Ez egy archivált weboldal! bővebben

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. szeptember 20. kedd, 13:52


Coyote írta: kiírtam a 240.000 km-t a hirdetésbe, és a kutya se kereste

regulázod a técét?



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. szeptember 20. kedd, 08:56


Alesi írta:
BarG írta: Én újonnan vettem a gépemet, 2 év után lejárt a garancia, én még 150e km-ig hordtam a márkaszervízbe az olajcserékre, majd szépen kikoptam onnan. Nem tetszett a dupla alkatrészár. A legjobb, hogy elvárják a használtvevők, hogy márkaszervízben legyen szervízelve az autó, de aztán a kedves vevő maximum a km óra kiolvasásra viszi oda a szerzeményt. Jó kis kettősség az elvárások másokkal szemben - meg a magam teljesítése között. Mert ha ő is márkaszervízbe fogja hordani, akkor joga van szóvá tenni, amúgy meg csak arcméret teszt.


Jogilag barmilyen autoszerviz elvegezheti a szervizt, es irhat a szervizkonyvbe. A markaszerviz csak a garancia feltetele. Nyilvan igy nehezebb az uj tulajnak leinformalni, de nem lehetetlen...


Ez így van, és sokan elfelejtik sajnos, hogy NEM CSAK a márkaszervizben tudják kitölteni a szervizkönyvet, és a számlákat is meg lehet tartani! Ezeken felül én még listát is szoktam vezetni excelben a km állásról, dátumról, magáról a műveletről - és még az árakat is beírom.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 21:29


BarG írta: Én újonnan vettem a gépemet, 2 év után lejárt a garancia, én még 150e km-ig hordtam a márkaszervízbe az olajcserékre, majd szépen kikoptam onnan. Nem tetszett a dupla alkatrészár. A legjobb, hogy elvárják a használtvevők, hogy márkaszervízben legyen szervízelve az autó, de aztán a kedves vevő maximum a km óra kiolvasásra viszi oda a szerzeményt. Jó kis kettősség az elvárások másokkal szemben - meg a magam teljesítése között. Mert ha ő is márkaszervízbe fogja hordani, akkor joga van szóvá tenni, amúgy meg csak arcméret teszt.


Jogilag barmilyen autoszerviz elvegezheti a szervizt, es irhat a szervizkonyvbe. A markaszerviz csak a garancia feltetele. Nyilvan igy nehezebb az uj tulajnak leinformalni, de nem lehetetlen...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 18:59


BarG írta:
anubisz írta:
BarG írta: Én újonnan vettem a gépemet, 2 év után lejárt a garancia, én még 150e km-ig hordtam a márkaszervízbe az olajcserékre, majd szépen kikoptam onnan. Nem tetszett a dupla alkatrészár. A legjobb, hogy elvárják a használtvevők, hogy márkaszervízben legyen szervízelve az autó, de aztán a kedves vevő maximum a km óra kiolvasásra viszi oda a szerzeményt. Jó kis kettősség az elvárások másokkal szemben - meg a magam teljesítése között. Mert ha ő is márkaszervízbe fogja hordani, akkor joga van szóvá tenni, amúgy meg csak arcméret teszt.


Ez jogos. Én is csak komoly fődarabot cseréltetek ott,a garancia miatt,és a szakszerű szerelés miatt. Apróságokat megoldok másnál.


Sajnos innen Miskolcról a márkaszervíz válságilag elfogyott, Debrecenbe meg nem megyek, mert még most is lógnak egy visszahívással, így komolytalannak lettek minősítve.


Persze,ott tényleg gáz,ahol nincs komoly szerviz,ha meg papírt számlát kérsz,akkor mindenűt drágábban dolgoznak. Röhej,hogy Miskolc 3 legnagyobb város közé tartozik,és nincs márkaszerviz.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 18:55


anubisz írta:
BarG írta: Én újonnan vettem a gépemet, 2 év után lejárt a garancia, én még 150e km-ig hordtam a márkaszervízbe az olajcserékre, majd szépen kikoptam onnan. Nem tetszett a dupla alkatrészár. A legjobb, hogy elvárják a használtvevők, hogy márkaszervízben legyen szervízelve az autó, de aztán a kedves vevő maximum a km óra kiolvasásra viszi oda a szerzeményt. Jó kis kettősség az elvárások másokkal szemben - meg a magam teljesítése között. Mert ha ő is márkaszervízbe fogja hordani, akkor joga van szóvá tenni, amúgy meg csak arcméret teszt.


Ez jogos. Én is csak komoly fődarabot cseréltetek ott,a garancia miatt,és a szakszerű szerelés miatt. Apróságokat megoldok másnál.


Sajnos innen Miskolcról a márkaszervíz válságilag elfogyott, Debrecenbe meg nem megyek, mert még most is lógnak egy visszahívással, így komolytalannak lettek minősítve.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 18:49


BarG írta: Én újonnan vettem a gépemet, 2 év után lejárt a garancia, én még 150e km-ig hordtam a márkaszervízbe az olajcserékre, majd szépen kikoptam onnan. Nem tetszett a dupla alkatrészár. A legjobb, hogy elvárják a használtvevők, hogy márkaszervízben legyen szervízelve az autó, de aztán a kedves vevő maximum a km óra kiolvasásra viszi oda a szerzeményt. Jó kis kettősség az elvárások másokkal szemben - meg a magam teljesítése között. Mert ha ő is márkaszervízbe fogja hordani, akkor joga van szóvá tenni, amúgy meg csak arcméret teszt.


Ez jogos. Én is csak komoly fődarabot cseréltetek ott,a garancia miatt,és a szakszerű szerelés miatt. Apróságokat megoldok másnál.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 18:46


Én újonnan vettem a gépemet, 2 év után lejárt a garancia, én még 150e km-ig hordtam a márkaszervízbe az olajcserékre, majd szépen kikoptam onnan. Nem tetszett a dupla alkatrészár. A legjobb, hogy elvárják a használtvevők, hogy márkaszervízben legyen szervízelve az autó, de aztán a kedves vevő maximum a km óra kiolvasásra viszi oda a szerzeményt. Jó kis kettősség az elvárások másokkal szemben - meg a magam teljesítése között. Mert ha ő is márkaszervízbe fogja hordani, akkor joga van szóvá tenni, amúgy meg csak arcméret teszt.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 18:13


Azt tudom én is,hogy miért nem írja ki,persze hogy nem néz a kutya se rá akkor. Megértem,csak ne írja ki,hogy keveset futott,mert ugye az relatív. Az 500 hoz kevés? vagy a 200 hoz. Legalább azt írja,hogy reális KM vagy valami. Az őszintébbek tűnik.
Aki meg KM állásra vesz kocsit,akkor se fogja megvenni,ha meglátja,és még gyanakvó is lesz,hogy miért nem írta ki az ember. De nem is ez a lényeg,mert ha rendszeresen van javítva a kocsi,bármennyit elmegy. Persze mindenki azt írja,csak valahogy azok a fránya számlák,papírok hiányoznak mindig,arról a sok javításról. Pont ezért teszek el mindent,ha egyszer eladom, legalább bizonyítani tudjam,ha magas is a KM már kicseréltem a fél kocsit,vagy másfél millióért. Szakszervizben, eredeti alkatrészek.Ami ott is gépbe van,és lenyomozható.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 17:21


Idézet: Hát, jártam már úgy én is, hogy azonnal nem írtam ki a km-t, mert minden papír kéznél volt a hirdetés feladásakor, kivéve a km-óra, ami ugye hagyomány szerint a kocsiban van Ezért pár nappal később egészítettem ki a hirdetést, mikor eszembe jutott leolvasni.
A másik verzió az volt, amikor kiírtam a 240.000 km-t a hirdetésbe, és a kutya se kereste, ha esetleg kaptam is telefont, mindenki sokallta a 240.000 őszinte kilométert. Szervízkönyvvel is tudtam igazolni, végig magyar autó volt - ez hiába volt nagy dolog egy 1996-os autónál, a hülye vevőket nem érdekelte. Aztán fogtam, kitöröltem a km-t a hirdetésből. Mindjárt elkezdtek izzani a vonalak. Legtöbben letették a km elhangzása után, nekem meg megfordult a fejemben, hogy visszatekertetem közkívánatra 160.000-re - mert ha a hülye magyarnak az a jó, hogy átbaszatja saját magát, akkor legyen. Szerencsére nem került sor a visszatekerésre, mert jött egy hozzáértő srác, aki az állapotot és visszanyomozható előéletet fontosabbnak tartotta, mint az óraállást, és nagy örömmel vitte el 244.000 km-rel. Azóta is jól megy az autó, valóban jó vásárt csinált.
Tény, hogy az embereket visszatartja a km-óra állása. Engem pl. nem tud érdekelni, mivel ígyis-úgyis tudom, hogy átvernek vagy sem: márpedig a visszatekerősdi arra utal, hogy mással is átverhetnek, nem csak a kilométerekkel. BMW esetén egy 100.000-et futott autó úgy néz ki, mintha új lenne!!! Kopásmentes anyagokkal az utastérben, újszerű futóművel!


Nekem detto ugyanezek a tapasztalataim. Ex-autóm, VW Polo 1,4Pdtádé, 2002-es, órájában 160-170 ezer km-rel, a valós valahol 300 körül járt akkor (nem én tekertem vissza, így vettem). Amikor ki volt írva a km, egy lélek nem keresett, utána levettem, napi szinten csörgött a telefon, de legtöbbször amint meghallották a km-t: "ááh, az egy picit sok"...egy 7 éves dízel autóban?
Szóval igen, az átlag magyar autóvásárló tényleg kiharcolja magának a sok hulladékot, amivel a magyar kereskedők tele okádták a piacot...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 11:50


Coyote írta:
Hát, jártam már úgy én is, hogy azonnal nem írtam ki a km-t, mert minden papír kéznél volt a hirdetés feladásakor, kivéve a km-óra, ami ugye hagyomány szerint a kocsiban van Ezért pár nappal később egészítettem ki a hirdetést, mikor eszembe jutott leolvasni.
A másik verzió az volt, amikor kiírtam a 240.000 km-t a hirdetésbe, és a kutya se kereste, ha esetleg kaptam is telefont, mindenki sokallta a 240.000 őszinte kilométert. Szervízkönyvvel is tudtam igazolni, végig magyar autó volt - ez hiába volt nagy dolog egy 1996-os autónál, a hülye vevőket nem érdekelte. Aztán fogtam, kitöröltem a km-t a hirdetésből. Mindjárt elkezdtek izzani a vonalak. Legtöbben letették a km elhangzása után, nekem meg megfordult a fejemben, hogy visszatekertetem közkívánatra 160.000-re - mert ha a hülye magyarnak az a jó, hogy átbaszatja saját magát, akkor legyen. Szerencsére nem került sor a visszatekerésre, mert jött egy hozzáértő srác, aki az állapotot és visszanyomozható előéletet fontosabbnak tartotta, mint az óraállást, és nagy örömmel vitte el 244.000 km-rel. Azóta is jól megy az autó, valóban jó vásárt csinált.
Tény, hogy az embereket visszatartja a km-óra állása. Engem pl. nem tud érdekelni, mivel ígyis-úgyis tudom, hogy átvernek vagy sem: márpedig a visszatekerősdi arra utal, hogy mással is átverhetnek, nem csak a kilométerekkel. BMW esetén egy 100.000-et futott autó úgy néz ki, mintha új lenne!!! Kopásmentes anyagokkal az utastérben, újszerű futóművel!


Teljesen egyet tudok érteni.
Majdnem mindennel így vannak az emberek. Szinte kívánják hogy át legyenek baszva. Az őszinteséget nem hiszik és nem is akarják elhinni.
Ezzel nem legitimizálni akarom az óratekergetéseket, de meg tudom érteni hogy bosszantó ha valós kilométerrel nem megy el az autó, aztán visszapörgetve meg izzanak a vonalak.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 11:07


anubisz írta: Azt is kiírják,mikor fingottál utoljára az autóban,de a legfontosabb adat, amire alapból minden vevő kíváncsi, az elmarad,hogy menyi KM-van benne (még ha kamu is )
Persze a elme küzd a hazugság ellen, nehezen indul meg a toll,ha tudjuk,mekkorát kel kamuzni.
Rendszeresen szervizelt minden autó,majd ha évekre visszamenőleg minden számlát bemutatnak,akkor hiszek ennek a dumának. Ahogy én is elteszek minden számlát,egy mappába.
Már van vagy 10cm vastag.
erről a témáról ennyit tudok elmondani.
Ha 100 millióm lenne se vennék olyantól kocsit,aki nem írja ki a KM állást,elvből,mikor az a legfontosabb adat,aki ezt nem teszi meg,az szántszándékkal csinálja,és annak oka van.
Ezt nem lehet csak úgy elfelejteni.


Hát, jártam már úgy én is, hogy azonnal nem írtam ki a km-t, mert minden papír kéznél volt a hirdetés feladásakor, kivéve a km-óra, ami ugye hagyomány szerint a kocsiban van Ezért pár nappal később egészítettem ki a hirdetést, mikor eszembe jutott leolvasni.
A másik verzió az volt, amikor kiírtam a 240.000 km-t a hirdetésbe, és a kutya se kereste, ha esetleg kaptam is telefont, mindenki sokallta a 240.000 őszinte kilométert. Szervízkönyvvel is tudtam igazolni, végig magyar autó volt - ez hiába volt nagy dolog egy 1996-os autónál, a hülye vevőket nem érdekelte. Aztán fogtam, kitöröltem a km-t a hirdetésből. Mindjárt elkezdtek izzani a vonalak. Legtöbben letették a km elhangzása után, nekem meg megfordult a fejemben, hogy visszatekertetem közkívánatra 160.000-re - mert ha a hülye magyarnak az a jó, hogy átbaszatja saját magát, akkor legyen. Szerencsére nem került sor a visszatekerésre, mert jött egy hozzáértő srác, aki az állapotot és visszanyomozható előéletet fontosabbnak tartotta, mint az óraállást, és nagy örömmel vitte el 244.000 km-rel. Azóta is jól megy az autó, valóban jó vásárt csinált.
Tény, hogy az embereket visszatartja a km-óra állása. Engem pl. nem tud érdekelni, mivel ígyis-úgyis tudom, hogy átvernek vagy sem: márpedig a visszatekerősdi arra utal, hogy mással is átverhetnek, nem csak a kilométerekkel. BMW esetén egy 100.000-et futott autó úgy néz ki, mintha új lenne!!! Kopásmentes anyagokkal az utastérben, újszerű futóművel!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szalaigabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 09:59


anubisz írta: Azt is kiírják,mikor fingottál utoljára az autóban,de a legfontosabb adat, amire alapból minden vevő kíváncsi, az elmarad,hogy menyi KM-van benne (még ha kamu is )
Persze a elme küzd a hazugság ellen, nehezen indul meg a toll,ha tudjuk,mekkorát kel kamuzni.
Rendszeresen szervizelt minden autó,majd ha évekre visszamenőleg minden számlát bemutatnak,akkor hiszek ennek a dumának. Ahogy én is elteszek minden számlát,egy mappába.
Már van vagy 10cm vastag.
erről a témáról ennyit tudok elmondani.
Ha 100 millióm lenne se vennék olyantól kocsit,aki nem írja ki a KM állást,elvből,mikor az a legfontosabb adat,aki ezt nem teszi meg,az szántszándékkal csinálja,és annak oka van.
Ezt nem lehet csak úgy elfelejteni.


Szerintem nézz körül külföldi oldalakon (www.mobile.de), mivel ott nagyrészt biztosak a kilométerek, ott akár kiírják a 300ezret is! Ráadásul nem a magyar utakon voltak használva!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 19:50


Azt is kiírják,mikor fingottál utoljára az autóban,de a legfontosabb adat, amire alapból minden vevő kíváncsi, az elmarad,hogy menyi KM-van benne (még ha kamu is )
Persze a elme küzd a hazugság ellen, nehezen indul meg a toll,ha tudjuk,mekkorát kel kamuzni.
Rendszeresen szervizelt minden autó,majd ha évekre visszamenőleg minden számlát bemutatnak,akkor hiszek ennek a dumának. Ahogy én is elteszek minden számlát,egy mappába.
Már van vagy 10cm vastag.
erről a témáról ennyit tudok elmondani.
Ha 100 millióm lenne se vennék olyantól kocsit,aki nem írja ki a KM állást,elvből,mikor az a legfontosabb adat,aki ezt nem teszi meg,az szántszándékkal csinálja,és annak oka van.
Ezt nem lehet csak úgy elfelejteni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 19:35


Bianconero írta: Sziasztok!

Tudtok valamit erről az autóról? Esetleg fórum tag a tulaj?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-5056406


Keveset futott, de azt a keveset sem írták ki eltudom képzelni.

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 19:17


Sziasztok!

Tudtok valamit erről az autóról? Esetleg fórum tag a tulaj?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-5056406