autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2015. július 03. péntek, 16:14


Sziasztok!

2007. 04. havi az autóm, 163 lovas. Még ugye nem facelift, nem a 177 lovas. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a motor még szívósor problémás? (azaz megegyezik az e46 150 lovas mocijával, csak emeltek a lóerőn ) köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 03:07


Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.


Értem. Akkor ettől is félnem kell kiszedni? Az az igazság, hogy nekem ez nagyon új, mert a sima régi dieseleknél még nem találkoztam ilyennel. Nincs is semmi biztos módszer arra, hogy sérülésmentesen kiszedje az ember?


Van amikor ki lehet simàn szedni és van h a szelepfedelet össze kell tördelni,hengerfejet le kell szedni. Sajnos ez ilyen. Érdemes célszerszàmmal neki esni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 20:09


Most,hogy 13 honap elteltevel leellenöriztem a hütöviz szintemet bele kellett töltenem kb 0.5 litert. Ez gondolom nem normälis. Vagy de? (az ellenörzesi intervallumom az tuti nem normälis) Ez mär a 147,45308310991956 loerös,es 167000 km van benne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 01. szerda, 20:10

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 18:51


Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.


Értem. Akkor ettől is félnem kell kiszedni? Az az igazság, hogy nekem ez nagyon új, mert a sima régi dieseleknél még nem találkoztam ilyennel. Nincs is semmi biztos módszer arra, hogy sérülésmentesen kiszedje az ember?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 18:25


Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 01. szerda, 18:14


Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 23:30


Csabika136 írta: Természetesen ezt csak bolondozásból írtam.
Akkor a képek szerint, a váltó hátsó alátámasztása előtt kell lennie a csőnek. Valahogy le kéne ellenőriznem hogy tiszta-e.


Fújjál bele...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 19:15


Tano írta:
Csabika136 írta: Dehát akkor hová folyik? A váltóra?


Azért ennyire a BMW-nél sem hülyék. Meg van oldva az elvezetés.
Keress és Láss!


Természetesen ezt csak bolondozásból írtam.
Akkor a képek szerint, a váltó hátsó alátámasztása előtt kell lennie a csőnek. Valahogy le kéne ellenőriznem hogy tiszta-e.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 18:33


Csabika136 írta: Dehát akkor hová folyik? A váltóra?


Azért ennyire a BMW-nél sem hülyék. Meg van oldva az elvezetés.
Keress és Láss!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 15:24


Tano írta:
Csabika136 írta: Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.


A kondenzvíz kivezető a váltó felett van. Látni nem nagyon fogod bontás nélkül.


Dehát akkor hová folyik? A váltóra?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 15:20


Csabika136 írta: Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.


A kondenzvíz kivezető a váltó felett van. Látni nem nagyon fogod bontás nélkül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 14:51


Tano írta:
Csabika136 írta: A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.


Igen, a klíma is zud hangot adni. Esetleg a hőcsrélőnél csöpög a kondenzvíz? Folyásnyom van az autó alatt?
A hűtővízszint így a normális. Azért van az úszós szintjelző, mert a normál szint lejjebb van a tartályban, amit nem lehetne másképp ellenőrizni.


Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 13:52


Csabika136 írta: A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.


Igen, a klíma is zud hangot adni. Esetleg a hőcsrélőnél csöpög a kondenzvíz? Folyásnyom van az autó alatt?
A hűtővízszint így a normális. Azért van az úszós szintjelző, mert a normál szint lejjebb van a tartályban, amit nem lehetne másképp ellenőrizni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 12:38


kecsurobi írta:
Csabika136 írta: Sziasztok Srácok!
Legyek őszinte, picit vérszemet kaptam a fórumozásra. Végre találtam egy olyan fórumot, ahol jól lehet kommunikálni.

Vettem egy E46 320D touringot és néhány problémáját szeretném megbeszélni veletek. Pár kérdést már feltettem a szomszédos topikokban, amire nagyon jó válaszokat kaptam. Ez talán ide fog passzolni, bár nekem így elsőre csak ismerkedős kérdésem van a motorral kapcsolatban. A kérdés talán túl egyszerű is, de mivel még ismerkedem a kocsival, nem szeretnék mindent magam kitalálni.
Tehát a kérdés: Miután utazom a kocsival és egy parkolóban leállítom, valamiféle csordogálást hallok kb 10-15 mp ideig. Mi lehet az? Feltételezem, hogy mex. két verzió lehet, de melyik? Az olaj, nívópálca szerint mennyiségileg meg van. A hűtőfolyadék..Nos azt nem tudom eldönteni, mert letekerve a sapkát, a kis pálcika ugyan felemelkedik ütközésig, de a folyadék valahol ott lenn látható csak. Nem kéne ennek tele lennie? Nem lehet hogy ez miatt a rendszerem levegős és mikor leállítom a motort, akkor azt hallom, hogy a hűtőfolyadék lecsorog a rendszer alsóbb pontjaira?
Köszönöm az esetleges segítő válaszokat!


Vizet hideg motornal tudodd megnézni.nem a klimat halod amikor lealitod a kocsit?


A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 354

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 12:28


Csabika136 írta: Sziasztok Srácok!
Legyek őszinte, picit vérszemet kaptam a fórumozásra. Végre találtam egy olyan fórumot, ahol jól lehet kommunikálni.

Vettem egy E46 320D touringot és néhány problémáját szeretném megbeszélni veletek. Pár kérdést már feltettem a szomszédos topikokban, amire nagyon jó válaszokat kaptam. Ez talán ide fog passzolni, bár nekem így elsőre csak ismerkedős kérdésem van a motorral kapcsolatban. A kérdés talán túl egyszerű is, de mivel még ismerkedem a kocsival, nem szeretnék mindent magam kitalálni.
Tehát a kérdés: Miután utazom a kocsival és egy parkolóban leállítom, valamiféle csordogálást hallok kb 10-15 mp ideig. Mi lehet az? Feltételezem, hogy mex. két verzió lehet, de melyik? Az olaj, nívópálca szerint mennyiségileg meg van. A hűtőfolyadék..Nos azt nem tudom eldönteni, mert letekerve a sapkát, a kis pálcika ugyan felemelkedik ütközésig, de a folyadék valahol ott lenn látható csak. Nem kéne ennek tele lennie? Nem lehet hogy ez miatt a rendszerem levegős és mikor leállítom a motort, akkor azt hallom, hogy a hűtőfolyadék lecsorog a rendszer alsóbb pontjaira?
Köszönöm az esetleges segítő válaszokat!


Vizet hideg motornal tudodd megnézni.nem a klimat halod amikor lealitod a kocsit?