lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 09:29


Tano írta:
Így néz ki. Újonnan kb 60 ezerbe kerül, szóval nem olcsó.


Ez csak a facelift előttiekben van így megoldva ugye?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 08:49


Csabika136 írta: Húha! Ezt valahogy meg kell oldani.


És mennyi ideig zajos a járása indítás után? Mert 1-3 mp az teljesen normális, ha ennél több szerintem akkor érdemes ezzel foglalkozni. A piros olajlámpád mennyi idő után nem világít?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 00:49


Tano írta:
Csabika136 írta: Èrtem. Köszönöm! Drâga lehet egy ilyen olajszūrö hâz? Nem lehet hogy csak ki kelene alaposan pucolni? Nem lâttam mèg, ìgy nem tudom hogy nèz ki.


Így néz ki. Újonnan kb 60 ezerbe kerül, szóval nem olcsó.


Húha! Ezt valahogy meg kell oldani.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 23:27


Csabika136 írta: Èrtem. Köszönöm! Drâga lehet egy ilyen olajszūrö hâz? Nem lehet hogy csak ki kelene alaposan pucolni? Nem lâttam mèg, ìgy nem tudom hogy nèz ki.


Így néz ki. Újonnan kb 60 ezerbe kerül, szóval nem olcsó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 23:18


Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!

A napokban végre kicserélhetem a motorolajat az E46 320d-men (136le). Annyit szeretnék kérdezni attól, aki ért hozzá, hogy az olajcserén kívül lehet-e még valamit csinálni vele?
Annyi észrevételem lenne, hogy indítás után az első másodpercekben zajos a motor és csak utána csendesedik el. Nincs valami szelep, ami fenn ragadt, vagy ilyesmi? Gondolom, hogy visszaengedheti az olajat és csak kis idő elteltével nyomja fel a távoli helyekre.

Köszönöm!


Az olajszűrőházban van egy ilyen szelep. Ha az rossz, akkor lassabban épül fel az olajnyomás, és zajosabb indítás után. Sajnos külön nem lehet cserélni, csak kompletten szűrőházzal együtt.
De valamennyi ideig jó szeleppel is van hangja, hiszen az olajnyomásnak akkor is létre kell jönnie.


Èrtem. Köszönöm! Drâga lehet egy ilyen olajszūrö hâz? Nem lehet hogy csak ki kelene alaposan pucolni? Nem lâttam mèg, ìgy nem tudom hogy nèz ki.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 20:30


Csabika136 írta: Sziasztok!

A napokban végre kicserélhetem a motorolajat az E46 320d-men (136le). Annyit szeretnék kérdezni attól, aki ért hozzá, hogy az olajcserén kívül lehet-e még valamit csinálni vele?
Annyi észrevételem lenne, hogy indítás után az első másodpercekben zajos a motor és csak utána csendesedik el. Nincs valami szelep, ami fenn ragadt, vagy ilyesmi? Gondolom, hogy visszaengedheti az olajat és csak kis idő elteltével nyomja fel a távoli helyekre.

Köszönöm!


Az olajszűrőházban van egy ilyen szelep. Ha az rossz, akkor lassabban épül fel az olajnyomás, és zajosabb indítás után. Sajnos külön nem lehet cserélni, csak kompletten szűrőházzal együtt.
De valamennyi ideig jó szeleppel is van hangja, hiszen az olajnyomásnak akkor is létre kell jönnie.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 20:23


Sziasztok!

A napokban végre kicserélhetem a motorolajat az E46 320d-men (136le). Annyit szeretnék kérdezni attól, aki ért hozzá, hogy az olajcserén kívül lehet-e még valamit csinálni vele?
Annyi észrevételem lenne, hogy indítás után az első másodpercekben zajos a motor és csak utána csendesedik el. Nincs valami szelep, ami fenn ragadt, vagy ilyesmi? Gondolom, hogy visszaengedheti az olajat és csak kis idő elteltével nyomja fel a távoli helyekre.

Köszönöm!


asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. október 08. csütörtök, 15:34


dinitrous írta:
Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.


Szia!

Abban tudnál segíteni, hogy milyen átmérőjű vákuumcsöveket tettél bele? Leginkább az itt látható 4-ös és 5-os érdekelne. Ebből jól értem, hogy a külseje 3,5mm, a belső átmérője pedig 2mm? Megrágcsálták kicsit a borítást az állatok, cserélném minél előbb..

Üdv



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 08. csütörtök, 15:36

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Hjani71

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. szeptember 21. hétfő, 08:38


Üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumon, regisztráltam, mert szeretném megköszönni a sok javaslatot, amit a különböző bejegyzésekben olvastam, melynek segítségével újra van erő a motorban
A jelenség az volt, hogy 3000-es fordulat alatt egyszerűen nem ment a kocsi. Aztán a megoldás is egyszerű volt (mondom így utólag), vákuumcső csere, illetve EGR szelep takarítás megoldotta a problémát. Hogy igazából mi volt a gond, azt nem tudom, mert egyszerre történt a csövek cseréje és a szelep kitakarítása.
Szóval még egyszer KÖSZÖNÖM azokat a hozzászólásokat, melyek segítettek a motor "újraélesztésében"

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz dinitrous

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. szeptember 19. szombat, 10:28


dinitrous írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.


Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.


Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.





Mindenkinek üzenem, aki ugyanezzel a hibával szembesül! : LÉGTÖMEGMÉRŐ! Lehúzva, kipróbálva észhez tért!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 16:53


Csabika136 írta: Köszönöm!
Vajon miért lehet a forgalmiban az amit írtam?


Gondolom a nemzetközi adatbázisban amiből az okmányiroda dolgozik ilyen kódal szerepel, nem a gyártók saját gyári kódját használja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 16:30


Tano írta:
Csabika136 írta: Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?

Köszönöm!


A kettő ugyanaz. A gyári megnevezés az M47D20, a nem gyári megnevezés a 204d1.


Köszönöm!
Vajon miért lehet a forgalmiban az amit írtam?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 15:21


Csabika136 írta: Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?

Köszönöm!


A kettő ugyanaz. A gyári megnevezés az M47D20, a nem gyári megnevezés a 204d1.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 14:23


Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?

Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz dinitrous

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. szeptember 12. szombat, 16:41


toki24 írta:
YELLOW írta:
dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.


Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.


Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. szeptember 12. szombat, 16:43