autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz riogato

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:11


YELLOW írta:
riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.


Mi szokott ilyen esetekben a leggyakrabban tönkremenni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 15:28


riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz riogato

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 15:14


Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csabika0810

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:25


sziasztok!
Felújitattam a turbót és vissza lett szerelve, de azóta ha elinditom és hideg állapotba ilyen hangja van a turbónak! kb 1200-1800as fordulatig!
https://www.youtube.com/watch?v=Xej4McUOg4M

ha bemelegszik a motor akkor viszont nincs hangja!
mitől lehet ez?
tömités készlet az nem lett cserélve rajta, mert jó állapotú volt még!

Last_Scout
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Last_Scout

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 14:27


Hát aki esetleg a választ várja, annak az a rossz hírem, hogy nem találtam hol vannak benne ezek az alkatrészek, és se időm se merszem szétszedni az autót, hogy megleljem őket. Szóval most pár hónapra idő hiányában elnapolódik a dolog, amíg nem leszek megint itthon.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 21:47


Piramist nem építünk!!!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 21:39


kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy




néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van



Köszi! Este kiokosítom magam, és holnap megpróbálom kicserélni, ha nagyon nem találom, vagy úgy érzem, hogy jobb ha nem nyúlok bele, akkor majd keresek valami szakembert.

majd írj hogy mitöl oldodot meg vagy mi lett a változás hogy átcserélted


Ha rossz a tied,nekem van egy szelepem tartalékba,eladó,potyára vettem



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:58


Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy




néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van



Köszi! Este kiokosítom magam, és holnap megpróbálom kicserélni, ha nagyon nem találom, vagy úgy érzem, hogy jobb ha nem nyúlok bele, akkor majd keresek valami szakembert.

majd írj hogy mitöl oldodot meg vagy mi lett a változás hogy átcserélted



Last_Scout
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Last_Scout

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:44


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy




néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van



Köszi! Este kiokosítom magam, és holnap megpróbálom kicserélni, ha nagyon nem találom, vagy úgy érzem, hogy jobb ha nem nyúlok bele, akkor majd keresek valami szakembert.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:37


kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy




néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:35


Last_Scout írta:
kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?

eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy



Last_Scout
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Last_Scout

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:24


kecsurobi írta:
Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:00


Last_Scout írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.

lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni



Last_Scout
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Last_Scout

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 14:06


JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája


Szervusz!

Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Renzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. szeptember 17. hétfő, 16:02


Sziasztok

Turbó gondok akadtak.

Jelenség: ha alapjáratról gyorsítók 1be a turbó 3000 fordulatnál jelenik meg, de ha már előtte kicsit 1700as fordulaton hagyom utána már megvan. A többi fokozatban is hasonló annyi, hogy hamarabb jön meg mint 3000, olyan mintha termelni kéne a vákuumot mert elszökik. A kérdés, hogy a szabályzó vákuumcső speciális vagy bármilyen ilyen mérető cső ami a negatív nyomást bírja jó, mert ugye első körbe erre tippelek, egyszer már volt ilyenem akkor meg volt repedve rögtön a csatlakozási ponton, azt levágtam és jó lett, de sajna most nem látok komoly sérülést, bár hitványul néz már ki. Esetleg még talán a légtömegmérőre tippelnék, hogy rossz, bár első körben a csöveket cserélném le.
Vagy valaki tudja mi a gond?