ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 10:28


hancurozo írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.


olyan láncos hangaj van talán, de inkabb nem mondok semmit, mert én már mindnet beleképzelek amikor kiszálltam indítás után akkor hellottam, bent semmi nem vevődik észre, csak a picit magasabb alapjárat az elejen.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 21. szombat, 10:30

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 09:32


ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8712 pont) | Hozzászólások: 12131

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 09:28


ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


mikor ilyen hideg vanb, húzd ki a nívót, folyik-e az olaj egyáltalán. vagy hogy mennyire... enenk még nem szabadna sűrűnek lenni ilyenkor.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 09:07


hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 08:48


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 23:17


YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8712 pont) | Hozzászólások: 12131

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 22:22


ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 21:31


Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....

Hammon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 9% (5 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 15:27


Tano írta:
Hammon írta: Az csak márkaszerviz?


Nem csak, pl. ott van közel hozzád az NT autó, szerintem ők is meg tudják csinálni.


Az jó. A kocsi Vecsésen van


Tudja valaki,hogy milyen célszerszám kell az adagoló leszereléséhez/visszaszereléséhez?
E46 320D

Köszi!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 20. péntek, 16:28

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 18% (529 pont) | Hozzászólások: 2854

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 10:40


Hammon írta: Az csak márkaszerviz?


Nem csak, pl. ott van közel hozzád az NT autó, szerintem ők is meg tudják csinálni.

Hammon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 9% (5 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:39


Tano írta:
Hammon írta:

HA leáll,be lehet indítani egyből.De semmi nyoma sincs a hibalistában,mivel csak a jeladós porlasztót nyomja ki folyamatosan.A turbó tavalya lett javítva.

Egyre több ember mondja az adagoló elektronikát, így már nem tudok mire gondolni.

KÖszi a számot!


Mielött nekiestek az adagolónak érdemes lenne egy szoftverfrissítéssel próbálkozni ha nem a legfrissebb van rajta. Ezzel veszteni nem vesztesz, lehet megoldja a torpanásod (nekem anno segített ilyen ügyben) és nem kerül annyiba mint egy adagoló.


Az csak márkaszerviz?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 18% (529 pont) | Hozzászólások: 2854

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:14


Hammon írta:

HA leáll,be lehet indítani egyből.De semmi nyoma sincs a hibalistában,mivel csak a jeladós porlasztót nyomja ki folyamatosan.A turbó tavalya lett javítva.

Egyre több ember mondja az adagoló elektronikát, így már nem tudok mire gondolni.

KÖszi a számot!


Mielött nekiestek az adagolónak érdemes lenne egy szoftverfrissítéssel próbálkozni ha nem a legfrissebb van rajta. Ezzel veszteni nem vesztesz, lehet megoldja a torpanásod (nekem anno segített ilyen ügyben) és nem kerül annyiba mint egy adagoló.

Hammon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 9% (5 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 07:13



Idézet: Nem lehet, hogy a geometria ragad? Próbáld ki, hogy mikor megtorpan félreállsz és leállítod. Pár másodperc múlva beindítod, és ha jó, akkor valószínűleg ragad a geó. Túltölt a turbó, és az ecu letilt. Bár ennek lenne nyoma a hibatárba.


HA leáll,be lehet indítani egyből.De semmi nyoma sincs a hibalistában,mivel csak a jeladós porlasztót nyomja ki folyamatosan.A turbó tavalya lett javítva.

Egyre több ember mondja az adagoló elektronikát, így már nem tudok mire gondolni.

KÖszi a számot!




AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 22:27


ZoleeSRB írta:
Hammon írta: Itt Pesten tudtok valakit akihez elvinném és megcsinálja az elektronikát?
ZoleeSRB írta:
Hammon írta:
ZoleeSRB írta:
Striker írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....

Egyszerűen nem értem....


Próbád még meg , hogy megtakarítod a légtömeg mérőt!!!
Ne sajnáld tőle a légtömeg mérő szprét hagy mennyen rá bőven!


Nem akarok hülyeséget írni,de nekem is volt már egy régebbi BMW-n ilyen problémám,az adagoló elektromos részének cseréjével megszűnt!


És többet nem jött elő a hiba?


Természetesen nem jött elő!




Privát üzenetben küldtem egy elérhetőséget!


Nem lehet, hogy a geometria ragad? Próbáld ki, hogy mikor megtorpan félreállsz és leállítod. Pár másodperc múlva beindítod, és ha jó, akkor valószínűleg ragad a geó. Túltölt a turbó, és az ecu letilt. Bár ennek lenne nyoma a hibatárba.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 217

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 22:12


Hammon írta: Itt Pesten tudtok valakit akihez elvinném és megcsinálja az elektronikát?
ZoleeSRB írta:
Hammon írta:
ZoleeSRB írta:
Striker írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....

Egyszerűen nem értem....


Próbád még meg , hogy megtakarítod a légtömeg mérőt!!!
Ne sajnáld tőle a légtömeg mérő szprét hagy mennyen rá bőven!


Nem akarok hülyeséget írni,de nekem is volt már egy régebbi BMW-n ilyen problémám,az adagoló elektromos részének cseréjével megszűnt!


És többet nem jött elő a hiba?


Természetesen nem jött elő!




Privát üzenetben küldtem egy elérhetőséget!