szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-12-11 19:05 Ékszíj tárcsa

spencer írta: Sziasztok!
Ha zajos a szíjtárcsa(mély búgó hangja van és nagyon hangos) M57 306D2 motoron de szemre szépen jár és nem kotyog attól még lehet szar. Volt már valakinek hasonló?
Köszönöm.



Igen

szotakdavid Elküldve: 2015-12-10 18:55 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Szia Bero!

Tudod h nem az m43-ra gondoltam

szotakdavid Elküldve: 2015-12-10 17:56 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
Haby írta: Üdv leendő márkatársak!
Úgy néz ki végre összeáll minden, hogy megvegyem életem első bömösét ami egy E46 320d vagy e39 530d lesz. Igen tuti hogy dízel, mert megéri. Nem szeretnék most itt 15 autót belinkelni véleményezés céljából, de van egy ami nagyon megtetszett viszont az ország másik végén van. Szóval ha valaki esetleg tud róla valamit vagy így hirdetés alapján mondana róla valami véleményt azt köszönettel fogadnám.
Róla lenne szó. Köszi előre is a hasznos hozzászólásokat.


Képen az a baj,minden jól néz ki.
Én nem vennék ilyen sokat futott autót,főleg dieselt nem.Épp erre veszik őket mondjuk.Tudom,tipikus hülye hozzáállásom van.De ez a kocsi már megette a kenyere javát.


Megint hülyeséget írsz. Inkàbb vàsàrolnék 400.000km-es dieselt mint 16i 18i motort..jah h ezek a motorok a 200-250e km-t is nehezen teljesítik.

Élőben kell làtni. Nem kell félni a km-től ha volt gazdàja és foglalkoztak vele.300-nàl màr tuti volt lendkerék,kuplung,turbó kb 2 szíjtàrcsa cserélve.



Egy dolog biztos.A szívó benzinesek tovább bírják,mivel sokkal egyszerűbbek.
Amúgy meg nem bírom a traktorhangot...
Előző kocsik dieselesek voltak.
Ez a kuplung,lendkerék turbó csere meg nem tuti.Sztem épp ilyenkor szabadulnak meg tőle,amikor kéne cserélni már ezeket...
Ez is a szokásos duma,hogy nem kell félni a km-től.
A végén kiderül,hogy még jót is tesz a motornak a sok használat.
Legalább bejáratták neki kicsit...


www.1st-auto.hu----> ide se jövök soha





Amúgy meg kis gondolkodás után beláthatnád,hogy te irsz hülyeségeket,nem én.
Biztosan ezért akarják eladni az autót ilyen olcsón,mert cseréltek turbót mostanában,felújítottat 100 000-ért,lendkereket mondjuk 200 000-ért,felujított adagolót is 200 000-ért...,sőt még a futóművet is felújították olyan 50 000 körül.Az autót adják 1 600 000-ért ugye,de költöttek rá mondjuk 500-600 000-et.Hihető sztori biztosan...,főleg itt Magyarországon.
A hírdetésben is több sablon duma van:hölgy tulajdonos,friss szervíz.... hahhahha



Bitu!

szotakdavid Elküldve: 2015-12-10 02:43 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Bitu79 írta:
Haby írta: Üdv leendő márkatársak!
Úgy néz ki végre összeáll minden, hogy megvegyem életem első bömösét ami egy E46 320d vagy e39 530d lesz. Igen tuti hogy dízel, mert megéri. Nem szeretnék most itt 15 autót belinkelni véleményezés céljából, de van egy ami nagyon megtetszett viszont az ország másik végén van. Szóval ha valaki esetleg tud róla valamit vagy így hirdetés alapján mondana róla valami véleményt azt köszönettel fogadnám.
Róla lenne szó. Köszi előre is a hasznos hozzászólásokat.


Képen az a baj,minden jól néz ki.
Én nem vennék ilyen sokat futott autót,főleg dieselt nem.Épp erre veszik őket mondjuk.Tudom,tipikus hülye hozzáállásom van.De ez a kocsi már megette a kenyere javát.


Megint hülyeséget írsz. Inkàbb vàsàrolnék 400.000km-es dieselt mint 16i 18i motort..jah h ezek a motorok a 200-250e km-t is nehezen teljesítik.

Élőben kell làtni. Nem kell félni a km-től ha volt gazdàja és foglalkoztak vele.300-nàl màr tuti volt lendkerék,kuplung,turbó kb 2 szíjtàrcsa cserélve.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-10 00:16 Turbo

davech írta: Inkább azt írja meg valaki legyen kedves, Turbót hol érdemes felújítani?! thx

Bitu: okékösz


Ah Turbo Dunakeszi én ide hordom a Turbókat!

szotakdavid Elküldve: 2015-12-09 00:47 kettõstömegü lendkerék

lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.


Ugy kezdtem,hogy "Gondolom" nem tudom magyarorszägon mennyibe kerül egy ilyen müvelet,de itt kb 500 euro+alkatresz,ebböl kiindulva illetve a magyar szerelök hozzäälläsät a premium märkäs ügyfelekhez. Sokalltam itt a 300 eurot egy motorhäztetö fenyezesre,elmentem magyarorszägon 2-3 helyre es a legolcsobb 100000 ft lett volna. Erdekes,hogy amig nem emlitettem a tipust,addig a motorhäztetömet 50000 ft-ert festettek volna le. Na szoval erre alapozva irtam egy 50000-es ärat

Illetve:A link neve

Mäsik weboldalrol: "Közép: Mondeo, C5, Passat, Avensis
Prémium közép: 159, BMW 3, Mercedes C
Felső közép: A6, E-Klasse, S80 , BMW 5
<1.600 ccm 35.000-40.000 ft
1.600-2.000 ccm 35.000-45.000 ft
2.000 ccm fölött 35.000-55.000 ft
Bölcsőkeretes autók pl.: Jaguar X-Type : 45.000-60.000 ft "


Làtom még mindig nem érted....

Vezérműlànc csere hàtúl vezérelt N47-es 2009 20d-n..vàltó minden lent van a földön akkor miért fizetne plusz 50-et?!

szotakdavid Elküldve: 2015-12-08 20:02 Hibakód

kicsikocsi írta: Sziasztok!
Egy kis segítség szeretnék kérni. Olyan problémám van, h a kocsi "dadog".BMW E46 320I Kiolvastuk és a következőket adta: P0170 gyújtáskimaradás, illetve P0300, P0301, P0302, P0303. Lambdaszondát cseréltünk, gyertyák, Merre induljunk? Gondoltunk a trafóra de az is rendben. Tanácstalanok vagyunk! Légyszíves segítsetek!



Gyári diagnosztika elsőnek.

Ne fecséreljétek időt,pénzt az univerzális dolgokra.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-08 18:36 kettõstömegü lendkerék

lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-08 01:04 Fogyasztás 320d

patrik1120 írta: Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem, a helyzet a következő: adott egy 2001-es automata 320d, még a 136 lovas motorral. Jelenleg a fogyasztás 13,5-14 liter között alakul papásan vezetve (főleg város, rövidebb távok, de akkor is sok), 90-nél tempomattal is 9 liter egyébként. Az adagoló februárban lett felújítva, mechanikusan biztosan jól van beállítva. Nem füstöl, jól megy, más hibajelenség nincsen, csak a túlfogyasztás. Hibakódot nem írt a kocsi, eddig még nem jött rá egy szaki se a jelekből, hogy mi lehet vele. Adagoló szervizek szerint EGR vagy porlasztó, autószerelő szerint pedig adagoló (de ezek meghibásodásának sincs semmi jele, ha ilyen van egyáltalán). Az előző tulaj szerint (állítólag) van benne valami chiptuning is, ez vajon közrejátszhat?

A kérdésem az, hogy esetleg van -e valaki itt, aki járt már hasonló cipőben, vagy tudtok -e valami tippel/tanáccsal szolgálni.

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket, és a válaszokat!


Porlasztókat be kell méretni.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-07 19:11 Motorolaj

tomas írta: Ismét Én volnék. Az autóban nincs több mls mint a leírt. 96.000mls a korrekt. Végig BMW szervizbe hordott. RAC + milage warranted.

A kézikönyvem ezeket irja a benzinesekhez; BMW longlife-01, BMW longlife-01 FE, BMW longlife

Most akkor pontosan milyet tegyek bele ezek alapján? Ha jól látom így benne van az 5w40 is. De viszont erre az van írva, hogy magas mérföldszámnál. Ez annak számít?

Ui.: Bocsánat, ha nyivánvalót kérdezek.


5w 40-et rakj bele nyugodtan

szotakdavid Elküldve: 2015-12-05 23:10 Társalgó

Eközben a 1stAuto-nàl nyíregyhàzàn.






szotakdavid Elküldve: 2015-12-05 22:24 Részecskeszûrõ_

lantika írta:
A generätor le/felszerelesnel nem hiszem(remelem),hogy nagyobb szopäs.


Jójó

szotakdavid Elküldve: 2015-12-05 21:38 Részecskeszûrõ_

lantika írta: Annak lennek kiväncsi a velemenyere,aki e46-rol szedett mär le DPF-et,vagy katalizätort. A turbo utäni 2 csvarhoz mekkora cumi hozzäferni? Elvileg van hozzä egy speciälis kulcs,de azt nem fogja nekem kölcsönadni a BMW szakszerviz. Szoval rendes racsnis kulcs hosszabbitoval oda fog ferni,vagy felejtsem el.


E46-ban még mindig nincs DPF. A kérdésedre a vàlasz: szopàs és türelem

szotakdavid Elküldve: 2015-12-05 21:36 Nem indul el

fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.



Köszi a gyors választ! Elindult! Igaz nem a legfinomabb módszerrel de behúzattuk és hatalmas füstfelhőt eregetve járt a motor,bár eleinte nem az összes henger. Néhány perc erőteljes füstölés után kezdett egyenletesen járni a motor és mostanra úgy néz ki hogy üzemel.Mindenképp meg kell nézetnem hozzáértő emberrel,mert hirtelen gyorsításnál tortyog a motor,nem húz és nem is pörög fel rendesen.Lehet hogy nem tett jót neki a vontatott indítás.


nem lehet, hogy előtte tankoltál valahol? aztán kezdte el?



Nem hiszem, shell 100-as benyát tankoltam zsinórban harmadszor ugyanott.




Nézesd meg gyorsan mert egyébként is egy hulladék az a motor..

szotakdavid Elküldve: 2015-12-05 21:32 Motorolaj

tomas írta: ß
szotakdavid írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


5w 40



Castrol 5w40 full syntetic?



Gyàrit javasolnàm inkàbb!