autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 10:14


Sziasztok!

Merre található a töltõnyomás szenzor?

státusz Steeef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2009. augusztus 09. vasárnap, 14:57


Szia.Azzal hogy lehúzod a légtömegmérõt sajnos nem jutsz elõrébb.
Ilyenkor a motorvezérlõ vészüzemre áll át és egy adott légtömegel számol. A geometria szabályzás az üzemanyag mennyiség megváltozik és nem fogja produkálni a hibát.
Azonban ez mûszerrel diagnosztizálható amikor rángat az autó akkor a légtömeg változik tuti rossz a HFM.Üdv.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. augusztus 06. csütörtök, 14:42


Tano írta:
MavericK írta: Pontosan hol talalom meg ezt a legtomegmerot ?


Az alábbi ábrán az 1-es elem.
http://bmwfans.info/parts/cata...ass_meter/
A felsõ részén van a csatlakozó.
Hozzáférni úgy tudsz, ha leveszed azt a burkolatot ami az olajbetöltõ nyílás körül van.


Koszi szepen, ugy nez ki a szerelo sracnak van egy tartalekba elrakva, igy azt is meg tudom nezni, hogy az-e a bibi vagy sem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 20:22


MavericK írta: Pontosan hol talalom meg ezt a legtomegmerot ?


Az alábbi ábrán az 1-es elem.
http://bmwfans.info/parts/cata...ass_meter/
A felsõ részén van a csatlakozó.
Hozzáférni úgy tudsz, ha leveszed azt a burkolatot ami az olajbetöltõ nyílás körül van.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 19:01


Pontosan hol talalom meg ezt a legtomegmerot ?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 17:30


Hivatalosan csak akkor frissítenek, ha valami gond van. De még az én vasamban is a gyári elsõ szoftver volt, pedig párszor már volt szervízben, szóval sztem nem erõltetik a szervízekben. Pedig a gyárban nem hiába fejlesztették tovább, úgyhogy sztem érdemes mindenképp. Ártani tuti nem árt...

MavericK: A légtömegmérõt megnézheted úgy is, hogy lehúzod a csatlakozóját és úgy mész vele. Ekkor alapértékekkel dolgozik helyette. Ha akkor is produkálja a jelenséget, akkor nem a légtömegmérõ kavarja meg a vezérlést.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 16:08


Én is légtömegmérõre tippelek. Egyik ismerõsömnek volvón csinálta ezt.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 13:15


Ha nincs semmi baj a géppel, akkor is érdemes ez a szoftver frissítés?
Valójában gondolom nem árthat neki....

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 10:18


puca írta: Hali!

Hol csináltattad a szoftverfrissítést és mennyi volt?


Nos én bmw320d4 klubtársnál csináltattam Nyíregyházán, de volt más bizniszünk, így ezért külön nem kért semmit. De neked sztem a kecsói BMW szervíz közelebb lenne Az hogy hivatalos helyen mennyiért frissítik azt nem tudom, kérdezz rájuk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2009. augusztus 02. vasárnap, 09:53


Tano írta: Sztem sem turbóhiba. Ilyen torpanásokat légtömegmérõ is okozhat, de konkrétat sztem gépre dugva lehetne mondani. Érdemes szoftverfrissítést csinálni a 136 lovas dízelnél a legutolsó verzióra (15 a vége). Nekem is volt egy jelentõs torpanás 2200 körül (a töltõnyomás miatt vett vissza az elektronika), és most frissítés után sima mint a vaj. És alacsonyabb fordulatról teljesen egyenletesen húz. Mintha kicseréltem volna a masinát


Hali!

Hol csináltattad a szoftverfrissítést és mennyi volt?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 01. szombat, 23:43


Sztem sem turbóhiba. Ilyen torpanásokat légtömegmérõ is okozhat, de konkrétat sztem gépre dugva lehetne mondani. Érdemes szoftverfrissítést csinálni a 136 lovas dízelnél a legutolsó verzióra (15 a vége). Nekem is volt egy jelentõs torpanás 2200 körül (a töltõnyomás miatt vett vissza az elektronika), és most frissítés után sima mint a vaj. És alacsonyabb fordulatról teljesen egyenletesen húz. Mintha kicseréltem volna a masinát

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. augusztus 01. szombat, 21:21


ute107 írta: MavericK!

Ez nem turbo hiba lesz véleményem szerint, inkább valami elektromos hibajelnek tûnik...
Én a helyedben a vákum csöveket részletesen átnézném...ez a legolcsóbb (tanács)!


Rendben, akkor ott kezdem...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. augusztus 01. szombat, 21:17


MavericK!

Ez nem turbo hiba lesz véleményem szerint, inkább valami elektromos hibajelnek tûnik...
Én a helyedben a vákum csöveket részletesen átnézném...ez a legolcsóbb (tanács)!

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. augusztus 01. szombat, 21:03


No akkor en is ide irnam a jelenseget, mert talan ez a tema all a legkozelebb.
Ha talalkoztatok ilyennel csak szoljatok kozbe.
Tortenet a kovetkezo, vegyunk egy egyenletes gazadast, jelen esetben legyen ez a padlogaz. Elkezd huzni az auto, kb. 1 mp-ig mint a vadallat, utana 2 mp-ig mint egy mezei szivodiesel, (na jo a mezei szivodiesel talan tulzas, de erzekeltetni akartam, nyomatekvesztessel) 1mp vadallat, 2 mp szivodiesel, 1 mp vadallat, 2 mp szivodiesel. A fogyasztasmeron is latszikm hogy amikor megy az auto, akkor felmegy a mutato, mikor visszaesik a gyorsulas, akkor termeszetesen a fogyasztasmero is. De ez a rendszeresseg megmarad, hogy 1mp - 2mp, tehat nem ossze vissza, hanem ebben az utemben. Igazabol 3. fokozattol lehet erezni jelentosen, mert ugye alatta nincs annyi ido hogy ez a hiba jelentkezzen valtas elott. Foleg dombon folfele lehet jol erezni 4., 5. fokozatban.
Kerlek ne azzal jelentkezzetek, hogy turbo csere

De azert minden otlet es meglatas erdekel.

KOszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 14:03


ute107 írta:
Norbesz320d írta: Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.


Biztos vagy benne, hogy el akarsz keseredni....????

Turbo.... kuka... alap hibákat írtál le....még füstnek kellene lenni....azt hiányolom!

Sajnálom, nézesd meg valakivel!


Javaslom,a kartergáz szûrõt nézd meg,a dugulása okozhatja a turbo kenésének hiányát!Nekem az tette tönkre,ne várd meg míg megjelenik a kék füst,mert onnantol már csak kb 1000km és rotttyyy!!!!Nekem ez volt,igaz nem volt menetteljesítmény csökkenés,csak már a ravatalon!!!!Azaz az utolsó 10km-en!Én ezt javasolnám!