Bero írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Az gáz. Se te, se csatis1 kolléga nem tudja majd bemesélni ezt, hacsak nem muzeális állapotú a gép, vagy ismerősnek adjátok el.
Ilyen alacsony futásteljesítményhez én inkább egy nagy benzinmotoros szörnyet vettem volna, hiszen ennyi használatnál le van szarva a fogyasztás.
5000 km - ez azért elgondolkodtató. Én jövő héten megyek 3500-at Lengyelországon át. És tudom, hogy minden percét élvezni fogom a BMW-ben. El sem tudom képzelni, hogy évente csak 5000-et üljek benne...
Amúgy mivel jártok, busszal vagy céges autóval? Vagy a BMW csak második autó?
én is kb évi 5000-et megyek. miért? a munkahelyem itt van 700m-re, beringa. mivel 3 napot dolgozok olyankor nem igazán vezetek, napi 12 óra után. illetve helyi tömegközlekedést használom, még akkor is, ha épp aznap autókázok. barátnőmék előtt nem hagyom az autót (csak nagyon ritkán) inkább hazahozom a garázsba, aztán irány a busz/bringa. rokonok is max 80km-en belül vannak. illetve van apámnak autója, amit azért használok, főleg ha uyg megyünk rokonokhoz. de attól élvezem az autót

Én még a boltba is az én kis vasammal járok,ha égő ha nem
Tényleg imádom 
Én is. Miután megkaptam a diplomát megfogadtam, hogy először autóra gyűjtök, és engem többet buszon senki sem fog látni (kivéve nyaralás haverokkal). Vonatra csak Nyugat-Európában ülök, amúgy csak repülőn vagyok hajlandó tömegközlekedni.
Nem vagyok sznob meg ilyesmi, de 29 évesen hadd ne kelljen már buszra várnom dideregve meg koszban utaznom, ha már van pénz autóra. Utaztam én eleget a szennyben iskolás koromban...
Napi 100km-t vezetek és gyakran kirándulunk - legalább kiélvezem a BMW-t amíg a rozsda fel nem emészti. Szerintem ezért érdemes BMWt venni, dehát ugye mindenki másképp csinálja, nincs ezzel baj.