autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz azteck123

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 18:12


YELLOW írta:
azteck123 írta:
YELLOW írta:
azteck írta:
"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme


te engem sajnálsz, miközben azt lesed én mit írok? akkor amit írtál az előbb már megint egy újabb regről, azt húzd rá magadra is. na szervusz!


én meg inkább nem is írom le mire húzd rá magad nem szoktam egyébként leállni vitatkozni ilyen 'lúzerekkel' de valahogy most betelt a pohár na mind egy nem irok többet mert csak adom alád a lovat szervusz !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 81% (10519 pont) | Hozzászólások: 12983

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 18:04


azteck123 írta:
YELLOW írta:
azteck írta:
"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme


te engem sajnálsz, miközben azt lesed én mit írok? akkor amit írtál az előbb már megint egy újabb regről, azt húzd rá magadra is. na szervusz!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz azteck123

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 17:57


YELLOW írta:
azteck írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 81% (10519 pont) | Hozzászólások: 12983

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 17:39


azteck írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 31. szerda, 17:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz azteck

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 15:58


minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace

minimal
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (13 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 12:18


YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 81% (10519 pont) | Hozzászólások: 12983

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 12:09


minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


minimal
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (13 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 11:56


GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 14% (7 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 10:22


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 81% (10519 pont) | Hozzászólások: 12983

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 09:52


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 410

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 09:38


YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


Illetve volt egy hibakódom multkor izzitásvezérlő vagy micsoda, de semmi jele hogy nem lenne izzitásom.Most reggel is indultam melóba 1,5 napot állt akocsi izzitottam inditottam megse kottyant neki a -14 fok. Ötlet?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 31. szerda, 09:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 81% (10519 pont) | Hozzászólások: 12983

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 08:25


toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 410

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 06:46



Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 21:28


jrtom írta:
spencer írta: Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv


Arra nem gondoltál, hogy inkább izzítás probléma lehet? Diaggal egyből kiderül.


Ma néztem 2 izzító rossz. Nekem 1,9 pd elég erős(audi a4) és karbantartott autó volt és ott 1-2 szar izzítót meg sem érzett ezért fura a dolog!
A vagra volt kábelem és minden hibáját ismertem a pd-nek is ez a cr még ismeretlen most veszem a kábelt is, ezért érdeklődöm. köszi a segítséget!

minimal
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (13 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 20:24


spencer írta: Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv


A gyertya is lehet rossz. Merjetek ki.