Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 21:29


solyom76 írta:
toki24 írta: Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

szerintem ebben az időben elfogadható..


vagy nézd meg hogy a hűtő mögötti rolókat vezérlő vákumcső a helyén van-e. ha nincs folyton nyitva van, és nehezebben melegszik a motor. (de szerintem is elfogadható ilyen időben)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 19% (566 pont) | Hozzászólások: 2957

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 21:28


solyom76 írta: szerintem ebben az időben elfogadható..


Szerintem meg nem elfogadható!

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Törzsvendég

Elismertség: 8% (15 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 20:51


toki24 írta: Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

szerintem ebben az időben elfogadható..


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (11 pont) | Hozzászólások: 379

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 20:25


Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 16:05


Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Nekem mondjuk nem csöpögött hanem ömlött a hátsó résolajcső szakadása miatt,de én ott kezdeném a keresgélést.Motortakarókat levenni és hidegen megnézni,talán látni valamit.


Ezeket is megnéztem, de a porlasztók körül porszáraz volt minden. Neked ez a cső hol szakadt ki?


Csak ilyen képet találtam.
Adagolónál nem nézted még?

Esetleg ITT vagy az Üzemanyagcsőnél





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 07. péntek, 16:14

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 15:48


Fort írta:
Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Nekem mondjuk nem csöpögött hanem ömlött a hátsó résolajcső szakadása miatt,de én ott kezdeném a keresgélést.Motortakarókat levenni és hidegen megnézni,talán látni valamit.


Ezeket is megnéztem, de a porlasztók körül porszáraz volt minden. Neked ez a cső hol szakadt ki?


Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 14:59


Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Nekem mondjuk nem csöpögött hanem ömlött a hátsó résolajcső szakadása miatt,de én ott kezdeném a keresgélést.Motortakarókat levenni és hidegen megnézni,talán látni valamit.



Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 13:23


Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 12:57


Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 12:43


Splr01 írta:
leroyclub írta:
Splr01 írta: Pontosan ugyan ilyen hangja volt az előző generátoromnak. Szerintem vedd le a szíjat, és forgasd meg kézzel a generátort. Amikor én kézzel görgettem meg, nagyon halk volt, de ha forgott az autó 900-at, már ugyan ilyen hangja volt.

Fort írta: Sziasztok!

A hibajelenség a következő lenne: Hidegen pár percig nyikorgó fémes,szoruló hangok jönnek a motortérből.Ahogy melegszik a motor,egyre csendesebb és teljesen meg is szűnik meleg motornál.Továbbá indításnál és leállításnál is hallani egy nyekkenő hangot.(ez talán a rezgéscsillapító is lehet?) 2 görgő állapotát láttam használtabbnak,amin az 5PK 2030 feliratú szíj van.A szíj még jó állapotban,azt nem tervezem cserélni ha a hibajelenség megszűnik a 2 görgő cseréjével.
A videón szereplő 2 darab görgőt szeretném cserélni az autón.Látszólag ugyan úgy néznek ki,de ha jól láttam az alkatrészek leírásai között,külső méretileg egyeznek csak.
Feszítő görgő: 70 x 23 x 8
Vezető görgő : 70 x 23 x 9
Ezek hibái okozhatják a leírt hibát szerintetek?Milyen márkát ajánlanátok?Én SKF-re gondoltam.Előre is köszi a segítséget.(320d,136 LE)

ITT A VIDEÓ!





Az enyémnek mióta megvettem ilyen a hangja Akkor ez nem normális ezek szerint? Mondjuk én is traktorosnak hallom, de aki eddig meghalgatta azt mondta ez normális...


itt szerintem a "ciripelést" kell hallgatni, de kérdezzük meg a videó készítőjét


A kérdésem arra akart vonatkozni hogy a videón láthatólag már kicserélt görgők (a fényesek )cseréjével,az hogy hideg motornál nyekereg valami,meg e szűnik az autómon.A videót nem én készítettem és nem is az én autóm van rajta,csak azért linkeltem be,hogy a kérdésemre válaszolók lássák hogy melyik görgőkre gondolok mert nem voltam biztos a pontos nevükben.Már megrendeltem őket,szóval a jövő héten a csere után ki fog derülni ,hogy ezek okozták e a nyekergést.
Ilyen hangja van egyébként: Ez sem az én autóm a videón




Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 23:10


leroyclub írta:
Splr01 írta: Pontosan ugyan ilyen hangja volt az előző generátoromnak. Szerintem vedd le a szíjat, és forgasd meg kézzel a generátort. Amikor én kézzel görgettem meg, nagyon halk volt, de ha forgott az autó 900-at, már ugyan ilyen hangja volt.

Fort írta: Sziasztok!

A hibajelenség a következő lenne: Hidegen pár percig nyikorgó fémes,szoruló hangok jönnek a motortérből.Ahogy melegszik a motor,egyre csendesebb és teljesen meg is szűnik meleg motornál.Továbbá indításnál és leállításnál is hallani egy nyekkenő hangot.(ez talán a rezgéscsillapító is lehet?) 2 görgő állapotát láttam használtabbnak,amin az 5PK 2030 feliratú szíj van.A szíj még jó állapotban,azt nem tervezem cserélni ha a hibajelenség megszűnik a 2 görgő cseréjével.
A videón szereplő 2 darab görgőt szeretném cserélni az autón.Látszólag ugyan úgy néznek ki,de ha jól láttam az alkatrészek leírásai között,külső méretileg egyeznek csak.
Feszítő görgő: 70 x 23 x 8
Vezető görgő : 70 x 23 x 9
Ezek hibái okozhatják a leírt hibát szerintetek?Milyen márkát ajánlanátok?Én SKF-re gondoltam.Előre is köszi a segítséget.(320d,136 LE)

ITT A VIDEÓ!





Az enyémnek mióta megvettem ilyen a hangja Akkor ez nem normális ezek szerint? Mondjuk én is traktorosnak hallom, de aki eddig meghalgatta azt mondta ez normális...


itt szerintem a "ciripelést" kell hallgatni, de kérdezzük meg a videó készítőjét


leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 22:28


Splr01 írta: Pontosan ugyan ilyen hangja volt az előző generátoromnak. Szerintem vedd le a szíjat, és forgasd meg kézzel a generátort. Amikor én kézzel görgettem meg, nagyon halk volt, de ha forgott az autó 900-at, már ugyan ilyen hangja volt.

Fort írta: Sziasztok!

A hibajelenség a következő lenne: Hidegen pár percig nyikorgó fémes,szoruló hangok jönnek a motortérből.Ahogy melegszik a motor,egyre csendesebb és teljesen meg is szűnik meleg motornál.Továbbá indításnál és leállításnál is hallani egy nyekkenő hangot.(ez talán a rezgéscsillapító is lehet?) 2 görgő állapotát láttam használtabbnak,amin az 5PK 2030 feliratú szíj van.A szíj még jó állapotban,azt nem tervezem cserélni ha a hibajelenség megszűnik a 2 görgő cseréjével.
A videón szereplő 2 darab görgőt szeretném cserélni az autón.Látszólag ugyan úgy néznek ki,de ha jól láttam az alkatrészek leírásai között,külső méretileg egyeznek csak.
Feszítő görgő: 70 x 23 x 8
Vezető görgő : 70 x 23 x 9
Ezek hibái okozhatják a leírt hibát szerintetek?Milyen márkát ajánlanátok?Én SKF-re gondoltam.Előre is köszi a segítséget.(320d,136 LE)

ITT A VIDEÓ!





Az enyémnek mióta megvettem ilyen a hangja Akkor ez nem normális ezek szerint? Mondjuk én is traktorosnak hallom, de aki eddig meghalgatta azt mondta ez normális...


Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 17:16


Pontosan ugyan ilyen hangja volt az előző generátoromnak. Szerintem vedd le a szíjat, és forgasd meg kézzel a generátort. Amikor én kézzel görgettem meg, nagyon halk volt, de ha forgott az autó 900-at, már ugyan ilyen hangja volt.

Fort írta: Sziasztok!

A hibajelenség a következő lenne: Hidegen pár percig nyikorgó fémes,szoruló hangok jönnek a motortérből.Ahogy melegszik a motor,egyre csendesebb és teljesen meg is szűnik meleg motornál.Továbbá indításnál és leállításnál is hallani egy nyekkenő hangot.(ez talán a rezgéscsillapító is lehet?) 2 görgő állapotát láttam használtabbnak,amin az 5PK 2030 feliratú szíj van.A szíj még jó állapotban,azt nem tervezem cserélni ha a hibajelenség megszűnik a 2 görgő cseréjével.
A videón szereplő 2 darab görgőt szeretném cserélni az autón.Látszólag ugyan úgy néznek ki,de ha jól láttam az alkatrészek leírásai között,külső méretileg egyeznek csak.
Feszítő görgő: 70 x 23 x 8
Vezető görgő : 70 x 23 x 9
Ezek hibái okozhatják a leírt hibát szerintetek?Milyen márkát ajánlanátok?Én SKF-re gondoltam.Előre is köszi a segítséget.(320d,136 LE)

ITT A VIDEÓ!





Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 17:08


Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Törzsvendég

Elismertség: 8% (15 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2014. november 05. szerda, 20:30


tomasfe írta: Sziasztok 2000-3500 között rezonáló fémes hang jön ki a motorból,turbó lenkerék cserélve
320 d 150 le féktisztitó lett belefujva felpörgött a motor fél percre nagy fordulatra azóta csinálja.mi lehet a baj?üdv.

Hát gratulálok, hogy miért kellet?? Gondolom faszán átszaladt a rendszeren a féktisztító.
Onnan is kimosta a kenőanyagokat ahonnan nem kellet volna.. ügyi vagy..
Elbasztad az a baj..









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. november 05. szerda, 20:58