kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2013-04-07 11:50 Üzemanyag fogyasztás

üdv 15ös 195/65-ös téli gumi acélfelniről 17es alufelnire 245/40-es kerékre menyivel eszik többet a kocsi 320d tudja valaki.Valamilyen tapasztalatok?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 21:48 alufelni

YELLOW írta:
YELLOW írta: nem kell 20 helyre betenni


megint párhuzamosan megy a beszélgetés... sok értelme van


tiltja valami mert akkor nem csinálom


kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 21:40 alufelni

nickname írta:
kecsurobi írta:
nickname írta:
kecsurobi írta:

enek a felninek mi a neve tudja valaki?menyit ér jó álapotban 17-es


Styling 135 a felni neve, gyárilag csak 18" méretben van, a 17" minden esetben után-gyártott, értéke a szemebe 0 Ft, de 60-70 ft egy jobb darabért reális lehet.


Én 100k ért vettem 2 hete eredetit



continentál sport contact2 gumival van ugy akkor 80-90ezer körül van? vagy csak a felni 60-70 ezer?



Annyit megér, de vedd alapul hogy ezek a felnik nem valami tartósak.


hogy nem tartosak?ha nam patkázok meg feszt kátyukba megyek akor birja nem?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 21:38 Felni csere

YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta: replika felnire reagálva, hogy valaki írta, hogy semmibe nem nézi.
én gyári M-es felnit is láttam már törve, többet mint replikát. olyan repedésekkel...
inkább anyagösszetétel az ami különbség. de nem elsz gyengébb. a ritkaküllős kis küllőszámú felnik sokkal sérülékenyebb, persze könnyebb is. ha tömörebb, akkor erősebb.
szóval én nyugodtan megvennék egy replika garit, főleg mert sokkal olcsóbban juthat hozzá az ember, mint az eredetihez. és akinek M6 tetszik, az rá tudja tenni E46-ra is pl.


Csak a lényeget felejtetted ki a történetből. Mégpedig azt, hogy melyik cég is csinálja a replikát? Ha az Alessio, akkor szaladni kell messzire, mert már láttam a kerékagyat egy-az-egyben kiszakadni Alessio felniből. AEZ, MOMO, AET, meg még van egy rakás cég, akinek a felnijei meg jók, azoktól lehet replika felnit venni, nem fogod megbánni. Az én eredeti felnijeim made in Italy feliratúak, nem ez a lényeg, sokak véleménye ellenére.


igazad van kihagytam. pedig valóban erre is ki akartam térni.
csak sok replikán nem mondod meg melyik cég csinálta, mert nem utal rá semmi. még csak a made in.... sincs rajta, csak a méret adatok.


és mit kell nézni replik felni amit én akarok veni azon itali van.Valamit nézni kell még rajta?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 19:58 Felni csere

BalaBMW írta:
kecsurobi írta:

üdv ez a felni menyit ér, persze nem ez hanem ami jó álapotba van 17-es és continentál sport contact 2 gumival van köszönöm.



Szerintem ez sokmindentől függ. Pl milyen replika, milyenek a gumik (DOT, profil). Több infó?


5milis a profil mind a 4 gumi és a felni nagyon jó álkapotba van azt nem tudom hogy replik vagy gyári azt miböl lehet eldönteni egyik haver ajálta 160 ért és sokaltam

kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 19:56 alufelni

nickname írta:
kecsurobi írta:

enek a felninek mi a neve tudja valaki?menyit ér jó álapotban 17-es


Styling 135 a felni neve, gyárilag csak 18" méretben van, a 17" minden esetben után-gyártott, értéke a szemebe 0 Ft, de 60-70 ft egy jobb darabért reális lehet.


Én 100k ért vettem 2 hete eredetit



continentál sport contact2 gumival van ugy akkor 80-90ezer körül van? vagy csak a felni 60-70 ezer?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 18:45 alufelni



enek a felninek mi a neve tudja valaki?menyit ér jó álapotban 17-es

kecsurobi Elküldve: 2013-04-05 18:37 Felni csere



üdv ez a felni menyit ér, persze nem ez hanem ami jó álapotba van 17-es és continentál sport contact 2 gumival van köszönöm.

kecsurobi Elküldve: 2013-04-04 19:34 Féktárcsa és fékbetét

kecsurobi írta: fék munkahenger porvédő gumit lehet külön kapni?

ami a dugagyút védi

kecsurobi Elküldve: 2013-04-04 19:33 Féktárcsa és fékbetét

fék munkahenger porvédő gumit lehet külön kapni?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-03 22:12 Autóvásárlás

hol lehet vagy hogyan lehet kiolvastatni hogy menyi kilométer van a kocsiba pl-1998 as bmw e46 ba?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-02 14:59 Féktárcsa és fékbetét

kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



megnéztem melegszik a felni.

kecsurobi Elküldve: 2013-03-30 21:03 Féktárcsa és fékbetét

szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.

kecsurobi Elküldve: 2013-03-30 19:58 320d turbó hiba

Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy




néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van



Köszi! Este kiokosítom magam, és holnap megpróbálom kicserélni, ha nagyon nem találom, vagy úgy érzem, hogy jobb ha nem nyúlok bele, akkor majd keresek valami szakembert.

majd írj hogy mitöl oldodot meg vagy mi lett a változás hogy átcserélted

kecsurobi Elküldve: 2013-03-30 19:37 320d turbó hiba

kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy




néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van