toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. május 03. vasárnap, 19:31


Hektor írta:
badboy1980 írta:
Hektor írta:
badboy1980 írta: Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm


Konkrét megoldást nem tudom, de a tank itt nincs kettéosztva ? Mert akkor az egyik félből a másik félbe nem egy sugárszivattyú tolja az anyagot ? Igy egyszerű lenne, mert akkor ameddig az egyik félben van nafta megy a gép, viszont mikor a sugárszivattyúnak kellene áttolni, akkor meg annyi.


Szia.
Igen ketté van osztva ...azt még nem néztem nem is tudtam róla,köszönöm hogy szoltál megnézem és irok.


Sok sikert


Ha szabolcsi vagy keresd fel bmw320d4 néven futó forumlakót

Hektor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 8% (10 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2015. május 01. péntek, 06:31


badboy1980 írta:
Hektor írta:
badboy1980 írta: Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm


Konkrét megoldást nem tudom, de a tank itt nincs kettéosztva ? Mert akkor az egyik félből a másik félbe nem egy sugárszivattyú tolja az anyagot ? Igy egyszerű lenne, mert akkor ameddig az egyik félben van nafta megy a gép, viszont mikor a sugárszivattyúnak kellene áttolni, akkor meg annyi.


Szia.
Igen ketté van osztva ...azt még nem néztem nem is tudtam róla,köszönöm hogy szoltál megnézem és irok.


Sok sikert

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz badboy1980

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. május 01. péntek, 06:25


Hektor írta:
badboy1980 írta: Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm


Konkrét megoldást nem tudom, de a tank itt nincs kettéosztva ? Mert akkor az egyik félből a másik félbe nem egy sugárszivattyú tolja az anyagot ? Igy egyszerű lenne, mert akkor ameddig az egyik félben van nafta megy a gép, viszont mikor a sugárszivattyúnak kellene áttolni, akkor meg annyi.


Szia.
Igen ketté van osztva ...azt még nem néztem nem is tudtam róla,köszönöm hogy szoltál megnézem és irok.

Hektor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 8% (10 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2015. április 30. csütörtök, 19:25


badboy1980 írta: Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm


Konkrét megoldást nem tudom, de a tank itt nincs kettéosztva ? Mert akkor az egyik félből a másik félbe nem egy sugárszivattyú tolja az anyagot ? Igy egyszerű lenne, mert akkor ameddig az egyik félben van nafta megy a gép, viszont mikor a sugárszivattyúnak kellene áttolni, akkor meg annyi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz badboy1980

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. április 30. csütörtök, 17:42


Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni....van egy Bmw 320d 136hp 2000 évjárat autom.
Probléma a következö.
Üzemanyag ha a tankom fél alatt van az auto letilt kéken füstöl nem megy.
1. hiba Befecskendezés állitó szabályzás szabályzási eltérés.
kts szerint.

Üzemanyag szürö ,ac pumpa adagolo cserélve ill beméretve.minden jo.
Ha tankolok az autoba és fél tank felett járok vele akkor semmi baj nincs.

Járt már igy valaki ?

Légyszive aki tud segitsen mert nagyon idegesitő a gond ..ha telefonszámot adtok felhivlak .

Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zoli33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. április 27. hétfő, 09:43


Sziasztok

Úgy tudom a turbónyomásnak 2000-es fordulaton már meg kell lennie, ennek ellenére pl 5.-ben 100-nál 2000-et forog és ha lepadlózom kell vagy 3 mp mire elkezd tolni rendesen. Szerintem valami nem stimmel a kocsival, sokkal "ugrósabbnak" kéne lennie. Az intercooler baloldala pici olajos kifújást sehol nem hallani. Mi okozhatja? Nincs valakinek diagnosztikája a 9. vagy 11. kerületben?

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 21:20


Sziasztok fanok. A napokban elkezdett súrlódó hang jönni a motortérből, félreálltam de alapjáraton elég halk, otthon a burkolatot leszedve hallani, hogy a vákuumpumpa(-ból) felől jön a hang. Az autó jól indul, megy húz. Volt már valakinek hasonló problémája? Fel lehet ezt újíttatni vagy ilyesmi? FL előtti E46 20D 136le.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 431

Elküldve: 2015. április 17. péntek, 10:56


YELLOW írta:
SP_323i írta:
Yellow! Beletaláltál a tutiba a légtömegmérővel.
Mostanra romlott el annyira, hogy alul felül hülyén járt a moci. Tegnap lehúztam a csatiját és vissza kaptam a régi mocimat és lőn csoda: a fogyi mérő nem kúszik a 10-es fölé csak a 4es környékéig


vak tyúk is talál szemet
akkor ma adok is fel lottót




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (13438 pont) | Hozzászólások: 15086

Elküldve: 2015. április 17. péntek, 10:05


SP_323i írta:
Yellow! Beletaláltál a tutiba a légtömegmérővel.
Mostanra romlott el annyira, hogy alul felül hülyén járt a moci. Tegnap lehúztam a csatiját és vissza kaptam a régi mocimat és lőn csoda: a fogyi mérő nem kúszik a 10-es fölé csak a 4es környékéig


vak tyúk is talál szemet
akkor ma adok is fel lottót

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 431

Elküldve: 2015. április 17. péntek, 08:35


SP_323i írta:
gyurigyuri írta:
SP_323i írta:
Norbi988 írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Volna egy olyan jelenségem, hogy üresben mondjuk piroshoz gurulva a motor tart egy olyan 800-850es fordulatot és a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója folyamatosan emelkedik egészen 10-12-es fogyasztásig. Állóra fékezve a motor leejti a fordulatot és beáll 750-re viszont a fordulatszám mutató (és a motor is) be-be remeg picit. A furcsaság az, hogy nem állandó jelleggel hol egyszer, hol többször csinálja ezt.
Korábban ilyet nem tapasztaltam. Előzmény az volt, hogy az egyik turbócső elszakadt, amit azóta már orvosoltam. Most tökéletesen működik a moci a fenti jelenséget kivéve.
Ma benyás lenne a vas alapjárati szabályzóra gyanakodnék, de ha jól sejtem ennél a mocinál ilyen nincs.
Esetleg vkinek van 5lete merre keresgéljek?


üresben gurulásnál bizonyos mértékben normális a jelenség. mert ugye motorfirdulat avn (alapjárat) és gurulsz is x sebességgel. most az enyémhez tudom hasonlítani, bár nekem ebnyás, de nekem ilyen esetben kb 4 literig megy fel. ugye ha motorfékkel mész és még van motorfékező hatás, akkor nullán fekszik.
ha ilyen magasra kúszik fel, akkor légtömegmérő bibi lehet, legalábbis régebben erről volt errefelé szó.


Légtömegmérő? Akkor elkezdek visszafelé olvasni hátha rátalálok az okára.
Bizonyos mértékű emelkedéssel semmi gond nem lenne, de ahogy lassítok (fékezek) üresben a 4 környékéről határozottan felmegy 10-12-re minden esetben.
Amíg repedt volt a turbócső "normálisnak" vettem a dolgot, viszont most már kicsit furcsállom.
THX!


nem akarok nagy hülyeséget mondani (tudom akkor ne szólaljak meg ), de nem lehet, hogy valahogy a turbo tolja a levegőt és ugye most nincs szivárgás, nem szökik el, így ráterhel a légtömegmérőre. és ugye az a kis mutatós fogyi mérő, sebességből és beszívott, mért levegőből számol, ha jól emlékszem. az is lehet,. hogy turbós autónál normális, viszont lehet szívónál már gond lenne, ha ilyen magasra szökik fel.


Üresben gurulva alapjáraton kb 800-as fordulatnál ennyire nem tolhatná. A motor szempontjából oly mindegy, hogy álló vagy guruló helyzetben forog alapjáraton
De mér ezzel nem is lenne akkor gond, hogyha megállva nem ejtené vissza 750-re az alapjáratot és be-be remegne meg bizonytalankodna.



esetleg próbáld ki lehúzott légtömegmérővel. de akkor fog beírni hibát. csak azért mondom ha lehúzod és utána elviszed kiolvastatásra lehet emiatt lesz benne hiba.
a visszajetés lehet a kiegészítő fűtés miatt is, meg a remegés is akár, bár nem tudom mennyire remeg. asszem többet nem tudok hozzátenni, hátha más.


A kiegészítőre gyanakszom megint, mert azt tudom, hogy sz@r csak eddig nem foglalkoztam velle, most meg a csőrepedés miatt árgus szemmel figyelem a kocsi viselkedését és minden apró jelenségre "ugrok"
Köszi a HSZ-eket



Vidd el porlasztóshoz. Nem teljesít 100% ot valamelyik így próbál a többi porlasztó korrigálni.


Köszi!
Holnap megyek és gépre rakjuk. Megnézzük azt is, hogy milyen korrekcióval dolgozik most a 4 porlasztó.



SZiasztok!

Ez a pillanatnyi fogyasztásmérő felfelé kúszás nálam is meg van gurulás közben, igaz nem olyan magasra ugrik fel, csak 4 köré.
Ami engem jobban aggaszt, hogy mostanság ha keményebben gyorsítok, akkor a fogyasztásmérő felkúszik mondjuk 12-re és amíg tartom a gázt addig ugrál egy fél osztásközt lefele.Tehát 12-ről visszabillen 11 köré aztán ráugrik a 12re. Olyan pulzálóan. Ilyenkor löki a sötétszürke poros füstöt. Nem koromfeketét. És közben ciripel is valami a motortérből.
Ha csak szolídabban gyorsítok 10 alatti pill. fogyi állással akkor nem ilyen látványos a helyzet. Korrekciót csak alapjáraton illetve terheletlenül gázfröccsözve néztünk, ilyenkor együtt vannak a porlasztók. Töltőnyomást néztünk menet közben 1,2Bar fölé nem igen ugrott. Rail nyomást 1200ig sikerült regisztrálni.




Hát ehhez sajna nem tudok mit szólni. Esetleg prémium gázolajjal próbáld meg, hogy akkor is jelentkezik e.

Nálam annyi, hogy semmi motor oldali hibakód nincs és a korrekciós értékek is csodásak. Az alapjárati bizonytalankodás most nem jelentkezik, hogy kicsit felmelegedett a levegő...
A kisegítő vízcsapom viszont kuka, de arra azt mondta a szerelő, hogy ilyenkor meg se próbálja bekapcsolni a kocsi. De mi van, hogyha mégis és annak a próbálkozását látom ingadozásnak?


Yellow! Beletaláltál a tutiba a légtömegmérővel.
Mostanra romlott el annyira, hogy alul felül hülyén járt a moci. Tegnap lehúztam a csatiját és vissza kaptam a régi mocimat és lőn csoda: a fogyi mérő nem kúszik a 10-es fölé csak a 4es környékéig

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 431

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 11:06


KGR írta:
SP_323i írta: Bandika2283!

Most szenvedtem hasonló problémával. Nem tudom másra fogni a dolgot, mint hogy szar gázolajat voltam kénytelen tankolni legutóbb a kocsiba
Nem tudtam a megszokott ÖMV kutamon tankolni és sajnos egy MOL kút volt a következő.
Ahogy a MOL gázolaj bekerült minden nap reggel indulás után füstölt a fipuff. Volt hogy melóból elindulva, nem üzem meleg motorral kb 5 perc állás után irgalmatlan füstfelhőt tolt ki magából.
Most újra ÖMV van benne (igaz a drágábbik), de ügye mondanom se kell, hogy füstölésnek nyoma sincs ...

Próbálj más gázolajat tankolni hátha az a megoldás!


Édesapám is járt így egyszer. Sőt! Ő kicsit csúnyábban úszta meg egy régi citröen BX-szel.
MOL kútnál volt kénytelen tankolni. Aztán egyszer csak megadta magát az adagolója. Felújíttatta. Majd 2 hét múlva ismét tönkrement. Ekkor elkezdte átnézni az üzemanyagrendszert. Leengedte a tankot, majd hagyta ülepedni. 5 literes üvegben 5 centi magasságban ülepedett le a homok....


Hát nem tudom mi van abba, amit gázolajnak adnak el, de egy rakás trágya az egész.
Most úgy néz ki, hogy van egy légtömegmérő problémám, így még feltűnőbb a moci karakterisztikájában a két üzemanyag közti különbség ...
A füstölés megszűnése csak hab a tortán.


KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 10:48


SP_323i írta: Bandika2283!

Most szenvedtem hasonló problémával. Nem tudom másra fogni a dolgot, mint hogy szar gázolajat voltam kénytelen tankolni legutóbb a kocsiba
Nem tudtam a megszokott ÖMV kutamon tankolni és sajnos egy MOL kút volt a következő.
Ahogy a MOL gázolaj bekerült minden nap reggel indulás után füstölt a fipuff. Volt hogy melóból elindulva, nem üzem meleg motorral kb 5 perc állás után irgalmatlan füstfelhőt tolt ki magából.
Most újra ÖMV van benne (igaz a drágábbik), de ügye mondanom se kell, hogy füstölésnek nyoma sincs ...

Próbálj más gázolajat tankolni hátha az a megoldás!


Édesapám is járt így egyszer. Sőt! Ő kicsit csúnyábban úszta meg egy régi citröen BX-szel.
MOL kútnál volt kénytelen tankolni. Aztán egyszer csak megadta magát az adagolója. Felújíttatta. Majd 2 hét múlva ismét tönkrement. Ekkor elkezdte átnézni az üzemanyagrendszert. Leengedte a tankot, majd hagyta ülepedni. 5 literes üvegben 5 centi magasságban ülepedett le a homok....

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 431

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 10:38


Bandika2283!

Most szenvedtem hasonló problémával. Nem tudom másra fogni a dolgot, mint hogy szar gázolajat voltam kénytelen tankolni legutóbb a kocsiba
Nem tudtam a megszokott ÖMV kutamon tankolni és sajnos egy MOL kút volt a következő.
Ahogy a MOL gázolaj bekerült minden nap reggel indulás után füstölt a fipuff. Volt hogy melóból elindulva, nem üzem meleg motorral kb 5 perc állás után irgalmatlan füstfelhőt tolt ki magából.
Most újra ÖMV van benne (igaz a drágábbik), de ügye mondanom se kell, hogy füstölésnek nyoma sincs ...

Próbálj más gázolajat tankolni hátha az a megoldás!

státusz luuzerno

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. április 10. péntek, 00:22


Milan írta: Kedves lúzer neked mi bajod van a vezérműlánccal kapcsolatban feltett kérdésemmel?
Olvastam már szakadt láncos diesel bmw-ről.
Ezt megelőzendő... szeretnék tájékozódni, hogy egyáltalán kell-e, és ha igen mikor.


E46-ban Az M47-es motorban SOHA nem szakadt el lánc.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 08:28


Kedves lúzer neked mi bajod van a vezérműlánccal kapcsolatban feltett kérdésemmel?
Olvastam már szakadt láncos diesel bmw-ről.
Ezt megelőzendő... szeretnék tájékozódni, hogy egyáltalán kell-e, és ha igen mikor.