Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 12:11


YELLOW írta:
xlzx írta:
YELLOW írta:
én DSC nélkül is eltudtam úgy indulni, hogy ne kaparjon meg, szóval nem kell parázni nagyobb hóban sem. gondf akkor van ha felül az alja.



mert nincs elég kraft én meredek utcában lakom, ilyenkor télen csak a tolatás jöhet szóba. sokat járok a hegyekbe csúszkálni, ott se szabad megállni mert nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudok elindulni,dsc ide vagy oda



na már megint jön valaki kraft-tal...
hát mert annyira rutinos lehetsz, mint amikor a TV-ben látom, hogy húú 2 centis hó lebénította a közlekedést, ost a szerencsétlen elsőkerekessel úgy indul el, hogy padlózza... számtalan videó van róla, amikor a BMW-vel nem tud menni de tökig áll a gázon. nem tudom miylen adottságaid vannak a környezetben, de lehet lendületből kellene felmenni.... mingyá keresek videót, ha megtalálom


megtaláltam a videót


YouTube videó

hát ez is marha vicces


YouTube videó

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 19. csütörtök, 12:14

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 09:11


szia!
sajnos egyet kell értsek. az az évjárat amiben te keresel, az anyagiak miatt, sajnos dízelben felér egy orosz rulettel. Ezek az új CR dieselek 150-200k km között elkezdik dobálni magukból a csúcsokat, turbót, ill részecskeszűrőt (ha van). Az árakat nem tudom mennyire kell részleteznem, ha nem bontóból akarod életben tartani a kocsit, bele kell keményen nyúlni a zsebbe. pont nézegettem a mobile-t, van olyan e90-es amiben 2 évesen kint már 280e km van. ha ezt behozzák lesz benne kb 120e. ezt csak azért mondom mert a 20d e46-osok többsége is így került az országba import által.(tisztelet a kivételnek)Mert aki nagyon akar, kint is találhat dízelben is szépet és jót , én is így jutottam hozzá, de ennek elég nagy ára van. Itthon szerintem nem nagyon. Ha én most a helyedben lennék egy sor6-osra vadásznék 320i/325i-ben, akár itthon is. Persze 20i-nek nagyobb esélye van. Sajnos az a pénz amit gázolajon spórolnál a kisebb fogyi miatt a dízelnél, elmegy mind szervizre. Nem beszélve az így kieső időről, amit szervizben tölt az autó. Az idegeskedésről (már megint mi a f..sz baja van) nem is beszélve.

+ belső ne hagyd hogy becsapjon! Itthon próbáltam egy 320d automatát állítólagos 100e km-rel anno , de lifegett-lógott mindene; futómű, blokk tartók stb. de a belsején nem látszott semmi.


savi írta: Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni autóvásárlással kapcsolatban. Egy E46 320d Touring ot (mindenképp dieselt szeretnék) szeretnék vásárolni, 2001-2002 évjárat körülit.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 19. csütörtök, 09:59

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 07:50


savi írta:

Hát igen, főként ezért fordultam én is hozzátok, itt azért több a szakrételem.
Én nem azért akarok dieselt, mert kevesebbet eszik, vagy mert olcsóbb a gázolaj, egyszerűen diesel páti vagyok (persze a fogyasztás sem mindegy, azért nem 10L-t egyen). Bár egyszer már megfogadtam, hogy öreg dieselt sose, de mégis itt tartok. Egy ilyen 320i kombi, pl mennyire rugalmas, nem túl gyenge a benzines?


A vásárlást hol tervezed? Ha nem Mao-n azért az esélyed "csökken", hogy nagyon szarba nyúlj úton útfélen. Tirol amúgy sem "itt" van.

Itt van pár osztrák E46 xd touring 2002-2005 közt, milyen érdekes is, hogy az első oldalon nem igazán van 200K km alatti, a hasznaltauton ez másképp festene.

osztrák 30XD - touring - 2002 - 2005

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 23:41



sztem minden autógyárnak van egy olyan rámpája ahol a konkurencia nem vegy fel

savi írta:
szia,

elektromos difi max a dsc lehet, ami egyébként tényleg kiválóan teszi a dolgát, már amennyire megtapasztaltam - de az összkerékhajtással azért nem egyenértékű. ha sokszor jársz havas, takarítatlan úton, én a helyedben bizony komolyan megfontolnám. nem ördögtől való és messze nem kezelhetetlen a hátsókerék hajtás normális téli gumival, de szerintem egy eleve orrnehéz elsőkerekes azért minimálisan jobban tapad, összkerekessel pedig meggyőző tapasztalataim vannak (tt quattro), majdhogynem más dimenzió.


az xDrive meg magasabban jobb mint a kotró hajtás


YouTube videó


YouTube videó



Köszönöm az infót! [/quote]





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 18. szerda, 23:42

státusz savi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:53


[quote="YELLOW"]
xlzx írta:
YELLOW írta:

na már megint jön valaki kraft-tal...
hát mert annyira rutinos lehetsz, mint amikor a TV-ben látom, hogy húú 2 centis hó lebénította a közlekedést, ost a szerencsétlen elsőkerekessel úgy indul el, hogy padlózza... számtalan videó van róla, amikor a BMW-vel nem tud menni de tökig áll a gázon. nem tudom miylen adottságaid vannak a környezetben, de lehet lendületből kellene felmenni.... mingyá keresek videót, ha megtalálom


van rutinom bőven. én nem istenítem a dsc rendszert. javarészt úgyis ki van kapcsolva


nem találom a videót, de ez marha jó


YouTube videó


A lendület a munkahelyemhez az utolsó kb 800 méteren nem igazán lehetséges, szóval ha hátsókerék, akkor marad a hólánc! ha meg xd, akkor nincs baj!
A videó tényleg jó!

státusz savi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:49


[quote="szeda"]Szerintem dízel felejtős.Mind sok kilóméteres még ha vigyáztak rá akkor is szar.
Már nem sokat spórolsz a gázolajon egy kis benzinessel szemben.Nekem konkrétan 7 liter körül fogyaszt és ezt egy 316-318 is simán hozza.Május óta csak a motorra kellett költenem 470-et.Na ezt sosem fogom visszakapni fogyasztásban és akkor ebben nincsenek benne a folyamatosan előjövő hibák.most éppen nincs izzítás.A gázolaj már olyan drága hogy nem is értem mit szeret a magyar a dízelben. SZOPNI!
Én többet dízelt nem veszek.Az a teherautók üzemanyaga.
Inkább egy nagyobb extrás 4 hengeres.Automatával semmi baj.Állítólag kb 400-at bírnak gond nélkül.csak hát ugye nem tudod hogy honnan számoljuk...



Hát igen, főként ezért fordultam én is hozzátok, itt azért több a szakrételem.
Én nem azért akarok dieselt, mert kevesebbet eszik, vagy mert olcsóbb a gázolaj, egyszerűen diesel páti vagyok (persze a fogyasztás sem mindegy, azért nem 10L-t egyen). Bár egyszer már megfogadtam, hogy öreg dieselt sose, de mégis itt tartok. Egy ilyen 320i kombi, pl mennyire rugalmas, nem túl gyenge a benzines?

státusz savi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:42


K_Gergo írta:
xlzx írta: van rutinom bőven. én nem istenítem a dsc rendszert. javarészt úgyis ki van kapcsolva

nem mindenki Senna reinkarnációja, rájuk is gondolni kell... nálam csak mókázás esetén van kikapcsolva, megmentette már a valagamat (ill. a kocsiét) 1-2 alkalommal.



Rutinom nekem is van azért, hátsókerékben is, mivel fuvaroztam egy sprinterrel, csak azért más 4tonnával menni mint egy személyautóval. a sprinter mindenhol elment, sose kellett hólánc, de az azért más kategória.
ja és a mókázás megy, télen mindig volt valami szakadt zsigulim, amit lehetett gyepálni, de itt A ból B be szeretnék elérni normális körülmények között és nem megvárni mindig míg kitavaszodik

Köszi az infókat amúgy mindenkinek!!!


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:36


Szerintem dízel felejtős.Mind sok kilóméteres még ha vigyáztak rá akkor is szar.
Már nem sokat spórolsz a gázolajon egy kis benzinessel szemben.Nekem konkrétan 7 liter körül fogyaszt és ezt egy 316-318 is simán hozza.Május óta csak a motorra kellett költenem 470-et.Na ezt sosem fogom visszakapni fogyasztásban és akkor ebben nincsenek benne a folyamatosan előjövő hibák.most éppen nincs izzítás.A gázolaj már olyan drága hogy nem is értem mit szeret a magyar a dízelben. SZOPNI!
Én többet dízelt nem veszek.Az a teherautók üzemanyaga.
Inkább egy nagyobb extrás 4 hengeres.Automatával semmi baj.Állítólag kb 400-at bírnak gond nélkül.csak hát ugye nem tudod hogy honnan számoljuk...

savi írta: Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni autóvásárlással kapcsolatban. Egy E46 320d Touring ot (mindenképp dieselt szeretnék) szeretnék vásárolni, 2001-2002 évjárat körülit. Igazából Ausztriában dolgozom, és az ingázáshoz kellene. Meg persze mert nagyon tetszik!!! Újabbat pedig azért nem szeretnék, mert nem akarom minden pénzemet vásárlásra költeni, kell gondolni a karbantartásra is!

Első kérdésem felétek az lenne, hogy mennyire lehet vele havas úton közlekedni, mert erre nincs hóból hiány, és télen nem csak nézegetni szeretném. Ezekbe van már állítólag elektromos difi, ez mennyire megbízható?

Gondolkoztam 330d xd ben is, az biztos jobb lenne, de egyrészt drágább is, és nincs nagyon szükségem ekkora motorra. (bár ez még nem 100%)
Lehet szerintetek még ebből a kategóriából nem lelakott, hanem igényes, megbízható és jó állapotút venni? (néztem párat, képeken szép, de élőbe ki tudja)

Váltó típusa is kérdéses számomra, kényelmesebb lenne az automata, de van a családban egy újabb fajta 530D és annak volt baja a váltóval, ezért tarok tőle! (kb 6 L olaj hiányzott belőle, a szerelő nem vette észre, h szivárog belőle, váltóvezérlőt akart cseréltetni! Magánszerelő, de csak BMW vel foglakozik, elvileg hivatalos képviselő vagy minek is mondják) Persze ez nem a kocsi hibája volt!
Vélemény az idősebb váltókról?

Km tudom hogy sok van ezekbe már, nem akarok 150 000 el ilyen kocsit találni, mert lehetetlen, de a megbízhatóság fontos lenne!

Remélem tudtok segíteni pár hasznos információval, és mielőbb élvezhetem a saját BMW met!
Bocs, ha valaki számára baromságot írtam vagy kérdeztem, de ez van, nem vagyok profi.

Előre is köszönök mindenféle infót és tanácsot!

Üdv: egy "remélhetőleg" leendő BMW-s




státusz savi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:35



szia,

elektromos difi max a dsc lehet, ami egyébként tényleg kiválóan teszi a dolgát, már amennyire megtapasztaltam - de az összkerékhajtással azért nem egyenértékű. ha sokszor jársz havas, takarítatlan úton, én a helyedben bizony komolyan megfontolnám. nem ördögtől való és messze nem kezelhetetlen a hátsókerék hajtás normális téli gumival, de szerintem egy eleve orrnehéz elsőkerekes azért minimálisan jobban tapad, összkerekessel pedig meggyőző tapasztalataim vannak (tt quattro), majdhogynem más dimenzió.[/quote]

az xDrive meg magasabban jobb mint a kotró hajtás


YouTube videó


YouTube videó



Köszönöm az infót!

státusz savi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:33


közúton szeretnék vele közlekedni, itt meg azért takarítják elég jól, csak van egy kisebb szerpentin ami nem tuti. De ha nem reménytelen a helyzet akkor rendben!
köszi az infót!

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 22:20


Sziasztok!

Az alábbi autóról tudtok valami infót esetleg?
Ha jól látom powerfanaticos matrica van rajta, hátha valaki felsimeri.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5441058



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 21:02


savi írta: Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni autóvásárlással kapcsolatban. Egy E46 320d Touring ot (mindenképp dieselt szeretnék) szeretnék vásárolni, 2001-2002 évjárat körülit. Igazából Ausztriában dolgozom, és az ingázáshoz kellene. Meg persze mert nagyon tetszik!!! Újabbat pedig azért nem szeretnék, mert nem akarom minden pénzemet vásárlásra költeni, kell gondolni a karbantartásra is!

Első kérdésem felétek az lenne, hogy mennyire lehet vele havas úton közlekedni, mert erre nincs hóból hiány, és télen nem csak nézegetni szeretném. Ezekbe van már állítólag elektromos difi, ez mennyire megbízható?

Gondolkoztam 330d xd ben is, az biztos jobb lenne, de egyrészt drágább is, és nincs nagyon szükségem ekkora motorra. (bár ez még nem 100%)
Lehet szerintetek még ebből a kategóriából nem lelakott, hanem igényes, megbízható és jó állapotút venni? (néztem párat, képeken szép, de élőbe ki tudja)

Váltó típusa is kérdéses számomra, kényelmesebb lenne az automata, de van a családban egy újabb fajta 530D és annak volt baja a váltóval, ezért tarok tőle! (kb 6 L olaj hiányzott belőle, a szerelő nem vette észre, h szivárog belőle, váltóvezérlőt akart cseréltetni! Magánszerelő, de csak BMW vel foglakozik, elvileg hivatalos képviselő vagy minek is mondják) Persze ez nem a kocsi hibája volt!
Vélemény az idősebb váltókról?

Km tudom hogy sok van ezekbe már, nem akarok 150 000 el ilyen kocsit találni, mert lehetetlen, de a megbízhatóság fontos lenne!

Remélem tudtok segíteni pár hasznos információval, és mielőbb élvezhetem a saját BMW met!
Bocs, ha valaki számára baromságot írtam vagy kérdeztem, de ez van, nem vagyok profi.

Előre is köszönök mindenféle infót és tanácsot!

Üdv: egy "remélhetőleg" leendő BMW-s


Vegyel egy konnyen felrakhato holancot (en a simaval rengeteget szivtam Franciaorszagban, ugye a hatsokerek nem kormanyzott, ezert nehezebb a szereles) es akkor nem lesz gond.
A DSC igen jo tars, sokmindent kived, durva hora meg terepjaro valo.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 19:50


K_Gergo írta:
savi írta: Sziasztok!

Első kérdésem felétek az lenne, hogy mennyire lehet vele havas úton közlekedni, mert erre nincs hóból hiány, és télen nem csak nézegetni szeretném. Ezekbe van már állítólag elektromos difi, ez mennyire megbízható?


szia,

elektromos difi max a dsc lehet, ami egyébként tényleg kiválóan teszi a dolgát, már amennyire megtapasztaltam - de az összkerékhajtással azért nem egyenértékű. ha sokszor jársz havas, takarítatlan úton, én a helyedben bizony komolyan megfontolnám. nem ördögtől való és messze nem kezelhetetlen a hátsókerék hajtás normális téli gumival, de szerintem egy eleve orrnehéz elsőkerekes azért minimálisan jobban tapad, összkerekessel pedig meggyőző tapasztalataim vannak (tt quattro), majdhogynem más dimenzió.


az xDrive meg magasabban jobb mint a kotró hajtás


YouTube videó


YouTube videó

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 19:46


xlzx írta: van rutinom bőven. én nem istenítem a dsc rendszert. javarészt úgyis ki van kapcsolva

nem mindenki Senna reinkarnációja, rájuk is gondolni kell... nálam csak mókázás esetén van kikapcsolva, megmentette már a valagamat (ill. a kocsiét) 1-2 alkalommal.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 19:43


savi írta: Sziasztok!

Első kérdésem felétek az lenne, hogy mennyire lehet vele havas úton közlekedni, mert erre nincs hóból hiány, és télen nem csak nézegetni szeretném. Ezekbe van már állítólag elektromos difi, ez mennyire megbízható?


szia,

elektromos difi max a dsc lehet, ami egyébként tényleg kiválóan teszi a dolgát, már amennyire megtapasztaltam - de az összkerékhajtással azért nem egyenértékű. ha sokszor jársz havas, takarítatlan úton, én a helyedben bizony komolyan megfontolnám. nem ördögtől való és messze nem kezelhetetlen a hátsókerék hajtás normális téli gumival, de szerintem egy eleve orrnehéz elsőkerekes azért minimálisan jobban tapad, összkerekessel pedig meggyőző tapasztalataim vannak (tt quattro), majdhogynem más dimenzió.