ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 10. szerda, 22:49


Norbesz320d írta: Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.


Biztos vagy benne, hogy el akarsz keseredni....????

Turbo.... kuka... alap hibákat írtál le....még füstnek kellene lenni....azt hiányolom!

Sajnálom, nézesd meg valakivel!

státusz Norbesz320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. június 10. szerda, 22:31


Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. április 13. hétfő, 14:03


papen írta: Sziasztok valaki tudna segiteni olyan gondom van hogy 2200-tol huz az auto de 3000-tol olyan lesz mitha sima szivodizel lenne . A vákumcsovet átnéztem a turbo levetem és szétszetem a geometria részét kipucoltam de nem mukodik Az egr jo a légtomegméro jo. Olyan mintha valami letiltaná az autot. Ha valaki tudna segiteni nagyon orulnék elore is koszonom.
a légtömegmérõre nekem is azt mondták hogy jó, de élõadatolvasásnál kiderült hogy mégsem úgy mér ahogy kellene. csere után jobb lett. most megtakarítottam a fõtengely és a befecskendezõ jeladó csatlakozókat is. /hibakód nem volt/ most 3000-tõl jobban húz.

státusz Akos318d

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. április 12. vasárnap, 17:59


papen írta: Sziasztok valaki tudna segiteni olyan gondom van hogy 2200-tol huz az auto de 3000-tol olyan lesz mitha sima szivodizel lenne . A vákumcsovet átnéztem a turbo levetem és szétszetem a geometria részét kipucoltam de nem mukodik Az egr jo a légtomegméro jo. Olyan mintha valami letiltaná az autot. Ha valaki tudna segiteni nagyon orulnék elore is koszonom.


A vákumcsöveknél a puffertartályt is megnézted, nem lyukas? Nekem anno az szelelt és tartálycserével megoldódott a dolog...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. április 12. vasárnap, 15:16


a geometria resze mukodik , csak az auto nem megy.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. április 12. vasárnap, 15:06


papen írta: A vákumcsovet átnéztem a turbo levetem és szétszetem a geometria részét kipucoltam de nem mukodik


Mármint a geometria nem mûködik, vagy pedig ezek nem hoztak eredményt :

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. április 12. vasárnap, 12:27


Sziasztok valaki tudna segiteni olyan gondom van hogy 2200-tol huz az auto de 3000-tol olyan lesz mitha sima szivodizel lenne . A vákumcsovet átnéztem a turbo levetem és szétszetem a geometria részét kipucoltam de nem mukodik Az egr jo a légtomegméro jo. Olyan mintha valami letiltaná az autot. Ha valaki tudna segiteni nagyon orulnék elore is koszonom.


kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 18:11


TANO!!!
Köszönöm szépen a tanácsokat,át fogom nézni...Remélem jó lesz,mert így nagyon nem megy...
csá

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 17:40


Hali!
Szerintem nézd át a turbóba be és onnan kivezetõ csöveket, nincs-e valamelyik kirepedve, mert akkor hallatszódhat hangosabban a fütyülés. A kifújásnak nyoma is van némi korom formjában.
Kéken-kékesen nem füstöl a verda?
Valamint kézzel mozgasd meg a változó geometria mozgató rudazatot, akadás nélkül kellene mozognia. Persze ezt csak hidegen
Valamint a vákumcsöveket is nézd meg, hogy azok nem eresztenek-e, mert ezek is a vezérléséhez tartoznak.
Üdv!

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 17:17


Sziasztok!Nekem is olyan problémám van,hogy a 320d('99es) turbója nem úgy dolgozik,ahogy kéne(szerintem).Alapjáraton elkezd fütyülni,miután beindítom,aztán elhalkul és mikor kis gázt adok(1250es ford.),nagyon fütyül.Ez menet közben is így van...Viszont,ha megyek vele,olyan 2000es ford.körül húz egy nagyot és annyi...Olyan,mintha rántana egyet a kocsin,aztán elfogy a turbó/lóerõ.
Kérlek segítsetek1-2 tanáccsal/tapasztalattal!
Elõre is köszönöm mindenkinek!És!!! kilinccsel elõre!!!

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2008. január 25. péntek, 13:29


djsgfreak írta: Sziasztok!
Mivel a a forum témája: egy ujonc kérdései, gondoltam itt teszem fel a mostanában felmerült 2 kérdésemet.

A verdám: 2003-as 150 lovas 320d

1. A jobb elsõ futómûbõl szar úton mély kopogó hang hallatszik, gondoltam szokásos silentcsere, de a szerelõ megrángatta és szerinte a függõleges stabilizátor pálca ad hangot, de abban egyetértettünk, hogy a silent is lassan cserére szorul.Szerintetek létezik ilyen, és tényleg kell stabilizátort cserélnem?

2. most hogy alánéztem a kocsinak láttam, hogy az alján kis olajfont van a szervízpanelen. Benéztem és látom, hogy a klimakompresszorra csöpögött valahonnan az olaj. Nem nagy mennyiség, mert 3000 km-rel elöbb cseréltettem olajat, és a nívópálca még mindig maxot jelez. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
kb egy hónapja van nálam a gép, turbo , motor rendben, remélem valami szimering ereszt és nem turbócserével kell kezdenem az évet.

A kocsi a jövõ hétre van bejelentve szerelõhöz, csak addig is elég rosszul alszok...valami ötlet?
Sg


stabilizátor pálcák darabja 7700 ft, tehát csere simán én is nemsokára fogom.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 21:18


Akik turbók felújításával foglalkoznak biztos tudnak még vele kezdeni valamit. Próbáld meg.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 20:12


Üdv!
Van egy turbóm 136Le-hoz aminek tönkrement a geometria része.
Azt kérdezném,h a többi részét el lehet-e adni alkatrésznek(a tengely tökéletes),vagy kuka az egész?
Köszi a válaszokat.

státusz djsgfreak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 18:58


Sziasztok!
Mivel a a forum témája: egy ujonc kérdései, gondoltam itt teszem fel a mostanában felmerült 2 kérdésemet.

A verdám: 2003-as 150 lovas 320d

1. A jobb elsõ futómûbõl szar úton mély kopogó hang hallatszik, gondoltam szokásos silentcsere, de a szerelõ megrángatta és szerinte a függõleges stabilizátor pálca ad hangot, de abban egyetértettünk, hogy a silent is lassan cserére szorul.Szerintetek létezik ilyen, és tényleg kell stabilizátort cserélnem?

2. most hogy alánéztem a kocsinak láttam, hogy az alján kis olajfont van a szervízpanelen. Benéztem és látom, hogy a klimakompresszorra csöpögött valahonnan az olaj. Nem nagy mennyiség, mert 3000 km-rel elöbb cseréltettem olajat, és a nívópálca még mindig maxot jelez. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
kb egy hónapja van nálam a gép, turbo , motor rendben, remélem valami szimering ereszt és nem turbócserével kell kezdenem az évet.

A kocsi a jövõ hétre van bejelentve szerelõhöz, csak addig is elég rosszul alszok...valami ötlet?
Sg

státusz szbathy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2007. szeptember 29. szombat, 14:25


orka írta: A barátommal együtt nem rég vettünk kis eltéréssel két 320d-s bömbit.
Tulajdon képpen engem rábeszélt. Hozzá kell tennem nem bántam meg.
A barátom már nem teljesen biztos benne.
A vásárlás után eltelt pár hét mikor mondtam neki, hogy valami nem frankó a vassal.
A turbó 3000 után kezd dolgozni ami késöbb kiderült nem igazán frankó.
Az enyém autómata és az másképp viselkedik, de 150 ló-nak nem így kell mennie.
El is vitte szervizbe és mindenféle okokra fogták.
-légtömegmérõ
-geometria
-elektromos csati
Most ott tart, hogy van egy csomó oka. de senki nem tudja megcsinálni, mondván turbós szakmûhelybe kell vinni.
Nem volt sosem turbós autónk ezért nem ismerünk ilyen mûhelyeket sem.
Kérlek benneteket segítsetek nekünk.

Elõre is köszönjük


Szia!

Az enyémnek is hasonló baja volt. Az enyémen a légnyomás ellenõrzõ szenzor kitisztítása segített. Ha szembe állsz az autóddal, akkor a motor jobb oldalának hátulján találod meg. Le kell hozzá venned az egész pollenszûrö házat, csak úgy férsz hozzá. (Azt hiszem vap-szenzor a neve) Amúgy az autómaták azért 3000 körül indulnak el, mert addig csúsztat, és csak akkor kezd el zárni a váltóban a turbina. Az enyém is ilyen.