Ez egy archivált weboldal! bővebben

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 19:38


Szép sztori Yellow, legalábbis nekem lejött belőle, hogy megbecsülöd, és a hibáival együtt is szereted. Nekem is megjött a kedvem a meséléshez

Én megmondom őszintén sosem akartam BMW-t. Tetszettek, de komolyan nem gondolkodtam rajtuk, de ebből a kategóriából mindig is BMW-t választottam volna a hátsókerék-hajtás és a dizájn miatt. A Merci és az Audi nálam a dizájnnál elhasalt (az Audit csak egy drága Skodának tartom).
Aztán jött az X6. Abba annyira beleszerettem, hogy elkezdtem érdeklődni utána. Aztán felfigyeltem a használtautón a BMW árakra, és elkezdtem gondolkodni, hogy esetleg leszállok a japán vonalról , és belenyúlok ebbe. A kupémat kinőttük, minimum egy sedan kellett volna. Az E39 és az E46 lett a Mazda6 és a Honda Accord riválisa. Mindegyiket kipróbáltam, és meggyőzött a BMW. Az E39-ek olyan reménytelenül szarok voltak, hogy inkább az E46 felé hajlott a dolog: végülis a keresgélésemet végig lehet követni ebben a topikban

Olyan helyről vettem meg az autómat, ahol a tulaj féltve, garázsban letakarva őrizte, első magyar tulajként. Tulajdonképpen ő volt a második tulajdonos, az első egy osztrák tulaj volt, aki 2004-2009 között hajtotta. A magyar faszi egy Swiftet használt a mindennapok során (érthetetlen nagy baromság szerintem), a BMW-re meg csak fizette az adót, a biztosítást, és nyaralni vitte a családot, meg hosszabb utakra. 2 év alatt kevesebb, mint 15000 km-t rakott bele. Szerintem ezért nem érdemes BMW-t venni...
No, mindenesetre én beleugrottam (pedig direkt nem feketét akartam), és nem bántam meg. A többit tudjátok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 18:56


régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 18:24


ati80 írta: Hello!

Köszönöm a gyors és nem utolsósorban hasznos hozzászólásokat!
Az autót bárki csinálta nagyon szépen összerakta, ezt a boxot kivéve, amit megmondom őszintén nem vettem észre!
Ha átvizsgáltatom szalonban és lealkudom még érdekes lehet vagy felejtsem el szerintetek?
Nem is értem hogy tudták így megcsinálni...

Ui.:
Bárki tud fekete e 46-ost , illetve coupet, az jelezzen felém, azonnali komoly érdeklődő vagyok! kb. 2,2-2,5m Ft körül! viszonylag régóta keresek már autót, már elautókáztam lassan százezer Ft-okat, úgy , hogy szakadt, tekergetett autókat, vagy ilyen "fentieket" találtam.
A magyar autópiac számomra egy hulladék
Tisztelet a ( számomra sajnos még nem ismert) kivételnek!!!
Köszönöm még egyszer!!!



Én is sokáig kerestem, ne add fel! Hasznaltauto.hu-n találtam az enyémre is, mint kiderült, a többihez képest szinte gyári állapotút sikerült kifognom - pedig külföldről behozott példány!
Amit javaslok:
- a lenn belinkelt autót felejtsd el! A kardánbox olyan olcsó tétel, hogy ha valaki ezen spórolt, akkor spórolt máson is!
- ha bármi gyanúsat tapasztalsz, felejtsd el az autót! Tudom ezt nem könnyű kibírni ha már türelmetlen vagy és belezúgtál a csillivilli külsejébe.
- bármilyen hülyén hangzik: ragaszkodj a szervízkönyvhöz és ne légy lusta utánanézni az autó múltjának, akár felhívni a szervízeket! A szervízkönyv sosem tűnik el véletlenül, ne higyj a mesékben!
- inkább válassz több km-t futott, visszakövethető múltú autót. A BMW 200.000 felett is BMW, ha visszatekerték, de kiderül hogy ennyi a valós, az nem baj! Sajnos a legtöbb magyar BMW-ben kb. 150000 km van, ami 10-ből 8-szor kamu.

Én is hasonló árban kerestem autót, a végén 2.9-et fizettem egy 155000 km-es autóért - de a múltja tiszta és az állapota kiváló! Egy igazi 150ezret futott BMW belseje szinte újszerű.

Sok szerencsét a vadászathoz!

státusz ati80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 15:15


Hello!

Köszönöm a gyors és nem utolsósorban hasznos hozzászólásokat!
Az autót bárki csinálta nagyon szépen összerakta, ezt a boxot kivéve, amit megmondom őszintén nem vettem észre!
Ha átvizsgáltatom szalonban és lealkudom még érdekes lehet vagy felejtsem el szerintetek?
Nem is értem hogy tudták így megcsinálni...

Ui.:
Bárki tud fekete e 46-ost , illetve coupet, az jelezzen felém, azonnali komoly érdeklődő vagyok! kb. 2,2-2,5m Ft körül! viszonylag régóta keresek már autót, már elautókáztam lassan százezer Ft-okat, úgy , hogy szakadt, tekergetett autókat, vagy ilyen "fentieket" találtam.
A magyar autópiac számomra egy hulladék
Tisztelet a ( számomra sajnos még nem ismert) kivételnek!!!
Köszönöm még egyszer!!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 13:45


Coyote írta:
ati80 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, remélem a későbbiekben "hasznos" tagja az oldalnak!
Kérdésem rá vonatkozna:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072

Szép állapotban találtam rá, az árban is meg tudunk egyezni, a kereskedés tulajdonosának fia használja(ta), ő árulja.
A regadót magamnak kellene intézni, gyönyörű állapot,szép belső stb.
Bármilyen hasznos észrevételt köszönettel vennék aki ismeri a típust vagy akár konkrétan az autót, mire figyeljek különösen stb..

Üdv.:
Ati


Találtam egy k.rva érdekes dolgot: nézzétek meg, a kardánboxot, kéziféket: jobbkormányos verzió!!! A kézifék az anyósülés felől van, és a könyöklő is fordított.

Ezzel az autóval valami nem korrekt, én hagynám a francba. Kicsi az esély, hogy jobbkormányos volt eredetileg, ebben az esetben viszont cserélték a belsejét és a kárpitot - vajon miért? Nekem bűzlik.


meg amúgy is marha drága (a mai viszonyokhoz képest)


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 13:15


ati80 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, remélem a későbbiekben "hasznos" tagja az oldalnak!
Kérdésem rá vonatkozna:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072

Szép állapotban találtam rá, az árban is meg tudunk egyezni, a kereskedés tulajdonosának fia használja(ta), ő árulja.
A regadót magamnak kellene intézni, gyönyörű állapot,szép belső stb.
Bármilyen hasznos észrevételt köszönettel vennék aki ismeri a típust vagy akár konkrétan az autót, mire figyeljek különösen stb..

Üdv.:
Ati


Találtam egy k.rva érdekes dolgot: nézzétek meg, a kardánboxot, kéziféket: jobbkormányos verzió!!! A kézifék az anyósülés felől van, és a könyöklő is fordított.

Ezzel az autóval valami nem korrekt, én hagynám a francba. Kicsi az esély, hogy jobbkormányos volt eredetileg, ebben az esetben viszont cserélték a belsejét és a kárpitot - vajon miért? Nekem bűzlik.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 12:38


ati80 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, remélem a későbbiekben "hasznos" tagja az oldalnak!
Kérdésem rá vonatkozna:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072

Szép állapotban találtam rá, az árban is meg tudunk egyezni, a kereskedés tulajdonosának fia használja(ta), ő árulja.
A regadót magamnak kellene intézni, gyönyörű állapot,szép belső stb.
Bármilyen hasznos észrevételt köszönettel vennék aki ismeri a típust vagy akár konkrétan az autót, mire figyeljek különösen stb..

Üdv.:
Ati


Szia!
Kérdezd meg volt-e törve? Ha azt mondja nem, nézd meg a robbanó sarut, h milyen állapotban van. Az első lámpák tutira nem gyáriak, magasságállító van a lámpakapcsolóba, de a lámpa xenon...Ezt vagy saját maga kedvteléséből cserélte, vagy mert ez volt az olcsó. Króm pakettosnak tűnik, a kilincs mégis fekete, meg az első lökhárítóból is hiányzik 1 kis ezüst. Most hirtelen ennyi tűnik fel, de ettől lehet makulátlan a kocsi.
Remélem tudtam segíteni
Üdv


státusz ati80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 10:17


Sziasztok!

Új vagyok itt, remélem a későbbiekben "hasznos" tagja az oldalnak!
Kérdésem rá vonatkozna:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072

Szép állapotban találtam rá, az árban is meg tudunk egyezni, a kereskedés tulajdonosának fia használja(ta), ő árulja.
A regadót magamnak kellene intézni, gyönyörű állapot,szép belső stb.
Bármilyen hasznos észrevételt köszönettel vennék aki ismeri a típust vagy akár konkrétan az autót, mire figyeljek különösen stb..

Üdv.:
Ati

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. augusztus 18. csütörtök, 19:38


VGergo írta: Köszönöm a válaszokat, akku lemerült, és úgy lett bebikázva, valószínűleg az volt a gond… ABS világított és a két óra között egy visszajelző! Holnap utánakérdezek, hogy benne van-e a rendszerben… forgalmi szerint egy 1923 ban született úr volt az utolsó tulaj, meg egy Nő! Ezért a BLISTEIN lengéscsillapítók nem tudom, hogy kerültek bele…
Turbóval tapasztalat? Mennyit bír ki?
204Le 6seb. felé hajlok én is... csak azt szerintem nehezebb találni!


Szia,

A 2 óra között a visszajelző a DSC /menetstabilizáló/ kikapcsolható a hamutartó feletti gombsornál (ahol az ülésfűtés, HK, DSC, guminyomásellenörző...van). A többi meg elalszik ha gurulsz vele egy kicsit ha nem akkor meg gáz van...
Az öreg szerette a jó rugózást
Hát mielőtt megvennéd szervíz és ott a turbót is meghallgatják de mondani nem lehet szinte semmit rá, mert teljesen más lesz a vezetési stílusod ezért lehet 2-3e km és kuka a turbó ha már sok a kilóméter benne (200-250e km), persze ha nem volt tekergetve a kocsi és tuti minden akkor no para.
Sok sikert a vételhez...Ha kérdés van még akkor hajráá

BBali

státusz VGergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. augusztus 18. csütörtök, 19:11


Köszönöm a válaszokat, akku lemerült, és úgy lett bebikázva, valószínűleg az volt a gond… ABS világított és a két óra között egy visszajelző! Holnap utánakérdezek, hogy benne van-e a rendszerben… forgalmi szerint egy 1923 ban született úr volt az utolsó tulaj, meg egy Nő! Ezért a BLISTEIN lengéscsillapítók nem tudom, hogy kerültek bele…
Turbóval tapasztalat? Mennyit bír ki?
204Le 6seb. felé hajlok én is... csak azt szerintem nehezebb találni!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. augusztus 18. csütörtök, 11:13


VGergo írta: Sziasztok!
Még új vagyok itt az oldalon, és BMWm még nincs, de keresgélek így találtam az oldalra! A kiszemelt típus E46 330xd touring! Melyik típust javasoljátok inkább? 184 Le 5 seb. vagy mennyiben jobb a 204Le 6seb.? Néztem többfelé is, de pontos infót nem találtam, hogy a 204Le s EUR4 es? Mire érdemes figyelni vásárláskor? Típushibák? Karosszéria pontjai ahol hajlamosabb a rozsdásodásra stb.
Egy 2003ast már megnéztem Németországban, nem volt rossz, de elsőre nem mertem beleugrani… Olasz papíros kocsi volt… Mért van sok olyan, aminél világít az ABS kontrollámpája!?
Előre is köszönöm a válaszokat


Nekem volt mind a két féleén a 204le-re szavaznék,igaz a 184le-vel se volt semmi komolyabb bajom


bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. augusztus 18. csütörtök, 10:32


VGergo írta: Sziasztok!
Még új vagyok itt az oldalon, és BMWm még nincs, de keresgélek így találtam az oldalra! A kiszemelt típus E46 330xd touring! Melyik típust javasoljátok inkább? 184 Le 5 seb. vagy mennyiben jobb a 204Le 6seb.? Néztem többfelé is, de pontos infót nem találtam, hogy a 204Le s EUR4 es? Mire érdemes figyelni vásárláskor? Típushibák? Karosszéria pontjai ahol hajlamosabb a rozsdásodásra stb.
Egy 2003ast már megnéztem Németországban, nem volt rossz, de elsőre nem mertem beleugrani… Olasz papíros kocsi volt… Mért van sok olyan, aminél világít az ABS kontrollámpája!?
Előre is köszönöm a válaszokat


A lehető legjobbat akarod venni
No fingom sincs milyen lehet az 5 sebességes 184 LE-s. De mindkét motortípus EUR3-as.
A 6gang 204 LE tökéletes és az összkerék miatt durván ki lehet lőni lámpánál vele
Osztómű ha nagyon gyilkolták kinyúlhat és váltásnál üthet a kardánnál. Mindenképpen nézesd át egy szakszervízben vásárlás előtt, olasz papíros verda? hát ha visszakövethető a BMW rendszerében akkor ok lehet de a tapasztalat szerint már amiket én néztem anno az olasz kocsik eltűntek a rendszerből 1-2 hónap után fasz tudja miért nem vitte szakszervízbe a gazdája 2 éves koráig .... Típushíbák? hát inkább e46-ra lehetne levetíteni nem pedig erre a konstrukcióra... olvasd át a fórumot és szerintem mindenre választ találsz.

ABS kontroll lámpa világít? hmmm hát semminek nem kellene világítani az tuti de ha mondjuk áll egy telepen és lehúzták az aksiról majd Neked elindítják hogy nézd meg világít azon minden míg nem gurulsz vele 4-5 métert, hogy érezze a rendszer van kerék az autón szerintem ez lehetett...

üdv:
BBali

státusz VGergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. augusztus 17. szerda, 23:10


Sziasztok!
Még új vagyok itt az oldalon, és BMWm még nincs, de keresgélek így találtam az oldalra! A kiszemelt típus E46 330xd touring! Melyik típust javasoljátok inkább? 184 Le 5 seb. vagy mennyiben jobb a 204Le 6seb.? Néztem többfelé is, de pontos infót nem találtam, hogy a 204Le s EUR4 es? Mire érdemes figyelni vásárláskor? Típushibák? Karosszéria pontjai ahol hajlamosabb a rozsdásodásra stb.
Egy 2003ast már megnéztem Németországban, nem volt rossz, de elsőre nem mertem beleugrani… Olasz papíros kocsi volt… Mért van sok olyan, aminél világít az ABS kontrollámpája!?
Előre is köszönöm a válaszokat


Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. augusztus 16. kedd, 20:24


Bimmer320D írta: Sziasztok

Ezt a BMW-t néztem ki: A link neve

Szerintetek? esetleg ha valaki ismerné személyesen az tudna mondani róla valamit ?

előre is köszi





Áhoj!

Szoktam látni az autót,jól néz ki. Ismerem a gazdáját majd utána kérdezek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 16. kedd, 20:24

státusz Bimmer320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. augusztus 14. vasárnap, 14:24


Sziasztok

Ezt a BMW-t néztem ki: A link neve

Szerintetek? esetleg ha valaki ismerné személyesen az tudna mondani róla valamit ?

előre is köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 14. vasárnap, 14:24