« előző12345678következő »
ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 17:16


Az oké, hogy légtömegmérõ....de élõadat olvasásnál annak ki kell derülni, hogy nem a megfelelõ légtömeggel számol az autó....

Lehet hülyeséget írtam, remélem akkor bmw320d4 kijavítasz!

tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 16:49


JimiTudeski írta: Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi

szia most lehet hogy a többiek nem értenek velem egyet de nekem ugyanez volt totálra amit leirtál és nekem a légtömeg mérõ lett cserélve és láss csodát hibátlan lett az autóm. egy tipp mert ugyan ez volt nekem is!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 15:40


ute107 írta:
Mutass Realoem-es képet, h. mit kell felcserélnem.... PLEASE...

Geometria leragadás sûrûbb, ha az EGR le van dugózva.... Ezt mondták, csak hallomásból írom...


Ezen a képen az 1-es az AGR-é:




Itt pedig szintén az 1-es a turbó szelepe:




ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 15:31


bmw320d4 írta:
A geometria is ragadhat, de gyakoribb a vákuumcsõ és a szelep. Az AGR-el való felcserélés után gyakran megjavul.
Viszont az adaptációtörlés fontos!
Az új szoftver minden esetben megoldja ezt a problámát. ( ha a túltöltés a baja, pedig minden rendben van)


Mutass Realoem-es képet, h. mit kell felcserélnem.... PLEASE...

Geometria leragadás sûrûbb, ha az EGR le van dugózva.... Ezt mondták, csak hallomásból írom...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 15:28


ute107 írta: Nálam, dettó ez a probléma, de nekem 1 és 2 sebességi fokozatban annyira nem észlelhetõ.
Vákumcsöveket kicseréltem mindet. Hiba nincs. Egyszer volt egy 200-s tempó után, hogy nem ment az autó és akkor valami túltöltéses hibát jegyzett meg....törölve lett...de a "hulllámzás" mert én inkább annak hívnám ugyanúgy megmaradt. És a hiba jelenség olyan 2500-as fordulat környékén jelentkezik...

Szerintem turbótöltés probléma, csak még mindig lusta voltam egy órát bekötni.

Geometriája a turbónak mennyire csinálhat hasonló hibát.


A geometria is ragadhat, de gyakoribb a vákuumcsõ és a szelep. Az AGR-el való felcserélés után gyakran megjavul.
Viszont az adaptációtörlés fontos!
Az új szoftver minden esetben megoldja ezt a problámát. ( ha a túltöltés a baja, pedig minden rendben van)

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 15:21


bmw320d4 írta:
JimiTudeski írta: Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi


AC kizárva, az M47-es motornál nincs nagy jelentõsége.
Inkább a 4-es henger tûelmozdulás-érzékelõs porlasztója kezd leragadni, vagy a töltõnyomás szalad meg nagyon.
Utóbbi lehet egy eltört vákuumcsõ , vagy a beragadt szabályozószelep miatt.

A szelepet fel kellene cserélni az AGR-ével (ugyanaz) és ellenõrizni a vákuumcsöveket.

A hibatárolóban nincs semmi? Élõadatok? (spritzbegin ist, soll?)

Ha minden jó, akkor adaptációtörlés után próba, ha még így sem, akkor szoftverfrissítés.


Nálam, dettó ez a probléma, de nekem 1 és 2 sebességi fokozatban annyira nem észlelhetõ.
Vákumcsöveket kicseréltem mindet. Hiba nincs. Egyszer volt egy 200-s tempó után, hogy nem ment az autó és akkor valami túltöltéses hibát jegyzett meg....törölve lett...de a "hulllámzás" mert én inkább annak hívnám ugyanúgy megmaradt. És a hiba jelenség olyan 2500-as fordulat környékén jelentkezik...

Szerintem turbótöltés probléma, csak még mindig lusta voltam egy órát bekötni.

Geometriája a turbónak mennyire csinálhat hasonló hibát.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 14:54


JimiTudeski írta: Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi


AC kizárva, az M47-es motornál nincs nagy jelentõsége.
Inkább a 4-es henger tûelmozdulás-érzékelõs porlasztója kezd leragadni, vagy a töltõnyomás szalad meg nagyon.
Utóbbi lehet egy eltört vákuumcsõ , vagy a beragadt szabályozószelep miatt.

A szelepet fel kellene cserélni az AGR-ével (ugyanaz) és ellenõrizni a vákuumcsöveket.

A hibatárolóban nincs semmi? Élõadatok? (spritzbegin ist, soll?)

Ha minden jó, akkor adaptációtörlés után próba, ha még így sem, akkor szoftverfrissítés.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 11:16


ilyen jelenséget már tárgyaltak itt...
szerintem AC lesz (olvass bele abba a topicba) mert a hírtelen nyomást már nem képes elõállítani, lassan cserés lesz neked szerintem, mivel hidegen-melegen ezt csinálja én erre gyanakszom...

JimiTudeski írta: Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi


státusz JimiTudeski

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. január 13. szerda, 10:52


Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi

« előző12345678következő »