autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bandika2283

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 18:40


Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 420

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 19:14


No nem lendkerék a baja a kocsinak ugyancsak kerreg valami 1200-2000 közt.

Miki! Tudok 28i motort kompletten ha felbosszantom magam és 2 évig éhezek

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 16:52


Sky írta:
Tano írta:
Fort írta: "elektromos kiegészítő fűtés" Erről írnátok egy kicsit bővebben?Mikor működik,mit fűt és hogyan?


Ez lényegében egy elektromos vízmelegítő. Melegíti a hűtővizet hogy a motor elöbb bemelegedjen, illetve ha fűtésre van szükség. Külső hőmérséklet és vízhőfok függvényében kapcsol be illetve ki. Pl -5 foknál 86 fokos vízhőfokig működik, míg +10 foknál már csak 50 fokos vízhőmérsékletig. A motorvezérlő működteti négyszögjellel, és a megnövekedett elektromos igénybevétel miatt ilyenkor az alapjárati fordulatot megemeli 930-ra. Röviden ennyi.


Helló!
Ehhez a témához még annyit, hogy azt sem lehet tudni, hogy ez az elektromos kieg. fűtés egyáltalán működik-e, vagy néha igen, néha nem. Ha nem, azt nem jelzi a műszerfalon semmi. Lehet, hogy itt sok autóban nem működik, csak a gazdája nem tud róla. Télen, hidegindítás után kb 500 m megtétele után ha megállsz, felnyitod a motorháztetőt és a kezeddel megnézed a Tano által belinkelt hőcserélő külsejét, hogy mennyire meleg, vagy hideg, abból tudod megállapítani hogy jó, vagy nem. Természetesen egy diag. ellenőrzés is kimutatja (ez elegánsabb, de drágább).
Üdv:Sky


Köszönöm mindkettőtöknek a gyors és pontos választ! Az alapjárat megemelkedik,de megnézni még nem tudtam hogy melegszik e vagy sem a hőcserélő!
Na majd a hétvégén.



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 420

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 20:29


bmw320d4 írta:
toki24 írta:
No eljutottam Miki-hez szétkapták a váltót a kocsitól és mint kiderült a lendkerék főtt meg a kocsiban a főtengely ép hálaisten




Szépen nézki.

Igazság szerint ez még gyári 0km-s kora óta benne lehet ?
csak azért kérdezem, mert legalább lehetne a km-re tippelgetni jobban legalább. most 231e van benne

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 20:22


toki24 írta:
No eljutottam Miki-hez szétkapták a váltót a kocsitól és mint kiderült a lendkerék főtt meg a kocsiban a főtengely ép hálaisten




toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 420

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 18:16


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.


nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...


PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$ DDDDDDDDDDD


az nem mérvadó ár azért...
de szerintem nincs eltörve neked, de mind1...


Holnap kiderül bmw320d4 kolega majd biztos kideríti. csakmost találtam egyet bontottan 40rugoóért ha esetleg az kéne akkor érted lehessen lépni ne komplett blokk kelljen ha oda fajulna a dolog


No eljutottam Miki-hez szétkapták a váltót a kocsitól és mint kiderült a lendkerék főtt meg a kocsiban a főtengely ép hálaisten

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 08:55


SP_323i írta:
lela írta:
SP_323i írta:
lela írta:


A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet


Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...


A kartelgáz szűrővel volt gáz
Anno régebben le lett cserélve lecsapatósra, de most szivacsosat találtunk benne. Arra tudok gondolni, hogy volt egyszer egy turbó geometria megszorulásom és akkor a szerelő srác kicserélte csak b@szott szólni.
Na most az nem úgy működik, hogy berakja a lecsapatós helyére, mert oda még kell egy távtartó is a szivacsos alá. Nálam ez nem volt úgyhogy akadálytalanul ment az olajos kartergáz a szívó oldalra ...
Most rendesen új házzal van bent a szivacsos...
cserébe törhetem a fejem, hogyan pucoljam ki a HF járatokat



Hihetetlen mennyi ember bütyköl mindenféle autót és nem hogy nem ért hozzá, de nem is veszi a fáradtságot hogy tájékozódjon.
Autószervíz.... [/quote]

jaja, de legalább szólt volna, hogy hozzányúlt
én meg nem értettem mitől kékes a kipuffüst és már turbócsere, meg komplett moci felújítás lebegett a lelki szemeim előtt
Minden esetre most kap adalékokat meg megpróbálunk egy befújásos orrdugítást jövő 7 pénteken
egy hónap múlva megint lekapjuk a szívó oldalt és megnézzük az eredményt, ha hatástalan a kúra, akkor marad a mechanikai tisztítás
mondjuk még gondolkozom azon, hogy a HF megbontása nélkül vmi lánggal, ami nem éget szét mindent le kéne kormolni a lerakódást zárt szelepeknél és utána 1szerűen kiporszívózni a már olajszáraz kormot
mondjuk ehhez tudni kell majd, hogy nincs e a környéken olyan anyag, ami hőérzékeny
[/quote]

Szerintem ezt a lánggal kiégetést ne erőltesd mert simán elrepedhet a hf ha egy helyen pontszerűen melegíted+ a víz is megforrhat ott így levegős is lehet.

Ha nem használnak a csodaszerek akkor vagy használod így vagy szétszedeted és kitakaríttatod


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (23 pont) | Hozzászólások: 417

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 08:23


lela írta:
SP_323i írta:
lela írta:


A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet


Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...


A kartelgáz szűrővel volt gáz
Anno régebben le lett cserélve lecsapatósra, de most szivacsosat találtunk benne. Arra tudok gondolni, hogy volt egyszer egy turbó geometria megszorulásom és akkor a szerelő srác kicserélte csak b@szott szólni.
Na most az nem úgy működik, hogy berakja a lecsapatós helyére, mert oda még kell egy távtartó is a szivacsos alá. Nálam ez nem volt úgyhogy akadálytalanul ment az olajos kartergáz a szívó oldalra ...
Most rendesen új házzal van bent a szivacsos...
cserébe törhetem a fejem, hogyan pucoljam ki a HF járatokat
[/quote]


Hihetetlen mennyi ember bütyköl mindenféle autót és nem hogy nem ért hozzá, de nem is veszi a fáradtságot hogy tájékozódjon.
Autószervíz.... [/quote]

jaja, de legalább szólt volna, hogy hozzányúlt
én meg nem értettem mitől kékes a kipuffüst és már turbócsere, meg komplett moci felújítás lebegett a lelki szemeim előtt
Minden esetre most kap adalékokat meg megpróbálunk egy befújásos orrdugítást jövő 7 pénteken
egy hónap múlva megint lekapjuk a szívó oldalt és megnézzük az eredményt, ha hatástalan a kúra, akkor marad a mechanikai tisztítás
mondjuk még gondolkozom azon, hogy a HF megbontása nélkül vmi lánggal, ami nem éget szét mindent le kéne kormolni a lerakódást zárt szelepeknél és utána 1szerűen kiporszívózni a már olajszáraz kormot
mondjuk ehhez tudni kell majd, hogy nincs e a környéken olyan anyag, ami hőérzékeny


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (23 pont) | Hozzászólások: 417

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 08:17


YELLOW írta:
SP_323i írta:
A kartelgáz szűrővel volt gáz


az még mindig karter


oké akkor legyen az

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Fórumlakó

Elismertség: 5% (17 pont) | Hozzászólások: 291

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 22:55


SP_323i írta:
lela írta:


A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet


Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...[/quote]

A kartelgáz szűrővel volt gáz
Anno régebben le lett cserélve lecsapatósra, de most szivacsosat találtunk benne. Arra tudok gondolni, hogy volt egyszer egy turbó geometria megszorulásom és akkor a szerelő srác kicserélte csak b@szott szólni.
Na most az nem úgy működik, hogy berakja a lecsapatós helyére, mert oda még kell egy távtartó is a szivacsos alá. Nálam ez nem volt úgyhogy akadálytalanul ment az olajos kartergáz a szívó oldalra ...
Most rendesen új házzal van bent a szivacsos...
cserébe törhetem a fejem, hogyan pucoljam ki a HF járatokat
[/quote]


Hihetetlen mennyi ember bütyköl mindenféle autót és nem hogy nem ért hozzá, de nem is veszi a fáradtságot hogy tájékozódjon.
Autószervíz....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 85% (12184 pont) | Hozzászólások: 14208

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 22:16


SP_323i írta:
A kartelgáz szűrővel volt gáz


az még mindig karter

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 420

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 21:25


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.


nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...


PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$ DDDDDDDDDDD


az nem mérvadó ár azért...
de szerintem nincs eltörve neked, de mind1...


Holnap kiderül bmw320d4 kolega majd biztos kideríti. csakmost találtam egyet bontottan 40rugoóért ha esetleg az kéne akkor érted lehessen lépni ne komplett blokk kelljen ha oda fajulna a dolog

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (23 pont) | Hozzászólások: 417

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 21:23


lela írta:


A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet [/quote]

Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...[/quote]

A kartelgáz szűrővel volt gáz
Anno régebben le lett cserélve lecsapatósra, de most szivacsosat találtunk benne. Arra tudok gondolni, hogy volt egyszer egy turbó geometria megszorulásom és akkor a szerelő srác kicserélte csak b@szott szólni.
Na most az nem úgy működik, hogy berakja a lecsapatós helyére, mert oda még kell egy távtartó is a szivacsos alá. Nálam ez nem volt úgyhogy akadálytalanul ment az olajos kartergáz a szívó oldalra ...
Most rendesen új házzal van bent a szivacsos...
cserébe törhetem a fejem, hogyan pucoljam ki a HF járatokat


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 85% (12184 pont) | Hozzászólások: 14208

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:59


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.


nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...


PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$ DDDDDDDDDDD


az nem mérvadó ár azért...
de szerintem nincs eltörve neked, de mind1...

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 420

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:58


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!


nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod


Jogos köszi.


nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...


PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$ DDDDDDDDDDD