toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 301

Elküldve: 2013. december 29. vasárnap, 13:52


Hy!

Mikor beülök a kocsiba kulcs sincs benne meg semmihez se nyulok, figyelmes lettem arra, hogy búg valami elöször azt hittem hogy a fejegység de közbe meg a klimavezérlő egység bug, ez szokványos?köszi.

Hammon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 9% (5 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 07:45


Idézet: erre gondoltam énis hogy a termosztát csak az zavart be hogy a fűtésem viszont jó
az eddigi autóim közül ( nem BMW-k) volt 2nek termosztát hibája de azoknak a fűtése nem is ment
amugy ez az állapot hogy csak harmadig megy fel a vízem mennyire befolyásolja az autót?
fogyasztásban inkább? vagy esetleg könnyebben lehet hengerfejesre vágni?


Nagy valószínűséggel az egyik termosztátod teljesen kuka, a másik még húzza egy kicsit.Mivel nem üzemi hőmérsékleten dolgozik a motor így természetesen nem is az optimális fogyasztási érték az ami meghatározható.

Azaz, cseréld ki mind a két termosztátot. Nem lesz hengerfejes a kocsid.



csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:38


YELLOW írta:
csaki91 írta: sziasztok
a kocsimba valszeg az izzításvezérlőm rosszalkodik mert izzítógyertya csere után is 2 hengerben nem izzít. na most vettem egy bontott vezérlőt és az lenne a kérdésem hogy ha csak simán kiszedem a régit és az ujat beteszem akkor az ugy oké is?! mármint hogy nem kell a kocsinak "betanítani" vagy ilyesmi?
még egy kérdés az baj ha ilyen téli időkben a kocsiban nem megy fel a vízhőfok csak az első harmadig?
előre is köszi



az baj. valamelyik termosztátod rossz, nem zár.
az első része passz, de szerintem nem kell tanítani, vagy ilyesmi.


erre gondoltam énis hogy a termosztát csak az zavart be hogy a fűtésem viszont jó
az eddigi autóim közül ( nem BMW-k) volt 2nek termosztát hibája de azoknak a fűtése nem is ment
amugy ez az állapot hogy csak harmadig megy fel a vízem mennyire befolyásolja az autót?
fogyasztásban inkább? vagy esetleg könnyebben lehet hengerfejesre vágni?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8734 pont) | Hozzászólások: 12151

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:31


csaki91 írta: sziasztok
a kocsimba valszeg az izzításvezérlőm rosszalkodik mert izzítógyertya csere után is 2 hengerben nem izzít. na most vettem egy bontott vezérlőt és az lenne a kérdésem hogy ha csak simán kiszedem a régit és az ujat beteszem akkor az ugy oké is?! mármint hogy nem kell a kocsinak "betanítani" vagy ilyesmi?
még egy kérdés az baj ha ilyen téli időkben a kocsiban nem megy fel a vízhőfok csak az első harmadig?
előre is köszi



az baj. valamelyik termosztátod rossz, nem zár.
az első része passz, de szerintem nem kell tanítani, vagy ilyesmi.

Hammon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 9% (5 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:31


csaki91 írta: sziasztok
a kocsimba valszeg az izzításvezérlőm rosszalkodik mert izzítógyertya csere után is 2 hengerben nem izzít. na most vettem egy bontott vezérlőt és az lenne a kérdésem hogy ha csak simán kiszedem a régit és az ujat beteszem akkor az ugy oké is?! mármint hogy nem kell a kocsinak "betanítani" vagy ilyesmi?
még egy kérdés az baj ha ilyen téli időkben a kocsiban nem megy fel a vízhőfok csak az első harmadig?
előre is köszi



Az izzítást az ECU vezérli, így szerintem nem kell külön betanítani.(szerintem) A nem melegedés pedig a termosztát baja.Én mind a kettőt kicseréltem amikor vacakolt. 15.rongy újjonan a 2.


csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:20


sziasztok
a kocsimba valszeg az izzításvezérlőm rosszalkodik mert izzítógyertya csere után is 2 hengerben nem izzít. na most vettem egy bontott vezérlőt és az lenne a kérdésem hogy ha csak simán kiszedem a régit és az ujat beteszem akkor az ugy oké is?! mármint hogy nem kell a kocsinak "betanítani" vagy ilyesmi?
még egy kérdés az baj ha ilyen téli időkben a kocsiban nem megy fel a vízhőfok csak az első harmadig?
előre is köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 22. vasárnap, 21:22

Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 20:21


Sziasztok!Mi a véleményetek hogy automata majdnem 4ezerig lehúzza a fokozatokat??nem sportban!!


Hammon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 9% (5 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 10:55


Idézet: Beszéltem Hantos Ricisvel, azt mondta h ez normális, amíg felvezsi az olajat, ne parázzak. Hidronak más hangja van. Most örülök most már kereshetek teleofnt



Meg tudnád adni a számét?
Fontos lenne.

Köszi!


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 10:49


hancurozo írta:
Pocses írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.


olyan láncos hangaj van talán, de inkabb nem mondok semmit, mert én már mindnet beleképzelek


Ha a lánc lenne, akkor az szerintem folyamatosan szólna.


Nem feltétlenül szólna állandóan. Olajnyomás állít után a láncnyúlásnak. Viszont a láncfeszítő csak egy irányba mozoghat. (nem lazulhat vissza)


Beszéltem Hantos Ricisvel, azt mondta h ez normális, amíg felvezsi az olajat, ne parázzak. Hidronak más hangja van. Most örülök most már kereshetek teleofnt

egyedül olajszürőház cseréjével elhetne kiküszöbölni, de az 70ezer Ft a bontott meg ugyan oylen lenne

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 21. szombat, 10:57

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 10:40


Pocses írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.


olyan láncos hangaj van talán, de inkabb nem mondok semmit, mert én már mindnet beleképzelek


Ha a lánc lenne, akkor az szerintem folyamatosan szólna.


Nem feltétlenül szólna állandóan. Olajnyomás állít után a láncnyúlásnak. Viszont a láncfeszítő csak egy irányba mozoghat. (nem lazulhat vissza)

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (93 pont) | Hozzászólások: 914

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 10:31


ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.


olyan láncos hangaj van talán, de inkabb nem mondok semmit, mert én már mindnet beleképzelek


Ha a lánc lenne, akkor az szerintem folyamatosan szólna.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 10:28


hancurozo írta:
ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.


olyan láncos hangaj van talán, de inkabb nem mondok semmit, mert én már mindnet beleképzelek amikor kiszálltam indítás után akkor hellottam, bent semmi nem vevődik észre, csak a picit magasabb alapjárat az elejen.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 21. szombat, 10:30

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 09:32


ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


Azzal pedig nem szabadna a hidrotőkének csörögni. (hacsak, indítás után neked is fel kell töltődnie az olajszűrő háznak)
Nekem is éjszakázott kint, de soha nem volt ilyen gondom.
Jó lenne hallani. (honnan csörög, milyen a csörgés) Nehéz így, mert nem halljuk.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8734 pont) | Hozzászólások: 12151

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 09:28


ateszka86 írta:
hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.


mikor ilyen hideg vanb, húzd ki a nívót, folyik-e az olaj egyáltalán. vagy hogy mennyire... enenk még nem szabadna sűrűnek lenni ilyenkor.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 375

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 09:07


hancurozo írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok.Amikor ilyen -5fokba elindítottam a kocsit kint kb 6óra állás után. Ilyen csörgő,csattogó hangot adott ki a motor kb. 20masodpercig :s nem tom mi lelte. Eddig ilyent nem csinált. Lehet az izzítógyertyák mentek ki? mondjuk azok tavaly télen voltak cserélve....


hidrotőke? bár 20sec alatt halkul el, akkor jó lassan ér oda az olaj, ami nem jó.


kint volt éjszaka lefagyva minuszokba, remélem csak anank tudható be.


Ha nem a belevaló olaj van benne, akkor tud csörögni a hidrotőke. Milyen olajat használsz?


5w30 bmw.