bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-03 01:14 Segítsetek!

ImiE46 írta:
ImiE46 írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: Rendelhetnél egy hozzávaló gyári antennát pl.


De bunkó vagy, miből állt volna leírni, hogy GITTelni kell a tetőt?


Gittelni?????


Heteket töltöttem azzal hogy keressek gyárit de nem találtam sehól a neten.. Akkor valami elérhetőség esetleg?? Még a bontókat is végig nézegettem de sehól nem hirdettek gyárit..


Itt árulnak gyári antennát

(Kattints a piros szövegre)

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-02 23:24 Segítsetek!

ImiE46 írta: Sziasztok!!!
Segítséget kérnék azzal kapcsolatosan, hogy erősítős cápa antennát szeretnék feltenni a bömbire.. Na most nekem gyárilag volt a tetején antenna mert telefon van az autóban,igy ha azt leveszem akkor van gyári furatom a tetőn.. A kérdésem azoknak szólna akik már foglalkoztak e fajta dolgokkal,vagy esetleg tudnak ajánlani valamit, mivel az erősítős cápa antennát megvettem,csak amivel szembesültem, az hogy az antenna nem követi a tető ívét ! Mi az amit tehetek vagy mit is tudtok nekem ajánlani.. A Segítségeket előre is köszönöm.!!



Rendelhetnél egy hozzávaló gyári antennát pl.

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-02 22:41 Futómû és hibái

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


A kéziféket nem elfelejteni kell, hanem normálisan beállítani. A tárcsa és a betét nem ragad annyira össze a felületi rozsdától, hogy visszafogja a kocsit.


hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.



Huhhh, te csávó....

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-02 22:33 Futómû és hibái

bmwkoloni írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


Köszönöm a választ de nem használom a kéziféket. Az alföldön lakok és csak 1-es seb fokozatba hagyom a váltót. Már próbáltam kézzel megmozdítani de nem sikerült. a törés hang után hallok kb 1-2 percig surlodás hangot de utána megszűnik. fékhatás romlást pedig nem érzek.



Akkor kézifék

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-02 22:26 Futómû és hibái

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


A kéziféket nem elfelejteni kell, hanem normálisan beállítani. A tárcsa és a betét nem ragad annyira össze a felületi rozsdától, hogy visszafogja a kocsit.

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-02 22:16 Futómû és hibái

bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.

bmw320d4 Elküldve: 2012-03-01 20:25 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

petermover írta: Üdv!

Attila voltam nálatok délután pár apróságért, nem voltál ott éppen. Kérdeztem srácokat a slusszkulcs pótlásról.
Tegnap este kiesett a zsebemből a kulcs, az autótól 1 méterre a sárban, és közben az esőben éjszakázott. Indítja az autót, de miután leállítom, kihúzom a kulcsot, és kinyitom az ajtót, három rövidet sípol. Megpróbáltam a pótkulccsal, azzal nem sípolt.
Mekkora baja lehet egy ilyen kulcsnak? Kiszárítottam 40 fokon, elvileg csont szárazra, de lehet, hogy valami elment benn. Lehet csináltatni kulcsot hozzá?


Kapcsold le a világítást, mielőtt kinyitod az ajtót.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-29 21:30 Egyenetlen alapjárat

ignasow írta:
ignasow írta:
bmw320d4 írta:
ignasow írta: Sziasztok. 99'-es 320D-n elkezdett ingadozni az alapjárat, van valami ötletetek mitől lehet? Folyamatosan csinálja hidegen, melegen 700 és 900 között ingadozik kb. 10 másodperces szünetekkel. Ha valaki tapasztalt már ilyet megírná mitől volt? Üdv.


Tessék parancsolni, mr Write Only





Ezeket mind megcsináltam és csak ingadozik, (légtömeg csati lehúz-semmi, fűtéspanel kikapcs-semmi, állófűtés kiköt-semmi) mintha le akarna állni, de az a fura hogy kb. 10mp-es szünetekkel..... mi lehet vele?????????????? főtengely imp. jeladó???



Diagnosztika nélkül ezt senki sem fogja tudni megoldani.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-28 00:47 Hallott már valaki ilyen hibáról?

gery85 írta:
driver írta: Nincs nyomaték,

Szép lassan felmegy akár a normál végsebességig is, de nincs nyomaték.
kis emelkedõnél teljesen kész.
Turbó jó, EGR volt tisztítva. Légtömegmérõt lehúzva nem változott semmi.
Tipp?


SZIA UGYAN EZ A PROBLEMAM TE MIRE JUTOTAL,,,,,,,SENKI NEM TUDJA......


Olyan nincs, hogy nem tudják megjavítani a kocsidat.

Vidd el Szarvasra az Ahoy-hoz ,onnan hibátlan autóval távozhatsz, feltéve ha hagyod nekik, hogy megjavítsák.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-28 00:34 Egyenetlen alapjárat

ignasow írta: Sziasztok. 99'-es 320D-n elkezdett ingadozni az alapjárat, van valami ötletetek mitől lehet? Folyamatosan csinálja hidegen, melegen 700 és 900 között ingadozik kb. 10 másodperces szünetekkel. Ha valaki tapasztalt már ilyet megírná mitől volt? Üdv.


Tessék parancsolni, mr Write Only

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-26 18:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Valaki csinált már a DIS-el turbo tesztet.


Ebben eddig is biztos voltam, úgyhogy meg tudom erősíteni: Valaki biztosan csinált már a DIS-el turbo tesztet!

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-26 17:35 lámpa

ervin35 írta: Sziasztok. Nemrég cseréltünk az autómon (bmw e46 320d facelift előtti) hátsó lámpát.
Faceliftes hátsó lámpákat raktunk fel,gyári átalakító kábellel. De nem úgy világit ahogy kellene. Eredetileg a faceliften az alsó kettő helyzetjelző világit,de nekem a kettő helyzetjelzőből csak a belső világit, meg a féklámpám világit folyamatosan. Lehet ezt valahogy orvosolni?



Fel kell kódolni.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-25 00:04 izzítógyertya

szeda írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Nekem is gond volt idén a nagy hidegekben az indítással,nehezen indult, egyenletlenül járt.
Kiolvastuk a hibatárolót, 1,3,4-es izzítógyertyát hibásnak írta.
Cseréltem gyertyákat, Febi-t raktam bele.
Utána minden frankó lett,szépen indult, szépen járt.
Kiolvastam a tárolót kíváncsiságból, és az 1-esre megint hibát írt.
Kicseréltem az izzításvezérlőt, és most minden rendbe van.
Pár nap múlva, megint ráolvasok.
A tapasztalatom az, hogy most alul nyomatékosabb az autó.

Üdv:Toma


Az izzítógyertyától lett nyomatékosabb? Ami 2.7 másodpercet izzik indításkor és többet soha?



Van még 90 sec afterheating is, de tényleg nevetséges összefüggést keresni a gyertyacsere és a nyomaték között.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 12:17 Autóvásárlás

Zolee írta:
Rolvik írta: Sziasztok!

A régi álmomat szeretném megvalósitan egy bmw vásárlással. Lehetőségem van egy 2006.i 118d-t nagyon kedvező áron megvásárolni. Garantált 150.000 km van az autóban. Egy barátomtól venném meg, aki 0 km-en kapta, mivel céges. Egyedüli hiba ami a kocsin keletkezett az a differenciálmű csere. (400.000,- HUF márkaszervzben, gondolom céges autóknál keményen fog a tinta)
Kérdéseim az alábbiak lennének:
- sokan le akarnak beszélni, mert drága a szervizelés, folyamatosan legyen 500.000,- HUF a zsebben. jelenleg toyotam van és szerencsére a költségem az évente 1x-i 40eHUF szerviz+tankolás
- lopás félelmem van ment nincs garázsom, még mindig viszik a bmw-ket

Válaszotokat előre is köszönöm


Szia,
Ha régi álmod egy BMW, akkor ne hagyd ki! Én is ilyen előélettel jutottam hozzá és nem bántam meg.
Az 500e ft-os duma hülyeség - felejtsd el
A szervizköltség sok mindentől függ: hova hordod, van-e amit magad is bevállalsz (olajcsere, szűrőcsere, stb.).
A legtöbben itt magunk szereljük az autót, tehát nincs szervízdíj, az alkatrész ár meg hasonló mint a többi márka esetében. Ezt olvasd át, E46-ról szól, de E87 estén is hasznos lehet.
1-es, 3-as BMW-t kevésbé lopják (inkább a 10m felettieket X5-X6, M6). Persze vmilyen védelmet kell beszerelned és/vagy casco.


Nem hülyeség az 500 Ft-os tartalék a zsebben, ha figyelembe vesszük azt, is, hogy a részecskeszűrőt 200.000 km-nél cserélni kell (az autóban 150.000 van!), persze szét is lehet verni a DPF-t És akkor még nem is beszéltem az olyan hibákról, amik pont ennél a futásteljesítménynél jönnek elő. (ékszíjtárcsa, szívósor olajfolyás, stb) Szerintem mindenképpen érdemes átvizsgáltatni az autót egy olyan helyen, ahol ÉRTENEK a BMW-khez! (pl márkaszerviz)
Ezeknél a kocsiknál nem nehéz "összeírni" átvizsgáláskor 2-3-4-500 e Ft-ot.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 12:06 320d Motor

hancurozo írta:
RePTaiL írta: egyik ismerősöm 2003-as 320D-je elindulás és menet közben is leáll, van amikor csak kétszer háromszor, de van amikor egymás után vagy tízszer leáll. Van esetleg így valakinek valamilyen ötlete, hogy mivel kezdjük az átnézést? Diagra holnap kerül sor


Üzemanyag szivattyúval.


Előtte az üzemanyagszűrővel