nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2014-03-31 14:11 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.



Védeni nem akarom mert semmi közöm hozzá, de lehet hogy a szakmai tapasztalat beszélt belőle.

Azért van egy pont ahol már el kell dönteni mi a gazdaságosabb

nickname Elküldve: 2014-03-31 13:22 Megvegyem? Vegyek ilyet?



Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?[/quote]

Hívd fel öt, profi az ember.

http://www.horpadasokdoktora.hu/


[/quote]

Köszönöm, beszeltem vele. "ja, hogy nemetorszägi, ja hogy bmw? akkor az nagyon össze lehet verve, akkor olcsobb lesz, ha a motorhäztetöt, es a csomagtartot bontobol csereljük (WTF?), az ära pedig igy kb 150-töl 450-ig mozoghat..." [/quote]

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla



nickname Elküldve: 2014-03-28 14:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.


Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?


Hívd fel öt, profi az ember.

http://www.horpadasokdoktora.hu/



nickname Elküldve: 2014-03-27 17:31 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.

nickname Elküldve: 2014-03-25 20:25 Gumi

Fortysix írta:
nickname írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


Felraktátok gépre a gumikat ? attól hogy nem látod szabad szemmel még lehet szálszakadásos.


Milyen gépre gondolsz?



centirozó

nickname Elküldve: 2014-03-25 20:12 Gumi

Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


Felraktátok gépre a gumikat ? attól hogy nem látod szabad szemmel még lehet szálszakadásos.

nickname Elküldve: 2014-03-25 20:10 Szívócsonk-pillangószelep

takytomy1 írta:
laleeboy írta:
takytomy1 írta:
nickname írta:
compact írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Egy hete levettem a szívócsonkot,hogy megnézzem benne van a pillangószelep,vagy nincs.És hát sajnos benne van.Akkor nem volt időm kivenni és most szeretném a napokba kiszerelni.A kérdésem csak az lenne,hogy akkor én cseréltem a tömítéseket,és azok jók,vagy megint kell vennem új tömítéskészletet?
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Maradhatnak nyugodtan, nem kell minden szétszereléskor cserélni ha nem sérülnek.


Szerintem meg kell cserélni,én legalábbis cserélném.



Hát akkor nem tudom!De szerintem se kell,mert a tömítést,nem tudod túl húzni mert,el van süllyesztve!Nem úgy mint pl 1 hengerfej tömítést.



Szerintem ha nem sérült akkor mehet vissza.

Meglátod hogy mennyire keményedett meg vagy torzult/lapult.

Max teszel rá egy kis motorblokk összerakó tömítő pasztát

http://www.bercsekft.hu/motoro...a-nagy.jpg


Ez nem 1 rossz ötlet!!!
Köszi!!!


Az én véleményem mindig a szakszerűségre törekszik, az pedig azt mondja ha megbontasz valamit a tömítést mindig cserélni kell.

Gyári tömítés készlet valami 6.000 Ft körül van, és ha egyszer ki van herélve utána évekig nem kell hozzányúlni.

nickname Elküldve: 2014-03-24 20:34 Szívócsonk-pillangószelep

compact írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Egy hete levettem a szívócsonkot,hogy megnézzem benne van a pillangószelep,vagy nincs.És hát sajnos benne van.Akkor nem volt időm kivenni és most szeretném a napokba kiszerelni.A kérdésem csak az lenne,hogy akkor én cseréltem a tömítéseket,és azok jók,vagy megint kell vennem új tömítéskészletet?
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Maradhatnak nyugodtan, nem kell minden szétszereléskor cserélni ha nem sérülnek.


Szerintem meg kell cserélni,én legalábbis cserélném.

nickname Elküldve: 2014-03-19 08:31 Üzemanyag minõsítés és átverések!

MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

OMW Maxxmotion Diesel !!!

Tankolás után fél órával jó tapasztalatok, elég erős hitetlenkedés...

Tankolás után, másnap reggel még mindíg nehezen hittem el, de sokkal sokkal csendesebb volt hidegen és sokkal egyenletesebben dorombolt. Bemelegedve nagyon csendesen futott, vajpuhán forgott a moci. De még mindíg bennem volt a "PLACEBO HATÁS"

Ma a melóból hazafele Francba a PLACEBO hülyeséggel. Ez akkor is durva átalakulás. Nagyon szépen jár vele a motor. Rugalmas, vajpuha, ugrik mint a szöcske...stb.
Ez nem lehet véletlen...

Sosem hittem ezekben a prémium levekben (igaz benzinesem volt, az is kopogásérzékelő nélküli...), de ez akkor is nagyon más mint a sárga diesel...
Kiváncsi leszek a fogyira, de 100Km után 1320 hátralevőt ír ki, 4,1-es átlaggal számol 100-as körüli tempónál...

Majd meglátjuk....


Továbbra se higgy a prémium levekben, csak az OMV(sokan miét hívják ŐMV-nek??)-ben.


Te már csak tudod Amikor kézzelfoghatóan látható az üzemanyag típusok közti rendszer kokszosodási különbség.

Ezt olyan autószerelő mondja, aki csak BMW vel foglalkozik. Persze ki miben hisz, és mit hajlandó rá költeni.

nickname Elküldve: 2014-03-17 13:38 Motorolaj

ZoleeSRB írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, a gép most futott bele a 200000 ezredik km be, szervizelni szeretném, a kérdésem az lenne, hogy milyen márkájú olajt ajánlotok, és milyen viszkozitásut, és a többi szerviz alkatrészből milyen márkájút vegyek? a kartel gáz szürőt cseréltem kb 30...40 ezerrel ez előtt, szürő nélküli van benne, azt is kellene cserélnem, meg meg mit lenne ajánlott megnézni és esetleg kicserélni? köszönöm a segitséget!


Nem tudom mennyire valódi a KM de ha nincs semmi baja akkor a szokásos olaj+szűrők szíjakat nézesd meg. olajra mindenki mást mond (BMW 05w30),mit használtál eddig?gondolom ha már lementél vele 30-40ezret akkor már cserélted?
Ha az olajlecsapatós kartergázszűrőd van akkor felesleges cserélni, elég megtisztítanod!


Egy idő után olajlecsapatós kartergázszűrőt is cseréni kell mert a membrán elfárad benne.

nickname Elküldve: 2014-03-17 13:06 Motorolaj

lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, a gép most futott bele a 200000 ezredik km be, szervizelni szeretném, a kérdésem az lenne, hogy milyen márkájú olajt ajánlotok, és milyen viszkozitásut, és a többi szerviz alkatrészből milyen márkájút vegyek? a kartel gáz szürőt cseréltem kb 30...40 ezerrel ez előtt, szürő nélküli van benne, azt is kellene cserélnem, meg meg mit lenne ajánlott megnézni és esetleg kicserélni? köszönöm a segitséget!


- Olaj szűrő ( Minden cserénél ) GYÁRI/ MANN / knecht
- Levegő szűrő ( Minden cserénél ) GYÁRI/ MANN / knecht
- Pollen szűrő ( Minden cserénél ) GYÁRI/ MANN / knecht
- Üzemanyag szűrő ( Minden második cserénél ) "személyes vélemény"
- Olaj BMW 5W30 Longlife LL-04 "személyes vélemény"

nickname Elküldve: 2014-03-16 07:08 Üzemanyag fogyasztás

kzste írta: Sziasztok!
320D-m most esett át injektorcserén (mind a négyet cserélték, felsőkategóriás Bosch került bele). Előtte átlagosan 7 liter felett mért a BC. Most 5,5öt mér átlagban. Legutóbbi tankolás óta amikor EVODiesel került bele már csak 4,5öt mér átlagban. Tényleg ennyit fogyaszt csak vagy utána kellene állítani, hogy pontos legyen? Van ekkora különbség a drágábbik és az olcsóbbik diesel között?


Rátöltéssel tudod igazán megállapítani 100km után.


nickname Elküldve: 2014-03-14 20:23 Valaki segítsen

Tano írta:
YELLOW írta: nem ezzel van a baj. bár csak ezlrt regizett volna?
mindegy amire én gondolok, hogy nem feltétlen csak fanatikusok olvashatják az oldalt, már ha értitek mire gondolok. elég jó tippeket adtatok nyitás ügyben kulcs nélkül... én éppen ezért az iylen kérdésekre nem is válaszolok. nem azért mert nem akarok segíteni, hanem mert kitudja...


Aki ilyennel foglalkozik az elhiheted jobban képben van azzal, hogyan tud bejutni egy autóba, nem innen fogja megtudni.


Igy van

nickname Elküldve: 2014-03-14 19:42 Valaki segítsen

rece65 írta:
nickname írta:
Totyasrac írta:
nickname írta:
Én is zártam már bele, és akkor mi van ? miért kell mindig a legrosszabbra gondolni


Mármint mindkettőt egyszerre?



Igen a régi irodámat ürítettem és a pótkulcs a csomagtartóba volt, lezártam az autót de eszembe jutott hogy valami kell a csomagtartóból és az a saját gombjával nyitottam, a kulcsot leraktam és megfeledkeztem róla és lendületből lehajtottam a csomagtartó fedelet és annak rendje és módja szerint be is zárt. Utána jutott eszembe hogy a kulcs a csomagtartóba maradt.

15.000 Ft ért nyitotta ki a zárszervizes srác.

Én nem értem hogyan lehet bezárni a kulcsot...
Ha Kinyitottad és beraktad a hátuljába és lecsukod a hátulját akkor még nem záródik be az autó!Vagy nem értem hogyan csináljátok...
Azért kérdem nehogy én is így járjak...




Amennyiben lezárod az autót, és a távirányítón csak a csomagteret nyitod, és újból lecsukodik, az automatikusan záródik.

nickname Elküldve: 2014-03-14 16:17 Valaki segítsen

Totyasrac írta:
nickname írta:
Én is zártam már bele, és akkor mi van ? miért kell mindig a legrosszabbra gondolni


Mármint mindkettőt egyszerre?



Igen a régi irodámat ürítettem és a pótkulcs a csomagtartóba volt, lezártam az autót de eszembe jutott hogy valami kell a csomagtartóból és az a saját gombjával nyitottam, a kulcsot leraktam és megfeledkeztem róla és lendületből lehajtottam a csomagtartó fedelet és annak rendje és módja szerint be is zárt. Utána jutott eszembe hogy a kulcs a csomagtartóba maradt.

15.000 Ft ért nyitotta ki a zárszervizes srác.