lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2016-03-25 12:20 Távirányító hiba

csaba5555 írta: Üdv.mindenkinek!
Olyan problémám lenne,hogy az E61 535d autom nem reagál a gombnyitásra és zárásra,nem tudom mi a gáz. kérem valaki segitsen. elöre is köszönöm a válaszokat. üdv Csabi
[/list]


Kulcsban lemerült az aksi?

lantika Elküldve: 2016-03-25 10:10 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

asbi írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Valaki segíthetne nekem. Pár napja nem hallom hogy működne a kiegészítő elektromos fűtés az E46 320d-mben. Elromolhatott? Mikor működött, akkor rendesen hallani lehetett az alapjáraton, hogy terheli a motort. Megmértem, 76 Ampert vett fel olyankor, de csak kis időkre kapcsolt be és legalább 4-szer annyi időt szünetelt. Jó volt ez így?

Köszönöm!


nem lehet, hogy azért nem hallod, mert jobb az idő? vagy esetleg ki van kapcsolva a klímapaneled?


Klímapanelnek _elvileg_ nincs köze a kiegészítő fűtéshez.

Csabika136, milyen idő van felétek? Nekem ezekben a reggeli pár fokokban még működik, de ha garázsban áll, akkor nem hallom. Nem tudsz rá esetleg computert dugni?

Az, hogy csak rövid időkre fűtött teljesen normális, rengeteg fogyasztóval kell foglalkoznia ilyenkor az autónak, ha ráeengedné percekig a kieg. fűtést az nem lenne valami jó. Enyém is így csinálja, esik is egy picit a fordulat amikor működik.



A kiegeszitö fütes közvetlenül a generätorrol kap äramot,es a motorvezerlö vezerli. A motor höfokot,es a külsö hömersekletet figyeli,az összes többi fogyasztot leszarja.

lantika Elküldve: 2016-03-24 13:14 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.

Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.


Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?


A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.




Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?


Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.


és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)


Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni.


ez csak egy DSC gomb de igen ez az egy gombom van. a kérdés, hogy a mögötte lévő sálcentrum (leírom még1x) csak egy gombot fogad (butított sálcentrum), vagy olyan mint amit korábban linkeltél képet, azaz van rajta 6 hely, vagy akár 7. mivel olyan helyen dolgozom, el tudom képzelni, hogy lehet csak 1 férőhelyes egység. de ha már van mondjuk 3 férőhely, akkor gondolom a gombot mindegy melyikbe rakom bele, mert a benne lévő ellenállás értékből azonosít amúgy is. tehát ha így van, akkor ez a sálcentrum olyan, mint egy USB HUB.


Ha csak DSC gombod van,akkor a fent läthato "SZ" van a kocsidban. Az igazi Schaltzentrum nem letezik csak 1 db DSC/ASC gombbal. Nekem az ülesfütes miatt van rendes SZ,es abban pont 1 hely volt szabadon,oda bele is nyomtam az RDC/RPA gombot. Mär csak a motorterben kell benyomnom egy PIN-t a csatiba es lehet tesztelni. Persze a kb 100 db PIN közül ami itthon van egy sem olyan.

lantika Elküldve: 2016-03-24 12:54 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.

Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.


Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?


A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.




Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?


Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.


és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)


Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni.

lantika Elküldve: 2016-03-23 14:07 RDC guminyomás érzékelõ

lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.











Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?




A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.







Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?




Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.

lantika Elküldve: 2016-03-23 10:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó



lantika írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy frissen beszerzett BMW scannerem, szerettem volna megcsinálni azt, hogy nappali menetfényként működjön a távolsági fényszóró csökkentett fényerővel. De valahogy nem sikerült. Hiába pipáltam be bármelyik opciót (Daylight running light US, Daylight running light EU), nem változott semmi a lámpák működésében. Nálam valamiért az az opció, hogy "Running Light EU/US" szürke. Ezért azt nem tudtam pipát tenni rá.
Mit csinálok rosszúl?

Az autó egy 2002-es E46 330Ci

Köszi előre is mindenkinek a segítségét!


Semmit sem csinälsz roszul. Scannerrel nem megy. Scanner csak arra jo,hogy a manipuläcios pontot töröld,szerintem egy nagy hulladek. NCSexperttel lehet programozni amit szeretnel.


dummyka írta: Az NCSexperthez INPA készülék kell, ugye?



INPA az nem keszülek,hanem egy program. INPA,NCS,Winkfp,edibas együtt van egy csomagban. Scanner käbel nem jo hozzä.

lantika Elküldve: 2016-03-23 10:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

dummyka írta: Sziasztok!

Van egy frissen beszerzett BMW scannerem, szerettem volna megcsinálni azt, hogy nappali menetfényként működjön a távolsági fényszóró csökkentett fényerővel. De valahogy nem sikerült. Hiába pipáltam be bármelyik opciót (Daylight running light US, Daylight running light EU), nem változott semmi a lámpák működésében. Nálam valamiért az az opció, hogy "Running Light EU/US" szürke. Ezért azt nem tudtam pipát tenni rá.
Mit csinálok rosszúl?

Az autó egy 2002-es E46 330Ci

Köszi előre is mindenkinek a segítségét!


Semmit sem csinälsz roszul. Scannerrel nem megy. Scanner csak arra jo,hogy a manipuläcios pontot töröld,szerintem egy nagy hulladek. NCSexperttel lehet programozni amit szeretnel.

lantika Elküldve: 2016-03-20 14:27 RDC guminyomás érzékelõ

lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.











Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?




A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.





lantika Elküldve: 2016-03-20 13:56 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: ez konkrétan mit is jelent?

"Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB)."


FA= Fahrzeugauftrag -> felszereltseg
4 különbözö van belöle:
$ kezdetü az extra
+ kezdetü az szerviz kod
* kezdetü az tipusjelöles
# kezdetü az a gyärtäs dätum

FA hozzäadäsa:

1; NCS Expertenmodus inditani
2; FSW_PSW.MAN C:\NCSEXPER\WORK üresnek kell lenni (be kell tenni egy üreset)
3; F1 (FG/ZCS/FA)
4; F3 (ZCS aus SG)
5; kivälasztunk egy modellt
6; AKMB kivälasztani (vagy bärmelyiket,de AKMB az elsö)
7; F2 (FA eingeben)
8; modell kivälasztäsa megint
9; Alväzszämot OK-zni
10; itt fent be kell irni,hogy $251 ez az RPA
11; ADD kombbal hozzäadni,es most also listäban kell lennie $251-nek
12; OK gomb
13; F6 (vissza gomb)
14; A következöt meg kell minden SG-nel ismetelni
15; F4 gomb (SG Bearbeiten)
16; SG kivälasztäsa a listäbol
17; F2 (job ändern)
18; FA_WRITE kivälasztani,es OK gomb
19; F3 (Job ausführen)
20; F1 (SG/SGET ändern)
21; vissza a 14-e ponthoz,es a következö SG-t programozni
22; NCSExpert bezärni

RPA-hoz LSZ,es AKMB-ben kell FA-t hozzä adni.

Most ismerni fogja az uj felszereltseget minden vezerlö. Programoznunk is kell.

1; NCS Expert inditani
2; Experten Profil
3; F1
4; F3
5; AKMB
6; modell
7; F6
8, F2
9; SG_Codieren
10; F3
11; programozni fogja az egesz autot
12; NCS Expert bezärni

Mielött az egesznek nekiällsz az összes SG-böl mentsd le az FSW_PSW-t,mert minden vissza fog ällni alapra.



na ez jó sok minden...
hát nem tudom, ennyit kínlódni egy RPA miatt
azt nem tudom miért kell minden vezérlőbe beletenni? miért nem elég abba, aminek köze van hozzá? amiben állítani kell valéamit?
amúgy mentek a köszik!


En nemet forumon igy olvastam,es kb 15 perc alatt megvolt. Probäld ki csak simän DSC MK60-at,es AKMB-t programozni,lehet ugy is jo lesz.

lantika Elküldve: 2016-03-20 12:59 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta: ez konkrétan mit is jelent?

"Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB)."


FA= Fahrzeugauftrag -> felszereltseg
4 különbözö van belöle:
$ kezdetü az extra
+ kezdetü az szerviz kod
* kezdetü az tipusjelöles
# kezdetü az a gyärtäs dätum

FA hozzäadäsa:

1; NCS Expertenmodus inditani
2; FSW_PSW.MAN C:\NCSEXPER\WORK üresnek kell lenni (be kell tenni egy üreset)
3; F1 (FG/ZCS/FA)
4; F3 (ZCS aus SG)
5; kivälasztunk egy modellt
6; AKMB kivälasztani (vagy bärmelyiket,de AKMB az elsö)
7; F2 (FA eingeben)
8; modell kivälasztäsa megint
9; Alväzszämot OK-zni
10; itt fent be kell irni,hogy $251 ez az RPA
11; ADD kombbal hozzäadni,es most also listäban kell lennie $251-nek
12; OK gomb
13; F6 (vissza gomb)
14; A következöt meg kell minden SG-nel ismetelni
15; F4 gomb (SG Bearbeiten)
16; SG kivälasztäsa a listäbol
17; F2 (job ändern)
18; FA_WRITE kivälasztani,es OK gomb
19; F3 (Job ausführen)
20; F1 (SG/SGET ändern)
21; vissza a 14-e ponthoz,es a következö SG-t programozni
22; NCSExpert bezärni

RPA-hoz LSZ,es AKMB-ben kell FA-t hozzä adni.

Most ismerni fogja az uj felszereltseget minden vezerlö. Programoznunk is kell.

1; NCS Expert inditani
2; Experten Profil
3; F1
4; F3
5; AKMB
6; modell
7; F6
8, F2
9; SG_Codieren
10; F3
11; programozni fogja az egesz autot
12; NCS Expert bezärni

Mielött az egesznek nekiällsz az összes SG-böl mentsd le az FSW_PSW-t,mert minden vissza fog ällni alapra.


lantika Elküldve: 2016-03-20 12:30 RDC guminyomás érzékelõ

Elvtärsak. Müködik az RPA. 2001.09. utäni autoknäl lehetseges,kiveve az összkerekes modelleket,ezekhez kell egy kiegeszitö modul.

Elsö nekifutäsra meg kell nezni,hogy DSC MK60 FSW_PSW.MAN tartalmazza e a Reifenpanneanzeige vagy RPA vagy REIFENDRUCKWARNSYSTEM lehetöseget. Ha igen akkor az RPA funkcio programozhato függetlenül az alkatresszämtol. Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB). Ha ez megvan akkor NCSExperttel DSC MK60-ban programozni kell

REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2 wert_02 --> wert_05
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2 wert_02 --> wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2 wert_02 --> wert_05


Ez utän jöhet az AKMB programozäsa:

AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv --> aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS nicht_aktiv --> activ
RDKS nicht_aktiv --> aktiv
.

Ha ez megvan akkor INPA-val DSC MK60-ban meg kell nezni,hogy az RPA aktiv e. Amennyiben pl mint a következö kepen läthatoan az F7 gomb szürke (inaktiv) marad ne szomorodjunk el,frissiteni kell az INPA verziot.


Amennyiben jo az INPA ezt kell lätnunk:



Most egy bizonyos tävolsägot kell autozni,hogy a rendszer erzekelje a kerekek fordulatszämät. En kb 20-25 km-t autoztam,majd INPA-val ismetelten megneztem mi a helyzet. Ezt lättam:



Ezen felbätorodva elmentem az elsö benzinkutra,es az egyik hätso kerekemet 2.3 bar-rol 1.0 bar nyomäsra leengedtem (gumineret 205/50 r16 teli gumi).
Ezutän elindultam es värtam a csodät,ami 1 KM megtetele utän jelentkezett is:



Ismet benzinkut,nyomäs visszaällitäsa 2.3 bar-ra. INPA räcsatlakoztatäs utän a következö fogadott:



Ez utän simän egy reset INPA segitsegevel,a figyelmeztetö feny eltünt,az Inpa pedig ilyen lett:



Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.








lantika Elküldve: 2016-03-19 16:55 világításmodul programozása

YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
Tano írta:
YELLOW írta: én is köszi
már csak dobjon valaki egy linket, ahonnan ez az SP DATEN letölthető.
valóban 15GB? mert akkor xarban vagyok nem fér fel a gépre...
vagy akkor tudok szemezgetni belőle?


Pl. itt az 53.3-as verzió. Tömörített, de szelektíven ki tudod belőle másolni az E46 részt, vagy amelyik kell.


Én letöltöttem az egészet. Kicsomagolva 40giga e46 külön 600Mb körül van. Sikerült bmw coding toolal frissiteni leírás alapján, de ebben is csak lsz37-ig van.


valószínű újabb nem is volt már E46-hoz, azt hiszem az enyém LSZ.35, saccolva ott lehet a vége 37-nél.
valahonnan be kell majd újítanom egy másik laptop-ot, aminek nagyobb tárhelye van, ebben csak 40GB tár ketyeg. de ajándék lónak, nem nézzük túróse-e a f@sza
és azt nem tudom, ezzel a pack-kal mi mindenre leszek képes? NCS-t milyen szériákig tudnék használni? vagy mi tud OBD-n LIN-en vagy K-Line-on beszélgetni, addig oké a dolog?


CI37 SW 45 az utolso. Mi lenne,ha csak nagyobb vinyot tennel abba a laptopba?? Lehet olcsobban meguszod.

lantika Elküldve: 2016-03-19 16:51 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
lantika írta:
GNoRbY88 írta:
bmwm3csl írta:
Sziasztok.

Én is most kötöttem be cob AE-t, szintén helyzetjelzőre. Viszont szeretném átkötni gyujtásra. Arra van valakinek leírása, hogy azt hova?

Köszi


A trafó + vezetékét nem direkt a helyzetre kötöd, hanem raksz közé még egy relét, ami kapcsolja. 12. oldalon van rajz róla


Az a rajz arrol szol,hogy hogyan kell bekötni,ha azt akarod,hogy a vilägitäs felkapcoläsakor lekapcsoljon a nappali menetfeny.


Jah. Igaz, azt nem írta, hogy le is kapcsoljon, így nem volt pontos a válaszom, de én több helyen azt olvastam, hogy ennek a drl-nek úgy kéne működni, hogy csak ez világítson egyedül, helyzet nélkül. Amikor meg felkapcsolod helyzetet, akkor lekapcsol a menetfény. Meg a másik, hogy ezeknek rendelkezni kéne valami hivatalos "E" jelöléssel nem? Az van raja valahol?



no, akkor:
DRL-nek előre világítő fényének kell lennie, fehér vagy kadmium sárga színű lehet.
gyújtásra fel kell kapcsolódnia. helyzetjelző kapcsolás esetén világíthat ugyanúgy, viszont tompított kapcsolás esetén le kell kapcsolódnia vagy csökkentett fényerővel kell világítania, hogy éjszaka ne legyen zavaró.
DRL esetén nem kell hátul világítson lámpa.
gyújtás nélkül kapcsolt világítás esetén a DRL nem világíthat, hanem simán működik, minthanem lenne DRL. tehát út mentén megállva éjszaka, gyújtás nélkül kell helyzetjelzőt kapcsolni.
tömören, röviden ennyi.
én most azon agyalok, lehet csak rászánom magam egy ilyen COB-ra, de mi lenne ha úgy kötném be, hogy a refi 12V-jára, mintha az DRL lenne. ugyanúgy működne. de ehhez kellene gyártanom + elektronikát, ami figyeli azt, hogy ha 12V-ot kapcsolok, akkor azt ne a COB-ra nyomja, hanem maga a refi világítson a H7-tel. aztán amikor az 5V-ot adja ki, akkor a COB-ra kapcsolja a 12V-ot. ahogy gondolom relézéssel megoldható.
a másik a simán direkt 12V a COB-nak, és egy külön kapcsoló neki, akkor világít, amikor én akarom. de mindkét esetben pl, este nem világítana feleslegesen a AE, mert úgysem lehetne látni sima foncsoros lámpa esetén pláne. az első esetben autómatikusan kapcsolna le, ahogy kell működnie egy DRL-nek, a második esetre vetítve, pedig nekem kellene kapcsolgatni.
az E jelölés csak egy dolog. ilyen cuccokat azt hazsnálhatsz DRL-ként, amiben RL jelölés is van, és jó ha van hozzá valami minősítés, papíros dokument.




Hivatalos bekötes eme zseniälis müszaki rajzon megtekinthetö. Cob gyujtäsra bekapcsol,ha vilägitäst kapcsolsz akkor meg halvänyabban fog vilägitani.

lantika Elküldve: 2016-03-18 18:36 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

GNoRbY88 írta:
bmwm3csl írta:
Sziasztok.

Én is most kötöttem be cob AE-t, szintén helyzetjelzőre. Viszont szeretném átkötni gyujtásra. Arra van valakinek leírása, hogy azt hova?

Köszi


A trafó + vezetékét nem direkt a helyzetre kötöd, hanem raksz közé még egy relét, ami kapcsolja. 12. oldalon van rajz róla


Az a rajz arrol szol,hogy hogyan kell bekötni,ha azt akarod,hogy a vilägitäs felkapcoläsakor lekapcsoljon a nappali menetfeny.

lantika Elküldve: 2016-03-17 14:03 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
lantika írta: Ez itt a DSC MK60-am INPA-ban



FA $251 hozzäfüzve NCS Experttel,MK60 RPA programozva -->
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2 wert_02 --> wert_05
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2 wert_02 --> wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2 wert_02 --> wert_05

AKMB programozva-->

AKUSTIK_RDKS - aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS - activ
RDKS - aktiv

INPA kep RPA-rol:


Jövö heten megint megnezem,hogy a tanuläs hogy äll. Ha tanul,akkor megy az RPA.


én már most nyomtam egy köszit. lehet majd kipróbálom. és akkor neked az INPA-ban, hogy lett RPA gomb? EDIBIAS frissítés?
a MIN/MAX nyomásértékek mennyinek felelnek meg? azt lehet tudni? vagy a max az az mindig az, ami aktuálisan van, és rányomsz a tanításra? aztán a minimum egy ehhez képest kalkulált érték, amit ha elér, akkor jelez?


és akkor neked az INPA-ban, hogy lett RPA gomb? EDIBIAS frissítés? Igen
a MIN/MAX nyomásértékek mennyinek felelnek meg?passz,e46fanatics.de-n ezt a beällitäs sugtäk meg. A MAX 5 lehet több nem,a MIN 1 kevesebb nem.
Hetfön derül ki,hogy tanul e a lelkem. Elvileg menni kell vele,hogy tanuljon.

Egy biztos,ezt mär lentebb is irtam: Ha egy Steuergerät-ben van egy bizonyos programozäsi lehetöseg,ekkor az a SG tudja a funkciot. Esetünkben MK60 ha FSW_PSW-ben van REIFENDRUCKWARNSYSTEM akkor tudja a rendszer.

Többit hetfön.