« előző12345678910következő »
Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. szeptember 28. péntek, 22:00


orka írta: Zotyi30d!
Hiányzik egy szám!
Köszi: orka

Szia!
Bocsi! Tehát még egyszer:0620/9466942

státusz orka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2007. szeptember 28. péntek, 21:29


Zotyi30d!
Hiányzik egy szám!
Köszi: orka

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 13:42


orka írta: Megköszönném, ha elküldenéd Zotyi30d

A Bözse száma:06/20 466942

státusz orka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2007. szeptember 25. kedd, 15:02


Megköszönném, ha elküldenéd Zotyi30d

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. szeptember 25. kedd, 13:02


Helló!

Az enyém olyan volt, hogy 2000-nél megindulttolt egy kisebbet, aztán szintén 3000-nél tolt egy iszonyat nagyot.
Én azt hittem ez a normális.
Bár érdekesnek találtam, olyan volt, mintha elõbb egy kicsi(2000-nél), majd 3000-nél egy nagyobb turbo dolgozna.
Hülyén hangzik, de az én tapasztalatom ez volt 1.5 év alatt.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. szeptember 25. kedd, 10:04


orka írta: A barátommal együtt nem rég vettünk kis eltéréssel két 320d-s bömbit.
Tulajdon képpen engem rábeszélt. Hozzá kell tennem nem bántam meg.
A barátom már nem teljesen biztos benne.
A vásárlás után eltelt pár hét mikor mondtam neki, hogy valami nem frankó a vassal.
A turbó 3000 után kezd dolgozni ami késöbb kiderült nem igazán frankó.
Az enyém autómata és az másképp viselkedik, de 150 ló-nak nem így kell mennie.
El is vitte szervizbe és mindenféle okokra fogták.
-légtömegmérõ
-geometria
-elektromos csati
Most ott tart, hogy van egy csomó oka. de senki nem tudja megcsinálni, mondván turbós szakmûhelybe kell vinni.
Nem volt sosem turbós autónk ezért nem ismerünk ilyen mûhelyeket sem.
Kérlek benneteket segítsetek nekünk.

Elõre is köszönjük

Sziasztok!
Anno nekem is volt ilyen problémám a 20d-mel,én Szarvason csináltattam meg a Bözsével.Gyári bmw programja van.Elég korrektek.Ha kell megadom a számát.

státusz orka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2007. szeptember 24. hétfő, 19:30


A barátommal együtt nem rég vettünk kis eltéréssel két 320d-s bömbit.
Tulajdon képpen engem rábeszélt. Hozzá kell tennem nem bántam meg.
A barátom már nem teljesen biztos benne.
A vásárlás után eltelt pár hét mikor mondtam neki, hogy valami nem frankó a vassal.
A turbó 3000 után kezd dolgozni ami késöbb kiderült nem igazán frankó.
Az enyém autómata és az másképp viselkedik, de 150 ló-nak nem így kell mennie.
El is vitte szervizbe és mindenféle okokra fogták.
-légtömegmérõ
-geometria
-elektromos csati
Most ott tart, hogy van egy csomó oka. de senki nem tudja megcsinálni, mondván turbós szakmûhelybe kell vinni.
Nem volt sosem turbós autónk ezért nem ismerünk ilyen mûhelyeket sem.
Kérlek benneteket segítsetek nekünk.

Elõre is köszönjük


« előző12345678910következő »