b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2013-03-10 14:59 Társalgó

ember84 írta: Sziasztok!
Húú látom nem sokan tudják ezt a IMA dolgotAzért remélem valaki jön aki segít


Esetleg egy pap?

b_imi Elküldve: 2013-03-09 21:01 Társalgó

valter320d írta: Így kell a motort gyorsan kiszedni ÁLLATOKKKKK!!!!!!!!!!!

http://wohoo.hu/post/6342


Ebben a megoldásban népszerű a Golf.
[url=http://www.youtube.com/watch?v=GpT9Sqh9aRM]
YouTube videó

b_imi Elküldve: 2013-03-09 20:43 alufelni

Striker írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy milyen szerepe van a tehermentesítő gyűrűnek?
Mert én levettem az alufelnimet (17") és semmilyen gyűrű nem volt alatta lehet hogy nem minden felni alá kell?!
Nagy baj ha nincs vagy ez csak részletkérdés?


A tehermentesítő gyűrű akkor kell, ha a felni központi furata nagyobb, mint az kerékagy mérete. Ez a gyűrű segít a pontos illesztésben, amikor felrakod a felnit, és így nem a csavarokkal kell központosítani.

b_imi Elküldve: 2013-03-06 18:36 Szívócsonk-pillangószelep

ember84 írta: Helló szia szakik!
Ledugózás esetén azt az egy tengelyt,ami működteti az összes pillangót,meghagyjátok??Vagy le kell venni,a vákuumharang szára maradjon csak?Köszi!!


Nálam maradt.

b_imi Elküldve: 2013-03-05 21:42 alufelni

csatis1 írta:

Holnap mennek fel a 20-asok, na arra a "komfortra" még kíváncsi leszek!


Úttörővasút feeling

b_imi Elküldve: 2013-02-14 12:25 320d Motor

xlzx írta:
lalada írta:
SirToma írta: Sziasztok Srácok.

20d 150le-nek mennyi az üzemi hőfoka, hűtővíz-re gondolok.
Olyan, mintha nem állna be teljesen függőbe a mutatóm, hanem 1mm-el balra dől.
Néztem a titkos menüben, 84fokon van.
Melegszik a kocsi rendesen, fűtés is oks.

Köszi:Toma


nekem anno a 150 lovas 86 fokot tartott néha 87-et. ( bemelegedett,város)
a mostani 163 lovas 84-85 körül ingadozik. (város)
termosztátot még nem cseréltem.


Neked nem is kell cserélned, az új eu4 eu5 motorok alacsonyabb hőfokon dolgoznak!(82-85)


EU4-nél (M47N)a nagy termosztát 88°C-nál, az EGR termosztát 90°C-nál nyit.

b_imi Elküldve: 2013-02-12 13:12 320d Motor

Takiii írta:
b_imi írta:
kisg325 írta:
b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.


Igen a görgő megszorult. A gyári szíj nekem is jó volt, de a csere után nyikkan, pedig már két fajtát is kipróbáltam.


Cseréld ki a főtengelyékszíj-tárcsát az autódon, mert az nyekeg...


Kicseréltem és így is van hangja.

b_imi Elküldve: 2013-02-09 19:14 Szívócsonk-pillangószelep

kbalint írta: Sziasztok!

A pillangó szelepeket ha ki szeretné valaki szerelni.....
Az nem elég ha a gyáriról csak simán leszereli az ember a lapkákat
amit az a 2 kis csavar tart a tengelyen :: és utána simán vissza teszi őket ::
Minden fúrás faragás és facsavaros megoldás nélkül ?
El tud az esetleg ott szabadulni az a tengely ? Útba lesz esetleg valamiért ?
Gondolkodom az esztergált dugós szetten tömítésekkel...
Ebay-en 10eft kompletten, de ha a gyárit ilyen módon vissza lehetne tenni akkor annak jobban örülnék. Félreértés ne essék, nem a 10eft-ot sajnálom !!! Csak gondolkodtam ezen.

Tudna valaki ez ügyben kicsit segíteni a tapasztalataival ?

Van valakinek tapasztalata hogy milyen "szerekkel" és eszközökkel lehet a legtisztábbra pucolni a szívótorkot és az Egr-t ?
(pl. brigéciol és budikefe..... ) vagy
valami erős zsíroldó és forró víz nagy nyomással... ?


Az a baj ezzel a megoldással, hogy az esetleges olajszivárgás nem szűnik meg. Egyszerűbb teljesen kiiktatni, nem nagy meló.



b_imi Elküldve: 2013-02-06 22:05 Autóvásárlás

zoliika írta: Bajor lego fanatikusoknak


Zsír verda, csak én nem látom benne az 580E-t, vagy más se?
Ebben nem sok ép elem maradt, max. a váltógomb.

b_imi Elküldve: 2013-02-05 17:28 320d Motor

kisg325 írta:
b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.


Igen a görgő megszorult. A gyári szíj nekem is jó volt, de a csere után nyikkan, pedig már két fajtát is kipróbáltam.

b_imi Elküldve: 2013-02-05 12:22 320d Motor

kisg325 írta: Én is szeretek "szart" venni,azért is vettem BMW-t!

Különben kihagytátok az izzításvezérlőt is a hibalistáról!

Az én autómban óra szerint 151.000 km van jelenleg,ami ugye biztos több,lévén,hogy valamikor kinti autó volt...

Én összesen a motorra 4 izzítógyertyát és egy izzításvezérlőt költöttem,ami hibának tekinthető. Egyéb költségeim más hibákból,kopásokból,stb. eredtek és más területein voltak az autónak.
Annyit még hozzátennék,hogy az első henger befecskendezője gyengébb,mint a többi,de határértéken belül van,illetve a generátor szíj feszítőjét kéne cserélnem,plusz a kisegítő fűtést valószínűleg.

Hiába beszélünk itt bármiről is,az autó előélete a lényeg! Természetesen egy idő után minden autó kezd hanyatlani,de nem mindegy,hogy mikor...



A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


b_imi Elküldve: 2013-02-03 21:45 320d Motor

szotakdavid írta:
ute107 írta:
b_imi írta: e]

Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


De nem jobb kétszer annyiért porlasztót cserélni....Meg üzemanyag szivattyút.
Több 150le-ben volt motor cserélve, mint adagolósban.

De ezt ne itt tárgyaljuk mert kb. olyan kényes kérdés, mint a benzin-diesel vita...

Ha szeret a kérdezőnk szerelgetni akkor inkább a 136le-s. Ha inkább szereltetni szeret ($) akkor commonrail.


tuti megdobálnak páran...



Én osztom a véleményedet ha 6 gangot szeretne lehet tenni a 136 lovasra is és véleményem szerint is szerelhetőbb a 136 lovas mint a 150


Köszönöm a részletekbe menő tájékoztatót, de ez engem nem nagyon érdekel. Remélem nem probléma.
Csak leírtam a véleményem az enyémről, de egy szóval se mondtam, hogy a 150 lovas verziót vegye meg...

b_imi Elküldve: 2013-02-03 20:34 320d Motor

vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
b_imi írta:
tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !


Szerintem a 150 lovas már elég jól mozgatja a kasztnit és a 330Nm is meggyőző. Keveset fogyaszt, és nem hangos.


Ja, viszont kurv@ sok a típushibája... + lényegesen hangosabb mint az adagolós.
A 136 lovas jobb választás.


Ezt megerősíthetem,de sok a leharcolt 136 lovas.



És legalább annyi a 150 lovas lehajtott romhalmaz is.
Oda kell figyelni vásárláskor és legalább 4-5 autót meg kell nézni ahhoz, hogy legyen viszonyítási alap. Továbbra is az adagolósat javaslom.
Nincs ékszíjtárcsa, porlasztó, pillangószelep stb probléma vele mint a 150 lovassal. És nincs olyan "kopogós" motorhangja sem.


Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.

b_imi Elküldve: 2013-02-03 13:11 320d Motor

tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !


Szerintem a 150 lovas már elég jól mozgatja a kasztnit és a 330Nm is meggyőző. Keveset fogyaszt, és nem hangos. Az eltelt 5 év alatt kb. 120E-t költöttem a dízel motorra. Üzemanyagban ennek kb a 4 szeresét megspórolta feltételezve, hogy a benzin motorra ez idő alatt egy fillért se kell volna költeni. Hosszú távú utazásnál akár 1200Km is lehet egy tele tankkal a hatótáv, ami elég jó.

b_imi Elküldve: 2013-02-01 22:16 Bmw Mp3

kisg325 írta: Az én autóm 2004.07 havi és nem játszik mp3-at! Szépen benyelte a lemezt és nem akarta visszaadni.

Szóval nem feltétlen igaz az az állítás,hogy 2004 után a gyári fej alkalmas mp3-as lemez lejátszására. Lehet van ilyen,de nem mindegyik!!!


Az enyém '04.09. havi és lejátssza az mp3-at is