kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2013-12-09 17:58 Heeelp...!

kecsurobi írta: Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?


Nem cserélt még senki hütövizet?

kecsurobi Elküldve: 2013-12-09 17:32 Heeelp...!

Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?

kecsurobi Elküldve: 2013-09-05 18:04 320d Motor

Bulll85 írta: ÜDv! kicsit cink,de nem tudom,hogy öntsek 320D be olajat,,amin van a motor jel,az a kupak nem mozdul meg?! felkel patintani?vagy csavarni?így probáltam,de még megsem mozdult.....


erös kéz kell hozzá csak elcsavarod és lejön

kecsurobi Elküldve: 2013-09-04 19:53 Keréknyomás

YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv ti menyin báron használjátok a 17 es kereket?


elől: 2,25-2,3 (225)
hátul: 2,4-2,45 (245)

én még így is keménynek érzem, letesztelt mérővel mérem.


akkor nekem lehet azért kopog a hátulja mert 2.8 on van a keréknyomás

kecsurobi Elküldve: 2013-09-04 19:11 Keréknyomás

üdv ti menyin báron használjátok a 17 es kereket?

kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 22:30 320d Motor

bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:


Nem kellene tovább építeni a piramist!


oksa
Hoszbordásszil készletbe tudja valaki mi tartozik bele?



Gyáriban nincs ilyen, úgyhogy az a kérdés, hogy hol nézed.


kovács autoalkatréssz KFT

kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 22:21 320d Motor

bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:


Nem kellene tovább építeni a piramist!


oksa
Hoszbordásszil készletbe tudja valaki mi tartozik bele?

kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 22:16 320d Motor

Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
haka írta:
kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
lalada írta:
Milo írta: Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


anno az E46-nál nekem a szíjtárcsa csere megoldotta, gyári lett belerakva. de előtte próbálkoztam utángyártottal is az ugyanúgy rázta az egész kócerájt..



Há' Kortekó kell bele, azt szereti.


menyire remeg be neked a kocsi?Utastérbe kicsit nekem is lehet halani hogy remeg semenyire se szabadna neki?


Olyan nem lesz mint az 1.4-es benzines fordunk


Amikor akar 1000 es fordulaton vok vagy felette akkor hibatlan,vissza all alapjaratra akkor kicsit remegteti,de viszont mikor lealliton akkor nagyon berazza a kasztni es es elkezd nyekeregni is valami peallitas kozben.


egy kicsit nekem is remeg még az üveg is akkor nekem is ékszijtárcsa lessz


Motortart bakok ujak kettostomegut kuplunggal :s csereltem emiatt valto tarto bakokat is,es meg mindig meg maradt a jelenseg.ezert masra nem tudok gondolni.kaptam 1-2 tanacsot h porlaszto vagy elotoltes baj lehet,de nem hinnem mert akkor fustolne nem poccre indulna hétfőndegen melegen es nem 5,5l lenne a fogyasztasom


nekem füstöl és 5.5 ös a fogyasztás mondjuk németett megjártam visza fele 4.5 literböl igaz német gázolajal 130 as tempoval szoval szerintem nekem se az a baj

kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 22:07 320d Motor

Milo írta:
haka írta:
kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
lalada írta:
Milo írta: Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


anno az E46-nál nekem a szíjtárcsa csere megoldotta, gyári lett belerakva. de előtte próbálkoztam utángyártottal is az ugyanúgy rázta az egész kócerájt..



Há' Kortekó kell bele, azt szereti.


menyire remeg be neked a kocsi?Utastérbe kicsit nekem is lehet halani hogy remeg semenyire se szabadna neki?


Olyan nem lesz mint az 1.4-es benzines fordunk


Amikor akar 1000 es fordulaton vok vagy felette akkor hibatlan,vissza all alapjaratra akkor kicsit remegteti,de viszont mikor lealliton akkor nagyon berazza a kasztni es es elkezd nyekeregni is valami peallitas kozben.


egy kicsit nekem is remeg még az üveg is akkor nekem is ékszijtárcsa lessz

és az összes szijfeszitő meg gorgok nem lehetnek?
akkor még ott van a rezgéscsilapitó hoszbordásszij




kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 22:00 320d Motor

[quote="haka"][quote="kecsurobi"]
bmw320d4 írta:
lalada írta:
Milo írta: Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


anno az E46-nál nekem a szíjtárcsa csere megoldotta, gyári lett belerakva. de előtte próbálkoztam utángyártottal is az ugyanúgy rázta az egész kócerájt..



Há' Kortekó kell bele, azt szereti.


Szijtárcsa meg az ékszijtárcsa ugyan az lenne mert 12 ezer ft külömbséfg van köztük



kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 21:25 320d Motor

bmw320d4 írta:
lalada írta:
Milo írta: Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


anno az E46-nál nekem a szíjtárcsa csere megoldotta, gyári lett belerakva. de előtte próbálkoztam utángyártottal is az ugyanúgy rázta az egész kócerájt..



Há' Kortekó kell bele, azt szereti.


menyire remeg be neked a kocsi?Utastérbe kicsit nekem is lehet halani hogy remeg semenyire se szabadna neki?

kecsurobi Elküldve: 2013-09-01 09:56 Mi lehet a baj?

nickname írta:
kecsurobi írta: üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?


Egy Yarisbol visszaülve, azt az érzetet adta hogy, tönkre ment a szervó mert olyan nehéznek tűnt a kormány.





Szervó olajat szokták benne cserélni? El szokott az öregedni?
attól lehet nehezebb tekerni nem?

kecsurobi Elküldve: 2013-08-30 19:59 Mi lehet a baj?

üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?

kecsurobi Elküldve: 2013-08-22 20:51 320d Motor

szotakdavid írta:
csbalu írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Ma ismét furcsát produkált az autóm,320d 136le. Jöttem haza az M7-esen végig tempomattal 120km/h-ra állítva. Az érdi emelkedőnél elkezdett csökkenni a sebességem. Ráléptem a gázra, de semmi. Olyan volt, mind egy szívódízel. Épp hogy felértem a tetejére az emelkedőnek. Az első alkalomnál újra indítottam, és megjavult. Mi lehetett a baj? Geometria leragadt esetleg?


Szia!
Nem BMW-vel (egy pdtdi Galaxyva) hasonló problémák szoktak lenni a családban és a magyarázat az lett rá, hogy nem volt kellő turbónyomás ezért "lekapcsolta" vagy "letiltotta" a turbót a rendszer. Horvát autópályán jelentkezett ez sűrűn, amikor 120as tempóval 6-ban nagyobb emelkedőkön akartunk menni. Ha visszaváltottunk nem kapcsolt le a turbó, ha nagyon alacsony fordulaton nagy terhelést kapott akkor igen.
Én nem gyanakodnék komolyabb hibára. 120-nál nem tudom mennyit pörög a 36lovas 20d, elvileg azért nem kéne.....


Azért nem pörög olyan keveset a 136 lovas diesel 120-nál.


Üdv nekem is volt ilyen problémám gázolaj szűröt cseréltem azóta nem csinálja de majd kipróbálom mert hosszabb útnál jött ez elő nekem. meg nagyon meleg motornál több száz kilométer után de sete nem volt baj.pedig a vizhöfok nem ment fel.


kecsurobi Elküldve: 2013-08-08 19:03 Mi lehet a baj?

Üdv Nem találkozott senki ezzel a jellenségel még?
Neketek a hűtőnél elöl is van ventilátor mert azt vetem észre hosszú úton hogy ha meleg van mintha letiltana a kocsi nem megyen.Mitől lehet ez?



de amikor este mentem vele hűvösbe nem éreztem tiltást.