b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2012-10-08 11:35 kézifék állítás

Pistamann írta: Valaki mutatta, ha a kézofék szoknyáját kipattintjuk, akkor van ott két csavar, és ott is lehet állitani....ma megpróbálom.


Az a két anya a bowden (megnyúlás) beállítására való.
A fékbetéteket az állító csavarral kell beállítani.

b_imi Elküldve: 2012-10-06 18:22 kézifék állítás

jrtom írta: Nem kell semmit levenni!!!
Csak egy kerékcsavart kell kiszedni és egy lámpa kell meg egy lapos csavarhúzó.
Felemeled a hátúlját és addig forgatod a kereket amíg a lyukon bevilágítva meglátod a fogaskereket. Azt elkezded tekerni ameddig megnem szorul a kerék. Ha megfogta a kereket akkor kettőt visszatekersz és kész. Ugyan ezt a másikoldalon is.

zoliika írta:
Pistamann írta: Hello

Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.


Ez örök probléma!
Le kell szedni a fékmunka hengert,két csavar tartja,16-os kulcs kell ha jól emlékszem a féktárcsát egy imbusz csavar tartja 6-os kulcs....és megtalálod azt bordás vagy "ricnis" dupla anyás csavart amin állítani tudsz!Másképp nem fog menni sajnos.




Előtte azért célszerű megnézni, hogy kiengedett állapotban a bowden tehermentes, vagy feszíti a betéteket.

b_imi Elküldve: 2012-10-05 22:02 Autóvásárlás

valter320d írta:

Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


50i 600Nm
35d 580Nm
Viszont egy "jól sikerült" csippeléssel akár ki is lehet nyírni a váltót

b_imi Elküldve: 2012-10-03 22:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
anubisz írta:

Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.




amúgy a furcsa az, hogy az aprod.hu olal főleg tele van ilyennel, nem kicsit fura, láttam egy X5-öst is ennyiért....
mondjuk ilyenről tudok, aki kintről jött és itt vett autót... igaz ő nem adta el...

amúgy az egésben az a szomorú, hogy emiatt nincs ára a többi autónak se.
mindenki nézi viszonyítási alapnak a hirdetős oldalakat... és én magam is szoktam azt csinálni, hogy hát a másik hirdetés ennyi meg anniy, ugye alku megkezdése... nos hasonló esetben, akinek nagyon kell a pénz, az fog engedni csak azért mert egy kamu hirdetésben keveset kérnek érte, de nem akarja elveszteni az érdeklődőt, ezért lemegy arra az árra.
szomorú....


Ha egy jó autót akarsz eladni, akkor nyugodtan tarthatod az árat, mert úgyis elviszik. Ha valami baj miatt szabadulni próbálsz, akkor könnyen engedni fogsz az árából, csak vigye már el valaki.
Az előző autómat a piaci ár fölött adtam el, pedig törött volt. Egy hónapig le se szartak, aztán egy szombaton 6 jelentkező lett hirtelen. Hozzá teszem, nem volt életbevágó a biznisz. 220 km-t utazott a srác. Mondtam neki, álljon fel az aknára, nézze át, megmutattam hol javították, stb. Nem is alkudott, mert jól tudta mit vásárol. Azóta is haverok vagyunk

b_imi Elküldve: 2012-10-02 16:46 gumis tapasztalatok

BMW_0902 írta: Üdv kollégák!

Téli gumi vásár előtt állok. Van már pár elképzelésem, hogy milyet is kellene vennem, de mielőtt bedobom a közösbe, azelőtt megkérdezem, hogy mit használtok Ti?
Mire esküsztök?

(Amúgy 16-os alufelnire vadászok 205/55 R16 91-es abroncsot.)

Kösz előre is a tippeket!



DUNLOP Winter Sport 3D-t használok. Eddig nem volt vele problémám. Elég csöndes és jól tapad.
Azóta már van 4D is

b_imi Elküldve: 2012-09-21 08:44 Társalgó

Szemy írta:
Ne aggodj Yellow, jelenleg en is negativ rekordot döntök eppen, mivel az elmult honapban egyetlen egyszer kellett tankolnom ugy, hogy csak es kizarolag varosban közlekedem. Ez persze azt jelenti, hogy nem kellett sokat mennem.


Az autódról mindig ez a videó jut eszembe 4. percnél jön a lényeg

b_imi Elküldve: 2012-09-19 23:13 Motorolaj

valter320d írta: Helló fiukák,kérdés mi a véleményetek a motoröblítökröl olajcsere előtt érdemes használni vagy sem?hallottam jót is rosszat is golden eagleröl van szó


Én nem raknám bele.
Ha jó minőségű az olaj, akkor fölösleges, ha meg rossz, akkor már úgyis mindegy.

b_imi Elküldve: 2012-09-17 23:42 Valaki segítsen

david88 írta:
b_imi írta:
david88 írta:
YELLOW írta:
david88 írta: SOS!

316i 1.9 e46-nál mikor bemelegszik a motor, sípoló hang szól alapjáraton, ami gázadásra elmúlik.Olyan hangja van,mintha a görgő csipogna.
Ékszíjak, görgők jók, ellenőrizve lettek,így nem az a gond.

Valakinek volt már ilyen problémája? Valami ötlet?

Előre is köszönöm a válaszokat.


generátor csapágy, szervo. nézd meg a szervoolajat, meg van-e a szint...



Megtaláltam a probléma forrását.
Itt egy videó róla, igaz ez nem bmw, de a probléma ugyanaz.


PCV Valve problem 2007 VW Passat


Valakinek valami ötlet?



Itt meg tudod nézni ha tényleg ez a baj.


Akkor a kartergáz szűrővel lehet a gond?


Ez jó kérdés. A PCV szelep a kartergáz elvezetésben van, de én nem ismerem a benzines BMW motort, így nem tudom, ott ven-e ilyen. Csak kerestem egy ábrát, hátha segít.

b_imi Elküldve: 2012-09-17 22:59 Valaki segítsen

david88 írta:
YELLOW írta:
david88 írta: SOS!

316i 1.9 e46-nál mikor bemelegszik a motor, sípoló hang szól alapjáraton, ami gázadásra elmúlik.Olyan hangja van,mintha a görgő csipogna.
Ékszíjak, görgők jók, ellenőrizve lettek,így nem az a gond.

Valakinek volt már ilyen problémája? Valami ötlet?

Előre is köszönöm a válaszokat.


generátor csapágy, szervo. nézd meg a szervoolajat, meg van-e a szint...



Megtaláltam a probléma forrását.
Itt egy videó róla, igaz ez nem bmw, de a probléma ugyanaz.


PCV Valve problem 2007 VW Passat


Valakinek valami ötlet?



Itt meg tudod nézni ha tényleg ez a baj.

b_imi Elküldve: 2012-09-17 22:41 Szívócsonk-pillangószelep

bitangpower írta: Ha valaki megtudja adni a gyári pillangószelep dugó méreteit vagy tud egy darabot kölcsönadni leméretezés céljából az keressen meg. Bármilyen anyagból nagyon pontosan megtudom csinálni illetve bármi ilyen egyszerűbb alkatrészt. Megcsinálnám akkor a saját kocsimban is a ledugózást de ezek az M5 csavarozós megoldások nem bizalomgerjesztőek. Anyagiak nincsenek kizárva természetesen , privátban nyugodtan kereshettek.


Mert mi a probléma?
A szelepházban van egy szimering, ami a tengelyt tömíti. Ha pl. felfúrod a műanyagot 5mm-es furatra és a szimering felől beleraksz egy alu szegecset, akkor tökéletesen tömít. Csak el kell zömíteni a furatban a szegecs végét és szintbe csiszolni. Ja, és a négy db. 20 Ft-ba kerül. Természetesen a csavaros megoldás is jó.
Gondolom a kiszerelt pillangókat senki sem akarja már visszarakni...
Persze ez nem annyira szép, mint egy új dugó, bár egyiket se lehet látni.

b_imi Elküldve: 2012-09-17 19:48 Motorolaj

enrique80 írta: Üdv mindenki!

Segítséget kérnék, hogy milyen olajat tegyek a Bömbimbe? (E46 compact 2003 1.8i)
Ha valaki úgy gondolná, hogy hülye kérdés ... kb 2 hónapja vettem a kocsit és a neten mindenki mást ír, azt hallottam a Q8 nem rossz, de mittomén

Köszönöm a segítséget előre is!




Célszerű a gépkönyv által előírt, vagy annál jobb minőséget választani. Szerintem jó a gyári BMW címkés olaj, vagy Castrol SLX, de van a ki a Mobil 1-re esküszik, stb. Az a lényeg, hogy biztos forrásból számlával vásárolj.

b_imi Elküldve: 2012-09-08 20:11 Társalgó

Ilyet se láttam még...Ha ez nem valami gányolt autó, akkor azt hiszem elgondolkodhat a gyár is.

b_imi Elküldve: 2012-09-08 17:30 Akkumulátor

BarG írta:
b_imi írta:
brutus20 írta:
b_imi írta: Ma könnyes búcsút intettem a gyári akksinak. Élt 8 évet


milyet vettél helyette?

Az enyém márciusban lesz 8 éves, még bírja...igaz nincsenek nagy mínuszok


Exide Premium 12V 100Ah/900EN EA1000 Ez a legnagyobb méret, ami még befér az eredeti helyre.


Az fasza, én is olyat vettem amikor a gyári elkezdett vacakolni.


Úgy voltam vele, ha csak a 80%-a igaz a matricán lévő adatoknak, akkor a gyári(ami eredetileg benne volt) verziót tudja. Az meg 8 évig bírta.

b_imi Elküldve: 2012-09-02 18:36 Valaki segítsen

Fecc írta:
jrtom írta: Szerintem Te azon voltál, hogy hengerfejes legyen.
Bazzz ha egyszer elfosta a vizet valamiért akkor nem 140-el kéne menni.

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!






Mivel nem ertek hozza,es te nem voltal ott,hogy elmond nem kellene vele 140el jonni,ezert lajikuskent en csak azt tudtam hogy nincs semmi baja mivel megy!gondoltam biztos valamelyik cso ereszt vagy hasonlo,most mikor haza ertem
Mondtak hogy lehet hengerfejes,ennyi!ha valaki szolt volna akkor nem megyek annyival sot haza se jovok vele,elso utam egy szerviz volt ami zarva volt....raadasul tobbszor megalltam,megneztem van e viz stb...






Mivel laikus vagy (j nélkül), így szerintem keress egy hozzáértő havert, mert kurva drága lesz a javítás, ha ezt egy szervizben így előadod...

b_imi Elküldve: 2012-08-30 15:27 RunFlat / defektmentes

lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?


A nevében is benne van: nyomásérzékelő, ami a nyomást és nem a gumi fajtáját érzékeli.
Defektet télen is lehet kapni, csak akkor nagyobb szívás a kerékcsere.