Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:17


Coyote írta:
jons írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Na jól van Yellow de a te elmondásod szerint is, ti azért kivételek vagytok azok közül akiknek van autójuk. Te pl busszal, vonattal meg biciklivel jársz. Persze, hogy nem pörög a km óra. Mások azért vesznek autót, hogy járjanak vele... néhány ember még a WC-re is, főleg ha dízel. Azért a 20k futás évente kb reális nagy átlagban.



5000 km-es éves futás mellett nincs értelme megvenni és fenntartani egy autót. Vétel, karbantartás, biztosítás, adó... De Yellow olyan durván nyomja, hogy kettőt is tartanak otthon úgy, hogy egyik sincs kihasználva. Hát milyen autórajongás ez, kéremszépen??


van egy Kadett-unk is, fater azzal jár horgászni
tudod úgy indult ez a dolog, hogy amikor csak Kadett volt, én elhatároztam veszek magamnak egy autót. (sokszor elmondtam nem BMW-t akartam rögtön) apámmal nagyon sokszor összevesztem elég durván, vagyis ő velem. irigy volt. aztán vettük a H Astrát. jó is volt az első 5ezret csak én mentem vele, nem akartam apámnak engeni. majd jött az, hogy csak akkor használhatom ha kitakarítom..stb, amit ő gányol össze. besokaltam és vettem a Bömit. persze vita is volt durva. aztán sajnos történt valami a családban, ami miatt nem lehet már úgy ugrálni, és szarni is autóval menni. sajnos a 700 m-re lévő munkahelyre is biriglivel kell járnom (ha más lenne is azzal járnék ) nekem sok minden itt van, rokonok is max 80km-re vannak szóval... ez a történet.
annak meg örülök, hogy másnak van keret sokat autókázni, én is örülnék neki. ha nyernék a lottón ki sem szállnék



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:09


jons írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Na jól van Yellow de a te elmondásod szerint is, ti azért kivételek vagytok azok közül akiknek van autójuk. Te pl busszal, vonattal meg biciklivel jársz. Persze, hogy nem pörög a km óra. Mások azért vesznek autót, hogy járjanak vele... néhány ember még a WC-re is, főleg ha dízel. Azért a 20k futás évente kb reális nagy átlagban.



5000 km-es éves futás mellett nincs értelme megvenni és fenntartani egy autót. Vétel, karbantartás, biztosítás, adó... De Yellow olyan durván nyomja, hogy kettőt is tartanak otthon úgy, hogy egyik sincs kihasználva. Hát milyen autórajongás ez, kéremszépen??

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:04


Coyote írta:
anubisz írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


Parádés ezért nem tekerek én soha,nekem is ajánlották már.Nekem ott a paksamétám,benne minden javítással,számlával. Az magáért beszél. Némelyik alul annyi nullával,hogy sokan lehidalnának,Volt hogy 700 ezret hagytam a BMW szarvízben. 100,200,300 ezreseket fel sem sorolom.


Nekem ez a "paksamétás" megoldás tetszik, vevőként ilyenekre vadászok (ilyet is vettem), és ebből tanulva én is félreteszem a papirokat. A km nem érdekel, csak az állapot és a viszsakövethető múlt. Most is vezettetem a szervizkönyvet.


Munkalapon rajta van az állás,így könnyebb következtetni,visszamenőleg is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:02


Basszus most néztem 2 éve cseréltek termosztátot,eddig bírta,most vettem másikat. Lambdaszonda meg 2009 be cserélték,65 ezerért.és 10 000 ért cserélték ki. klímakondenzátor 2009 ben 129000ft szerelés 12000.
Egyszer beprintelek egy pár szarvízlapot,szédületes,rosszul vagyok ahogy most nézem.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:01


YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Na jól van Yellow de a te elmondásod szerint is, ti azért kivételek vagytok azok közül akiknek van autójuk. Te pl busszal, vonattal meg biciklivel jársz. Persze, hogy nem pörög a km óra. Mások azért vesznek autót, hogy járjanak vele... néhány ember még a WC-re is, főleg ha dízel. Azért a 20k futás évente kb reális nagy átlagban.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:01


anubisz írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


Parádés ezért nem tekerek én soha,nekem is ajánlották már.Nekem ott a paksamétám,benne minden javítással,számlával. Az magáért beszél. Némelyik alul annyi nullával,hogy sokan lehidalnának,Volt hogy 700 ezret hagytam a BMW szarvízben. 100,200,300 ezreseket fel sem sorolom.


Nekem ez a "paksamétás" megoldás tetszik, vevőként ilyenekre vadászok (ilyet is vettem), és ebből tanulva én is félreteszem a papirokat. A km nem érdekel, csak az állapot és a viszsakövethető múlt. Most is vezettetem a szervizkönyvet.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:00


Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


Ez egy kibaszottul jó cikk, főleg az informatikus és a mérnökös jellemzés.
És ezek tényleg így ülnek a gép elött. nap, mint nap látom.

Nah most van nékem egy opel vectrám ami 2012 márciusában lesz 20 éves. 1992 március 2.-án lett átvéve és az autóban van 184 ezer. De az annyi. Nos az a helyzet az álmot kergetők sajnos egyenlőre erre sem tudnak lecsapi, mert eszem ágában sincs túladni rajta.

De ez az arány tényleg ezrelékekben mérhető.

Nagyon kevés már a jó cikk a TC-n, de ez most telitalálat.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 12. szerda, 16:02


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 16:00


anubisz írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Azt tényleg nem fogják elhinni,hiába igazFőleg ilyen cikkek után.


Főnökömnek meg első szériás Zafirájuk van, 60e km-rel, de valami senkiházi gyalázatos g*ci, 1 terméskővel bedobta a bal oldali ajtót, h kiszedjen belőle vmit, na most az nyomot hagyott szépen a belsőben...De abba tényleg annyi van, 1. gazdi. Tegnap vezettem, olyan feszes a váltója még, h alig mertem cibálni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 15:57


anubisz írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Azt tényleg nem fogják elhinni,hiába igazFőleg ilyen cikkek után.


ezért mondtam, hogy nem szeretem az ilyen cikkeket. mert alapból ilyen után, főleg a magyar ember alapból is így áll hozzá. még szerencse, hogy egyenlőre egyiket sem akarjuk eladni. ezért igaz egy nagy mondás, hogy autót olyan embertől érdemes venni, akit ismersz. szomszéd, rokon, munkatárs. akiről tudod, hogy használta. és megkíméljük őt is a magyarázkodástól.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 15:41


YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Azt tényleg nem fogják elhinni,hiába igazFőleg ilyen cikkek után.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 15:40


Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


Parádés ezért nem tekerek én soha,nekem is ajánlották már.Nekem ott a paksamétám,benne minden javítással,számlával. Az magáért beszél. Némelyik alul annyi nullával,hogy sokan lehidalnának,Volt hogy 700 ezret hagytam a BMW szarvízben. 100,200,300 ezreseket fel sem sorolom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 15:38


Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 15:01

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 17:47


YELLOW írta:
jons írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kollégám nézegeti a következő autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-5162876

Bármilyen véleményt, kommentet szívesen fogadnék


Személyes tapasztalatom nincs, de ha ez ugyanaz, vagy nagyban hasonló márpedig a wikipedia szerint igen, mint az e34 diesel, akkor nagy ívben kerülni kell. Hamar leugrik róla a hengerfej. Bár nyilván attól függ hogy hajtották.



E34-ben nem volt ez a motor. ott a 2.4-2.5 td ilyen. ez az 1.8td jó kis motor. minden motort ki lehet nyírni.


A motor a wikipedia szerint 86%-ban megegyezik a 2.5tds-sel. 14% újítás van rajta. Lehet ez pont a hengerfej témaköre. :



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 15:15


jons írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kollégám nézegeti a következő autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-5162876

Bármilyen véleményt, kommentet szívesen fogadnék


Személyes tapasztalatom nincs, de ha ez ugyanaz, vagy nagyban hasonló márpedig a wikipedia szerint igen, mint az e34 diesel, akkor nagy ívben kerülni kell. Hamar leugrik róla a hengerfej. Bár nyilván attól függ hogy hajtották.



E34-ben nem volt ez a motor. ott a 2.4-2.5 td ilyen. ez az 1.8td jó kis motor. minden motort ki lehet nyírni.