YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 13. csütörtök, 20:00


hi,
- 20d 150 lovas, ha a rail nyomás hibára panaszkodik, az mitől lehet? élőadatban nem látszik semmi gond.
- hozza mind a 4 izzítógyertyát hibának + az izzításvezérlőt. nyilván a vezérlő lesz rossz, a tipikus baja. de lehetséges, hogy az izzító relé rossz vagy a biztije?
köszi!

ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. szeptember 16. péntek, 16:16


hil írta:
YELLOW írta:
Jano75 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Jano75 írta: Köszönöm a segitséget. Nem sokra mentem veletek. Hmmmmm.


Szívesen máskor is, főleg ilyen stílussal...


én sosem értem, amikor valaki egyszerű dolgokat kérdez, olyanokat, amiket pikk-pakk megtalál a google segítségével. aztán ha nem kap rá választ, háborog, lenéző.
ez nem egy bontós oldal. ha új alkatrész kell, akkor vannak boltok, webáruházak, ha használt akkor bontók. ehhez olyan nagy ész kell? vagy mit várt, hogy valaki felajénl egy ingyen főtengelyt?
én direkt nem írtam erre, mert se nem írta, hogy sürgős, másképp az oldalt olvasva tanulmányozva megtalálta volna a választ, vagy ugye ott a google, ami azonnak dob több lehetőséget. de hát aki, h_lye...
attól meg kivagyok, amikor baj van a géppel, akkor beregisztrálnak 3 oldalra, 10 csoportba a FB-on. mindenhol kérdez, sokszor se köszönés semmi, aztán annyi volt. és ebből van nagyon sok, a néhány aktív törzsgárda tagtól, meg folyamatosan elvárják, hogy ugorjanak mindenre, de azonnal. aztán semmi feeedback, ha megoldódik a probléma. persze tisztelet a kivételnek, annak a néhánynak. követekőzés, lenézés az megy.
ez nem szeretet szolgálat, hanem egy rajongói oldal. ahol segítünk ha tudunk, és ha van időnk. ha sűrgős, akkor vannak fizetős autószerelők, vagy legalább írja ki az illető, de ne ilyen banális dolognál, amitől hemzseg a net. sokszor keresnek meg privátban, de én látom a fórumon is a kérdést, de ha nem tudok érdemben mit mondani, javasolni, akkor privátban sem tudok, csak "magyarázkodhatok". tudom milyen az, ha sürgős és ideges az ember, de gondolkozni is lehetne ha elszámol az ember 10-ig.
senki nem kap itt fizetést (legalábbis szerintem), hogy itt önszándékúlag segít.
sokszor melóban olvasok valamit, válaszolnék, de időm sincs rá, mondom jad 10 óra múlva, de már ott figyel a privát is. aztán ha nincs válasz, csak a leb_szás megy.

Bocsánat hogy nem vagyok net függő,bocsánat hogy nem vagyok autószerelő. Csak azt hittem hogy, ezen az oldalon elöbb találok minél olcsóbb alkatrészt. Csak egy kis felvilágosításra lett volna szükségem,de úgy látom itt elöbb megy a lebaszás mint a segitség! Egyébként vettem egy komplett motort, így jobban jártam. Mégegyszer köszönöm. Nem sértésböl irtam,csak tudatlanságbol. Sziasztok.


ahhoz nem kell autószerelőnek lenni, vagy net függőnek lenni, hogy ha sürgős valami, akkor odaírd, vagy jelezd valamilyen formában. és ha mégsem tud valaki segíteni, akkor sem ilyen hangnemben kell írni.
off autóhoz nekem is kellett cucc, nem az adott márka fórumára mentem, hanem konkrétan bontókat kerestem, vagy magára az alkatrészre keresve. gyorsabb a siker, mint adott esetben fórumon várni, vajon ki ír és mikor. én lecseszésből írtam, csak célszerű gondolkozni egy kicsit előtte. ha valami nagyon sürgős, akkor lehet nem a fórum a legjobb megoldás.

reméljük később tudunk majd segíteni, ha gondod akad.


Sziasztok!
Piramist nem zárom, mert fontosak az előzmények.
Tehát Jano75: azt gondoltad, hogy azért, hogy segíthessen Neked valaki, a saját működő autójából kiveszi Neked a főtengelyét? Gondaltam és szerintem mások is, hogy több linknek is birtokában vagy az autóddal kapcsolatban. Az alábbin (BMW Fanatics) elég sok bontós van:
http://www.powerfanatics.com/f...d7c9b550fc
Kritutól több alkalommal vásároltam már, nagyon korrekt srácnak ismertem meg.

Tano: Te aki a végletekig türelmes és segítőkész vagy, csodálkoztam az írásodon. (nagyon felharagíthattak. DDDD)

Y: való igaz, rengetegen vannak, akik regisztrálnak, kérdeznek (sok helyen is, mert úgy gondolják, ha erősebben nyomják a csengőt, akkor az hangosabban szól), majd köszönés nélkül eltűnnek.

bye:hil

Teljesen egyetértek! 
És nézzük a másik oldalt is. Aki tényleg tanácstalan egy kérdésben az sem mer kérdezni pont a felsorolt okok miatt. Én személy szerint akkor zaklatom a fórum tagokat ha nem jártam sikerrel a guglival. De nekem ég a pofám néha, hogy egyszerű aproságok miatt kell kérdeznem ( típus ismeret hiánya) . Remélem azért nem esik szét ez a társaság! Máshol láttam már ilyet sajnos.....






SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. szeptember 16. péntek, 10:07


Sziasztok!

Van egy kis gondom a motorral, ami eddig csak fejvakarást okozott a szerelőknél, és annyi jó tanáccsal tudtak ellátni, hogy használjam, amíg meg nem áll
Próbálok eljutni Nyíregyre a Mikihez, de teljesen esélytelenek látom a dolgot. Egyszer sikerült beszélnem vele, most meg hogy foxálni kéne az időpontot b@szik felvenni a telót, pedig nem egyszer csörgettem.

Szóval kéne egy értelmes szerelő, aki ért a 20d-hez, használja is a fejét és nem csak rutinból old meg problémákat. Jó lenne, hogyha BP közelében lenne, de az se zavar, hogyha az ország másik fele, amennyiben megéri elmenni a problémám megoldásáért

(a probléma röviden:
-a légtömegmérő adaptáció törlés után rövid időn belül (1-2 hét normál használat) nagyságrendekkel(200-300)eltolódik és ezzel egy időben alacsonyabb fordulaton erőtlenné válik a motor (gondolom a nem megfelelő adagolás miatt),
-MAF kb egy éves Bosch, vákuumszabályzók újak, vákuumcsövek rendben, turbó utáni szakasz rendben)

Előre is köszi a válaszokat!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. szeptember 01. csütörtök, 02:53


tusi_ írta: Kerdesem, hogy erdemes-e motor/valto sw updatet csinalni? Motornal tulajdonkepp nincs semmi bajom jol megy/fogyaszt esetleg a hagjan simitottak-e kicsit? Valtonal viszont van egy rantas 2bol 3 ba - nem mindig, es csak ovatos gazallasnal, ha erosebbet nyomok, akkor vajpuha-es neha nem akar vissza gangolni emelkedőn, hanem 1200rol kezd gyorsítani.
Olvastam, hogy az ujabb sw-kben atprogramoztak a valtot es a wük hamarabb kapcsol be. Erdemes updatelni? Vagy ne nyuljunk a mukodo rendszerhez ?


IGEN!!!

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. augusztus 31. szerda, 19:52


Kerdesem, hogy erdemes-e motor/valto sw updatet csinalni? Motornal tulajdonkepp nincs semmi bajom jol megy/fogyaszt esetleg a hagjan simitottak-e kicsit? Valtonal viszont van egy rantas 2bol 3 ba - nem mindig, es csak ovatos gazallasnal, ha erosebbet nyomok, akkor vajpuha-es neha nem akar vissza gangolni emelkedőn, hanem 1200rol kezd gyorsítani.
Olvastam, hogy az ujabb sw-kben atprogramoztak a valtot es a wük hamarabb kapcsol be. Erdemes updatelni? Vagy ne nyuljunk a mukodo rendszerhez ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 18:09


Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?


Gyári progikkal gondolom.De ebben nem vagyok járatos.De szerintem errefelé keresd a hibát.Amiket eddig leírtál,én erre következtetek.INPA a diagnosztikához mindenképpen szükséges.Itt a fórumban rengetegen tudnak neked segíteni szerintem ebben.


Most kivettem újra a turbót, a hideg felöli részt elcsavartuk 2-3milimétert, igy most 2400 körül megindul, de igy már koppanásig megy a geometria, ennél jobban nemlehet, valakinek esetleg valami ötlete?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 16. szombat, 00:30


Bitu79 írta: A fórumtémák között találsz sokat a turbóval kapcsolatban.Esetleg olvass kicsit szét azokban is.


Köszönöm szépen válaszaidat. Esetleg tudsz valakit akinek van gyári programja zala megye közelében? akár pest fele is jó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 23:36


A fórumtémák között találsz sokat a turbóval kapcsolatban.Esetleg olvass kicsit szét azokban is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 23:25


Gyanakszom a turbo vezérlőre.Az ugye elektromos.Az ecu szabályozza a turbót elektronikusan.Szerintem itt lesz valami.Mindenképp kössétek rá gépre,és gyári diaggal nézzétek meg.Az is lehet,hogy valaki már megmókolta az egészet,és ez a baja.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 15. péntek, 23:28

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 23:19


david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?


Gyári progikkal gondolom.De ebben nem vagyok járatos.De szerintem errefelé keresd a hibát.Amiket eddig leírtál,én erre következtetek.INPA a diagnosztikához mindenképpen szükséges.Itt a fórumban rengetegen tudnak neked segíteni szerintem ebben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 23:10


Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 23:06


david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:56


Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:47


david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 15. péntek, 22:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:33


Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.