, ra?!


Jobb első,és hátsó lengőkar.
http://bmwfans.info/parts-cata...ol_sensor/

anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:00 Plasti Dip - a folyékony gumi

blueman írta:
kzste írta: Sziasztok! Érdeklődnék, hogy csinált e már valaki alufelni színhatást plasti dippel? Ha igen, azt hogyan csinálta? Melyik színek kellenek hozzá? Én a fémszürkére és a fényeffektre gondoltam, talán ezekkel lehetne elérni ezt a hatást.


Sokáig gondolkodtam én is a plasti dipes alufelni színezésen, de egy szakavatott lebeszélt róla, ugyanis több ismerőse búcsús hatásúnak jellemezte a plasti dipes alufelni színezést, ezután inkább festette.

Nyáron a tapasztalatok alapján én a porfestéssel fogom elérni a kívánt hatást, valami ilyesmit:
http://img19.olx.hu/images_apr...ltatas.jpg




Én is ilyenre csináltam,talán kicsit világosabb. 4000 volt darabja telibe.

anubisz Elküldve: 2015-01-19 21:55 Motor-váltó

YELLOW írta:
sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.


ha valaki dekódolta szóljon


Én nem érteni Mággyár....

anubisz Elküldve: 2015-01-18 20:57 Autómata váltó hibakód

szegenysanyi írta: lehet, hogy megoldódott a hiba, és nincs is köze a váltóhoz. Mikor haver kiolvasta mondta, hogy a Maf szenzor xar, próbáljam meg, hogy megfújkállom féktisztítóval, ne tegnap volt időm kiszedtem, jót megfürdettem féktisztítóval, megtörölgettem, és azóta jó a kocsi. Lehet a szenzor hibája miatt ilyen vészüzembe rakta a kocsit vagy mi?


Elnézést,hogy bele szólok. Van köze hozzá. Ha lehúztam a csatit a tömeg mérőről,akkor a váltónál írta a fogas kereket nekem is. Ha próba képpen lehúztam a csatit,és úgy mentem a kocsival,a váltó szarúl működött. Rángatva agresszívan váltott.
Tehát összefüggésbe van. Hogy hogyan,nem tudom,de befolyásolja a váltót. (automatát )

anubisz Elküldve: 2014-12-21 14:52 hûtõ

Korán örültem a múltkor. Most az enyém is engedi valahol. 2,3 nap után nyomtam megint bele majdnem 1 litert, előtte is elment vagy fél liter. Örülök neki, meg a nyomozgatásnak, ugyan hol szivároghat, megint.

anubisz Elküldve: 2014-12-18 00:24 Hidegindításkor "himbál" a motor

banditosz001 írta:
anubisz írta: Szerinted az jó üzlet, ha rá költesz 400 ezret, és 10 000 /1 liter helyett 10000 / 0.5 litert fog enni? Főleg ha ugyan úgy enni fogja.
Szerinted? évi 5 liter olaj / 50 000 km vagy egyben 400 ezres kiadás.


Félreértetted.Ha visszaolvasol kiderül hogy nagyon valószínű sőt biztos hogy meg kell bontania motort úgyis és ha már szétszedjük meg lehet nézni hogy mit lenne érdemes cserélni főleg ha az okozza a fennálló hibát is esetleg.Amúgy meg nem tudom hol kerül 400ezerbe egy motorfelújítás de nálunk biztos nem, annak az áráért két kitűnő állapotú használt motort is veszek...



Majd a végén számolj.
Csak jelezném. Márkaszervizbe 300 000 lett volna hogy leveszik,és visszarakják a hengerfejet. Tömítés készlet benne volt az árba. Semmi más. Hengerfejet meg viszem ahova akarom,csináltatom ahol akarom. Ha közben, törik,mállik valami ez hatványozottan ugrik felfelé. Ha külsős szerelő csinálja egye fene legyen a fele, megint ott leszel a 400 körül, mert az kb 800 lenne egy márkaszervizbe.
Ha egy automata váltót 300 ért újítanak fel, gondolod egy hengerfejet 100 ért megcsinálnak? Váltót csak leveszik, 10 perc alatt szedték darabokra előttem.
Ő, na mindegy. Már csak gondolkozz, hogy minden folyadékot cserélned kell, olaj, hűtő víz,fagyálló, ilyen olyan apró dolog, tömítés készlet minimum 50 ezer, és az valami fos márka csak. akkor még nem találtak hibát, ha találnak azt is javítani kell.
Kértél már rá ajánlatot? Az annyi az ritkán annyi, egy 12 éve kocsinál.

anubisz Elküldve: 2014-12-17 23:48 Hidegindításkor "himbál" a motor

Szerinted az jó üzlet, ha rá költesz 400 ezret, és 10 000 /1 liter helyett 10000 / 0.5 litert fog enni? Főleg ha ugyan úgy enni fogja.
Szerinted? évi 5 liter olaj / 50 000 km vagy egyben 400 ezres kiadás.

anubisz Elküldve: 2014-12-16 23:43 Ékszíj tárcsa

Megint susog valami elől. Pár hónapja cseréltem görgőket. Bedilizek. Leszedem a szíjat,megpörgetem őket semmi hang,nem is kotyognak. Még is susog valamelyik.
Alulról hallgatva a kormányszervó felől hallom, de abba ha rossz lenne a csapágy nem így susogna. Szerintem. Hogy szűrjem ki, mikor mindenfelé nyomja ott elől a hangot,oda hajolni nem tudok. Mindjárt szétbaszom az egész kocsit egy baltával.
Nincs valami spéci trükkje valakinek?

anubisz Elküldve: 2014-12-16 19:36 hûtõ

ArkyCsaba írta:
Tano írta:
robert324 írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek , olyan problémám van nekem hogy a vízcsövekben nagy a nyomás, annyira hogy üzem melegen nem bírom összenyomni , már a hűtőt is szétnyomta vettem bele egy másikat ,a mai nap meg a kiegyenlítő tartályt nyomta szét , hengerfejes nem lehet mert nem eszi a vizet meg nem füstöl fehéret sem . Mi lehet a baj ?
Az autó egy a46 316i 1.9 L.
Köszönöm a válaszokat !


A kiegyenlítő tartály kupakjában van egy szelep, ami nagy nyomás esetén engedi túlfolyni a rendszerből a folyadékot. Lehet ez nem jó, és így máshol szökik a nyomás. Esetleg próbáld meg ezt cserélni.


Szia,ugyanez volt nálam is, az elöttem szóló megmondta a választ,nekem is azt kellett cserélni.


Normális márkaszervizbe időközönként cserélik is.Nekem is cserélték. Lassan én is nézek egy újat, mert ez már benne van vagy 3 éve. Nekem keresztbe hasadt ketté az egyenlítő tartály,az autópályán.

anubisz Elküldve: 2014-12-14 18:39 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474


az csak arra van ha lemerült az elem. azt hiszem ezek az újak megint elemesek. de attól indít, mert a chip az független. chip alatt egy tekercset értek egy vagy kondival, csak mindneki így mondja. az nincs kapcsolatban semmivel. olyan mint egy RFID cucc.
igen sima másolt kulccsal, vagy egy másik autó kulcsával meg lehet próbálni, bár a másik autó kulcsát lehet el sem tudod fordítani, bár hallottam olyat, hogy el lehet. de E46-nál a műanyag kulcs is indít, abban is benne van a "chip".


azt nem tudtam, nekem nincs műanyagom, de nem gondoltam,hogy abba van chip. azt gondoltam az csak arra van,hogy be tudj a kocsiba jutni

anubisz Elküldve: 2014-12-14 18:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474