kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2012-12-08 11:01 Turbo

[quote="kecsurobi"]
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?



vagy a kondenzvíz, vagy hengerfejes hűtővized nem fogy? mondjuk ilyenkor télen hidegben szar ezt megállapítani... de ha nyáron is fehéren nyomja, akkor gyanús a hengerfej téma. ha beindítás után, akkor elvileg normális.

mint pl itt:

YouTube videó

Hát nyáron semmi füst nem jött ugy tudom


hát nem nagyon veszem észre hogy fogyik menyinek kéne egy hónap alatt fogynia?

kecsurobi Elküldve: 2012-12-08 10:56 Turbo

[quote="YELLOW"]
kecsurobi írta:
paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?



vagy a kondenzvíz, vagy hengerfejes hűtővized nem fogy? mondjuk ilyenkor télen hidegben szar ezt megállapítani... de ha nyáron is fehéren nyomja, akkor gyanús a hengerfej téma. ha beindítás után, akkor elvileg normális.

mint pl itt:

YouTube videó

Hát nyáron semmi füst nem jött ugy tudom

kecsurobi Elküldve: 2012-12-08 10:13 Turbo

paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?

kecsurobi Elküldve: 2012-12-07 16:34 Turbo

kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy


halotatok már eröl a botyoról FFi EUROPE LTD üzemanyagba kel önteni és kikormolja a kocsit kitisztitja a szelepeket meg halkabb lesz a kocsi egy kapszula 50 literhez elég meg a kompresziót is növeli



Ne haragudj,de nem hiszek a mesékben,sajnos ez a rendszer kicsit bonyolúltabb annál hogy egy kapszula megoldja a turbonak a geo problémáját.


Én nem a turbora értetem hogy megjavitja csak nem halot még eröl senki sem?

nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

kecsurobi Elküldve: 2012-12-07 16:33 Termosztát

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


nagyon franko lett a termosztátt 3kilométer és már 90fokon van a víz mázli volt a kicsit kellett kicserélni köszönöm a segítcséget

kecsurobi Elküldve: 2012-12-06 17:19 Termosztát

Kicsréltem a kis termosztátot, utángyártott nem volt így 12 ezer volt.
Úgy néz ki eddig ,hogy jobban melegszik a víz de még hosszabb utra is el kell mennem.

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 21:43 Csodaszerek - Mûködnek?

joko55 írta: Nem károsítja a motort, akkor ha buborékoztatót is használsz mellé, vaterán tucatjával vannak szettek, itt egy cég ami beszereléssel és forgalmazással foglalkozik, amúgy otthon is tudsz építeni egyet(nekem is van)/youtubon fenn van pl.: ronin vízbontója/ max pár ezerből megvan(ha profi szettet akarsz 20-30ropiból), az újabb motorokhoz kell elektronika mi eltolja a lambdaszonda jelét ezáltal maximalizálja a hatásfokot,ill. előszeretettel használnak egy kis ventilátort a cella fölött ami hűti, az átlag üzemanyagfogy.csökkenés 25%, ami persze változó autónként. 10-50ig, teljesítményben 10-20%, az amperfelvételét meg betudod állítani az elektrolit sűrűségével (is).


Honnan lehet beszerezni ezt az elektronikát ami eltolja a jelet a lamdaszondától?
Nekem is van egy befőttes kütyü csak eddig nem mertem beszerelni mert azt hitem csak régebbi autokhoz jó.

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 19:47 Termosztát

vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 19:42 Csodaszerek - Mûködnek?

hil írta:
negativ0001 írta:

Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....


Sziasztok!
Nem gondolnám, hogy sima elektrolízissel lehet olyan mennyiségű H-t nyerni, ami el tudná látni a motort akár részlegesen is. A víz befecskendezés járhatónak látszik, mert az égéstérbe
befecskendezett víz a hő hatására is alkotóira tud bomlani, de ehhez korrekt vezérlés kell. Ez a folyamat látható pl. ha olajkályha égőterébe vizet juttatsz, pillanatok alatt vörös a kazán oldala. Így fűtöttünk katona koromban.....


hát pedig ellátja mert az ople motorba kele rakta barátnöm apja és neki még növelte a tejesitményt is megy fogyasztás 20-%al csökenti dizelesnél csak azt nem tudom a motora milyen hatásal van hosszab távon meg milyen kocsiba lehet beszerelni ezeket

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 19:18 Csodaszerek - Mûködnek?

negativ0001 írta:
kecsurobi írta:
negativ0001 írta: Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/


Üd nekem van ilyen kügyüm ami vizel megy a kocsi vagyis biogázal kicsit rásegit a kocsinak a szivo oldalra rákötöd ez egy befötes üvegbe van 1 liter viz és ha ráadodd a gyujtást akkor termeli a gázt opel astrába bevált 1.7 dizel sima szivó és joban is ment vele nem tudom hogy ebe a bmw be beszereljem e



Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....





igen duranogáznak hivják opelnél f-s 5.5 fogyasztás helyet 3.5 lett nem tudom nem kárositja a motort bee lehet kakni turbosba is

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 18:55 Termosztát

pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 18:41 Csodaszerek - Mûködnek?

negativ0001 írta: Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/


Üd nekem van ilyen kügyüm ami vizel megy a kocsi vagyis biogázal kicsit rásegit a kocsinak a szivo oldalra rákötöd ez egy befötes üvegbe van 1 liter viz és ha ráadodd a gyujtást akkor termeli a gázt opel astrába bevált 1.7 dizel sima szivó és joban is ment vele nem tudom hogy ebe a bmw be beszereljem e

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 18:32 Termosztát

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)


köszi a választ



visza mondtam a nagyot és megrendelem a kis termosztátot remélem eltaláltam hogy meik a rossz


és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 18:18 Termosztát

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)


köszi a választ



visza mondtam a nagyot és megrendelem a kis termosztátot remélem eltaláltam hogy meik a rossz


és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt

kecsurobi Elküldve: 2012-12-05 18:02 Turbo

szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy


halotatok már eröl a botyoról FFi EUROPE LTD üzemanyagba kel önteni és kikormolja a kocsit kitisztitja a szelepeket meg halkabb lesz a kocsi egy kapszula 50 literhez elég meg a kompresziót is növeli



Ne haragudj,de nem hiszek a mesékben,sajnos ez a rendszer kicsit bonyolúltabb annál hogy egy kapszula megoldja a turbonak a geo problémáját.


Én nem a turbora értetem hogy megjavitja csak nem halot még eröl senki sem?