kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2015-06-22 21:44 Intenziv Kormolás

[quote="BarG"][quote="kecsurobi"]

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst!



már nem ajánlom a spurit szárítja az üzemanyagot és adagolót is tönkrevágja
Idézet:





Olyan spuri nekem se kéne, ami nem fódozza be a szakadt turbócsövet ....







nem a turbón van a lényeg most

kecsurobi Elküldve: 2015-06-22 21:27 Intenziv Kormolás

[

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?




[/quote]

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst! [/quote]

már nem ajánlom a spurit szárítja az üzemanyagot és adagolót is tönkrevágja

kecsurobi Elküldve: 2015-06-22 21:03 kettõstömegü lendkerék

Pitykoo írta: Hali!
Ha házak között megyek és van ami ugye visszaveri a hangokat akkor mikor rossz aknatetőn vagy úthibán megyek át akkor alulról így középtájról zörgő fémesen csattogó hang hallható!
Ezt a fémesen zörgő, csattanó hangot okozhatja a kettős tömegű??!
Vagy más is adhat! A kipufogó felfogatásra gondoltam, de az jónak tűnik!
Alapjáraton van egy enyhe himbálásom meg kuplungot teljesen kinyomva ráz a pedál ezért gondoltam a kettős tömegűre!
Előre is köszi!!


Ha üti a kuplungot akkor valószínű az.
km-er?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-18 19:12 Adagoló

most hívott a szerelő ,hogy mentek probaútra és szétpukkant az adagoló és a porlasztó köszti cső,és oda nyomot üzemanyagot.eltud rontani ott valamit az üzemanyag a motrtérbe?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 21:25 Porlasztó



Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.


[/quote]
de adagolósra ez nem vonatkozik

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 20:00 Porlasztó

daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



Én nem tudom, azt írom le amit megértettem meg láttam a szerelőnél. Levette a motortér burkolatot, és onnan valahonnan olvasta le a kódokat. Meg is van mind a 4. És akkor láttuk hogy a gépbe teljesen más kód van írva, már amelyiknél megmutatta.
Azt mondta hogy nem teljesen biztos(bár valószínű) hogy bármelyik porlasztónak baja van, mert így a számítógép teljesen más adatokat kap mint a valóság, és ez is okozhatja a problémát. Az autó kb 1 éve van meg és már megvételkor ilyen volt.



nekem is jól fogyaztott de amikor oda léptem neki füstölt egy kicsit.egy hete tropára ment az adagolóm 250 ezer.mondom a szerelönek nézze meg a porlasztokat is azt mondja 160 báron nyit megvan kopva egy kicsit 13500db -ja mind a 4 porlasztó csucsot kicseréltetem holnap megtudom milyen lesz a kocsi kiprobálom.

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 19:45 Porlasztó

daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 19:40 Porlasztó

daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 19:21 Porlasztó



Bosch EPS 200-as padon be kell vizsgáltatni.[/quote]

be lett vizsgáltatva

[/quote]

utána mondták hogy 160 báron porlassz
csak hát ezt vagy elhiszi az ember vagy nem

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 19:18 Porlasztó

bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)


akkor érdemes kicserélni a porlasztó csucsokat ha az adagoló is új? Akkor az elötöltés nem oda esik


Bosch EPS 200-as padon be kell vizsgáltatni.


be lett vizsgáltatva

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 14:39 Porlasztó

bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)


akkor érdemes kicserélni a porlasztó csucsokat ha az adagoló is új? Akkor az elötöltés nem oda esik

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 13:32 Porlasztó

kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 10:57 Porlasztó

kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 10:37 Porlasztó

Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-14 14:23 Adagoló

toki24 írta:
kecsurobi írta:
toki24 írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.


Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?


Gondolom 250ért felis rakják illetve be is állítják adagolótérkép stb. illetve az elektronikát is felújitják ennyibe.
De kérdésedre a válasz igen akkor kapsz egy vacsi újat.


Valami valtozàs lessz a kocsin? Dinamikusabb lessz?


csodát ne várj, ha most sz+r akkor max megszünnek a torpanások jobban reagál stb. De én akkor már a porlasztókat is megsasolnám ha adagolót leszeditek, de te tudod


Torpanâs edig se volt csak amikor még nem volt kicserélve az üzemanyag szürő.indult hidegen melegen mindig pöcre.egyik pilanatról a masikra halt meg az adagoló.