juhaszadika fórum hozzászólásai

juhaszadika Elküldve: 2017-01-16 10:28 Akkumulátor

lalada írta:
juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?





Bp-n tudok segíteni.

Köszi rendes vagy, de csak hegyeshalom-tatabánya útvonalon járkálok

juhaszadika Elküldve: 2017-01-16 09:32 Akkumulátor

lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?




juhaszadika Elküldve: 2017-01-15 18:55 Akkumulátor

-sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!

juhaszadika Elküldve: 2017-01-12 07:55 Mi lehet a baj?_

Sziasztok. Mitől lehet, hogy lenullázta magát estéről reggelre az óra, átl. fogy. mérő,km számláló? Ja és mellé bedobta a sárga szervíz lámpát!?
Köszönóm a segítséget!

juhaszadika Elküldve: 2016-10-27 20:38 320d Motor

YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.


az a motor több teljesítmény szinttel volt elérhető. inkább azt jelöli. úgy gondolom.
vagy ahol nézted a dolgokat, ugyanazt a LE-t hozta hozzá?


Igen ugyanazt hozza, 177 LE, A c motorkódút csak az x-drive-nál írja...

juhaszadika Elküldve: 2016-10-27 10:51 320d Motor

Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.

juhaszadika Elküldve: 2016-07-20 13:59 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Bcsongi írta: Sziasztok!

Utángyártott féktárcsáról, fékbetétekről milyen tapasztalatok vannak? Melyik utángyártott márkákat érdemes választani mind féktárcsa mind fékbetét vásárlásakor? Esetleg bolt ahol jó árak vannak?
Autóm egy e61 525d.

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.


féken nem érdemes spórolni, bár lehet, ha az ember nem márkaszervizben vásárol és jó ha van ismerőse, akinek junikszbárdistb alkatrész forgalmazóknál van kedvezménye, úgy 40%-nyi

Jurid volt gyári beszállító. kollégám off autója lévén döbbentem rá, hogy nagyon olcsó lett, régen nem így volt. igaz az is feltűnt, hogy a Honeywell gyártja. ezt a céget inkább mérőműszerek kapcsán ismerem jobban. másik probléma ezzel, hogy a Suzuki hivatalos beszállítója is. az pedig köztudott, hogy nem nagyon van olyan Suzuki, aminek ne sípolna a fékje.
én korábban nagyon ajánlgattam ezt, és mindenki pozitív volt, nem értem Suzukinál miért nem adja. így kollégám is elvetette.

ATE - nekem ilyen van nincs vele bajom. PowerDisc-nél figyelni kell, vetemednek a tárcsák olykor. persze új féknél figyelni kell a bejáratásra. persze egy fék azonnal stabil, szokták mondani ellenérvként. vannak ahol vasalják a betéteket pl. vasalóval felmelegítik, hogy állítólag ne kelljen bekoptatni.

minden márkáról olvasni valami rosszat, lehet ami jó egyik típusban, az nem jó egy másik márkában, hiába maga a fékrendszer gyártója ugyanaz a cég.

ATE, Jurid ezt szeretik vásárolni BMW-be. szerintem érdemes ugyanazon márkából betét+tárcsa kombót választani. van akik keverik, ferrodo betét textar tárcsa, és hasonló kombók, én kerülném.
nagyon ezen szint alá nem szabad menni, legalábbis én nem mennék.


Mit értessz bejáratás/koptatás alatt?

juhaszadika Elküldve: 2016-07-02 10:43 Gumiabroncs

Sziasztok, az mitől lehet, h két első gumim külső fele jobban levan kopva, mint a futófelület többi részén? A gyár által előítt 2.2 bart használom...

juhaszadika Elküldve: 2016-06-15 07:45 Részecskeszûrõ_

nekem is ez a motor van benne, sose kellett tisztitanom. Lehet, csak az autopälyäs hasznälat miatt?

juhaszadika Elküldve: 2016-06-12 11:59 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

Sziasztok,

hétvégén 4 személlyel, sok sörrel a csomiba sikerült utaznom. Utána észrevettem, h a jobb hátsó keréknél szinte egy ujjam se fér be a gumi és a sárvédő közé, a bal oldalon kettő is. 2-3 cm az eltérés most üresen is. Az sok egy kicsit, nem? Mennyi ezeknek az E92-eseknek a terhelhetősége?
Köszönöm

juhaszadika Elküldve: 2016-05-27 11:31 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta:
juhaszadika írta:

és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?



Mire gondolsz? Lehet az első 100m-en vészfékezni kell, tehát ennek a beszerelés pillanatától tökéletesen kell működni.


arra gondoltam, kell e pár komoly fékezést tenni, hogy jobban összekopjanak a betétek a tárcsákkal.

juhaszadika Elküldve: 2016-05-27 09:23 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
juhaszadika írta:
csanadizoli írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


Hello!
Engem is hasonlo kétségek gyötörtek a multhéten,én az Ate tárcsa és betét mellett döntöttem.
Szerintem nézz szét alaposan,hogy hol veszed,mert nagy az áreltérés.
Én a 4 tárcsát és betéteket a Kovacsautonal vettem 71850éer,ugyanez az Unixnál kb 120ezer lett volna.
üdv


Énis végül az Ate mellett döntöttem.
De még most se értem, hogy lehet hogy ekkora áreltérések vannak?




rosszul csináljátok...
van kis autósbolt, aki a unix-tól rendel, persze ő átlagban 40% kedvezménnyel kapja, mint amit látsz a webáruházban, aztán az adó is lejön neki. sok kisbolt, kisebb haszonnal dolgozik, így simán ad 10-30% kedvezményt a webáruházas árhoz képest. emiatt neki jobban pörög a bolt, és sok kicsi sokra megy.
nekem több ismerős is van, akik nem boltok, csak vannak kedvezményei így velük is lehet egyezkedni.
a KA-nál pedig tudni kell, hogy náluk kicsi a mennyiség. tehát lehet megnézel egy alkatrészt, aztán 1 hát múlva már nincs belőle, és nem is tudják mikor lesz belőle, lehete gy év múlva sem lesz. ebből gondolom, hogy ők is az utolsó darabokat vásárolják fel raktárakból, forgalmazóktól nyomott áron, több országból. ezért tudja olcsón adni.

ezt a szettet akciósan 75e körül lett volna kisboltba, unix-tól rendelve. szerintem a boltos átqurta magát, de rákérdeztem többször is, így 55e-ért vettem meg.



és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?

juhaszadika Elküldve: 2016-05-27 07:27 Féktárcsa és fékbetét

csanadizoli írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


Hello!
Engem is hasonlo kétségek gyötörtek a multhéten,én az Ate tárcsa és betét mellett döntöttem.
Szerintem nézz szét alaposan,hogy hol veszed,mert nagy az áreltérés.
Én a 4 tárcsát és betéteket a Kovacsautonal vettem 71850éer,ugyanez az Unixnál kb 120ezer lett volna.
üdv


Énis végül az Ate mellett döntöttem.
De még most se értem, hogy lehet hogy ekkora áreltérések vannak?


juhaszadika Elküldve: 2016-05-26 07:51 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm

juhaszadika Elküldve: 2016-05-18 11:35 Mi lehet a baj?

naarjan írta:
viktor írta:
juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.




Esetleg itt van óccó kici kínai
http://www.aliexpress.com gyári számra keresve 26 dodó / pár (ja és egy hónap a szállítás)






Kínaitól tényleg rettegnék utána mi kap lángra a motortérbe, de azért köszi