autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz raven71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 09:31


Sziasztok!
1998-as 320D autóm van.
1800-as fordulatnál (2200-ig), hogyha kigyorsításom nagyon lassú, (szinte egyenletes gázt adok)bármilyen fokozatban van is, bele-bele ránt a motor.Ez a jelenség fokozódik, ha van egy kis emelkedő.
A vákumcsőre gondoltam, azt nyáron cseréltettem mert kifújt...akkor volt hasonló teljesítmény csökkenésem. De ha a gyorsításom egyenletesen emelkedő, fél gáz szintű, esetleg padlózom, semmi gond vele, megy mint állat! Légtömegmérő lehet? Vagy esetleg a vákumcső ismét???
Kérem aki tud ez ügyben, segítsen nekem! Köszönöm!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:08


TomecJr írta: Szia!

Köszi igen sejtettem hogy nem szabad vele menni nem is mentem a sarkon pont van egy srác aki foglakozik vele és szétkapta és sajna turbó csere! Kivetettem vele és körbe nézek hol kapok jó árba turbót! Valaki esetleg tud segíteni? Javításban vagy turbó vásárlásba(hol? mennyi?)?

Köszönöm

lalada írta: A lényeg hogy ne menj vele 1 métert se, ne indíts be, trélerre fel és szerelő vagy szerelés helyben. Kiszedni, megnézni mi a szitu. Valszeg középrész csere lesz. Vagy ha még mész vele, akkor motor is kuka.

TomecJr írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt az oldalon de már sok hasznos infó szereztem itt!

Jelenleg olyan problémám van amire még nem találtam a fórumon választ remélem tudtok tanácsot adni:

Tegnap este a turbó szívó hang helyett elkezdett ércesen sípolni és "szürcsögni" elég érdekes egyik pillanatról a másikra és azóta elégé füstöl is fehéren. Azóta nem is húz az autó! A Turbón eddig alacsony fordulaton is 2000 körül is bekapcsolt!

Turbó csere lesz vagy lehet csak valami kisebb baja van?

Előre is köszönöm a tanácsokat






Újíttasd fel,ha lehet. Olvastam itt linkeket ahol megbízhatóan megcsinálják. Nézd meg a Turbo fórumtémát,ott mindjárt az elején ajánlanak egy pár helyet.
Ha bontottat teszel bele,lehet az hal meg félév múlva. Erre nincs tökéletes megoldás,csak az új,az ugye meg aranyárba van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 21. csütörtök, 12:14

TomecJr
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz TomecJr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 11:23


Szia!

Köszi igen sejtettem hogy nem szabad vele menni nem is mentem a sarkon pont van egy srác aki foglakozik vele és szétkapta és sajna turbó csere! Kivetettem vele és körbe nézek hol kapok jó árba turbót! Valaki esetleg tud segíteni? Javításban vagy turbó vásárlásba(hol? mennyi?)?

Köszönöm

lalada írta: A lényeg hogy ne menj vele 1 métert se, ne indíts be, trélerre fel és szerelő vagy szerelés helyben. Kiszedni, megnézni mi a szitu. Valszeg középrész csere lesz. Vagy ha még mész vele, akkor motor is kuka.

TomecJr írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt az oldalon de már sok hasznos infó szereztem itt!

Jelenleg olyan problémám van amire még nem találtam a fórumon választ remélem tudtok tanácsot adni:

Tegnap este a turbó szívó hang helyett elkezdett ércesen sípolni és "szürcsögni" elég érdekes egyik pillanatról a másikra és azóta elégé füstöl is fehéren. Azóta nem is húz az autó! A Turbón eddig alacsony fordulaton is 2000 körül is bekapcsolt!

Turbó csere lesz vagy lehet csak valami kisebb baja van?

Előre is köszönöm a tanácsokat






lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 15:45


A lényeg hogy ne menj vele 1 métert se, ne indíts be, trélerre fel és szerelő vagy szerelés helyben. Kiszedni, megnézni mi a szitu. Valszeg középrész csere lesz. Vagy ha még mész vele, akkor motor is kuka.

TomecJr írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt az oldalon de már sok hasznos infó szereztem itt!

Jelenleg olyan problémám van amire még nem találtam a fórumon választ remélem tudtok tanácsot adni:

Tegnap este a turbó szívó hang helyett elkezdett ércesen sípolni és "szürcsögni" elég érdekes egyik pillanatról a másikra és azóta elégé füstöl is fehéren. Azóta nem is húz az autó! A Turbón eddig alacsony fordulaton is 2000 körül is bekapcsolt!

Turbó csere lesz vagy lehet csak valami kisebb baja van?

Előre is köszönöm a tanácsokat




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz banyaszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 02:12


Jah és van olyan dolog amit egy turbófelújitás vagy csere után elkell végezni? Kartegázszűrő csere vagy tisztitás vagy ilyesmi? Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz banyaszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 01:17


Sziasztok! 2001-es 320D-m van! 136lovas! Autopályán elkezdett füstölni az autó és egyből leállt! Szerelő szédszedte azt mondta turbó csere! Állitolag a turbó felkapta az olajat benyomta a motorba és ezért állt le és füstölt! Turbó hibától leállhat az autó?? Jah és utána már nem is indult be és picit furán is tekerte az öninditó! Mintha valami lefogta volna a motort! Szóval lehetséges, hogy turbó miatt leáll és nem indul be? És még annyi, hogy hengerfej tömités cserénél érdemes új csavarokat rakni a hengerfejbe vagy össze lehet rakni a régiekkel is? Köszönöm

TomecJr
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz TomecJr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 20:24


Sziasztok!

Új vagyok még itt az oldalon de már sok hasznos infó szereztem itt!

Jelenleg olyan problémám van amire még nem találtam a fórumon választ remélem tudtok tanácsot adni:

Tegnap este a turbó szívó hang helyett elkezdett ércesen sípolni és "szürcsögni" elég érdekes egyik pillanatról a másikra és azóta elégé füstöl is fehéren. Azóta nem is húz az autó! A Turbón eddig alacsony fordulaton is 2000 körül is bekapcsolt!

Turbó csere lesz vagy lehet csak valami kisebb baja van?

Előre is köszönöm a tanácsokat



atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. május 25. szerda, 21:10


ute107 írta:
atidesign írta: Jó lett a turbóm!
Bár a turbó szakszervizek nem javítanak változó geo-s turbókat vannak akik értenek is hozzá.
És ezúton köszönet m_attila-nak a segítséhért!


Na..mesélj...


Semmi kül!
Kifingott, m_atiék meg felújíttatták, nagyjából ennyi.
Ez mondjuk még kellet a 4 porlasztó mellé...




ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. május 25. szerda, 16:25


atidesign írta: Jó lett a turbóm!
Bár a turbó szakszervizek nem javítanak változó geo-s turbókat vannak akik értenek is hozzá.
És ezúton köszönet m_attila-nak a segítséhért!


Na..mesélj...

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. május 24. kedd, 22:33


Jó lett a turbóm!
Bár a turbó szakszervizek nem javítanak változó geo-s turbókat vannak akik értenek is hozzá.
És ezúton köszönet m_attila-nak a segítséhért!


miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 15:23


Nekem tegnap sípolt be és már szét is kapták!Már csak azt kell kitalálni honnan rendelem jó áron az új turbót!A cumi h nemrég volt olajcsere és ugye ilyenkor az is kell!
Azért picit pipa vagyok...




Macsek írta:
ute107 írta:
Norbesz320d írta: Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.


Biztos vagy benne, hogy el akarsz keseredni....????

Turbo.... kuka... alap hibákat írtál le....még füstnek kellene lenni....azt hiányolom!

Sajnálom, nézesd meg valakivel!


Javaslom,a kartergáz szûrõt nézd meg,a dugulása okozhatja a turbo kenésének hiányát!Nekem az tette tönkre,ne várd meg míg megjelenik a kék füst,mert onnantol már csak kb 1000km és rotttyyy!!!!Nekem ez volt,igaz nem volt menetteljesítmény csökkenés,csak már a ravatalon!!!!Azaz az utolsó 10km-en!Én ezt javasolnám!




miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 15:18


Sziasztok!

Úgy néz ki turbót kell cserélni a verdában!Tudna valaki baráti árat?Eddig elég hajmeresztőeket hallottam!

Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. november 27. szombat, 10:58


ute107 írta:
Technoise írta:
hil írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak?
És h mi rá a gyógymód?


Kollegám autójának (fosvágen) pont ilyen volt a hangja, turbócsere lett belőle. Szerintem csapágy.


Én is csapágyra tippelek


Rá kellene vetni egy kis pillantást, hátha még megmenthető, meg hát a motorodat se vágja tönkre.
Leveszed a legszűrőházból a turbóra csatlakozó csövet és meg tudod állapítani, hogy jó vagy sem. Ha nagyon lóg a turbó tengelye akkor mihamarabb le kell szedni, mert nagyobb baj is csinálhat a "fütyülésen" kívül. Főleg ha chippelt a kocsid.



Nem Chippelt. Amit írtál azt mindenképp megnézem, köszönöm!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. november 27. szombat, 10:34


Technoise írta:
hil írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak?
És h mi rá a gyógymód?


Kollegám autójának (fosvágen) pont ilyen volt a hangja, turbócsere lett belőle. Szerintem csapágy.


Én is csapágyra tippelek


Rá kellene vetni egy kis pillantást, hátha még megmenthető, meg hát a motorodat se vágja tönkre.
Leveszed a legszűrőházból a turbóra csatlakozó csövet és meg tudod állapítani, hogy jó vagy sem. Ha nagyon lóg a turbó tengelye akkor mihamarabb le kell szedni, mert nagyobb baj is csinálhat a "fütyülésen" kívül. Főleg ha chippelt a kocsid.



Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 22:23


hil írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak?
És h mi rá a gyógymód?


Kollegám autójának (fosvágen) pont ilyen volt a hangja, turbócsere lett belőle. Szerintem csapágy.


Én is csapágyra tippelek