Ez egy archivált weboldal! bővebben

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 22:17


ocsi1 írta: Sziasztok!
Nekem volt egy E46 320D 136l BMW 2002-es automata.
A váltóval sohasem volt problémám! Szerintem tökéletesen tette a dolgát!
A kilométer állása vásárláskor 138000km.
Németböl hozták és nagyon tiptóp volt.
Kicsit gyanús volt nekem az óra állása és elvittem egy hivatalos BMW szervizbe
hogy megtudjam valóban mi is az igazság.
Elmondták nekem hogy 3 helyen tudják mahinálni az óra állását.
És ebből tudják megállapítani hogy tekerve lett vagy sem. De hogy mennyivel
azt nem tudták megmondani.
KB: 15 perces mutatvány volt mindösszesen 10 EZERÉT Kicsit csalódtam!!!!!!
De konkrétan csak annyit tudtam meg, hogy miket cseréltek hivatalosan a kocsiban.
Egy jó tanács: ha valóban olasz az autó és kék színű, akkor elég nagy az esélye
hogy rendőrségi autóval van dolgod. Méghozzá autópályán használják az olaszok!!
Ebből eredően jócskán van benne KM.
Mindenképpen vidd el diagnosztikai vizsgálatra!!
Sok sikert a vásárláshoz.


Igen, ugyan ezt mondtam én is régebben. Nekem is megmondták,hogy volt manipulálva,hogy menyivel azt nem tudják megmondani.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz ocsi1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 21:52


Sziasztok!
Nekem volt egy E46 320D 136l BMW 2002-es automata.
A váltóval sohasem volt problémám! Szerintem tökéletesen tette a dolgát!
A kilométer állása vásárláskor 138000km.
Németböl hozták és nagyon tiptóp volt.
Kicsit gyanús volt nekem az óra állása és elvittem egy hivatalos BMW szervizbe
hogy megtudjam valóban mi is az igazság.
Elmondták nekem hogy 3 helyen tudják mahinálni az óra állását.
És ebből tudják megállapítani hogy tekerve lett vagy sem. De hogy mennyivel
azt nem tudták megmondani.
KB: 15 perces mutatvány volt mindösszesen 10 EZERÉT Kicsit csalódtam!!!!!!
De konkrétan csak annyit tudtam meg, hogy miket cseréltek hivatalosan a kocsiban.
Egy jó tanács: ha valóban olasz az autó és kék színű, akkor elég nagy az esélye
hogy rendőrségi autóval van dolgod. Méghozzá autópályán használják az olaszok!!
Ebből eredően jócskán van benne KM.
Mindenképpen vidd el diagnosztikai vizsgálatra!!
Sok sikert a vásárláshoz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 21:43


Bimmer320D írta: sziasztok

Sikerült kiválasztanom egy 320d kombit.
Már csak le kellene informálnom alvázszám,motorszám alapján valahogy
tudnátok segíteni ebbe h milyen oldalon vagy hol lehetne ezt .
mert annyit tudok erről eddig h olaszbol hoztáki be csak a km re lennék kiváncsi h igaz e mert ha igen akkor már megyek foglalózni
szóval valamii légyszi segítsen ez lenne az első BMW-m.

Válaszotokat előre is köszönöm.....


link nincs róla?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 21:33


nickname írta:
anubisz írta:
BarG írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


Gondolhatod ha még így is gyilkolta, 1 fokozat nélkül. Hát ha beszarik,inkább veszek bele egy bontottat,mit hogy napi ezerszer kuplungóljak egy Pesti csúcsforgalomba. Mondjuk ez tényleg nem vitatéma,mert mindenki mást szeret, ki,ki.


nekem valahogy nem tűnt problémának a kuplungozás, pedig minden nap szenvedő alanya vagyok a pesti dugóknak.


Nekem se volt probléma,amíg nem szoktam rá az automatára. Azóta ellustultam. Én feláldozom a váltás élvezetét a kényelem oltárán.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 21:26


anubisz írta:
BarG írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


Gondolhatod ha még így is gyilkolta, 1 fokozat nélkül. Hát ha beszarik,inkább veszek bele egy bontottat,mit hogy napi ezerszer kuplungóljak egy Pesti csúcsforgalomba. Mondjuk ez tényleg nem vitatéma,mert mindenki mást szeret, ki,ki.


nekem valahogy nem tűnt problémának a kuplungozás, pedig minden nap szenvedő alanya vagyok a pesti dugóknak.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 21:15


BarG írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


Gondolhatod ha még így is gyilkolta, 1 fokozat nélkül. Hát ha beszarik,inkább veszek bele egy bontottat,mit hogy napi ezerszer kuplungóljak egy Pesti csúcsforgalomba. Mondjuk ez tényleg nem vitatéma,mert mindenki mást szeret, ki,ki.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 21:07


InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 20:48


Bimmer320D írta: sziasztok

Sikerült kiválasztanom egy 320d kombit.
Már csak le kellene informálnom alvázszám,motorszám alapján valahogy
tudnátok segíteni ebbe h milyen oldalon vagy hol lehetne ezt .
mert annyit tudok erről eddig h olaszbol hoztáki be csak a km re lennék kiváncsi h igaz e mert ha igen akkor már megyek foglalózni
szóval valamii légyszi segítsen ez lenne az első BMW-m.

Válaszotokat előre is köszönöm.....


Ha bemész egy BMW szervizbe,kulcs alapján kiolvassák,és ki is printelik,milyen felszereltséggel jött ki a gyárból. Legalábbis itt nemvolt gond.
A KM kiolvasás,itt örök vitatéma. Ha rendesen át van írva,nem tudod megállapítani, de a szervizbe megmondják,hogy volt e manipulálva.
A ki azt ígéri neked,hogy valós óraállást fog kiolvasni,egy átírt KM állásból, mond neki hirdesse itt magát. Biztos milliomos lesz,mert minden BMW hozzá viszi majd megtudni. Az pár ezret mindenkinek megér.
Persze már hallottam olyat,hogy valaki tudja,de nem mondja,mutatja,hogy mert titok
Így én is megmondom. Rákötök egy laptopot,nyomok pár gombot,aztán mondok egy számot, 6 ezerért úgy 50 ezerrel többet. Nem sokat,nehogy az ügyfél összefossa magát.

státusz Bimmer320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. szeptember 12. hétfő, 20:00


sziasztok

Sikerült kiválasztanom egy 320d kombit.
Már csak le kellene informálnom alvázszám,motorszám alapján valahogy
tudnátok segíteni ebbe h milyen oldalon vagy hol lehetne ezt .
mert annyit tudok erről eddig h olaszbol hoztáki be csak a km re lennék kiváncsi h igaz e mert ha igen akkor már megyek foglalózni
szóval valamii légyszi segítsen ez lenne az első BMW-m.

Válaszotokat előre is köszönöm.....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 11. vasárnap, 23:58


kempelen írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


Ezeket általában az állóhelyzetből történő gyorsulás öli meg.

(úgy értem "repülőrajt" esetén)


Persze,az 500 feletti nyomaték nem kevés,de ha nem gyilkolják padlóra álló helyzetből,kismilliószor,biztos az is elmegy 300 ezret. Aki dízelbe megölte a váltót,ott már a turbót is tatarozták egy párszor,tuti. Automata váltósnál hegyekbe állt a darabokra szedett váltók,és mondta,ritkán találkozik BMW váltóval ( automata ) és a BMW márkaszervizből küldtek oda. ( osztómű miatt ) tipp,topp rendberakták. Nagyon kicsit mozgott az egyik csapágy a csapágyházba.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 11. vasárnap, 23:51


InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


Csak után kellett tölteni,mivel kevés folyt el,amikor lekötötték a csövet,de csak 4 literes kiszerelésben volt náluk.Természetesen meg kellett venni,mert mit csináljanak 3 liter bontott olajjal.Váltóba ritkán cserélnek,csak ha bontják. Ezért a 4 liter.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. szeptember 11. vasárnap, 18:47


InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


Ezeket általában az állóhelyzetből történő gyorsulás öli meg.

(úgy értem "repülőrajt" esetén)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 11. vasárnap, 18:49

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 11. vasárnap, 18:44


anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 10. szombat, 19:56


BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. szeptember 10. szombat, 18:22


anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.