Ez egy archivált weboldal! bővebben

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 19:41


hancurozo írta:
anubisz írta: Nekem nincs gondom a diesel kocsival,nekem is volt,és igen jól mennek,és igen jók. De az tény,hogy ezekkel gond van,ha trehány a tulaj,márpedig,Magyar tulajok többsége az.Pont az a gond,hogy annyira megy,hogy annyira nyomják neki,a 20 éves srácok, csak úgy visít a motor Azért a dizel nem szereti,ha 1,2 be nyomják neki üveghangig.Hát látok sok ilyet.Utána videóról szerelnek, a turbót 10x felújítják,aztán már csak leheli a levegőt. Nehogy már várjunk egy kicsit,amíg visszahűl leállás előtt


Igazad van, de a benzniessel sem jársz jobban. Szintén üveghangon égetik a gumit, csúsznak vele keresztbe, töltenek bele etanolt, cserélik össze-vissza az injektorokat, benzinpumpát, nyomásszabályzót.
Mindkét motornak megvannak a hibái.
Csak használatfüggő, hogy milyen állapotban van az autó.
Sokat javítok autókat, és tudom miket barkácsolnak össze a tulajok. (több benzinest javítok mint dieselt, és árban is változó, hogy melyik a drágább)


Jaj,hát tudod mikor vennék meg olyat amik így megvannak bütykölve,pont azért mondom,ha nem szerelő az ember,vagy nem ért hozzá,inkább szervizbe nézesse meg,ki tudja, hogy van már szétbütykölve.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 19:35


anubisz írta: Nekem nincs gondom a diesel kocsival,nekem is volt,és igen jól mennek,és igen jók. De az tény,hogy ezekkel gond van,ha trehány a tulaj,márpedig,Magyar tulajok többsége az.Pont az a gond,hogy annyira megy,hogy annyira nyomják neki,a 20 éves srácok, csak úgy visít a motor Azért a dizel nem szereti,ha 1,2 be nyomják neki üveghangig.Hát látok sok ilyet.Utána videóról szerelnek, a turbót 10x felújítják,aztán már csak leheli a levegőt. Nehogy már várjunk egy kicsit,amíg visszahűl leállás előtt


Igazad van, de a benzniessel sem jársz jobban. Szintén üveghangon égetik a gumit, csúsznak vele keresztbe, töltenek bele etanolt, cserélik össze-vissza az injektorokat, benzinpumpát, nyomásszabályzót.
Mindkét motornak megvannak a hibái.
Csak használatfüggő, hogy milyen állapotban van az autó.
Sokat javítok autókat, és tudom miket barkácsolnak össze a tulajok. (több benzinest javítok mint dieselt, és árban is változó, hogy melyik a drágább)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 19:28


hancurozo írta:
anubisz írta:
Bimmer320D írta: Sziasztok

Elkövetkező hónapokba v hónapba szeretnék venni egy 1999 es évjáratú 320D BMW-t.
Ez lenne az első BMW-m.
Mire figyeljek oda mielőtt megvenném?
Tudnátok segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm


Nem árulok el titkot,hogy 12 éves kocsinál már mindenre, de a Turbó,és Egr szelep ( már ha van )mindenképpen prioritást élvez. Persze,hogy nem e hengerfejes, és kompressziót is méretnék, ha tetszik nekik,ha nem. Mivel ezeket inkább csak szervizben lehet megnézetni,és nem 5 perc alatt,így mindjárt értelmét is veszti az egész Kevés ember viszi el megnézetni,mondjuk 20 ezerért,úgy hogy lehet meg sem veszi.
Persze meg lehet rángatni,mozgatni,hallgatni pár dolgot,ahogy az átlagember csinálja,de az kb mint halottnak a csók.


Megint az előitéletek. Nem az autó tipusa határozza meg, hogy jó vagy nem, hanem a használat módja. Sokan a Németből behozott autókra esküsznek (a Német csak akkor viszi szervízbe, ha már jelez az autó a szervíz miatt)
Mindenki fél a dieseltől, pedig nem rosszak (még 700e km-et futottnál is rendben volt a kompresszió). Ez az évjárat még adagolós, és nem sok gond van velük. (csak kerüld a lepusztított példányokat)
Egy 12 éves kocsinál valóban mindent meg kell nézni, de ez igaz a benzinesre is. 2000 körüli autónál a futómű is sokba kerül (ha gond van vele, és a Magyar út eszi a futóművet)


Nekem nincs gondom a diesel kocsival,nekem is volt,és igen jól mennek,és igen jók. De az tény,hogy ezekkel gond van,ha trehány a tulaj,márpedig,Magyar tulajok többsége az.Pont az a gond,hogy annyira megy,hogy annyira nyomják neki,a 20 éves srácok, csak úgy visít a motor Azért a dizel nem szereti,ha 1,2 be nyomják neki üveghangig.Hát látok sok ilyet.Utána videóról szerelnek, a turbót 10x felújítják,aztán már csak leheli a levegőt. Nehogy már várjunk egy kicsit,amíg visszahűl leállás előtt

Ja,és biztos dizelt veszek legközelebb,de legalább 330 ast.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 12. péntek, 19:30

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 19:18


anubisz írta:
Bimmer320D írta: Sziasztok

Elkövetkező hónapokba v hónapba szeretnék venni egy 1999 es évjáratú 320D BMW-t.
Ez lenne az első BMW-m.
Mire figyeljek oda mielőtt megvenném?
Tudnátok segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm


Nem árulok el titkot,hogy 12 éves kocsinál már mindenre, de a Turbó,és Egr szelep ( már ha van )mindenképpen prioritást élvez. Persze,hogy nem e hengerfejes, és kompressziót is méretnék, ha tetszik nekik,ha nem. Mivel ezeket inkább csak szervizben lehet megnézetni,és nem 5 perc alatt,így mindjárt értelmét is veszti az egész Kevés ember viszi el megnézetni,mondjuk 20 ezerért,úgy hogy lehet meg sem veszi.
Persze meg lehet rángatni,mozgatni,hallgatni pár dolgot,ahogy az átlagember csinálja,de az kb mint halottnak a csók.


Megint az előitéletek. Nem az autó tipusa határozza meg, hogy jó vagy nem, hanem a használat módja. Sokan a Németből behozott autókra esküsznek (a Német csak akkor viszi szervízbe, ha már jelez az autó a szervíz miatt)
Mindenki fél a dieseltől, pedig nem rosszak (még 700e km-et futottnál is rendben volt a kompresszió). Ez az évjárat még adagolós, és nem sok gond van velük. (csak kerüld a lepusztított példányokat)
Egy 12 éves kocsinál valóban mindent meg kell nézni, de ez igaz a benzinesre is. 2000 körüli autónál a futómű is sokba kerül (ha gond van vele, és a Magyar út eszi a futóművet)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 18:52


Bimmer320D írta: Sziasztok

Elkövetkező hónapokba v hónapba szeretnék venni egy 1999 es évjáratú 320D BMW-t.
Ez lenne az első BMW-m.
Mire figyeljek oda mielőtt megvenném?
Tudnátok segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm


Nem árulok el titkot,hogy 12 éves kocsinál már mindenre, de a Turbó,és Egr szelep,pillangó szelepek ( már ha van )mindenképpen prioritást élvez. Persze,hogy nem e hengerfejes, és kompressziót is méretnék, ha tetszik nekik,ha nem. Mivel ezeket inkább csak szervizben lehet megnézetni,és nem 5 perc alatt,így mindjárt értelmét is veszti az egész Kevés ember viszi el megnézetni,mondjuk 20 ezerért,úgy hogy lehet meg sem veszi.
Persze meg lehet rángatni,mozgatni,hallgatni pár dolgot,ahogy az átlagember csinálja,de az kb mint halottnak a csók.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 12. péntek, 19:14

státusz Bimmer320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 18:11


Sziasztok

Elkövetkező hónapokba v hónapba szeretnék venni egy 1999 es évjáratú 320D BMW-t.
Ez lenne az első BMW-m.
Mire figyeljek oda mielőtt megvenném?
Tudnátok segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 17:57


K_Gergo írta:
Coyote írta: ... és hát valljuk be, az F Astra GSI csak egy F Astra - a GSI-vel megegyező teljesítményű Celicámnál ilyen nem történt, pedig az csak kinézett valahogy...

pedig az a csak F astra ~150-ig pariban volt egy 540i-vel de hülye tudtam vele lenni, istenem...de ez már nagyon offtopik


Mi volt benne? Nitró ? Vagy gyorsítórakéta?


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 16:13


Coyote írta: ... és hát valljuk be, az F Astra GSI csak egy F Astra - a GSI-vel megegyező teljesítményű Celicámnál ilyen nem történt, pedig az csak kinézett valahogy...

pedig az a csak F astra ~150-ig pariban volt egy 540i-vel de hülye tudtam vele lenni, istenem...de ez már nagyon offtopik

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 15:46


K_Gergo írta: van ebben valami, de abban is, amit Bandy írt. korábban volt egy F astra gsi-m, ezerszer jobban ment, mint egy 316 (kivéve Yellow vasát persze ), de elém is rendszeresen kijöttek, sokszor kellett beleállnom a fékbe, mert látott ugyan a tag, dehát "az csak egy fastra, simán elmegyek előtte".


... és hát valljuk be, az F Astra GSI csak egy F Astra - a GSI-vel megegyező teljesítményű Celicámnál ilyen nem történt, pedig az csak kinézett valahogy... pszichológia. Bizony azért nem mindegy, hogy egy körbe zárt villámot, vagy egy kék-fehér propellert tolsz-e magad előtt.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 15:30


Bandy0000 írta:
gyüjtök igazából van itthon lada is opel is nem az a gond csak nekem egy télleg jó autó kell amivel a ugy döntök előzök akkor előzök mert az opellal képesek szivatni mikor alig mennek kielőznék és tartanak és ott megyünk egymás melett de nem tom megelőzni és ez olyan bosszantó

ha tényleg meg akarod magad szivatni vegyél 700-ért dízelt: beleszeretsz, ki akarod kalapálni, egy rakat további hiba kiderül, ráköltöd a gatyádat is, aztán rájössz, hogy felesleges, mert tökéletes sose lesz, a ráköltött pénzt meg nem kapod vissza...mellette megutálod az autót, talán a márkát is.
volt már erről szó itt korábban, 1,5-2 misi alatt ne nagyon akarj bmw-t. lehet kompromisszumokat kötni, hibákkal együtt élni, de azzal meg pont az ízt rontod el. vannak persze kivételek, a kommentem meg pesszimista.

Coyote írta: Bocs, ne szívd mellre, de ez alapján a kommented alapján szerintem még nem nőttél fel egy BMW-hez

van ebben valami, de abban is, amit Bandy írt. korábban volt egy F astra gsi-m, ezerszer jobban ment, mint egy 316 (kivéve Yellow vasát persze ), de elém is rendszeresen kijöttek, sokszor kellett beleállnom a fékbe, mert látott ugyan a tag, dehát "az csak egy fastra, simán elmegyek előtte".

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 10:05


Bandy0000 írta:
gyüjtök igazából van itthon lada is opel is nem az a gond csak nekem egy télleg jó autó kell amivel a ugy döntök előzök akkor előzök mert az opellal képesek szivatni mikor alig mennek kielőznék és tartanak és ott megyünk egymás melett de nem tom megelőzni és ez olyan bosszantó


Bocs, ne szívd mellre, de ez alapján a kommented alapján szerintem még nem nőttél fel egy BMW-hez

Válasz a korábbi kommentjeidre:
- 320 dízel --> nem lomhább, mint a benzines, a nyomaték miatt erősebbnek is érzed. De olcsó kategóriában, agyonhasznált dízelt nem szabad venni.
- Első autónak meg kellene elégedned egy olcsóbb márkával. Teljesen megértelek, hogy bele vagy buzulva az autóvásárlásba, én is így voltam. Ennek ellenére megelégedtem első autónak egy 55 lóerős Daihatsu Charade-dal. Megvettem 330 ezerért, ráköltöttem 200-at egy év alatt - cserébe megtanultam vezetni (no szervó, no lóerő, no elektronika) és rájöttem, hogy mennyibe kerül az autófenntartás. Érdemes volt szívnom A0-ban, mert most már B6-ban vagyok - ha annak idején anyám nevére íratom, sosem lesz olcsó biztosításom.
Érdemes lépésenként eljutni a BMW-hez, mire odaérsz, lesz elegendő tapasztalatod, és hidd el, más autókkal a hátad mögött még jobban fogod értékelni a hátsókerekes autódat - ami nem egy pár százezres rom lesz, hanem minden bizonnyal egy 2-3 milliós korrekt autó (legalábbis ezt kívánom neked, hogy összejöjjön!)

A profilomban leírtam, hogy én milyen autókon át jutottam ide. Nem bántam meg, noha már a legelső autómnál BMW-re vágytam.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 07:37


visszaolvasgattam!

1. felejtsétek már el ezt a marha nagy idézet piramist!!! tényleg bosszantó...
2. 320 benzin/dízel hát az már nem 700-es téma. ugyanis dízelbe csak e46 lenne. és 700-ért normális állapotú E36-ot sem kapni! egy autó vagy azért olcsó, mert XAR, van valami nyígja és szabadulni akarnak tőle, vagy hiteles és amiatt. az alacsony ár is néha azt mutatja, hogy az a kezdő, és vállald át a hitelt. csak ezt akkor mondják, amikor elutaztál 300+km-t mondjuk.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 23:36


Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.


hát igen ezek a gyönyörű utak miatt is nem akarok több milkás kocsit venni hanem akkor téll egy X összegért egy normális bmw-t amihez annyira nem drágák a cuccok

Szarrágó kereskedőket meg kerüld el,úgy összetákolják a kocsit,csak vidd el.Utána meg apránként szétesik alattad,főleg ha kintről hozták be,szarért,húgyért,neked meg fél millával drágábban akarják eladni a romhalmazt,visszatekert órával.Inkább magánszemélytől vegyél.


hát jah rohadékok tudnak lenne ezek a kereskedők majd akkor még kiderül h mikor mi lesz akkor ha aktuális lesz úgy is zargatom a fúrumozókat addig is köszönök mindenkinek mindent és a felvilágosítást


Látod,ott lent hirdetnek egy szép ezüst kupét, az menne a hajadhoz

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 23:19


anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.


hát igen ezek a gyönyörű utak miatt is nem akarok több milkás kocsit venni hanem akkor téll egy X összegért egy normális bmw-t amihez annyira nem drágák a cuccok

Szarrágó kereskedőket meg kerüld el,úgy összetákolják a kocsit,csak vidd el.Utána meg apránként szétesik alattad,főleg ha kintről hozták be,szarért,húgyért,neked meg fél millával drágábban akarják eladni a romhalmazt,visszatekert órával.Inkább magánszemélytől vegyél.


hát jah rohadékok tudnak lenne ezek a kereskedők majd akkor még kiderül h mikor mi lesz akkor ha aktuális lesz úgy is zargatom a fúrumozókat addig is köszönök mindenkinek mindent és a felvilágosítást


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 23:14


Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.


hát igen ezek a gyönyörű utak miatt is nem akarok több milkás kocsit venni hanem akkor téll egy X összegért egy normális bmw-t amihez annyira nem drágák a cuccok

Szarrágó kereskedőket meg kerüld el,úgy összetákolják a kocsit,csak vidd el.Utána meg apránként szétesik alattad,főleg ha kintről hozták be,szarért,húgyért,neked meg fél millával drágábban akarják eladni a romhalmazt,visszatekert órával.Inkább magánszemélytől vegyél.