hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 22:03


Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak?
YouTube videó
És h mi rá a gyógymód?


Kollegám autójának (fosvágen) pont ilyen volt a hangja, turbócsere lett belőle. Szerintem csapágy.


Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 20:07


hancurozo írta:
Technoise írta:
hancurozo írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?


Jaja! Húz rendesen, és melegen már halkabb ez a hang.


nézd meg a kipufogó oldalt nem fúj-e ki? Nekem akkor volt hasonló hangja, mikor a flexibilis cső elszakadt.
Ha sem a kipufogó, sem a kompresszor részen nem fúj ki, akkor gond lessz a turbóval. Nézd meg minnél elöbb, mert ha a turbó ment tönkre és felkapja az olajat kinyírja a motort ha nem tudod megfojtani.


Okés, köszönöm az infókat

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 19:45


Technoise írta:
hancurozo írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?


Jaja! Húz rendesen, és melegen már halkabb ez a hang.


nézd meg a kipufogó oldalt nem fúj-e ki? Nekem akkor volt hasonló hangja, mikor a flexibilis cső elszakadt.
Ha sem a kipufogó, sem a kompresszor részen nem fúj ki, akkor gond lessz a turbóval. Nézd meg minnél elöbb, mert ha a turbó ment tönkre és felkapja az olajat kinyírja a motort ha nem tudod megfojtani.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 19:44


Technoise írta:
hancurozo írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?


Jaja! Húz rendesen, és melegen már halkabb ez a hang.


Nekem is ilyen hidegen-melegen, mióta megvettem.
Mondjuk nem ennyire, sokkal halkabban.
Én nem érzek változást a kocsin, de holnap megnézem én is ezt a kifújást....


Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 19:36


hancurozo írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?


Jaja! Húz rendesen, és melegen már halkabb ez a hang.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 19:28


Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?

Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 18:46


Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak?
YouTube videó
És h mi rá a gyógymód?


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 18:52


Sikerült ma gépre tenni!!És semmi hiba nincs A turbó is jó,a porlasztók is,a vákumcsövek is.Úgyhogy úgy néz ki meg kell bontani.

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 19:56


bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 17:51


bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!


Hát ez nem jó hírKöszönöm szépen a segítséged!Hétfõn gépre tesszük.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 17:39


JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 17:29


Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 17:12


JanoE46 írta: Sziasztok!Van egy 2002-es E46 320d-m.Turbócsere után vagyok,de az autó nem megy,a hangja olyan mint egy szívódízelé!Ha lepadlózom semmi füst,120km/h-nál olyan,mintha húznák visszafelé,a végseb. 150-160 kínkeservesen.Indulni indul szépen,hidegen is,melegen is.Ha valakinek van valami tippje,hogy mi lehet a baja,ossza meg velem!Már 3szerelõ nem tudott rá mit mondani...Elõre is köszi!


És a 3 szerelõbõl hány csinált teljes levegõrendszertesztet? Tudom, mindig ezt írom, de ez a legegyszerûbb módja a hibafeltárásnak.

Lehetséges okok:
-Rossz az új turbó
-nincs visszadugva a vákumcsõ
-rossz a a szabályozószelep
-ragad a geometria
-lyukas a turbócsõ
-leragadt az AGR
-hibás a MAP szenzor

Turbócsere elõtt milyen volt, ill.miért kellett cserélni? Nem pörgött szét a motor az olajtól?

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 16:47


Sziasztok!Van egy 2002-es E46 320d-m.Turbócsere után vagyok,de az autó nem megy,a hangja olyan mint egy szívódízelé!Ha lepadlózom semmi füst,120km/h-nál olyan,mintha húznák visszafelé,a végseb. 150-160 kínkeservesen.Indulni indul szépen,hidegen is,melegen is.Ha valakinek van valami tippje,hogy mi lehet a baja,ossza meg velem!Már 3szerelõ nem tudott rá mit mondani...Elõre is köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 14:19


puca írta: Sziasztok!

Merre található a töltõnyomás szenzor?


A beömlõnek a tûzfal felõli végén találod. Az alábbi képen a 17-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ystem_agr/