kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2013-07-20 11:25 Ütközés/ütődés gátló

YELLOW írta:
kempelen írta:
Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


Szia!

Tudnám ajánlani a dinitrol termékeit. Viszonylag sok helyen kapható és nagyon jó minőségű termék.

A te esetedben a dinitrol 8020 (fekete vagy matt fekete) ami megfelel a lökhárító díszcsík lefényezéséhez. Kimondottan erre való.





ez alá semmi alapozó nem kell?


Csak meg kell tisztítani a felületet és zsírtalanítani mondjuk hígítóval.

Aztán mehet rá a műanyag elemre.

Nem fényezett elemre való, hanem normál 'kopasz' műanyagra. Viszonylag hamar szárad és sokáig tart.

Kifejezetten nap által kiszívott, fakó műanyag elemekre készült.

kempelen Elküldve: 2013-07-20 09:36 Ütközés/ütődés gátló

Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


Szia!

Tudnám ajánlani a dinitrol termékeit. Viszonylag sok helyen kapható és nagyon jó minőségű termék.

A te esetedben a dinitrol 8020 (fekete vagy matt fekete) ami megfelel a lökhárító díszcsík lefényezéséhez. Kimondottan erre való.



kempelen Elküldve: 2013-07-19 07:03 Motortartó gumibak

norbeee írta:

Nekem 160 ezernél volt cserélve a bak, igaz ez dízel. Akkor nekem mindenhol azt mondták hogy 80-100 ezer km.-ként is cserélni kell akár... Csere után olyan lett mint az álom, alig valami rezonancia.


Most úgy hozta az élet, hogy Yellow-nak cikkszámra pontosan ugyanazt a bakot kell majd beszereznie, mint egy 320d automata traktorban.

De a csere után tényleg egy álom lesz...

kempelen Elküldve: 2013-07-18 12:35 Motortartó gumibak

YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Lemförder (az adja a gyárit is)

kempelen Elküldve: 2013-07-18 09:19 Segítsetek!

norbeee írta:
kempelen írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Segítség kellene abban hogy szerintetek be lehet tenni az "egyes" ablakemelő kapcsoló helyére duplát? Az a szitu hogy csak elől van elektromos ablakom, viszont kifeküdt már mindkét kapcsolóm. Ilyet ami egyes, használtan nem találtam pedig végignéztem mindent, az újért pedig nem adok 8-10 ezret darabjáért. Használtan a panelt és a kapcsolókat is ennyiért meg lehet venni csak ez dupla. A kérdés az hogy a kapcsolók csatlakozása ugyanaz a dupla és szimpla esetében? kompatibilis?

Köszi előre is a válaszokat.


A csatlakozók alja egyforma. De kell majd egy sebváltó körüli dekor elem is a nagyobb kivágás miatt.



Nagyszerű, sebváltó körüli elem lesz, meg dupla kapcsoló is. Már csak hülyén fog mutatni hátul az ablaktekerő. Nagy meló a hátsó ajtókat elektromossá tenni? Ha jól láttam nincs oda bekábelezve jelenleg semmi.


Nem egy három perces meló, de megoldható.

- plusz kapcsolók
- kábel
- másik grundmodul
- hátsó-belső ablakkeret

Rendes előkészülettel egy egész nap, ha nem vagy felkészülve akkor is pár nap és bent van. (ez gyári bekötés és alkatrészek felhasználásával)

Utángyári, kínai fosokat be lehet hányni szó szerint hamarabb is, de mindenki egyéni igényességének függvénye a dolog...







kempelen Elküldve: 2013-07-18 09:10 Segítsetek!

norbeee írta: Sziasztok!

Segítség kellene abban hogy szerintetek be lehet tenni az "egyes" ablakemelő kapcsoló helyére duplát? Az a szitu hogy csak elől van elektromos ablakom, viszont kifeküdt már mindkét kapcsolóm. Ilyet ami egyes, használtan nem találtam pedig végignéztem mindent, az újért pedig nem adok 8-10 ezret darabjáért. Használtan a panelt és a kapcsolókat is ennyiért meg lehet venni csak ez dupla. A kérdés az hogy a kapcsolók csatlakozása ugyanaz a dupla és szimpla esetében? kompatibilis?

Köszi előre is a válaszokat.


A csatlakozók alja egyforma. De kell majd egy sebváltó körüli dekor elem is a nagyobb kivágás miatt.

kempelen Elküldve: 2013-07-17 16:44 Társalgó

[quote="anubisz"]Így kel vezetni uraim


YouTube videó

Aztán majd egyszer......

http://www.origo.hu/itthon/20040428kilenc.html

kempelen Elküldve: 2013-07-17 16:25 Motortartó gumibak

YELLOW írta: úgy néz ki befosott az egyik tartó bak.
célszerű párban cserélni?
gyári gumis olajos izés, vagy poliuretán esetleg ebből is?
időben mennyi kb kicserélni? szerelés ára kb mennyi lehet?


Célszerű párban, mindenképpen.
A gyárit ajánlom vagy aki gyári beszállító.
A motort kissé meg kell emelni, hogy ki lehessen bujtatni a bakokat.
Szerintem 20-25 körül a gyári bak párban, szerelés pedig ügyes szerelő függvénye, de hamar megvan....

kempelen Elküldve: 2013-07-12 15:29 Társalgó

ute107 írta: Azt a 10 embert nagyon megverhetik majd, főleg ott Japánban!

BMW M5 Nigthawk



De a kormány legalább a jó oldalon lesz!

kempelen Elküldve: 2013-07-12 15:12 Bmw-s vegyes videók

BalaBMW írta:

Igen, az utóbbi hónapokban sokat foglalkoztunk vele. Idén is el akartunk menni meglátogatni titeket, de ilyen össze-vissza nyaram még sosem volt... Engem előléptettek ezért megkeverték a szabimat, Kincső meg végzett a fősulival és munkahely keresés van...


Akkor gratulálok mindkettőtöknek és további sok sikert a bömös szépítgetésében!

kempelen Elküldve: 2013-07-11 14:58 Bmw-s vegyes videók

BalaBMW írta: Sziasztok!

Ezt a videót a legjobb barátommal csináltuk az autómról. Kicsit amatőr, de mi büszkék vagyunk rá! Ha tetszik örülnénk ha megosztanátok másokkal is!

Angel


Egészen másképp fest az autó, mióta utoljára láttam!

Nem rossz ez a videjó'

Az elején nagyon google steet view-s az árnyék... de ezt sem úgy értem, hogy baj, hanem funny.

Tetszik a ->


kempelen Elküldve: 2013-07-10 16:43 A BMW megõrült

InsectKiller írta:
Tiba írta:
InsectKiller írta: Sajnos véget ért egy nagyon szép korszak!
cikk


Jön az m4, no para


Az ok, h jön, de azt mondja már meg nekem valaki, hogy az M3 a világegyetemben mindig a Coupe volt. Ha azt mondtad M3, mindenki azt gondolta coupe. Csak akkor tudtad, h nem az, ha hozzáraktad, h limó. Most meg ezt veszik el. Pont fordítva lett volna logikus NEKEM...!


Az elmúlt jó pár évben nem nagyon láttam itt társalgást M3 tulajok között. Gondolom ez így lesz az M4 tulajokkal is. Szóval mint kis hal, nekem is bilibe érne a kezem egy jó állapotú M3/M4 esetén, de azt hiszem erre mostanában nem kerül sor....

Elsősorban az új autó vásárlókat célozzák meg ezzel. Még sohasem volt olyan, hogy az autó egyszer csak 2-3 éves lett. Valakinek, valakiknek újonnan kell ezeket megvenniük és ők egy percet sem fognak ezen agonizálni. Ott fog állni a szalonban az új M4 és akinek tele lesz a zsebe, nem agyal ezen ennyit.

A többieknek pedig már csak az marad, amit ezek a jómódú tulajok majd pár év után levedlenek magukról. Ahogy eddig sem, most nem aggódom egy olyan autó elnevezésén, amit nem engedhetek meg magamnak.

kempelen Elküldve: 2013-07-03 12:39 Mi lehet a baj?

Kele01 írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Nem hallottam még ilyen problémáról, bár ha hozzányúlt valaki az autó előző életében akár az is előfordulhat, hogy rosszul van összerakva.
Akár a léptetőmotor is beadhatta a kulcsot.

Viszont nem hiszem, hogy olyan jól meg, hogy most járok óra nélkül mert fontos az autóval menni és majd utána kiadok 20 ezret, hogy a manipulációs pötty eltűnjön.

Jobb lenne addig járni amíg kell és ha van akár egy pár óra szabadidő, akkor kiszedni az órát, szétkapni és megcsinálni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy baja lehet....

kempelen Elküldve: 2013-07-03 12:34 Társalgó

ateszka86 írta:
Pocses írta:
csbalu írta: Hogyan szivatja meg az autó a tudatlan gazdáját?

Tegnap este megálltam a ház előtt és ahogy battyogtam befelé észrevettem hogy ég a bal oldali helyzetjelzőm. Nem tudtam mire vélni a dolgot, kapcsolgattam a világításkapcsolót ki beriasztottam semmi... Gondoltam majd abbahagyja, biztos valamit jelezni akar, csak nem tudom mit....
Aztán 2 óra múlva még mindig égett úgyhogy lemenetem ismét, gondoltam beindítom hátha abbahagyja, aztán ahogy ráadtam a gyújtást észrevettem hogy az indexkar le volt húzva, hogy balra indexeljen. Ekkor döbbentem rá, hogy valószínűleg a parkolófényt így kell aktiválni a kocsiba. Ezt nyugtázva felmentem mesélem páromnak, mire jön a kegyelemdöfés, attól az embertől aki a totális autós analfabéta, csak tankol meg megy, EZT NEM IS TUDTAD? AZ x meg az y autó is így működik.... ez fájt, de hát mindig tanul valamit az ember Valószínűleg ezt a fícsört mindenki ismeri rajtam kívül, de ha nem most már igen

Üdv
Balu




Hy!

Az előző ótóm egy 2005 ös G Astra 1.4 Twinport volt, egész jól felszerelt, bár a kis bimmerem meg sem közelíti, sehogyan sem abban pl. ez a funkció nem volt. Hiába kapcsoltam balra & jobbra b@szott az világítani......






Ez király, kipróbáltam én is férfiasan bevallom, most már én is nekünk volt egy mondeo abba külön lehetett kapcsolni.


Akinek most sikerült csak megtalálni ezt a funkciót, szívből gratulálok!

Egyébként minden normális autó tudta ezt már a nyolcvanas évek végén is...

kempelen Elküldve: 2013-06-17 17:17 Autóvásárlás

jons írta:
SirToma írta:
spinyhert01 írta: Sziasztok

BMW e46 -vásárlás ellőtt álok, ezt néztem ki, egy kicsit irreális az ára, de biztos alku képes.

Tudd róla valaki valamit esetleg ?

A link neve


Uhh, durva az ára, ez már kicsit túlzás szerintem....


A kék kárpit elnöki. Tényleg hibátlan materializációja a pénz és az izlés külön síkjának.



Nem 'nickname' autója véletlenül? Nem hiszem, hogy ilyen gyakran előfordulna ez a kék belső...