autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. július 15. vasárnap, 14:46


laci320d írta: Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 1 napja vettem észre hogy a turbónak váltáskor mikor elveszem a gázról a lábam elég furcsa hangja van, olyan mintha vissza szívna vagy nem is tudom mihez hasonlítani. Valakinek valami ötlet? Szerelők azt mondták turbó kuka.
Fújni nem fúj ki sehol sehol nem látni kormot vagy hasonlót a flexi cső ép egézséges.

Köszönöm mindenkinek a hasznos infót!


Esetleg a 3500Ft-os gumi tömítő gyűrű, ami a szívóoldali műanyag "kifli" alsó felén van? Elég érdekes, porszívószerű hangot tud produkálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. július 14. szombat, 19:23


Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 1 napja vettem észre hogy a turbónak váltáskor mikor elveszem a gázról a lábam elég furcsa hangja van, olyan mintha vissza szívna vagy nem is tudom mihez hasonlítani. Valakinek valami ötlet? Szerelők azt mondták turbó kuka.
Fújni nem fúj ki sehol sehol nem látni kormot vagy hasonlót a flexi cső ép egézséges.

Köszönöm mindenkinek a hasznos infót!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 03. hétfő, 20:11


BarG írta: Most ezt tapasztalatból mondjátok, vagy csak úgy érzésből? Mert ugyan nem én csináltam a műveletet, de végignéztem és nem tűnt egyszerűnek. Ja és olyan csinálta, aki hetente szerel turbókat és legfőképp bmw-ket.


szeptember 17.-én cseréltem turbót (nem a sajátomon)

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 03. hétfő, 20:03


bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
BarG írta:
hancurozo írta:
BarG írta: 30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.


Mi kerül benne 30-ba? Az alsó burkolat, és a felső motorburkolar (légszűrő felső burkolata) levétele után 8 csavart + az olaj átersztő csavarját kell levenni. (Ezen kívül 2 csavar csak a 150le-s motoron az intercooler oldálán lévő cső) 1 bilincs az olaj visszafojó ágnál, 1 vákumcső és 1 csatlakozó lehúzása a geometria szabályzó szelepéről. És lent is van a turbó. Ez 30? horror árakon dolgoznak


3d-nél ez nem ilyen egyszerű. Meg kell emelni a motort, mert a jobb oldali motortartó bakot ki kell szerelni, amolyan igazi szopás, volt szerencsém végig asszisztálni. Meg nekem volt benne egy kipuffogó csonk csere is....



Neki 2004-es 20d-je van. Szerintem a 30d-nél is ki lehet venni, emelés és a motortartó lekötése nélkül. (a 20d-nél is a motortartó felett van, de hátra kijön. Igaz, kell hozzá türelem)


Ezt én is most hallom először.


Most ezt tapasztalatból mondjátok, vagy csak úgy érzésből? Mert ugyan nem én csináltam a műveletet, de végignéztem és nem tűnt egyszerűnek. Ja és olyan csinálta, aki hetente szerel turbókat és legfőképp bmw-ket.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. október 02. vasárnap, 20:11


hancurozo írta:
BarG írta:
hancurozo írta:
BarG írta: 30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.


Mi kerül benne 30-ba? Az alsó burkolat, és a felső motorburkolar (légszűrő felső burkolata) levétele után 8 csavart + az olaj átersztő csavarját kell levenni. (Ezen kívül 2 csavar csak a 150le-s motoron az intercooler oldálán lévő cső) 1 bilincs az olaj visszafojó ágnál, 1 vákumcső és 1 csatlakozó lehúzása a geometria szabályzó szelepéről. És lent is van a turbó. Ez 30? horror árakon dolgoznak


3d-nél ez nem ilyen egyszerű. Meg kell emelni a motort, mert a jobb oldali motortartó bakot ki kell szerelni, amolyan igazi szopás, volt szerencsém végig asszisztálni. Meg nekem volt benne egy kipuffogó csonk csere is....



Neki 2004-es 20d-je van. Szerintem a 30d-nél is ki lehet venni, emelés és a motortartó lekötése nélkül. (a 20d-nél is a motortartó felett van, de hátra kijön. Igaz, kell hozzá türelem)


Ezt én is most hallom először.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 02. vasárnap, 17:54


BarG írta:
hancurozo írta:
BarG írta: 30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.


Mi kerül benne 30-ba? Az alsó burkolat, és a felső motorburkolar (légszűrő felső burkolata) levétele után 8 csavart + az olaj átersztő csavarját kell levenni. (Ezen kívül 2 csavar csak a 150le-s motoron az intercooler oldálán lévő cső) 1 bilincs az olaj visszafojó ágnál, 1 vákumcső és 1 csatlakozó lehúzása a geometria szabályzó szelepéről. És lent is van a turbó. Ez 30? horror árakon dolgoznak


3d-nél ez nem ilyen egyszerű. Meg kell emelni a motort, mert a jobb oldali motortartó bakot ki kell szerelni, amolyan igazi szopás, volt szerencsém végig asszisztálni. Meg nekem volt benne egy kipuffogó csonk csere is....



Neki 2004-es 20d-je van. Szerintem a 30d-nél is ki lehet venni, emelés és a motortartó lekötése nélkül. (a 20d-nél is a motortartó felett van, de hátra kijön. Igaz, kell hozzá türelem)

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 02. vasárnap, 17:23


hancurozo írta:
BarG írta: 30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.


Mi kerül benne 30-ba? Az alsó burkolat, és a felső motorburkolar (légszűrő felső burkolata) levétele után 8 csavart + az olaj átersztő csavarját kell levenni. (Ezen kívül 2 csavar csak a 150le-s motoron az intercooler oldálán lévő cső) 1 bilincs az olaj visszafojó ágnál, 1 vákumcső és 1 csatlakozó lehúzása a geometria szabályzó szelepéről. És lent is van a turbó. Ez 30? horror árakon dolgoznak


3d-nél ez nem ilyen egyszerű. Meg kell emelni a motort, mert a jobb oldali motortartó bakot ki kell szerelni, amolyan igazi szopás, volt szerencsém végig asszisztálni. Meg nekem volt benne egy kipuffogó csonk csere is....




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 02. vasárnap, 10:45


BarG írta: 30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.


Mi kerül benne 30-ba? Az alsó burkolat, és a felső motorburkolar (légszűrő felső burkolata) levétele után 8 csavart + az olaj átersztő csavarját kell levenni. (Ezen kívül 2 csavar csak a 150le-s motoron az intercooler oldálán lévő cső) 1 bilincs az olaj visszafojó ágnál, 1 vákumcső és 1 csatlakozó lehúzása a geometria szabályzó szelepéről. És lent is van a turbó. Ez 30? horror árakon dolgoznak

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 22:25


anubisz írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


Nagyon drága volt Jól palira vettek.
Csak a gugli. Szinte ez volt az első: http://hirdetotabla.duen.hu/al...turbk38099


Nagyon én is azt nézem. A gyári is 290 000. Erre ennyiért újítottak fel.


Biztos ebbe már benne van a szerelési költség is a turbó le-fel rakás ill a felújítás...Gondolom!!

És menyiért szerelnek le egy turbót? 100 ezerért? 250000 egy felújításra,aztán kitudja meddig bírja,mikor azért már ujjat vehetett volna,az tuti elmegy 150 et,ha vigyáz rá.
Itt egy valaggal a hirdetésben, amit hancurozo linkelt be.


30-ért simán kicserélik a turbót. Sajnos tapasztalat.
De mindig közbejöhet valami, pl egy szétrepedezett kipuffogócsonk, ez-az, ami még galyra ment. De akkor azt mondták volna.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:38


InsectKiller írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


Nagyon drága volt Jól palira vettek.
Csak a gugli. Szinte ez volt az első: http://hirdetotabla.duen.hu/al...turbk38099


Nagyon én is azt nézem. A gyári is 290 000. Erre ennyiért újítottak fel.


Biztos ebbe már benne van a szerelési költség is a turbó le-fel rakás ill a felújítás...Gondolom!!

És menyiért szerelnek le egy turbót? 100 ezerért? 250000 egy felújításra,aztán kitudja meddig bírja,mikor azért már ujjat vehetett volna,az tuti elmegy 150 et,ha vigyáz rá.
Itt egy valaggal a hirdetésben, amit hancurozo linkelt be.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:34


anubisz írta:
hancurozo írta:
thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


Nagyon drága volt Jól palira vettek.
Csak a gugli. Szinte ez volt az első: http://hirdetotabla.duen.hu/al...turbk38099


Nagyon én is azt nézem. A gyári is 290 000. Erre ennyiért újítottak fel.


Biztos ebbe már benne van a szerelési költség is a turbó le-fel rakás ill a felújítás...Gondolom!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:30


hancurozo írta:
thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


Nagyon drága volt Jól palira vettek.
Csak a gugli. Szinte ez volt az első: http://hirdetotabla.duen.hu/al...turbk38099


Nagyon én is azt nézem. A gyári is 290 000. Erre ennyiért újítottak fel.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:27


thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


Nagyon drága volt Jól palira vettek.
Csak a gugli. Szinte ez volt az első: http://hirdetotabla.duen.hu/al...turbk38099


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:21


thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


250 ezerért újítottak fel? Akkor miket írnak itt 50,60 ezreket amiket néha olvasok.
Nekik műanyagból van? Sőt van aki maga csinálja,csak egyensúlyozni viszi el. Múltkor olvastam.
965 Eurót ír a turbóra,az 290 es Euróval is max 290 000.
Azért ha ennyit rátesznek,inkább kimennék,aztán vennék Münchenbe a gyárral egyben levő alkatrész eladási osztályon. Jártam oda sokat,alvázszám,és már hozzák is hátulról.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 01. szombat, 20:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz thomas45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:17


heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.