b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2012-12-13 19:59 Társalgó

YELLOW írta:

na ez a gyökérség öregem. fikázod a kommentem, de a tuttit meg baszod elírni. gratulálni tudok. én legalább próbálok segíteni. amit írtam nem faterom mondta, mert dolgozik. csupán következtetek, ha ő merte sok évig úgy bent hagyni az autóban, hogy be sem vizsgáltatta, és emlékszem mindig mondta, hogy amíg a zöld jelzésben van a mutató, addig jó. persze attól függ miről beszélünk, mert azt hiszem anno a halonnal oltónál kellett anyagot cserélni benne. meg ha bele gondolok mit lehetne rajta nézni?
na 22 éves tapasztaloddal, oszt már meg, ne maradjak hülye....


Gondolom nem láttál még olyan készüléket, aminek a nyomásmérő műszere a zöld tartományban volt, csak a éppen nem működött, mert nem volt benne hajtóanyag! Sajnos az a fránya műszer elromlott...

Beírsz ide rendszeresen hülyeségeket, aztán felháborodsz ha valaki szóvá teszi.
Simán kioktatod a fórumtársat helyesírásból, bár a tiéd igazán csapnivaló
És még sorolhatnám az úgy hallottam, úgy gondolom hozzászólásaidat... Ez vagy Te.

Különben honnan tudod, hogy nem válaszoltam?

b_imi Elküldve: 2012-12-13 15:43 Társalgó

YELLOW írta:
Snowman írta:
si3rrabravo írta: Szamit vajon, hogy egy poroltonak lejart a "felujitasi" ideje evekkel es vennek egyet hasznaltan a kocsiba? Eleg ha a nyomas megvan benne? Vagy azert egy ido utan kuka lesz ugy is?


Nem elég. Ha lejárt, akkor be kell vizsgáltatni, hogy minden rendben van-e vele. (vannak erre szakosodott cégek) De szerintem pár ezer Forinton nem múlhat a biztonság...


maradjunk abba, hogy apám tűzmegelőzési előadó volt a tűzoltóságnál. ha a nyomás rendben akkor nem kell vele semmit csinálni. ami cimke van pl cégeknél is, az ugyanaz, hogy ránéz a műszerre, ami rajta van, ha jó a nyomás, akkor ragasztja az új cimkét. ja meg átnézi, hogy nincs-e rongálva. amin nincs műszer azt meg nem fogják leellenőrizni. vagy kidobod mikor lejárt, vagy reménykedsz, hogy jó lesz utána is (tesco-s izék)


szerk.: de Anubisz majd megmondja, ha minden igaz ő tűzoltó...


Én csak szerény 22 évet töltöttem a szakmában, de ezek után inkább nem nyilatkozom. Profi voltál megint, ahogy megszoktuk ezt már tőled.

b_imi Elküldve: 2012-12-01 18:24 320d Motor

anubisz írta:
csbalu írta: Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...


Max ujjat, aztán ha kezdi lefosni magát, lecserélni, ahogy a Német teszi, vagy tette régen.


Nem mindegy, hogy új, vagy ujj

b_imi Elküldve: 2012-11-23 20:10 Motorolaj

BarG írta:

A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.



Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...

b_imi Elküldve: 2012-11-20 18:53 Szívócsonk-pillangószelep

popovic írta:
b_imi írta:
popovic írta: sziasztok
nemreg vagyok bmw tuladonos
(1.5 eve)

, es olvasgatom ezt a jo kis powerfanatics forumokat
szeretnek minel tobbet megtudni az autorol es az esetleges hibakrol...stb
szoval motoszkal a fejemben most ez a pillangoszelep dolog,
erdemes kiszedetni belole meg mielott problema lenne ??!
nem vagyok egy aggressziv vezeto ezert igazabol 3000 fordulat fole soha nem porgetem a motort de attol meg elojohet ugye?!
udv:popi

320d touring 150ps


Igen, célszerű eltávolítani. Az esetleges hiba megelőzése olcsóbb, mint a javítása.


koszonom!
es otthon magam nekieshetek ennek a melonak vagy szukseges valami specialis szerszam esetleg tudas?



Szerintem nem annyira nehéz meló. Oda kell figyelni, hogy minden rendben legyen.

b_imi Elküldve: 2012-11-20 14:28 Szívócsonk-pillangószelep

popovic írta: sziasztok
nemreg vagyok bmw tuladonos
(1.5 eve)

, es olvasgatom ezt a jo kis powerfanatics forumokat
szeretnek minel tobbet megtudni az autorol es az esetleges hibakrol...stb
szoval motoszkal a fejemben most ez a pillangoszelep dolog,
erdemes kiszedetni belole meg mielott problema lenne ??!
nem vagyok egy aggressziv vezeto ezert igazabol 3000 fordulat fole soha nem porgetem a motort de attol meg elojohet ugye?!
udv:popi

320d touring 150ps


Igen, célszerű eltávolítani. Az esetleges hiba megelőzése olcsóbb, mint a javítása.

b_imi Elküldve: 2012-11-18 16:43 Izzítás vezérlõ

YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?


ez inkább maga az izzítógyertya hiba lesz szerintem az adott hengerben. nem a vezérlője.


Az izzításvezérlő hibája okozott nálam ilyet. Szétszedtem, és a + betáp szakadt volt.

b_imi Elküldve: 2012-11-10 16:42 Motorolaj

Csak kíváncsiságból kérdezem: Yellow, Te tudsz valami konkrét példát fotókkal, adatokkal illusztrálva, hogy az általad leminősített Castrol Edge, vagy pl. az olasz BMW címkés olaj miatt ment tönkre a motor? Olyanra gondolok, hogy konkrét kopási adatok, extrém viszkozitás vagy kenőképesség csökkenés, stb. vagy csak úgy hallottam/gondolom az egész, mint pl. az akku esetében vagy sok másban?
Vonalkódból megmondod, mi van a dobozban Mi vagy Te, Dynamo2?

b_imi Elküldve: 2012-11-09 19:51 Segítsetek!

Robinson írta:
xlzx írta:
Robinson írta:
Ah, gyors válasz, köszi
Azt hiszem az enyém mostmár örökre nyikorogni fog



Láncsprayt adok neked,úgyis motorozom.. ne ezen múljon hogy ne szedd szét




Dávid, ha megcsinálod dokumentáld, küldd el, és megy ki Csináld magad cikknek


Én nem tudtam kivenni (az enyém is nyikorgott), mert a szívósort is le kell venni ahhoz, hogy kiférjen, erre meg lusta voltam. Így maradt a zsírspray. Kifordítottam, amennyire lehetett és befújtam. Azóta tökéletes

b_imi Elküldve: 2012-11-03 18:23 Akkumulátor

YELLOW írta:

ha rövid távokat mész, akkor hátrány a nagyobb, mert nem tölti fel a generátor. a túl kicsinek meg nem kedvez a gyakori indítózás. ugye egy nagyobb akksinak nagyobb az indító árama, ami viszont a sűrű indításnak jó. szerintem aranyközépút. 70-100Ah sokféle megy bele.



Ha rövid távokat mész, akkor a kisebb teljesítményű akkut feltölti, mert kisebb?

Ha van két jó állapotú, de nem egyforma teljesítményű akkud, az autó beindításához attól még ugyanaz az elektromos energia kell, tehát a feltöltés is megegyezik.
(Ha egy 10l-es és egy 2l-esedényből 1l vizet kiöntök, mind a kettőbe 1l-t kell önteni, hogy tele legyen.)

Azért jobb választás a nagyobb teljesítményű, mert ha pl. a hideg miatt romlik az állapota, még akkor is tudja teljesíteni azt, amit a kisebb normál körülmények között.

b_imi Elküldve: 2012-10-31 09:07 Eredeti BMW poszterek

patrick88 írta: Valaki nem tudja honnan lehet letölteni néhány nagyobb felbontású képet? Valami ízlésesre gondoltam nem ilyen csajom pózol a motorháztetőn kategória


Nézd meg itt

b_imi Elküldve: 2012-10-30 18:43 Újítások

Neo78 írta:
YELLOW írta:
Neo78 írta: Az miért van, hogy mióta lecseréltem a kocsimat és vele a profilképemet, azóta nem jelenik meg a kép a nevem mellett a jobb felso sarokban. Az E46-os megjelent, E60 nem. Valamit rosszult csináltam?


rossz típust választottál
próbálkozz kisebb képpel. vagy törölj egy gyorsító tárat és a sütiket. ezek általában segítenek.


Már mindent kipróbáltam, az az érdekes, ha visszateszem a régi képet, akkor mutatja, az újat viszont nem... Mindegy, csak gondoltam, lehet hogy a rendszerben van a gubanc...


Valami rendszer probléma van...

b_imi Elküldve: 2012-10-30 18:40 Akkumulátor

anubisz írta:
SirToma írta:
Puli írta: Urak,

jön a tél és akku vásár!

GYÁRI AKKU

A link szerint elég a 80AH-ás a kocsimba! Mit gondoltok?
2 éve egy 100AH-ás BOSCH-t vettem és már haldoklik!

Van valami jó minőségű, olcsó,amit ajánlotok?!

Köszi


Szia.

Nekem idén jan 1-re halt meg, én ilyet vettem, nem bántam meg.

Aksi

Üdv:Toma


Exide az jó, nekem is ilyen van benne.


Ha már akkut veszel, akkor Exide Premium 12V 100Ah/900EN EA1000

b_imi Elküldve: 2012-10-20 23:47 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta: Én meg 52,14 litert tankoltam 531 kilómétert mentem. Az átlag: 9,81 l/100km! Viszont én legalább kurvára élveztem!!!


Biztos jó lehet kurvára élvezni...

b_imi Elküldve: 2012-10-20 20:19 Üzemanyag fogyasztás

Most tankoltam 43,38l-t 749 km-re. Fele város, a másik fele közút. 5,8l az átlag.