kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2015-03-13 20:42 Kormánytípusok

Tano írta:
kecsurobi írta: akkor az a lényeg hogy mindegy hogy egy vagy kétindítós?


Az egyindítós helyére be tudsz rakni kétfokozatút, de fordítva nem. Mivel neked egyfokozatú így be tudod rakni bármelyiket.


szuper köszi

kecsurobi Elküldve: 2015-03-13 20:11 Kormánytípusok

Tano írta:
kecsurobi írta: üdv
végig olvastam a fórumot,de nem láttam normális választ ara ,hogy egy indítós kormányom helyet be i lehet szerelni két indítóst úgy ,hogy minden multigombsor is működjön rajta?


Igen, be lehet. Ebben az esetben csak az egyik indító lesz bekötve a légzsákon, a többi funkció passzol teljesen.


akkor az a lényeg hogy mindegy hogy egy vagy kétindítós?

kecsurobi Elküldve: 2015-03-13 19:16 Kormánytípusok

üdv
végig olvastam a fórumot,de nem láttam normális választ ara ,hogy egy indítós kormányom helyet be i lehet szerelni két indítóst úgy ,hogy minden multigombsor is működjön rajta?

kecsurobi Elküldve: 2015-03-13 17:52 Mi lehet a baj?

tbenyo írta: Sziasztok.
Ez normális hogy egy akkummlátor 1 hét alatt lemerül? Az akkumlátor amivel vettem lemerült. 1,5 hétig állt az autó és nem indult, titkos menü szerint volt benne 9,5 volt. Akkor fogtam kicseréltem bátyám volt kocsijából az aksit (baleset után fél évig állt a garázsba az aksi) és azzal azonnal indult. Azóta 2 héten át hétvégenként használtam. Most szombaton szerelgettem, hátul a PDC szenzorokkal szórakoztam, egész délután nyitva volt a csomagtartó, ajtó, gyújtás, stb. Este amikor ki akarok járni megint nem indul. Feltöltöttem a töltö szerint félig, kijártam vele. tegnap (4 nappal késöbb) megint nem indul, lemerül. Nem tudom hogy mi lehet ami elszívja az aksit. JAAAA, Ami nagyon érdekes, indutáskor felgyullad a helyzetjelzöm. EZ NORMÀLIS?!?! A falon látom mintha égne a lámpám, ameddigre elengedem a kulcsot és elöre szaladok addigra pont kialszik, de ha jól láttam a helyzetjelzö ég. Ha tudtom valamit mit nézzek meg vagy mi lehet akkor szóljatok, légyszi. A PDC szenzorok fel le dugdosásán és cserélgetésén kivül, csak a beltér világitást cseréltem ki ledesre kb egy hónappal ezelött, semmi más elektronikát nem birizgáltam. Ja meg ma nem nyitotta az egyik kulcs, bedugtam a zárba akkor felnyitotta csak a vezetö felölit és amikor kinyitottam villogtak az indexek. Azóta azzal a kulcssal nyitja minden ajtót a zárból és a másik kulcson müködik a távirányitó is. (valszeg csak lemerült az egyik kulcsom)


üdv
leálítás után megy még a ventilátor sokáig ülj be és halgasd.Ha igen akkor süni csere megoldja a problémát(fűtő ventílátór végellenállás).

kecsurobi Elküldve: 2015-03-12 11:39 Mi lehet a baj?

Andreaska91 írta: Sziasztok

e46 318ti n42
probléma hogy inditáskor 1, 2 másodpercig hangosan kerepel mint ha dizel lenne.
probléma a feszitö banán vagy a hidro töke lehet aztán kizártuk a banánt.
jelenleg svédországban vagyok , és egy német országban tartózkodó rokonomnak távsegítséget adok.
mivel még ezzel a tipussal nem volt dolgom igy töletek várom a segítséget .

Hol találom a hidrotökét ? esetleg képpel valaki tudna segiteni ?
és ha valakinek volt hasonló hogyan oldotta meg ? gondoltam motor mosóval vagy valami olaj lemosóval jól kitisztitani (ezt tanácsolták többen) vagy venni egy újat.

lenne még itt annyi hogy ennél a tipusnál a gyujtás és az indítás között van az ac pumpának hangja ? az a kis pár mp-s zúgás .
mert nehezen indul van h 4,5x sem akar de viszont állitásuk szerint nincs az a tipikus szivattús hang... ??

help pls

bocsi ha valamit el írtam vagy félre gépeltem , svéd létemre nem vagyok perfect magyar !





Szia
Nekem 2-mpig halatszik amíg ki nem alszik a piros olaj làmpa.motortartó bak fórumba van a vídeó.

kecsurobi Elküldve: 2015-03-12 06:42 Motortartó gumibak

kundof1 írta:
breekachu írta: Hát ennek most így sokkal jobb hangja van, mint a miénknek, bár ez a régebbi moci még. Neked is olyan volt bakcsere előtt, mint a videókon amiket linkeltünk?
kecsurobi írta:
ilyen https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be






Ez már sokkal szebben áll, le, mint az enyém Így kellene az enyémnek is...


Hat eg és föld a külömbseg .eddig beremegett az egész kocsi.kar hogy rossz motortartóval nem csinaltam videot.lemförder tényleg az a legjobb motortartó bak

kecsurobi Elküldve: 2015-03-11 19:02 Motortartó gumibak

breekachu írta: Na kíváncsi leszek.. Majd írj mindenképp!
kecsurobi írta:
breekachu írta: Akkor ennyi? bakcserétől elmúlt teljesen a hang? Csinálnál egy rövid videót a motorról leállás közben?
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kundof1 írta: AKk nem csak az enyém áll le ilyen hülyén...engem idegesit, de ha bakk csere se oldja meg a problémát akkor nem tudom.
Én is Tudihoz akarom vinni megnézetni h miért csinálja ezt.
Voltunk anno nézni egy másikat, az is hasonloképpen állt le, mint az enyém csak ennyire ne rázta meg a kasznit leállításkor, lehet h ezek a motorok ilyenek.


Nekem a rezonancia megszunt az utasterben,a kipufogonal meg a rezges csilapito csovet ki kel cserelni mert el van szakadva attol remeg egy kicsit be a kaszni lealitaskor


Nekem még 98-as gyari bakok voltak rajta csoda hogy enyit birt 323000km van a kocsiba




A rezonancia szunt meg az utasterben de lealitaskor beremeg a kaszni egy kicsit ,de az rezo cso azt mondta a szerelo.



ilyen https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


kecsurobi Elküldve: 2015-03-11 16:35 Motortartó gumibak

breekachu írta: Akkor ennyi? bakcserétől elmúlt teljesen a hang? Csinálnál egy rövid videót a motorról leállás közben?
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kundof1 írta: AKk nem csak az enyém áll le ilyen hülyén...engem idegesit, de ha bakk csere se oldja meg a problémát akkor nem tudom.
Én is Tudihoz akarom vinni megnézetni h miért csinálja ezt.
Voltunk anno nézni egy másikat, az is hasonloképpen állt le, mint az enyém csak ennyire ne rázta meg a kasznit leállításkor, lehet h ezek a motorok ilyenek.


Nekem a rezonancia megszunt az utasterben,a kipufogonal meg a rezges csilapito csovet ki kel cserelni mert el van szakadva attol remeg egy kicsit be a kaszni lealitaskor


Nekem még 98-as gyari bakok voltak rajta csoda hogy enyit birt 323000km van a kocsiba




A rezonancia szunt meg az utasterben de lealitaskor beremeg a kaszni egy kicsit ,de az rezo cso azt mondta a szerelo.

kecsurobi Elküldve: 2015-03-11 15:37 Motortartó gumibak

kecsurobi írta:
kundof1 írta: AKk nem csak az enyém áll le ilyen hülyén...engem idegesit, de ha bakk csere se oldja meg a problémát akkor nem tudom.
Én is Tudihoz akarom vinni megnézetni h miért csinálja ezt.
Voltunk anno nézni egy másikat, az is hasonloképpen állt le, mint az enyém csak ennyire ne rázta meg a kasznit leállításkor, lehet h ezek a motorok ilyenek.


Nekem a rezonancia megszunt az utasterben,a kipufogonal meg a rezges csilapito csovet ki kel cserelni mert el van szakadva attol remeg egy kicsit be a kaszni lealitaskor


Nekem még 98-as gyari bakok voltak rajta csoda hogy enyit birt 323000km van a kocsiba

kecsurobi Elküldve: 2015-03-11 15:31 Motortartó gumibak

kundof1 írta: AKk nem csak az enyém áll le ilyen hülyén...engem idegesit, de ha bakk csere se oldja meg a problémát akkor nem tudom.
Én is Tudihoz akarom vinni megnézetni h miért csinálja ezt.
Voltunk anno nézni egy másikat, az is hasonloképpen állt le, mint az enyém csak ennyire ne rázta meg a kasznit leállításkor, lehet h ezek a motorok ilyenek.


Nekem a rezonancia megszunt az utasterben,a kipufogonal meg a rezges csilapito csovet ki kel cserelni mert el van szakadva attol remeg egy kicsit be a kaszni lealitaskor

kecsurobi Elküldve: 2015-03-11 09:07 Mi lehet a baj?

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Mint már sokszor máskor, most is a tanácsotokat szeretném kérni. Az a helyzet, hogy hidegen, elinduláskor az első 10-15 másodpercben egy erős, búgó hangot ad ki a kocsi. Érzésre mintha a ventillátortól jönne, de nem biztos. A viszkó kuplung nemrég volt cserélve. Mi lehet a baj? Összefüggésben lehet a két dolog?

Előre is köszönöm a tanácsokat!


Udv az olaj viszajelzö lampa eg pirosan adig bug?

kecsurobi Elküldve: 2015-03-10 20:05 Motortartó gumibak

andree írta:
breekachu írta: Köszi a tippet, de engem nem a nyikkanás zavar, meg szerintem a többieket sem, hanem az az istentelen rázkódás, meg hang, mikor beindul/leáll a motor.
bmw320d4 írta: A nyikkanás a szíj miatt van. Tegyetek rá gyárit, azon van nyikorgásgátló bevonat.




Mi kicseréltük a szíjakat, Dávid contit tett fel. Továbbá kicseréltük a hidraulikus rezgéscsillapítót is. Az első indítás és leállítás nagyon bíztató volt, viszont addig is tartott. Egyébként ebben a storyban tényleg nem a nyikkanás a gond.


Van itt olyan akinek jó? Nekem holnap derül ki milyen lett.

kecsurobi Elküldve: 2015-03-10 17:33 Motortartó gumibak

breekachu írta: Szia! Az enyém is ilyen. Cseréltem már lendkereket, bakokat is. Lendkerék csere után maradt a hang, bak csere után kicsit mérséklődött, de még mindig határozottan hallható. Hidegen halkabb, ha bemelegszik hangosabb.
Ha rájössz mi okozhatja, légyszi majd szólj!
Én kocsim
kundof1 írta: Itt egy video, h az enyém h áll le, leállításkor, bakk baj lehet?

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be




Udv milyen motortartó bakot raktal bele?

kecsurobi Elküldve: 2015-03-08 13:17 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta: Sziasztok.

Ma csinált olyat 2x az autóm, hogy a hűtőfolyadék szint kivillant. Mindkétszer akkor, amikor jobban meg lett hajtva, kb ilyen 4000 fordulatig. Mind2 szer elaludt a lámpa kicsivel később.

Mi okozhatja ezt?

A hűtővizet még nem tudtam megnézni, mert forró. Tócsát, folyást nem vettem észre, és múlt 7 végén néztem a szintet, maximumon volt.

Mi lehet ez?


ÜDV A VÍZPUMPA LEHET KEZDI MEGADNI MAGÁT

kecsurobi Elküldve: 2015-03-08 08:37 ABS-rõl általában

Udv
Érdekődnék abs jeladóból milyen màrkàjút vegyek?jobb hàtsó