Ez egy archivált weboldal! bővebben

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 12:56


atb írta:
ati80 írta: Nem, nincs magyar forgalmija, csak műszaki adatlapja van.
Azt mondja ők így vették az autót, megadja annak a számát aki átépítette balosra, beszéljek vele ha akarok!
Basszus ez a kocsi ez nem egy egyszerű eset


hali!

én 1-2 nap alatt lezongoráztam az egészet, úgy, hogy vizsgáztatnom is kellett, igaz német autó volt... (vizsga, regadó,átírás...)
ha szép az autó, az átépítést nézesd át, hogy korrek módon csinálták-e, a többi (papírmunka)nem olyan vészes, szerintem...




17 autót néztem meg , 3 hónap alatt mire kiválasztottam a jelenlegit és egy percig sem bántam a vételt


atb
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz atb

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 11:31


ati80 írta: Nem, nincs magyar forgalmija, csak műszaki adatlapja van.
Azt mondja ők így vették az autót, megadja annak a számát aki átépítette balosra, beszéljek vele ha akarok!
Basszus ez a kocsi ez nem egy egyszerű eset


hali!

én 1-2 nap alatt lezongoráztam az egészet, úgy, hogy vizsgáztatnom is kellett, igaz német autó volt... (vizsga, regadó,átírás...)
ha szép az autó, az átépítést nézesd át, hogy korrek módon csinálták-e, a többi (papírmunka)nem olyan vészes, szerintem...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 21. vasárnap, 11:34

státusz ati80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 10:45


Nem, nincs magyar forgalmija, csak műszaki adatlapja van.
Azt mondja ők így vették az autót, megadja annak a számát aki átépítette balosra, beszéljek vele ha akarok!
Basszus ez a kocsi ez nem egy egyszerű eset


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:40


ati80 írta: jó reggelt mindenkinek!

Egyelőre azért nem veszek olyat amibe csak be kell ülni, mert kb. 15-20 autó megnézése és egy kisebb vagyon elautókázása mellett sem találtam jó autót. Nem gondolom, hogy extra válogatós lennék, de egyszerűen sz.rokat árulnak! Így találtam ide is, hátha egy gondos gazdától tudok majd vásárolni egy autót!
Szóval a konkrét példánál maradva:
az autó nagyon jól meg van csinálva, vele vitettem volna el komplett átvizsgáltatásra egy hivatalos szervizbe (kb. 20-30 e Ft, ő állná) és aztán dönthetek a sorsa felől!
Egyébként összességében már letettem róla.
Jelenleg van magyar forgalmija és valami próbarendszáma, vagy mit magyaráz a tulaj- de megmondom őszintén nem tudom mi az a próbarendszám!
Erősen gondolkodom egy német keresőtúrán is!



A hírdetésban az áll, hogy regisztrációs adó (mint egyéb költség) és magyarországi forgalombahelyezés esetén magasabb ár. Akkor hogyan van neki magyar forgalmija?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:41

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:38


nickname írta:
kempelen írta:
ati80 írta:
Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)


Szerintem hagyd ott ezt az autót. Nem tudom megéri-e mindenképpen regadó, eredetiségvizsgálat és műszaki elött elhoznod, látszólag kevesebbért, de erősen kockáztatva az utólagos szívást.

Miért nem veszel olyan helyen ahol fizetés után beülsz és nincs több gondod vele?

Nem hiába maradt angol a kardánbox. Kérd el tőle az alvázszám utolsó hét karakterét, kiváncsi vagyok odaadja e, hogy utánajárhass az előéletének...



van valaki a racing bazáron, aki angol autokbol mentet könyöklős közép boxokat árul, és elvileg igy rakják bele EU autókba.



Kézifékkarral együtt?

státusz ati80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:37


jó reggelt mindenkinek!

Egyelőre azért nem veszek olyat amibe csak be kell ülni, mert kb. 15-20 autó megnézése és egy kisebb vagyon elautókázása mellett sem találtam jó autót. Nem gondolom, hogy extra válogatós lennék, de egyszerűen sz.rokat árulnak! Így találtam ide is, hátha egy gondos gazdától tudok majd vásárolni egy autót!
Szóval a konkrét példánál maradva:
az autó nagyon jól meg van csinálva, vele vitettem volna el komplett átvizsgáltatásra egy hivatalos szervizbe (kb. 20-30 e Ft, ő állná) és aztán dönthetek a sorsa felől!
Egyébként összességében már letettem róla.
Jelenleg van magyar forgalmija és valami próbarendszáma, vagy mit magyaráz a tulaj- de megmondom őszintén nem tudom mi az a próbarendszám!
Erősen gondolkodom egy német keresőtúrán is!



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:18


kempelen írta:
ati80 írta:
Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)


Szerintem hagyd ott ezt az autót. Nem tudom megéri-e mindenképpen regadó, eredetiségvizsgálat és műszaki elött elhoznod, látszólag kevesebbért, de erősen kockáztatva az utólagos szívást.

Miért nem veszel olyan helyen ahol fizetés után beülsz és nincs több gondod vele?

Nem hiába maradt angol a kardánbox. Kérd el tőle az alvázszám utolsó hét karakterét, kiváncsi vagyok odaadja e, hogy utánajárhass az előéletének...



van valaki a racing bazáron, aki angol autokbol mentet könyöklős közép boxokat árul, és elvileg igy rakják bele EU autókba.




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:17


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.


Bocs de amelyik autóban 60e km után is az eredeti gyári szűrő van, azt biztos hogy nem venném meg.


én erre csak anynit mondok, hogy bocs, de nem úgy megyek autótvenni, hogy minden szűrőt kibontok, mert itt azért a szűrőházat fogja egy pár csavar. én azt csak akkor láttam, amikor magamnak cseréltem le. amúgymeg, amíg szépen megy, addig totál lexarom. mondom én 20ezernél cseréltem azt amit beleraktam, és szivemszerint hagytam volna benne. tudod, ha nem mocsokban és szmogban, nagyvárosban járnak az autóval nem is koszolódik úgy.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:18

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 09:03


ati80 írta:
Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)


Szerintem hagyd ott ezt az autót. Nem tudom megéri-e mindenképpen regadó, eredetiségvizsgálat és műszaki elött elhoznod, látszólag kevesebbért, de erősen kockáztatva az utólagos szívást.

Miért nem veszel olyan helyen ahol fizetés után beülsz és nincs több gondod vele?

Nem hiába maradt angol a kardánbox. Kérd el tőle az alvázszám utolsó hét karakterét, kiváncsi vagyok odaadja e, hogy utánajárhass az előéletének...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 23:16


nickname írta:
YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.


Bocs de amelyik autóban 60e km után is az eredeti gyári szűrő van, azt biztos hogy nem venném meg.


én erre csak anynit mondok, hogy bocs, de nem úgy megyek autótvenni, hogy minden szűrőt kibontok, mert itt azért a szűrőházat fogja egy pár csavar. én azt csak akkor láttam, amikor magamnak cseréltem le. amúgymeg, amíg szépen megy, addig totál lexarom. mondom én 20ezernél cseréltem azt amit beleraktam, és szivemszerint hagytam volna benne. tudod, ha nem mocsokban és szmogban, nagyvárosban járnak az autóval nem is koszolódik úgy.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 22:55


YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.


Bocs de amelyik autóban 60e km után is az eredeti gyári szűrő van, azt biztos hogy nem venném meg.


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 20:23


ati80 írta: Nem tudom, hogy egyes magát autókereskedőnek valló emberek, hogy mernek ilyet ( ilyeneket ) csinálni!
Simán eladná bárkinek ( aki nem viszi állapotfelmérésre) az autót úgy hogy nem mondja el, hogy jobbosról van átszerelve, nekem most meg makog össze vissza.
Nem félnek ezek semmitől???
Elveszik az ember kedvét az autóvásárlástól komolyan mondom!

Újra írom, ha bárki tud egy sedan e 46-ost, vagy coupet ( fekete előnyben) komolyan és azonnal érdekelne!!!

Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)

Erről valaki tud valamit, nem szeretnék újra egy oda-vissza 600km utazni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5013695


mind a kettő gyönyörű (fényképen)de élőben kell mindennek utána járni..

státusz ati80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 20:17


Nem tudom, hogy egyes magát autókereskedőnek valló emberek, hogy mernek ilyet ( ilyeneket ) csinálni!
Simán eladná bárkinek ( aki nem viszi állapotfelmérésre) az autót úgy hogy nem mondja el, hogy jobbosról van átszerelve, nekem most meg makog össze vissza.
Nem félnek ezek semmitől???
Elveszik az ember kedvét az autóvásárlástól komolyan mondom!

Újra írom, ha bárki tud egy sedan e 46-ost, vagy coupet ( fekete előnyben) komolyan és azonnal érdekelne!!!

Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)

Erről valaki tud valamit, nem szeretnék újra egy oda-vissza 600km utazni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5013695


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 19:51


Coyote írta: Szép sztori Yellow, legalábbis nekem lejött belőle, hogy megbecsülöd, és a hibáival együtt is szereted. Nekem is megjött a kedvem a meséléshez

Én megmondom őszintén sosem akartam BMW-t. Tetszettek, de komolyan nem gondolkodtam rajtuk, de ebből a kategóriából mindig is BMW-t választottam volna a hátsókerék-hajtás és a dizájn miatt. A Merci és az Audi nálam a dizájnnál elhasalt (az Audit csak egy drága Skodának tartom).
Aztán jött az X6. Abba annyira beleszerettem, hogy elkezdtem érdeklődni utána. Aztán felfigyeltem a használtautón a BMW árakra, és elkezdtem gondolkodni, hogy esetleg leszállok a japán vonalról , és belenyúlok ebbe. A kupémat kinőttük, minimum egy sedan kellett volna. Az E39 és az E46 lett a Mazda6 és a Honda Accord riválisa. Mindegyiket kipróbáltam, és meggyőzött a BMW. Az E39-ek olyan reménytelenül szarok voltak, hogy inkább az E46 felé hajlott a dolog: végülis a keresgélésemet végig lehet követni ebben a topikban

Olyan helyről vettem meg az autómat, ahol a tulaj féltve, garázsban letakarva őrizte, első magyar tulajként. Tulajdonképpen ő volt a második tulajdonos, az első egy osztrák tulaj volt, aki 2004-2009 között hajtotta. A magyar faszi egy Swiftet használt a mindennapok során (érthetetlen nagy baromság szerintem), a BMW-re meg csak fizette az adót, a biztosítást, és nyaralni vitte a családot, meg hosszabb utakra. 2 év alatt kevesebb, mint 15000 km-t rakott bele. Szerintem ezért nem érdemes BMW-t venni...
No, mindenesetre én beleugrottam (pedig direkt nem feketét akartam), és nem bántam meg. A többit tudjátok


nekem a bömösöm előtt ibizám volt szerettem, de kicsi volt.. audit akartam,de hatalmas csalódás volt és végül bömos lett,de az meg..áááá...szóval nehéz az élet.

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 19:45


YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.


Ez igen..osztom a márkatárs véleményét, de adódnak alkalmak amikor az ember rosszul választ, mert vagy nincs megfelelő tudása az embernek, vagy nincs a közelben ismerős aki megnézné a vásárolt autót..és ha van 1 pali madár (MINT ÉN) megnézi az autót, lefoglalózza, megnézeti kiderül, hogy jó és aljasul az autót jó alkatrészeit kicserélik rosszá..és ő nem tudja bizonyítani..figyelmesen nyitott szemmel kell járni..