E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 19. kedd, 13:51


SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?


Felújítani akkor kéne, hogyha a tengelynek már nagy a lógása, vagy koszt szívott és szétmentek a lapát élek. Elméletileg neked elég egy tisztítás is, azt meg lehet akár otthon "házilag" is:
http://www.audi-sport.net/xf/t...st.149599/

(Én mondjuk turbóshoz vinném, ha már ki van szedve nézzék át alaposan.)

Ha leragadt, akkor elméletileg a mozgató rudazatnak se szabadna mozdulnia nem?


A tengelyemnek csak oldalirányú minimális lógása van ami ugye abból ered, hogy álló motornál nincs olajfilm a siklócsapágynál, elméletileg semmit nem jelent, hogy mozog a kar, pedig én is azt hittem, hogy akkor az is megáll, az a baj, hogy terhelésfüggő a geometria szabályzása, és azt nem látni, hogy pl kis fordulaton mennyire húz be.... :/



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. május 19. kedd, 11:23


E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?


Felújítani akkor kéne, hogyha a tengelynek már nagy a lógása, vagy koszt szívott és szétmentek a lapát élek. Elméletileg neked elég egy tisztítás is, azt meg lehet akár otthon "házilag" is:
http://www.audi-sport.net/xf/t...st.149599/

(Én mondjuk turbóshoz vinném, ha már ki van szedve nézzék át alaposan.)

Ha leragadt, akkor elméletileg a mozgató rudazatnak se szabadna mozdulnia nem?

E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 19. kedd, 09:20


SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. május 15. péntek, 11:47


E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???

E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 14. csütörtök, 17:59


SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 15:53


E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.

E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 10:11


SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 08:58


E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.

E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 08:21


AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 21:35


E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 17:16


Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz riogato

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 13:27


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
riogato írta:
YELLOW írta:
riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.


Mi szokott ilyen esetekben a leggyakrabban tönkremenni?


gondolom katalizátor, lambda szonda.

lambda csak eu4-be volt,katot szokta teliköpni olajjal és eldugítani


Mivel lehet a katalizátort leszerelt állapotban tisztítani illetve ha simán leveszem akkor mi van illetve hogy lehet ellenőrizni hogy mennyire van eltömődve?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz riogato

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 07:23


riogato írta:
YELLOW írta:
riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.


Mi szokott ilyen esetekben a leggyakrabban tönkremenni?


Valaki más aki már átesett hasonló történeten?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:50


YELLOW írta:
riogato írta:
YELLOW írta:
riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.


Mi szokott ilyen esetekben a leggyakrabban tönkremenni?


gondolom katalizátor, lambda szonda.


lambda csak eu4-be volt,katot szokta teliköpni olajjal és eldugítani

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:43


riogato írta:
YELLOW írta:
riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.


Mi szokott ilyen esetekben a leggyakrabban tönkremenni?


gondolom katalizátor, lambda szonda.