hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2015-03-20 18:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

dfle írta:


Köszönöm az infókat. Hol tudnék utána olvasni, vagy érdeklődni, hogy mit lehet csinálni a lánccal, hogy biztos legyek benne nem ugrik át, mert erről én is hallottam már.? A másik kérdésem: németből szeretnék hozni, mert amik a magyar piacon vannak azok katasztrófák és hallottam, hogy a sárga rendszámmal már nem lehet hozni, viszont a piros elég drága, de sehol nem találok erre irányuló adatokat, hogy mennyibe kerül... Ja, és hol tudnám megnézni, hogy ha behoznám hol kell kezdeni és folytatni az ügyintézést..., mert én szeretném intézni... Tudom, hogy sok a hol.


Szia!
Kár,hogy érvénytelen mail címet raktál ki. Továbbiakban nem fárasztom magamat. Köszi!!!
hil



hil Elküldve: 2015-03-17 18:27 Rohadás

daidka írta: Köszi a dicsérő szavakat!
Az a furcsa, hogy csak a bal oldala ennyire ramaty, a jobb az nem vészes.
Németországból lett behozva 2005-ben, később láttam, hogy a bal hátulja fényezve volt, lehet a küszöb is kapott valamit amivel nem foglalkoztak, én meg eddig nem láttam...


elgeri írta:
daidka írta: Sziasztok Szakik!
A hetvegi kerekcsere alatt feltunt, hogy valami nem stimmel az emelo bakokkal a kuszobnel, leszedtem a muanyag elemet es a kovetkezo elszomorito latvany fogadott:


Erdeklodnek, hogy van e valami otletetek a javitas mikentjerol ha egyaltalan lehetseges...

Koszi elore is!
Daidka


Ebben az a gáz, hogy ha jól látom, akkor egy 2002-es kocsiról van szó
Amíg csak a releváns képeket láttam, azt hittem kb. 10 évvel öregebb lehet.

(A többi képen pedig szép a kocsi.)





Szia!
Bocs a beleszólásomért, de meg akartam kérdezni az autó származási helyét, de már írta is, hogy németországi. Szinte lefogadtam volna, mert sok Német autót megnéztem eddig (lehet, hogy bennem a hiba, sőt ez biztos!!!) de rozsda szempontjából egyik sem volt makulátlan sajnos. Én nem hiszek a "Német csodában", sőt saját benyomásaim alapján messzire kerülném az onnan származókat.
Most ez nem ellendrukkolás, csupán a magam tapasztalatai, korábban már írtam erről elég részletesen. Az én 1999-es magyarországim teljesen jó állapotban van ezen a téren (évente vizsgálom).
Egyébként azt a küszöböt meg lehet csinálni, de házilag nem.
hil

hil Elküldve: 2015-03-16 17:15 Társalgó

SP_323i írta: Sziasztok!

Kis megerősítés kéne, mert rég cseréltem hátsó toronycsapágyat a memóriám meg már nem a régi.
Emlékeim szerint:
- hátsó roló ki;
- ülések ledönt;
- biztonsági öv takaró felfelé kipattint;
- a rolót tartó fém kütyü lecsavar;
- oldalsó kárpitok most már leszedhetőek;
- ezután már látnom kell a toronycsapágyat bentről;

Ezután arra gondoltam, hogy még lábon kicsavarom belőle a teleszkópot, majd úgy emelem meg a kocsit, hogy a teló kicsússzon a a toronycsapágyból, majd régi csapágy ki új a helyére és szépen visszaenged a kaszni úgy, hogy a teló becsússzon a toronycsapágyba majd összecsavar.
Nem igazán lenne kedvem alul is elkötni a telót és kompletten kivenni a helyéről

Vagy vmit kihagytam?
Ja a lényeget kihagytam: e46 touring


Szia!
Bocs, hogy belevau, de én még annyival kiegészíteném (és úgy is tettem az én autómnál), hogy a toronycsapágy autóval illeszkedő részét finoman megkentem sziloplasttal (nem ecetszagúval), hogy a felvert víz ellen tömítsen
hil

hil Elküldve: 2015-03-13 21:59 Autóvásárlás

minimal írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil




én nem látom.



Szia!
Jó Neked, de mintha Zsigulit írtam volna..... Az a fényes, egyenes rész emlékeztet arra a középkonzol tetején
hil



hil Elküldve: 2015-03-13 21:35 Autóvásárlás

hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil

hil Elküldve: 2015-03-08 16:30 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
hil írta:
anubisz írta: Kocsi rohadtúl füstöl, kihagynak a hengerek is, már 3,4 x volt hogy inditottam és csak csattog a motor de nem indúl. Ma már el se indúlt 2 indittás,2 nagy csattanás, majd kiszakad a motor. Főtengely jeladó hibás jelet írt be. Most kiszedtem arról a szopós helyről ahova el van dugva,
Mikor összenyomom, széthúzom olaj jön belőle. Gondolom szét nyilt és beszivárgott, mert ez egy zárt műanyag.
Ugye nem kaphat ez olajat, mert ebbe egy relé van. Akkor ezért halhatott meg, nem?




Szia anubisz!
Már bocsánat, de milyen autóról is van szó?
hil



330 XI E 46


Szia anubisz!
Abba nem biztos, hogy jó, ha bejut az olaj, ráadásul, ha a diag is azt írja be, akkor első körben én mindenképpen azt cserélném (ha már úgyis kint van a helyéről) Szerintem abban nem relé van, hanem vagy egy induktív tekercs, vagy pedig egy Hall jeladó.
hil

hil Elküldve: 2015-03-08 16:18 Mi lehet a baj?

anubisz írta: Kocsi rohadtúl füstöl, kihagynak a hengerek is, már 3,4 x volt hogy inditottam és csak csattog a motor de nem indúl. Ma már el se indúlt 2 indittás,2 nagy csattanás, majd kiszakad a motor. Főtengely jeladó hibás jelet írt be. Most kiszedtem arról a szopós helyről ahova el van dugva,
Mikor összenyomom, széthúzom olaj jön belőle. Gondolom szét nyilt és beszivárgott, mert ez egy zárt műanyag.
Ugye nem kaphat ez olajat, mert ebbe egy relé van. Akkor ezért halhatott meg, nem?




Szia anubisz!
Már bocsánat, de milyen autóról is van szó?
hil

hil Elküldve: 2015-03-04 18:45 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
szicsu írta:
hil írta:
FulesFulet írta:
anubisz írta:

Közben kiderült, nem pixelhiba. És most már jó.


Le írhattad volna mi okozta,had tanuljon más is belőle

Hali engem is érdekelne ,hogy mi volt a probléma és a megoldás mert nekem is ugyan ez a probléma fent áll! választ előre is köszi


Szia,
félek, soha nem tudjuk meg......




Tényleg nem...Sajnos!


De hogy kerül más írása az én nevemmel ide ki? Én pont nem ezt írtam lentebb.


már vártam. rosszul lett kitörölve a felesleg. azt hittem hil észre veszi, ezért nem is szóltam neki. ne vedd magadra.


Ó. Dehogy, csak pont úgy néz ki mintha nekem írogatnának. Amúgy én ezt írtam lentebb ( Le írhattad volna mi okozta,had tanuljon más is belőle ) amúgy lényegtelen.


Szia anubisz
bocs, elhibáztam, most akkor üssetek agyon......
hil



hil Elküldve: 2015-03-03 17:44 Társalgó

laszlo0918 írta: Sziasztok. Valaki ismeri - van tapasztalata- https://zsu.hu/zsu/htmls/ ezzel az üzlettel? köszönöm.


Szia!
Cégem szokott tőlük vásárolni ( féktisztítót nagyon jó kedvezménnyel adják)
hil

hil Elküldve: 2015-03-03 17:41 benzin szûrõ csere

elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Amikor benzinszűrő cseréről beszél az ember (szervizkönyv kipipálható rubrikája), akkor az alábbi két cikkszám közül melyikre gondolhatnak? Mert az egyik kb. 3x annyiba kerül

1-es 16137074464:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10

2-es 16147163296:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Illetve ezt átlagban milyen gyakran illene cserélni?
Előre is köszönöm a véleményeket!


legfőképp az 1-es szokás cserélni. szerintem benyásnál 40ezrenként bőven elég. az enyémbe gyári volt, és kb 85ezer km-nél cseréltem. nem sok baja volt, nem volt koszos, vagy vészes.

szerk.: jah a kettesnél maga az AC látható, azon is van szűrő valóban, de azon nem nagyon szokták cserélni, nem jellemző.


Köszönöm, ebben bíztam!
Az első cirka 20e kontra cirka 60e Ft azért nem mindegy.
Tavasz végén esedékes éves szervizelésen akkor ezt is cseréltetem, lassan 90e-nél eltudom képzelni, hogy az előző tulaj nem cseréltette még


Szia!
Az 1-es nem lehet, hogy a tüzelőanyag tank szellőztetőjének a szűrője???? Egy körüljárást még megérne a dolog, mert a 116-hoz SEM értek......
hil

hil Elküldve: 2015-02-26 19:44 E46 TÍPUSHIBÁK

YELLOW írta:
hil írta:
Nem is értem, miért nem lehet ide képet egyszerűen betenni, csak a képfeltöltéssel történő szarakodás után.......


semmi komoly nincs pedig ebben. a képeekt valahova muszáj eltárolni. saját magadnak feltöltöd. aztán a galériádban a kisképre kattintasz jobb gombbal és másolod a kép címét. aztán itt a kép ikonra kattintva tudod beszúrni, csak a .jpg elől törlöd a _150x100 részt.


Szia Y,
köszi, amikor volt türelmem, úgy a 10-re sikerült is betenni a képet, most sem időm, se türelmem erre. Mivel ritkán használom ezt, ezért érdektelen a megtanulása számomra.
hil



hil Elküldve: 2015-02-26 19:31 E46 TÍPUSHIBÁK

hil írta:
gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


Szia,
A gumi csövek csatlakozásai a motorblokkhoz. Ezek műanyag idomokkal vannak megoldva, bennük "o" gyűrű tömítésekkel. Ezek a csatlakozó idomok szoktak elmállani és akkor már az "o" gyűrű nem tömít, engedi a vizet. Elég alattomos dolog. Van belőlük több is. A motorblokk végén a tűzfalnál a legalattomosabb, mert nem látszik, csak tapogatni lehet, ha nedves a környéke érdemes cserélni. Ahol Te írtad (szemben állva a motorral jobb oldalon) van felül egy ilyen idom, meg alul is az is nehezen látható. Javasolt mindet cserélni, mert előbb utóbb a többi is folyni fog. Mivel kép belinkelése meghaldja képességemet, ezért a szükséges képeket mail címedre elküldöm.
hil

Ja és általában nem a pumpa szokott lenni (bocs Y!)


Nem is értem, miért nem lehet ide képet egyszerűen betenni, csak a képfeltöltéssel történő szarakodás után.......







hil Elküldve: 2015-02-26 19:20 E46 TÍPUSHIBÁK

gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


Szia,
A gumi csövek csatlakozásai a motorblokkhoz. Ezek műanyag idomokkal vannak megoldva, bennük "o" gyűrű tömítésekkel. Ezek a csatlakozó idomok szoktak elmállani és akkor már az "o" gyűrű nem tömít, engedi a vizet. Elég alattomos dolog. Van belőlük több is. A motorblokk végén a tűzfalnál a legalattomosabb, mert nem látszik, csak tapogatni lehet, ha nedves a környéke érdemes cserélni. Ahol Te írtad (szemben állva a motorral jobb oldalon) van felül egy ilyen idom, meg alul is az is nehezen látható. Javasolt mindet cserélni, mert előbb utóbb a többi is folyni fog. Mivel kép belinkelése meghaldja képességemet, ezért a szükséges képeket mail címedre elküldöm.
hil

Ja és általában nem a pumpa szokott lenni (bocs Y!)





hil Elküldve: 2015-02-26 14:52 Műszerfal kijelzés

FulesFulet írta:
anubisz írta:

Közben kiderült, nem pixelhiba. És most már jó.


Le írhattad volna mi okozta,had tanuljon más is belőle

Hali engem is érdekelne ,hogy mi volt a probléma és a megoldás mert nekem is ugyan ez a probléma fent áll! választ előre is köszi


Szia,
félek, soha nem tudjuk meg......



hil Elküldve: 2015-02-19 17:48 Mi lehet a baj?

kovacst75 írta:

Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!

Szia!
Na én emiatt gondolkozom már 3 éve ilyen motorral szerelt autó vásárlásán....
hil