nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2015-05-24 15:47 Gumi

GRM írta: Sziasztok!
Nagyobb kerekek kerültek az autó alá, így változott a gumi is: a négy 205/55 R16 defekttűrő Bridgestone helyett 225/40 R18 elöl Uniroyal, hátul (még) sunny, ami már egyik sem defekttűrő! A lényeg amit megszeretnék osztani: érezhetően jobb lett az autó úttartása, a nyomvályú nem viszi, vagy legalábbis nem annyira, mint a defekttűrő gumikkal.
Eddig mindig azon matekoztam, hogy valami nincs rendben a futóművel, de most látom nagyon is gumifüggő a dolog.


Én maradtam volna a Bridgestone mellett, ilyen kinai hulladék gumikat biztos nem tennék rá.

Láttam már Wanlit 160 -nál szétszakadni, még látványnak sem kellemes.

nickname Elküldve: 2015-05-23 14:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.


Ez egy nettó baromság, arról senki nem tehet hogy rád sóztak egy szart, meg egy kontár szerelőhöz került.



ez a baromság, mi az, hogy nem tehet?
ha szart sóztak akárkire, akkor tehet róla az eladó, és a vevő ugyanúgy. a kontár szerelőnél meg a szerelő a felelős. nehogy már sneki ne legyen felelős semmiért. az más dolog, hogy semmire nem mész vele. mert a BMW sem ismeri el a típushibákat, vagyis nem nagyon. a felelősség mértéke már más. ha nem viszem el átvizsgálni megvétel előtt, akkor én vállalom érte a legnagyobb felelősséget ha szart veszek.


Hagyd már ezt a szarságot, hogy mindenki felelős csak az autó tulajdonosa nem.

el kellene vinni vásárlás előtt egy szakszerű állapot felmérésre, csak mindenki fillérbaszó módon sajnálja rá a 15-25 ezer forint körüli összeget. Vagy visz magával egy kontár szerelőt aki minden szarsággal bekábítja.

Vásárlásnál minden pancser okádja magából a fórumokon összeszedett baromságokat, közben azt sem tudják hogy milyen hiba miért van, vagy mire vezethető vissza.



szerinted én mit írtam le? talán ha elolvasod normálisan, nem csak átfutod, akkor kb ez is benne volt. amivel pont arra céloztam, ami egy másik kollégával fordult el, hogy majd fél év után nyávog a vevő, közben nem vitte el állapotfelmérésre.
ugyanarról beszélünk, csak ha végre képes lennél letenni arról, hogy ha meglátod az írásom, akkor rögtön ne szaroznál, akkor talán kicsit látnál is benne valamit.
szóval kérlek még1x olvasd el azt amit írtam, amire nettó baromság volt a válaszod.
ha pedig nem nekem szántad, akkor nem az én kommentemre kell válaszolni, vagy megnevezni azt, akinek írod. mert ha Rorybreaker-nek írtad, úgy oké.


Nekem mióta megvan a kocsi(3 éve),azóta csak kopó alkatrészekre költöttem
Meg pár apróságra,amik nem is voltak igazán fontosak,csak engem zavartak.
Hibátlan autó sajnos nincs.
Megbízható kocsi,pedig 12 éves.
Eladni viszont már nem igen akarom,mert buknék rajta :/
Ez tényleg így van,hogy e46-ból kevés a jó már.
Vásárlásnál okos voltam,ennyi.
Állapot a lényeg egy kocsiban.
Aki meg sír,hogy minden baja van az autójának,az sztem nem nézte meg,hogy mit vett :/

Amúgy meg se angel eye,se M betű,csak egy kis 316-os patika állapotban

Rorybreaker-nek:

Tök jó,hogy eladtad a selejt kocsid valakinek(patika állapotúnak hirdetve)
...olvasgattam a hsz-eidet kicsit

Erről a sok szívásról nem a márka tehet,hanem te magad ember.
Nem csesztetésből írtam ezeket.










Tavaly kb ilyenkor adtam el az E46 sedan-t a piaci árhoz képest lényegesen drágábban, 2 hete találkoztam az új tulajdonos apjával az autó mosóban, és még mindig azt mondta hogy nagyon örülnek neki és úgy érzik jól jártak vele.

nickname Elküldve: 2015-05-23 11:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.


Ez egy nettó baromság, arról senki nem tehet hogy rád sóztak egy szart, meg egy kontár szerelőhöz került.



ez a baromság, mi az, hogy nem tehet?
ha szart sóztak akárkire, akkor tehet róla az eladó, és a vevő ugyanúgy. a kontár szerelőnél meg a szerelő a felelős. nehogy már sneki ne legyen felelős semmiért. az más dolog, hogy semmire nem mész vele. mert a BMW sem ismeri el a típushibákat, vagyis nem nagyon. a felelősség mértéke már más. ha nem viszem el átvizsgálni megvétel előtt, akkor én vállalom érte a legnagyobb felelősséget ha szart veszek.


Hagyd már ezt a szarságot, hogy mindenki felelős csak az autó tulajdonosa nem.

el kellene vinni vásárlás előtt egy szakszerű állapot felmérésre, csak mindenki fillérbaszó módon sajnálja rá a 15-25 ezer forint körüli összeget. Vagy visz magával egy kontár szerelőt aki minden szarsággal bekábítja.

Vásárlásnál minden pancser okádja magából a fórumokon összeszedett baromságokat, közben azt sem tudják hogy milyen hiba miért van, vagy mire vezethető vissza.

nickname Elküldve: 2015-05-23 11:48 Olajcsere

szotakdavid írta:
m87z írta:
indianejones írta:

Tudtok esetleg segíteni?
A 320D, 2010-es gyártású motorba(N47D20C) melyik motor olajat kell/ajánlott tenni?



Pl. Shell UltraXtra 5W30 nekem most ez van benne és csendesebb mint a Castrollal




GYÁRI Bmw 5w 30


Na igen csak már kezd elkopni a piacról, most már az új shell olajat gyártják ami kb 900-1200 ft al drágább

nickname Elküldve: 2015-05-22 11:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.


Ez egy nettó baromság, arról senki nem tehet hogy rád sóztak egy szart, meg egy kontár szerelőhöz került.

nickname Elküldve: 2015-05-19 21:18 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Zoli90 írta:
csbalu írta:
Zoli90 írta:
Zoli90 írta: sziasztok! meg tudja valaki mondani, miért van az, hogy a korábban működő navi lemezem (e90 2005 business) mostmár nem olvassa a kocsi (medium cannot be read) verbatim dvdre kiírtam a lemezen lévőket újra, gondoltam azért szar mert karcos. nem működik. letöltöttem ugyanazt a navi cd-t, verbatimra kiírtam, nemjó. sehogy nem tudok életet lehelni a naviba. írott és eredeti cd-ket olvassa tökéletesen. csak a dvd-t nem pedig jó volt. valakinek bármi ötlet, tapasztalat?



Valaki?


Gondolom szar már benne a fej. A CD-t még olvassa de a DVD-t már nem


hát az rendkívül elszomorítana. vajon javítható? gondolom horror összegek az alkatrész méretéhez és szerepéhez képest... :S


DVD olvasó fej hiba, cserélni érdemes az egész egységet 28-30 ezer forint körül van az új gyári.

Használtat pénzkidobás venni.

nickname Elküldve: 2015-05-14 19:28 Autóvásárlás

Robin68 írta:
nickname írta:
ateszka86 írta:
Nem az, hogy nem érdekel, de biztos nem én fogok 100ezreket fizetni a szervizekre. bizonyítsa be h nálam hengerfejes volt, szerintem akkor nem 5 hónap után kezdett volna szétmenni az autó. Amennyire vigyáztam,bármi apróság volt vagy csak nem voltam benne biztos, vittem átnézetni, kétlem nálam hibás lett volna.
Amú lehet hülyeséget kérdezek, de pl. régebbi repedt hengerfejet feltenne ,h az ő igazt bizonyítsa, azt észrevezsik, hogy mostanaban lett feltéve? Ügyvéddel akivel bezséltem azt mondta h nincs amitől tartanom, mert egy 14éves autó több mint 200ezerben, és odaállít a bíróságra h hengefejes lett, akkor kinevetik... ahány emberrel beszéltem mindenki mást mondott, de abban egyetértettek,h ne foglalkozzam vele, neten éjjel sok forumot bújtam,de nem lettem okosabb.


Kibicnek semmi sem drága, továbbá Magyarországon mindenki kurva okos tanácsadás szintjén.
"csak amikor önmaguk kerülnek az adott helyzetbe sírnak mint a kurvák"

Akkor kérj te tőlük egy i.ü. szakértői véleményezést.


Ezt mondom én is, hogy kérj tőle szakértői papírt amit a bíróság is elfogad. Ha oda kerül az ügy véletlen és ha neki van igaza azt akkor úgy is rád verik, viszont ha Te csináltatsz most egy szakvéleményt akkor majd behajthatod rajta ha neked adnak igazat de abból mikor látsz pénzt.... . Én már csak azért ragaszkodnék ehhez a papírhoz mert ezzel nem mondod, hogy esetlegesen nem lehet igaza, viszont ő vádol téged és tudomásod szerint hibamentes autót adtál át neki.



Én csak úgy adok el autót, hogy elvisszük átvizsgálásra "ha minden rendbe ö fizeti, ha gáz van akkor én" Akinek meg nem tetszik a szabály rendszer vegyen máshol.

nickname Elküldve: 2015-05-14 15:57 Autóvásárlás

ateszka86 írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Hozzáértők, jogban jártasok segítségét kérném.
Decemberben eladtam az autóm, eljött, beindítottuk,körbenézte, átadtam a szerviz számlákat is,előtte csináltattam diagot az autóról, azt is átadtam hibátlan állapotban volt az autó. Érdről Balatonra vitte, semmi panasz szerette. Ma 5 hónap után felhív, hogy a 6 hónap szavatossággal élve,beszélt ügyvédekkel, és vásároljam vissza az autót, vagy fizessem ki a szervizt, mert megrepedt a hengerfej, minden tiszta olaj és ez nálam volt még,nem nála keletkezett és a szerelő is ír erről egy pappírt, az olaj is ráégett, víz is elfolyt sokszor....ott hagyta az úton az autó, és egy szerelő se akar foglalkozni vele, mert reménytelen, de ennek ellenére meg azt mondta h a szerelő ír egy pappírt h nálam már henegfejes volt.... most állítólag áll az autó, nem hajlandó senki megcsinálni neki... sztárügyvédekkel is beszélt, h biztos nyerik a pert, vagy vásároljam vissza, vagy fizessem ki a szervizt, ami 300-400 ezer ft... fog küldeni egy hivatalos levelet,amiben felszólít erre.... Szerintetek? ja és állandóan hívogatott eddig is, hol az emelő, hol mit hogy, mit festene a motorháztetőre, éjjel is hívogatott,hol van a emelő,amit eleve megmutattam neki távozáskor és nem kell sok ész se h rájöjjön.
Lehet ebből valami? vagy esélye sincs?


a többiek által leírtakhoz nem tudok mit hozzá tenni.
ezért nem mindegy, hogy az ember kinek adja el. magán eladóként ezt is figyelni kell. mert vannak akik ebből élnek. most szerintem csak fenyeget, hogy hátha beijedsz. én ha egyszer eladom, akkor majd megmondom itt ez a fórum, nyugodtan olvasgasson róla, le van írva minden. volt itt valami srác pár hete, hogy ő is hasonlókkal akar élni, mert fél év! után kopottak a fékek, meg futómű hiba. majd szét nevettem magam. ha az ember nem viszi el állapot felmérésre előtte, ő maga olyan hülye, hogy nem látja, ha egy tárcsa kopott, akkor? kopóalkatrészre mióta érvényes bármi? és fél év alatt szét sztrítrejszingelhette magát az autóval is. persze én voltam a farok. hogy egyesek nem képesek gondolkozni. csak akkor kapálóznak, amikor természetes kopás miatt költeni kell az autóra. eszem megáll.
szerintem itt sem kéreztél olyan jellegű hibáról, ami hengerfejhibára utalhatna. szóval nem valószínű, hogy tudtál a hibáról és azért adtad el.
polgári pert indíthat, de neki kell szaladgálnia hozzád. szerintem esélye nincs. esetleg lehet kicsit utána nyomozni, és lehet kiderülne, hogy ebből él. mert ilyenek is vannak. nincs munkája, csak sok szabadideje, így mindenkit jelentget, aki rosszul néz a buszon rá és hasonlók. vagy egyéb bagatel ügyek, amikből 50-60ezrek bejönnek és meg is lehet nyerni. vagy sikerül a befélemlített embertől kicsalni. ez viszont bűncselekmény, aki rendszeresen ebből él.


Nem értem miért, kérsz tanácsot h vége az hogy nem érdekel.

A hengerfejesedés az egy elég vitatható probléma ezért is kérdeztem rá hogy az eladástól számított megtett út mennyi volt.

Nem biztos hogy ennyire félvállroll kezelném az ügyet, mert könnyen aknára szaladhatsz vele. " A magyar bíróságnál még valahogy eléggé megvan hogy aki először megy oda annak igaza lehet"


van ez a fél éves idő. és pont 5 hónap után jön elő? mármint akkor hozza fel? ez tudod milyen? mint néhány ember, aki a garancia lejárta előtt bedognak egy drótot a készülékbe és addig kotornak benne, míg valami el nem füstől. vagy épp legyen az olyan készülék, eszköz, nem mondok példát, aminél meg lehet oldani, hogy az egészet cserélni kelljen. ez nem beképzelgés. ez annak a másik példája, mint lakatosák megveszik a TV-t karácsonykor, majd 14 napon belül, mikor kifotózkodták vele magukat meg visszaviszik. és nem kell indokolni. szóval valamilyen szinten ki van cseszve sok kereskedéssel.
olvastam valami 2ezer km-t hogy anynit ment. biztos azért vett dízelt. tekergetni meg nem nagy dolog.
van benne valami amit mondasz, sajnos az ember nem lehet a mai világban elég körültekintő. én ha eladom és nem akarja elvinni állapotfelmérésre, akkor videóra fogom venni, amin nyilatkozik, hogy nem viszi el. lehet baromság, de engem utána ne zaklasson senki. én fogom tudni mit adok el, ő fogja tudni mit vesz.


Ha te jót adtál el nincs mitől félned. Küldje a papírt. Neki kell bizonyítania, hogy az autót hibásan vette és a hiba megvolt a vásárlásnál...


Nem az, hogy nem érdekel, de biztos nem én fogok 100ezreket fizetni a szervizekre. bizonyítsa be h nálam hengerfejes volt, szerintem akkor nem 5 hónap után kezdett volna szétmenni az autó. Amennyire vigyáztam,bármi apróság volt vagy csak nem voltam benne biztos, vittem átnézetni, kétlem nálam hibás lett volna.
Amú lehet hülyeséget kérdezek, de pl. régebbi repedt hengerfejet feltenne ,h az ő igazt bizonyítsa, azt észrevezsik, hogy mostanaban lett feltéve? Ügyvéddel akivel bezséltem azt mondta h nincs amitől tartanom, mert egy 14éves autó több mint 200ezerben, és odaállít a bíróságra h hengefejes lett, akkor kinevetik... ahány emberrel beszéltem mindenki mást mondott, de abban egyetértettek,h ne foglalkozzam vele, neten éjjel sok forumot bújtam,de nem lettem okosabb.


Kibicnek semmi sem drága, továbbá Magyarországon mindenki kurva okos tanácsadás szintjén.
"csak amikor önmaguk kerülnek az adott helyzetbe sírnak mint a kurvák"

Akkor kérj te tőlük egy i.ü. szakértői véleményezést.

nickname Elküldve: 2015-05-14 09:49 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Hozzáértők, jogban jártasok segítségét kérném.
Decemberben eladtam az autóm, eljött, beindítottuk,körbenézte, átadtam a szerviz számlákat is,előtte csináltattam diagot az autóról, azt is átadtam hibátlan állapotban volt az autó. Érdről Balatonra vitte, semmi panasz szerette. Ma 5 hónap után felhív, hogy a 6 hónap szavatossággal élve,beszélt ügyvédekkel, és vásároljam vissza az autót, vagy fizessem ki a szervizt, mert megrepedt a hengerfej, minden tiszta olaj és ez nálam volt még,nem nála keletkezett és a szerelő is ír erről egy pappírt, az olaj is ráégett, víz is elfolyt sokszor....ott hagyta az úton az autó, és egy szerelő se akar foglalkozni vele, mert reménytelen, de ennek ellenére meg azt mondta h a szerelő ír egy pappírt h nálam már henegfejes volt.... most állítólag áll az autó, nem hajlandó senki megcsinálni neki... sztárügyvédekkel is beszélt, h biztos nyerik a pert, vagy vásároljam vissza, vagy fizessem ki a szervizt, ami 300-400 ezer ft... fog küldeni egy hivatalos levelet,amiben felszólít erre.... Szerintetek? ja és állandóan hívogatott eddig is, hol az emelő, hol mit hogy, mit festene a motorháztetőre, éjjel is hívogatott,hol van a emelő,amit eleve megmutattam neki távozáskor és nem kell sok ész se h rájöjjön.
Lehet ebből valami? vagy esélye sincs?


a többiek által leírtakhoz nem tudok mit hozzá tenni.
ezért nem mindegy, hogy az ember kinek adja el. magán eladóként ezt is figyelni kell. mert vannak akik ebből élnek. most szerintem csak fenyeget, hogy hátha beijedsz. én ha egyszer eladom, akkor majd megmondom itt ez a fórum, nyugodtan olvasgasson róla, le van írva minden. volt itt valami srác pár hete, hogy ő is hasonlókkal akar élni, mert fél év! után kopottak a fékek, meg futómű hiba. majd szét nevettem magam. ha az ember nem viszi el állapot felmérésre előtte, ő maga olyan hülye, hogy nem látja, ha egy tárcsa kopott, akkor? kopóalkatrészre mióta érvényes bármi? és fél év alatt szét sztrítrejszingelhette magát az autóval is. persze én voltam a farok. hogy egyesek nem képesek gondolkozni. csak akkor kapálóznak, amikor természetes kopás miatt költeni kell az autóra. eszem megáll.
szerintem itt sem kéreztél olyan jellegű hibáról, ami hengerfejhibára utalhatna. szóval nem valószínű, hogy tudtál a hibáról és azért adtad el.
polgári pert indíthat, de neki kell szaladgálnia hozzád. szerintem esélye nincs. esetleg lehet kicsit utána nyomozni, és lehet kiderülne, hogy ebből él. mert ilyenek is vannak. nincs munkája, csak sok szabadideje, így mindenkit jelentget, aki rosszul néz a buszon rá és hasonlók. vagy egyéb bagatel ügyek, amikből 50-60ezrek bejönnek és meg is lehet nyerni. vagy sikerül a befélemlített embertől kicsalni. ez viszont bűncselekmény, aki rendszeresen ebből él.


Nem értem miért, kérsz tanácsot h vége az hogy nem érdekel.

A hengerfejesedés az egy elég vitatható probléma ezért is kérdeztem rá hogy az eladástól számított megtett út mennyi volt.

Nem biztos hogy ennyire félvállroll kezelném az ügyet, mert könnyen aknára szaladhatsz vele. " A magyar bíróságnál még valahogy eléggé megvan hogy aki először megy oda annak igaza lehet"

nickname Elküldve: 2015-05-14 07:50 Autóvásárlás

[quote="ateszka86"][quote="Robin68"][quote="ateszka86"][quote="Robin68"]
ateszka86 írta: Sziasztok. Hozzáértők, jogban jártasok segítségét kérném.
Decemberben eladtam az autóm, eljött, beindítottuk,körbenézte, átadtam a szerviz számlákat is,előtte csináltattam diagot az autóról, azt is átadtam hibátlan állapotban volt az autó. Érdről Balatonra vitte, semmi panasz szerette. Ma 5 hónap után felhív, hogy a 6 hónap szavatossággal élve,beszélt ügyvédekkel, és vásároljam vissza az autót, vagy fizessem ki a szervizt, mert megrepedt a hengerfej, minden tiszta olaj és ez nálam volt még,nem nála keletkezett és a szerelő is ír erről egy pappírt, az olaj is ráégett, víz is elfolyt sokszor....ott hagyta az úton az autó, és egy szerelő se akar foglalkozni vele, mert reménytelen, de ennek ellenére meg azt mondta h a szerelő ír egy pappírt h nálam már henegfejes volt.... most állítólag áll az autó, nem hajlandó senki megcsinálni neki... sztárügyvédekkel is beszélt, h biztos nyerik a pert, vagy vásároljam vissza, vagy fizessem ki a szervizt, ami 300-400 ezer ft... fog küldeni egy hivatalos levelet,amiben felszólít erre.... Szerintetek? ja és állandóan hívogatott eddig is, hol az emelő, hol mit hogy, mit festene a motorháztetőre, éjjel is hívogatott,hol van a emelő,amit eleve megmutattam neki távozáskor és nem kell sok ész se h rájöjjön.
Lehet ebből valami? vagy esélye sincs?


1. A diagnosztika nem nagyon mutat ki mechanika sérülést "spontán"
2. Öt hónap telt el a vásárlástól számítva, a hengerfejesedésnek vannak tünetei "meg kell nézni hogy mennyi volt adott idő alatt a megtett futása.
3. Kérd meg hogy írásban kérjék tőled a szavatosság érvényesítését, a szerelő nyilatkozatával "vizsgálat számlájával csatolva. "km óra állás feltüntetésével"
- Ezután fell kell kérned egy igásságügyi szakértőt "dija kb 60-150e ft" aki az említett járműről szakvéleményt készít. "így elviekben igazolható az esetleges nem rendeltetés szerű használat" Amennyiben számodra kedvező megállapítást tesz a szakértő ezen költség megfizetését "ráverheted" a vevődre.

4. Az pedig hogy a szerelők nem mernek hozzányúlni azzal magukról állítanak ki szegénység bizonyítványt.


nickname Elküldve: 2015-05-13 15:27 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Coyote írta:
viktor írta:
csbalu írta:
Coyote írta: Köszi a segítséget, reggelre sikerült is letorrenteznem a két DVD-t. Picit megijedtem mikor kicseréltem, mert elsötétült az iDrive, és csak gyújtás le/gyújtás fel után éledt újra, akkor már kiírta, hogy tölti a térképadatokat.

Nem tudja valaki, valahogy magyar nyelvet lehet rá erőltetni? Nem muszáj, elvagyok az angollal, csak hátha.


Szerintem a régebbi Business navihoz nincs magyar nyelv, de nem tudom pontosan Neked milyen van a kocsidban, mert látom h LCI, de kb 2009nél volt a váltás is.


Magyarul csak akkor fog menni a navi, ha az autó szoftvere is tud magyarul. magyarítani kell az autót egy szoftverfrissítéssel.


Ilyet lehet házilag? Esetleg úgy, hogy angol és magyar nyelv is elérhető legyen? Ha BMW-nél kérem, mennyibe fájhat a mutatvány?



Házilag nem nagyon lehet, felkészültség hiányában. Továbbá CCC Business esetében nincs magyar nyelv. Egyébként 30.000 ezerért szokták csinálni.

nickname Elküldve: 2015-05-12 21:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

nickname írta:
Coyote írta: HELP!

E90 Business Navihoz (kisebb kijelzős iDrive) keresek 2015-ös Európa térképet, angol nyelvvel (vagy van magyar is?)

Letöltöttem a BMW Road Map Europe HIGH 2015 térképet (2 DVD), de nem olvassa. Lehet, hogy jót töltöttem le, csak az a baj, hogy DVD+RW-re írtam ki?


Csúnya lenne ha a HIGH -ot beolvasná

neked ez kell BMW DVD Road MAP Europe BUSINESS 2015



Ha fel jössz érte Pestre , akkor tudok segíteni. Postára NEM megyek

nickname Elküldve: 2015-05-12 17:39 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
kmartin írta: Sziasztok!

Műszaki előtt állok...
Átvizsgáltattam az autót, és azt mondta az úriember, hogy ugyan a a féktárcsa nincs megkopva, de valami hűtője már rohad (öreg), ezért cserélni kell. Nyilván akkor a fékpofákat is.
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi is rohad? Illetve honnan szerezzem be.
Mert pl itt van több fajta, ami elvileg az én autómhoz jó (a kereső szerint).
De hogy ezen belül melyik lenne jó, vagy melyikhez milyen fékbetét megy, ezt nem tudom.
Illetve, hogy kell-e/ajánlott-e új kopásjelző is...


Kopásjelzőt akkor cserélj ha bejelzett.

A rohadó hűtést arra érthette, hogy a tárcsa oldalnézetből üreges, mint egy malomkerék, ami segíti a hűtést. Ez kb fél év használat után full rozsda, ahogy maga a tárcsa is az lenne, ha nem csiszolná fel mindig a fékbetét. Nem hallottam még olyat, hogy normál használatban levő autónál emiatt cseréltek volna tárcsát, ez akkor lehet mérvadó, ha sokáig állt. A kopás normál esetben gyorsabb, mint a korrozió.


Egy éves gyári tárcsa nem rohad.
http://kepfeltoltes.hu/150512/...es.hu_.jpg

nickname Elküldve: 2015-05-12 17:30 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Coyote írta: HELP!

E90 Business Navihoz (kisebb kijelzős iDrive) keresek 2015-ös Európa térképet, angol nyelvvel (vagy van magyar is?)

Letöltöttem a BMW Road Map Europe HIGH 2015 térképet (2 DVD), de nem olvassa. Lehet, hogy jót töltöttem le, csak az a baj, hogy DVD+RW-re írtam ki?


Csúnya lenne ha a HIGH -ot beolvasná

neked ez kell BMW DVD Road MAP Europe BUSINESS 2015

nickname Elküldve: 2015-05-12 17:28 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

viktor írta:
Coyote írta: HELP!

E90 Business Navihoz (kisebb kijelzős iDrive) keresek 2015-ös Európa térképet, angol nyelvvel (vagy van magyar is?)

Letöltöttem a BMW Road Map Europe HIGH 2015 térképet (2 DVD), de nem olvassa. Lehet, hogy jót töltöttem le, csak az a baj, hogy DVD+RW-re írtam ki?


Ha, esetleg egyszer be olvassa, akkor majd kell hozzá beléptető kód is. Különben nem fog feltelepedni.


nem kell, mert ez nem CIC hanem CCC