kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2013-06-13 08:58 Egr szelep

Üdv ha mondjuk lehuzom a nyomás vezérlö szelem elektromos részét át cserélem a másik turbo nyomás vezérlövel ,ilyenkor hibokodot is adhat ki nem ?Hogy lehet törölni hibakodot pozitiv saru lehzásával vagy csak diagnosztikával?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 21:04 Légtömegmérõ

YELLOW írta:
kecsurobi írta: légtömegmérött onann tudom meg hogy rossz, hogy lehuzom a csatlakozoját és ha nem megy fel a fordulat egy kicsit akkor rossz?nem változik semmi akkor rossz?


lehúzott légtömegmérő esetén középértéken megy az üzemanyagkeverés.
ha lehúzod a csatit és megszűnik a hiba, pl alapjérat ingadozás, torpanás, rángatás, akkor a légtömegmérő a hibás. viszont lehúzott légtömegmérőnál megnő a fogyasztás, ami normális.
esetleg diaggal lehet még nézni, hogy mennyi levegőt számol.


én azt is halottam hogy az alapjárat is megváltozik ha jó a légtömegmérő ha nem akkor nem változik.

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 20:43 Légtömegmérõ

légtömegmérött onann tudom meg hogy rossz, hogy lehuzom a csatlakozoját és ha nem megy fel a fordulat egy kicsit akkor rossz?nem változik semmi akkor rossz?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 20:35 Egr szelep

kecsurobi írta:
BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.


meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?


hát nem tudom menyire kell megszivni de meg se mozdul

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 20:23 Egr szelep

BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.


meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 19:26 Valaki segítsen

hiába cseréltem meg akkor se változott semmi

https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4 ennek így mozogni kéne ha beinditóm mert nekem meg se mozdul mitől lehet ez szar a szabályzó szelep vagy valami elektronika is belejátszik?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 18:42 Valaki segítsen

üdv!!A nyomás szabályzó szelepnél meik részét kel kötni a turbóra? A felsőt vagy az alsó csövet?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 16:44 Egr szelep

kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?


az a mebrán nem mozog ki attól is lehet teljesitmény csökenés?mind a két szabályzóval megnéztem egyik se mozgata meg de most megnézem hogy megy e bele vákum lehet mind a két szabályzóm szar

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 16:42 Egr szelep

Tano írta:
kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?


Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.


Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 15:15 Egr szelep

kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 15:14 Egr szelep

én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-11 17:48 Egr szelep

kartergáz szűrő ,hol található?

kecsurobi Elküldve: 2013-06-11 17:23 Mi lehet a baj?

üdv tegnap mentem az autopályán elég gyorsan hosszú ideig és felmelegedett a víz.Valami kárt okozhat ez esetleg és mért melegszik fel a viz ha a ventilátor bekapcsol ki kelene tisztitani a hütöt vagy mit volt már valakinek hasonló tapasztalata?

kecsurobi Elküldve: 2013-04-19 15:16 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.


vagy lehet turbó nyomás szabályzó szelep nekem is megkéne már nézni de sose érek oda van hogy elkezd huzni utána 2000fordulatnál 4 esbe kicsit megtorpan utána megint megy mióta chipeltem a kocsit nem annyira észre vehető.


Ugyan ezt csinálta nekem is 2000 nél volt egy torpanás nem nagy egy kicsike :mrgreen már annyira nem észrevehető szerintem a geo volt letapadva!


nekem nincs letapadva semmi megnézettetem turbosal és azt mondta minden rendbe van vele

kecsurobi Elküldve: 2013-04-18 21:06 Mi lehet a baj?

Tano írta:
csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.


vagy lehet turbó nyomás szabályzó szelep nekem is megkéne már nézni de sose érek oda van hogy elkezd huzni utána 2000fordulatnál 4 esbe kicsit megtorpan utána megint megy mióta chipeltem a kocsit nem annyira észre vehető.