kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2013-02-11 17:51 320d Motor


Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják

kecsurobi Elküldve: 2013-01-30 22:46 e46 touring belső díszítő műanyag

valaki tudja hol lehet kapni diszléc patentott mert nekem egy pár darab ki van törve

kecsurobi Elküldve: 2013-01-19 14:00 Chip tuning

tuning boxokrol ki mit tud kárositja a motórt?érde,es belerakni vaterán látam egyet 27ezerért

kecsurobi Elküldve: 2013-01-18 21:02 Társalgó

Bmw tuningboxokról mit tudtok érdemes bele rakni?

kecsurobi Elküldve: 2013-01-18 19:53 Tempomat - utólag?

ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv
engem is érdekelne ez a tempomat menyi üzemanyagot spórol meg ? honnan tudom beszrezni a kábeleket és a bekötési rajzot.És a kompjutert vagy nem tudom mi kell hozá ami vezérli a tempomatot köszönöm elöre is.


akkor leírom még egyszer,lustaság vissza olvasni..
Kábel 6-7000ft megrendeled a bmw-nél,bekötési rajzot neked is elküldöm emailben nagyon szívesen.


én pl. nem vettem olyan kábelt és anélkül is meglehetett csinálni.


igen a kábel az oké .semmi elektronika nem kell hozzá utolag beszerelni?

kecsurobi Elküldve: 2013-01-17 22:04 Tempomat - utólag?

üdv
engem is érdekelne ez a tempomat menyi üzemanyagot spórol meg ? honnan tudom beszrezni a kábeleket és a bekötési rajzot.És a kompjutert vagy nem tudom mi kell hozá ami vezérli a tempomatot köszönöm elöre is.

kecsurobi Elküldve: 2013-01-15 22:03 angel eye

http://deviltuning.hu/?oldal=2...mek=120937 Ez jó lámpa? Mik a tapasztalatok. Fekete kocsihoz fehér vagy fekete?

kecsurobi Elküldve: 2013-01-15 21:55 angel eye

jons írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Érdekelne, hogy szerintetek melyik éri meg jobban? (itt főleg a külső jegyekre gondolok és nem az árra)

Angel Eyes karika, vagy pedig ez a komplett AE.
A lámpa jobban vonz. Van benne magasságállító motor, az fontos nekem.
Beszerelése nagyon bonyolult?

Köszöntem!!


http://www.ebay.com/itm/BMW-An...mp;vxp=mtr
10k-ból itt van.
A lámpa azért vonz jobban, mert annak kiszerelése, beszerelése egyszerűbbnek tűnik. Szinte adja magát. De ilyen a karika is, csak egyelőre nem úgy látszik neked szerintem.
Maga a lámpa szétszedése, angel eye beszerelés esetén sem egy nagy ördöngősség. Van sok video a youtubon a komplett műveletről.
Itt a fórumon is sokunk csinálta már kérhetsz tanácsot szivesen segítünk.


http://deviltuning.hu/?oldal=2...mek=120937 ehez mit szoltok fehér vagy fekete fekete kocsira

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 21:20 320d Motor

ZoleeSRB írta:

Há' nem megmondtam

A sokat fogyasztósnak: csak leszedném az adagolót, és beméretném, mert az "elvileg jó" az nem jó... (meg a csúcsokat is, még egyszer)




Szerintem is az adagolót nézesd meg!
Mondjuk én nem szedném le mindjárt,próbálj mással nézetni egy diagnosztikát!
Lehet hülye kérdés de a tényleges fogyasztása ennyi vagy a fogyasztásmérő mutatja ezt?[/quote]

nekem szerintem töbet mér a fogyasztás mérő 1 literel vagy félel

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 19:47 320d Motor

kecsurobi írta:
Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos



nekem 5.6 ot eszik igy télen hogy benne van a hidrogén hajtás

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 19:46 320d Motor

Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 19:20 320d Motor

Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 19:16 320d Motor

Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 19:04 320d Motor

Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?

kecsurobi Elküldve: 2013-01-08 18:30 Turbo

vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:

nem vállalnak már többet ebben az évben.Neked is ragadt és valamikor nem húzott úgy?



Akkor majd januárban.
Igen, a sok korom miatt "letapadt" és néha nagyon lomha volt. Tisztítás után ment az autó mint akit seggberúgtak.



felhívtam őket 23.-án vállalnak és azt mondták egész nap ott kell hagyni a kocsit este kell érte menni,és hogy mi a baja kocsinak azt mondta ragad azt mondta akkor lehet el van kopva, hogy lehet megállapitani hogy kopott vagy tele van koromal? nem akarok feleslegesen kidobni 15 ezret

Nem kelett takaritani a turbot az jó az egéernél vol valami turbo nyomás ott volt lecsuszva valami csö,azt mondta a szerelö hogy az minden bmw be van hogy visza veszi a turbo nyomást,majd ráadja