mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2017. január 15. vasárnap, 21:49


Üdv!Szeretném kérdezni hogy valaki találkozott e már olyan problémával hogy ha az autót kihuzatom és felkapcsolom következő fokozatba hirtelen gázadásnál az autó megtorpan elkezd nagyon füstölni és nem húz csak ha visszaengedem a gázt és lassan kezdem nyomni?amúgy e90 320 d!

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. december 28. szerda, 12:35


Egy tipp azoknak, akik az n47s motort halkabba akarjak tenni. Ahol egr huto is be van epitve, ott ha atkotjuk a nyomasszablyozot, akkor nem kap visszahutott gazt a motor es csak a bypasson keresztul kapja a forrot. Reszterhelesen szinte megszunik a csattogas es sokkal nyugottab lesz a jaras. Nem artalmas, 60 fokig amugyis a bypasson keresztul megy a kipufogo gaz, csak utana lesz visszahutve hogy csokkenjen a nox termeles.
Jo barkacsolast



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 28. szerda, 12:37

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. november 30. szerda, 15:02


Tudna valaki nekem egy helyet mondani, ahol lehet n47 d20 c hez izzitasvezerlot kapni?
Ebayen, amazonon nincs, csak M47-hez. Jo bele a regiekhez valo, vagy mi alapjan tudom megrendelni?

Gyari szam: 12 21 8 570 087

http://de.bmwfans.info/parts-c...plug_unit/



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 30. szerda, 15:02

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. november 30. szerda, 12:42


atomanti86 írta: Sziasztok
E46 150 lovas(CR) diesel néha nehezen indul kb 4.-5.próbálkozásra
Hidegen és meleg motornál pöcre indul viszont részben kihűlt motornál(kb másfél óra állás) mostanában 3x eljátszotta velem hogy alig bírom bestartolni..nem tudom lehet-e ennek köze hozzá vagy csak véletlen..1 hónapja voltak cserélve az izzítógyertyák,azóta csinálja..jövő 7 vége fele viszem diagra,addig valakinek ötlet?


A szerelőm még nem ért rá..addig próbálkozok hátha rájövök..ott tarok h üzemanyag szivattyú nem indul ha ráadom a gyújtást ha viszont rákötök 12v-ot egyből megy..a szivattyúnak minden esetben indulnia kéne gyújtás ráadásakor??lehet olyan hogy ha érzékeli hogy van üzemanyag nyomás akkor csak időnként kapcsol?a biztosítékját még megnézem amint lesz időm..

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. november 25. péntek, 18:42


Sziasztok
E46 150 lovas(CR) diesel néha nehezen indul kb 4.-5.próbálkozásra
Hidegen és meleg motornál pöcre indul viszont részben kihűlt motornál(kb másfél óra állás) mostanában 3x eljátszotta velem hogy alig bírom bestartolni..nem tudom lehet-e ennek köze hozzá vagy csak véletlen..1 hónapja voltak cserélve az izzítógyertyák,azóta csinálja..jövő 7 vége fele viszem diagra,addig valakinek ötlet?

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. november 04. péntek, 09:46


gueszka írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.


az a motor több teljesítmény szinttel volt elérhető. inkább azt jelöli. úgy gondolom.
vagy ahol nézted a dolgokat, ugyanazt a LE-t hozta hozzá?


Igen ugyanazt hozza, 177 LE, A c motorkódút csak az x-drive-nál írja...


Amennyire tudom, a "C" az egy újabb típusa ugyan annak a motorcsaládnak, nem tudom miket módosítottak benne. Az xdrive-hoz, a motorkódnak nincs köze. Nekem pl. N47D20C motorm van és a hátsó kerekek hajtottak.
Azt tudni érdemes, hogy a láncszakadásos jelenség, ami az N47 egyik emlegetett típus hibája, az állítólag gyakrabban fordul elő az N47D20A verzióknál. Ezt több külföldi fórumon olvastam, szóval statisztikákat nem tudok lobogtatni...


Szakad mind1ik, a BMW csak altat a dumaval hogy a 2011/03 utanaiak csak komfort problemasak. 150e korul illik csereltetni a vezerlest aztan megint nyugi van egy darabig. Lancot leszamitva egy topp motor. Kicsit hangos, de megy mint a diszno es csak csipegeti a gazolajat.
Enyem is d20c, automata hatsokerekes.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 04. péntek, 09:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2016. október 28. péntek, 21:31


juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.


az a motor több teljesítmény szinttel volt elérhető. inkább azt jelöli. úgy gondolom.
vagy ahol nézted a dolgokat, ugyanazt a LE-t hozta hozzá?


Igen ugyanazt hozza, 177 LE, A c motorkódút csak az x-drive-nál írja...


Amennyire tudom, a "C" az egy újabb típusa ugyan annak a motorcsaládnak, nem tudom miket módosítottak benne. Az xdrive-hoz, a motorkódnak nincs köze. Nekem pl. N47D20C motorm van és a hátsó kerekek hajtottak.
Azt tudni érdemes, hogy a láncszakadásos jelenség, ami az N47 egyik emlegetett típus hibája, az állítólag gyakrabban fordul elő az N47D20A verzióknál. Ezt több külföldi fórumon olvastam, szóval statisztikákat nem tudok lobogtatni...


juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. október 27. csütörtök, 20:38


YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.


az a motor több teljesítmény szinttel volt elérhető. inkább azt jelöli. úgy gondolom.
vagy ahol nézted a dolgokat, ugyanazt a LE-t hozta hozzá?


Igen ugyanazt hozza, 177 LE, A c motorkódút csak az x-drive-nál írja...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 27. csütörtök, 18:58


BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta: hi,
- 20d 150 lovas, ha a rail nyomás hibára panaszkodik, az mitől lehet? élőadatban nem látszik semmi gond.
- hozza mind a 4 izzítógyertyát hibának + az izzításvezérlőt. nyilván a vezérlő lesz rossz, a tipikus baja. de lehetséges, hogy az izzító relé rossz vagy a biztije?
köszi!


Hali,
- tudod, hogy milyen fordulaton mekkora gázpedál nyomásra mennyinek kell lennie a rail nyomásnak? Ha élőadat olvasásnál látsz valamekkora railnyomást, az nem azt jelenti, hogy annyinak is kell lennie
Ha nem annyi a nyomás, amennyinek kéne lenni, az lehet:
- bármelyik gázolaj pumpa hibája
- szabályzó szelep hiba
- railnyomás érzékelő hiba
- fúvóka visszaereszt
- benzint tankolt a jóember


elvileg nem tankolt benzint, bár a párja járt az autóval, szóval kitudja.
viszi majd szerelőhöz, csak volt aki nem vállalta el, nyilván a sok hibalehetőség miatt, mondjuk ezt említette is.
mondjuk az a baj, hogy hibatörlés után néztem neki élő adatot, és akkor nem produkálta azt, hogy berángat a fordulat. mire elpakoltam, indított és már megint. csak nekem is dolgom volt. szóval lehet majd látok rajta valamit. ahogy jártam a járását, rögtön porlasztót mondtam, de azokra nem dobta a hibát. de a rail miatt lehet, már amikor éppen csinálja.


Ha ilyen egyszer csinálja - egyszer meg nem, az nem lehet gépészeti kopások miatt, mert akkor állandó lenne a hiba. Ez inkább valami szenzor vagy szabályzó hiba lehet.
A nem vállalás inkább márkaismeret hiányt, vagy diagnosztikai eszköz hiányt jelent.


nyilván benne van, ha nem azzal a foglalkozik nap mint nap, akkor sok idő is lehet kideríteni egy hibát. időből meg a szerelőnek is lehet kevés. gondold el, amíg egy autóval foglalkozik egy makacsabb hiba miatt, mondjuk azért, mert nincs rutinja, addig rutin feladatból megcsinál 10-et. na meg lehet a kuncsaftnak sincs ideje rá.
de inkább ne vállalja el, mint kicseréltesse a fél autót, vagy húzza le a tulajt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 27. csütörtök, 18:55


juhaszadika írta: Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.


az a motor több teljesítmény szinttel volt elérhető. inkább azt jelöli. úgy gondolom.
vagy ahol nézted a dolgokat, ugyanazt a LE-t hozta hozzá?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. október 27. csütörtök, 18:16


YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta: hi,
- 20d 150 lovas, ha a rail nyomás hibára panaszkodik, az mitől lehet? élőadatban nem látszik semmi gond.
- hozza mind a 4 izzítógyertyát hibának + az izzításvezérlőt. nyilván a vezérlő lesz rossz, a tipikus baja. de lehetséges, hogy az izzító relé rossz vagy a biztije?
köszi!


Hali,
- tudod, hogy milyen fordulaton mekkora gázpedál nyomásra mennyinek kell lennie a rail nyomásnak? Ha élőadat olvasásnál látsz valamekkora railnyomást, az nem azt jelenti, hogy annyinak is kell lennie
Ha nem annyi a nyomás, amennyinek kéne lenni, az lehet:
- bármelyik gázolaj pumpa hibája
- szabályzó szelep hiba
- railnyomás érzékelő hiba
- fúvóka visszaereszt
- benzint tankolt a jóember


elvileg nem tankolt benzint, bár a párja járt az autóval, szóval kitudja.
viszi majd szerelőhöz, csak volt aki nem vállalta el, nyilván a sok hibalehetőség miatt, mondjuk ezt említette is.
mondjuk az a baj, hogy hibatörlés után néztem neki élő adatot, és akkor nem produkálta azt, hogy berángat a fordulat. mire elpakoltam, indított és már megint. csak nekem is dolgom volt. szóval lehet majd látok rajta valamit. ahogy jártam a járását, rögtön porlasztót mondtam, de azokra nem dobta a hibát. de a rail miatt lehet, már amikor éppen csinálja.


Ha ilyen egyszer csinálja - egyszer meg nem, az nem lehet gépészeti kopások miatt, mert akkor állandó lenne a hiba. Ez inkább valami szenzor vagy szabályzó hiba lehet.
A nem vállalás inkább márkaismeret hiányt, vagy diagnosztikai eszköz hiányt jelent.


juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. október 27. csütörtök, 10:51


Sziasztok,

N47 D20A és N47 D20C között a c az összkerekes verziót jelöli? Vagy későbbi évjárat?
A különböző online alkatrész webshopokba így van feltüntetve a típusválasztásnál, ami azért érdekes, mert az én forgalmimba N47 D20C szerepel, mikor az enyém sima hátsókerekes, 177Le-s típus.
Köszönöm válaszaitokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Krisztian0614

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 24. hétfő, 18:45


Sziasztok!

Olyat szeretnék kérdezni, hogy egy 320d 136 lovas motor helyére esetleg valai épített-e
már 320d 150 lovas motort? A motort komplett elktronikával, saját turbóval,generátorral,
öníndítóval, kábelköteggel,kormányoszloppal,váltóval szeretném kicserélni de sajnos senki
nincs a környezetembe aki belefogott volna ilyen műveletbe.
Szeretném a segítségeteket kérni, hátha van valakinek ilyen jellegű tapasztalata vagy
bármilyen jellegű gondolata esetleges buktatókról vagy nehézségekről.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 13. csütörtök, 22:09


BarG írta:
YELLOW írta: hi,
- 20d 150 lovas, ha a rail nyomás hibára panaszkodik, az mitől lehet? élőadatban nem látszik semmi gond.
- hozza mind a 4 izzítógyertyát hibának + az izzításvezérlőt. nyilván a vezérlő lesz rossz, a tipikus baja. de lehetséges, hogy az izzító relé rossz vagy a biztije?
köszi!


Hali,
- tudod, hogy milyen fordulaton mekkora gázpedál nyomásra mennyinek kell lennie a rail nyomásnak? Ha élőadat olvasásnál látsz valamekkora railnyomást, az nem azt jelenti, hogy annyinak is kell lennie
Ha nem annyi a nyomás, amennyinek kéne lenni, az lehet:
- bármelyik gázolaj pumpa hibája
- szabályzó szelep hiba
- railnyomás érzékelő hiba
- fúvóka visszaereszt
- benzint tankolt a jóember


elvileg nem tankolt benzint, bár a párja járt az autóval, szóval kitudja.
viszi majd szerelőhöz, csak volt aki nem vállalta el, nyilván a sok hibalehetőség miatt, mondjuk ezt említette is.
mondjuk az a baj, hogy hibatörlés után néztem neki élő adatot, és akkor nem produkálta azt, hogy berángat a fordulat. mire elpakoltam, indított és már megint. csak nekem is dolgom volt. szóval lehet majd látok rajta valamit. ahogy jártam a járását, rögtön porlasztót mondtam, de azokra nem dobta a hibát. de a rail miatt lehet, már amikor éppen csinálja.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. október 13. csütörtök, 20:23


YELLOW írta: hi,
- 20d 150 lovas, ha a rail nyomás hibára panaszkodik, az mitől lehet? élőadatban nem látszik semmi gond.
- hozza mind a 4 izzítógyertyát hibának + az izzításvezérlőt. nyilván a vezérlő lesz rossz, a tipikus baja. de lehetséges, hogy az izzító relé rossz vagy a biztije?
köszi!


Hali,
- tudod, hogy milyen fordulaton mekkora gázpedál nyomásra mennyinek kell lennie a rail nyomásnak? Ha élőadat olvasásnál látsz valamekkora railnyomást, az nem azt jelenti, hogy annyinak is kell lennie
Ha nem annyi a nyomás, amennyinek kéne lenni, az lehet:
- bármelyik gázolaj pumpa hibája
- szabályzó szelep hiba
- railnyomás érzékelő hiba
- fúvóka visszaereszt
- benzint tankolt a jóember