b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2013-07-14 21:30 Felni csere

Pocses írta: Én sem tudom az enyémnek mi a pontos neve, de ha jól tudom erre a típusra szokták mondani "lemezfelni" pedig ugye alu. Anno mikor megjelent az E46 ezzel a felnivel tetszett a legjobban.


Styling 46 Ellipsoid-Styling 7X16" ET47 7,39kg!
Van belőle 6,5" széles ET42 6,12kg

A 7X16"-os lemez 8kg

b_imi Elküldve: 2013-07-14 21:15 Felni csere

kecsurobi írta:

Üdv
Megtudná nekem mondani valaki ennek mi a neve milyen felni?


Styling 268 Doppelspeiche 7X16" ET31 9,3kg

b_imi Elküldve: 2013-07-12 13:57 Akkumulátor

Sky írta: Helló márkatársak!
A dízeles, 20d tulajokat kérdezem, (gondolom, mást is érdekel) tudja-e valaki, hogy az önindító mennyi áramot vesz fel indítózás közben? Ez nagyban befolyásolja az akku élettartamát is. Ezt gjmű villamosságis szaki tudja megmérni egy spéci lakatfogóval, de persze nekem ilyen nincs. Esetleg valaki megmérte/megmérette már? Van erről tapasztalat? Biztos más az áramfelvétel hideg vagy meleg motornál, nyáron vagy télen. Mennyi a "normális" érték? Van erre gyári adat?
:


2,0 kW a teljesítménye a 12417787356 számú változatnak. Ez, ha jól számolom 12V feszültségnél 167A

b_imi Elküldve: 2013-07-09 15:29 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Pár kép a cseréről.



b_imi Elküldve: 2013-07-01 22:00 Elsõ lengõkar hátsó szilent

jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!


Én nem értem vagy te ?
Ugyan olyan gyári házba lesz mint a tied, csak másikban.




értem, csak nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet. meg le akarom festeni az alutestet


Ezt komolyan gondolod Yellow???


"kalapáccsal nem jön ki" azt is szereti az alu

b_imi Elküldve: 2013-07-01 20:03 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Ha ez fémesen kopog, akkor ott már nagy baj van, mivel a gumi rész nincs meg.

b_imi Elküldve: 2013-07-01 20:01 Elsõ lengõkar hátsó szilent

andree írta:
b_imi írta:
andree írta:
b_imi írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?


Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot


Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?


Kopog, lóg, kifolyt belőle a folyadék, bizonytalan a vezetés, stb.
Ha behúzott kéziféknél előre hátra forgatod a kereket, mozog az egész futómű.




Milyen méretű gömbfej kinyomóval lehet lehúzatni a lengőkarról?
A kopogás milyen? Inkább tompább huppanós vagy éles fémesebb?
Yellow ha kicserélem akkor neked adom a régit kísérletezni.


Lecsavarozod a kasztniról és lehúzod. Ha rá van szorulva, akkor egy kis szilikon a gumi és a lengőkar közé, meg kell erősen mozgatni és lejön.

b_imi Elküldve: 2013-07-01 19:26 Elsõ lengõkar hátsó szilent

andree írta:
b_imi írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?


Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot


Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?


Kopog, lóg, kifolyt belőle a folyadék, bizonytalan a vezetés, stb.
Ha behúzott kéziféknél előre hátra forgatod a kereket, mozog az egész futómű.


b_imi Elküldve: 2013-07-01 18:33 Elsõ lengõkar hátsó szilent

csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot

b_imi Elküldve: 2013-06-26 10:21 Társalgó

b_imi Elküldve: 2013-06-21 19:50 Felni csere

ember84 írta:
Tano írta:
kbalint írta: Sziasztok !

17" 8J ET15 - esetleg beférhet e 2002 FL touring alá ?
18" -ban ugyanez beleért hátul a gépezetbe, elöl is néha skríbolta a dobbetétet, esetleg 17-ben elférne ?


A probléma ezzel az ET15, nem pedig a 18". Ez is bele fog érni.


A gyári ET-je 47-nem menj 30 alá!!!Ha mész ne csodálkozzz,ha odavág!


Nekem 29 van hátul, és

b_imi Elküldve: 2013-06-09 19:39 gumis tapasztalatok

zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokbanVolt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.



Nálam a 225-össel a vegyes fogyasztás 6,2l, de ha autópályázok (140) akkor 5,3l. (szerintem a gumi lesz a probléma)
A 205-ös "über fossal" a vegyes 6,5l, a pályás 5,1l.

b_imi Elküldve: 2013-05-24 14:02 Társalgó

zoliika írta:
Szép!
Hol csináltattad?


Pepita CarPit

b_imi Elküldve: 2013-05-24 11:07 Társalgó

Elkészült a kormányom

b_imi Elküldve: 2013-05-03 16:07 Fékjavítás

Szabi46 írta: Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy fogott az egyik fékje? Mert nekem a bal eleje fog menet közben is, jól felforrósodik és jön a fék szag, persze mindezt 100km-re otthonról csinálja, de kénytelen voltam haza menni vele.
A féknyeregben a dugattyú lehet a hibás? Szétszedni és féktisztító spray? :


Nálam a porvédő egy kis helyen kifordult és már kezdett rozsdásodni a dugattyú felülete. Tisztítás, megjáratás és a porvédő visszarakása után tökéletesen működik.