Ez egy archivált weboldal! bővebben

lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 20:57


kempelen írta:
BarG írta:
kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.




Kötekedni azt lehet kéremszépen.

Ahogy az utolsó mondatokban is írod - és Winkler is említette nincs 200 ezer felett autó, mert eladhatatlan - nagyjából azt igazolja, hogy a magyar inkább átvereti magát, csak hogy a lelke nyugodt legyen, milyen fasza üzletet csinált.

Az első lélektani határ: 100 ezer felett (e felett minden autó potenciális bontószökevény)
A második lélektani határ: 200 ezer felett (ki sem mondom hogy nincs élet itt már)

Helo
Az írásod utolsó mondata egy kicsit MERÉSZ
üdv zoli



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 20:28


BarG írta:
kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.




Kötekedni azt lehet kéremszépen.

Ahogy az utolsó mondatokban is írod - és Winkler is említette nincs 200 ezer felett autó, mert eladhatatlan - nagyjából azt igazolja, hogy a magyar inkább átvereti magát, csak hogy a lelke nyugodt legyen, milyen fasza üzletet csinált.

Az első lélektani határ: 100 ezer felett (e felett minden autó potenciális bontószökevény)
A második lélektani határ: 200 ezer felett (ki sem mondom hogy nincs élet itt már)


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 20:11


kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...


Szerencsé(nk)re már az újabb BMW-kből (E60-E70-E90-FXX) már méterre (!) pontosan kiolvasható a megtett út, hiába tekerik az órát és a szokásos vezérlőket.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 20:04


kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 11. szombat, 20:10

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:57


Csoki írta: ÉS az ilyen idős kocsiknál mien műszaki hiba szokott előfordulni? meg orvoslása sokba kerül? mert mindenki mondja h úú BMW van valami baja 100 ezreket rá költeni....
Igazából amúgy inkább németben vennék kocsit mert ott nagyobb a választék ahogy így böngészem a német oldalakat, csak azért linkeltem ezt a használtautósat h megmutassam h ez a tipus érdekel és h a fenttartás mennyibe kerül,és h érdemes e ilyet venni...


Semmivel sem drágább a fenntartása mint más autóknak. Sokat javítok off autókat is, és szinte 1 árban vannak az alkatrészek. (van ami drágább van ami olcsóbb)
Biztosítás tőled függ, nekem 16e 1 évre. Külföldi autónak jobb a futóműve (jobbak kint az utak), sokan kint csak gyári alkatrészt használnak (megtehetik), megbízhatóbbak az eladók, kevésbé kétes az autó előélete (korábbi sufni javítása a totálkáros autónak, de nézd meg az alját is mert nem fordítanak sok figyelmet a rozsdára (ha nagyon északon veszel autót a só és a használt jégmentesítő szétmarja)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:49


Csoki írta: Annyi ha németből vesszük meg akkor azon is gondolkodtunk h nem iratjuk átt mivel fater német cégnél dolgozik hanem ott fizetjük csak ez is nagy kérdés h megéri e...


Azt hogy jobban jártok-e a kinti papírral, rendszámmal, ezt nektek jobban kell tudni, mint nekünk...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:47


Csoki írta: mert mindenki mondja h úú BMW van valami baja 100 ezreket rá költeni....


Húú ez komoly érv!

Ha bedöglik egy másik márka, arra mennyit kell költeni? Két garast?


státusz Csoki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:47


Annyi ha németből vesszük meg akkor azon is gondolkodtunk h nem iratjuk átt mivel fater német cégnél dolgozik hanem ott fizetjük csak ez is nagy kérdés h megéri e...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:44


Csoki írta: ÉS az ilyen idős kocsiknál mien műszaki hiba szokott előfordulni? meg orvoslása sokba kerül? mert mindenki mondja h úú BMW van valami baja 100 ezreket rá költeni....
Igazából amúgy inkább németben vennék kocsit mert ott nagyobb a választék ahogy így böngészem a német oldalakat, csak azért linkeltem ezt a használtautósat h megmutassam h ez a tipus érdekel és h a fenttartás mennyibe kerül,és h érdemes e ilyet venni...


Akinek nincs német lehetősége, annak meg kell elégednie a hazai kínálattal. Ezt sajnos el kell fogadni.

Ha van lehetőséged szétnézni a német piacon, akkor inkább nézz szét odakint. óriási piac és a lehetőségek is nagyobbak.

státusz Csoki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:36


ÉS az ilyen idős kocsiknál mien műszaki hiba szokott előfordulni? meg orvoslása sokba kerül? mert mindenki mondja h úú BMW van valami baja 100 ezreket rá költeni....
Igazából amúgy inkább németben vennék kocsit mert ott nagyobb a választék ahogy így böngészem a német oldalakat, csak azért linkeltem ezt a használtautósat h megmutassam h ez a tipus érdekel és h a fenttartás mennyibe kerül,és h érdemes e ilyet venni...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 11. szombat, 17:39

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:29


Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 11. szombat, 17:32

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 17:09


Csoki írta: sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!Nagyon szeretnénk egy bmw 316i-t venni! Mivel még nem volt ilyen nagy kategóriáju kocsink igazából nem tudunk róla semmit... Használtautón nézegettünk egy párat ki is néztem szterintem egy elég jó állapotban lévőt: http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4037118
Fenttartásról szeretnék érdeklődni...pl fogyasztás súlyadó stb... leggyakrabban előforduló problémák javítás költsége...Fater kint dolgozik németbe onnan is tudna hozni csak nem mert még venni mert fél h nagyon sokba lenne fenttartani...előre is köszönöm válaszotokat


1. szerintem baxott szép színe van
2. komoly törés biztos nem volt rajta (képek alapján)
3. ez biztos nem 2002-es mivel facelift előtti, ez 2001 éveleje vagy az előtti, max akkor adták el, addig valahol raktárba, vagy szalonba volt kiállítva
4. az jó, hogy két tulajos
5. tutti nem 180ezer km van benne, én láttam már 280ezres valós km-ű 98-ast, annak különb volt a belseje

6. fentartás? picit drágább a biztosítás (név miatt), ha nem hajtod, akkor nem fogyaszt olyan sokat... súlyadó már nincs, teljesítmény adó van, ami ugyanannyi mint más ilyen teljesítményű autónak



státusz Csoki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 16:41


sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!Nagyon szeretnénk egy bmw 316i-t venni! Mivel még nem volt ilyen nagy kategóriáju kocsink igazából nem tudunk róla semmit... Használtautón nézegettünk egy párat ki is néztem szterintem egy elég jó állapotban lévőt: http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4037118
Fenttartásról szeretnék érdeklődni...pl fogyasztás súlyadó stb... leggyakrabban előforduló problémák javítás költsége...Fater kint dolgozik németbe onnan is tudna hozni csak nem mert még venni mert fél h nagyon sokba lenne fenttartani...előre is köszönöm válaszotokat

lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. szeptember 08. szerda, 22:45


balogh írta:
lepke írta: Helo
--------balogh írta: Helló!
2004-es évjáratú 320d M-Packet-et szeretnék venni. Két darabot találtam a hsználtautón:
1: http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-3417052
2:http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4123655
Az árát kicsit soknak találom. Szerintetek megér ennyit?
Előre is kösz a segítséget!---------------

A masszirozós ülést megnézném
JA persze a 120-ezer kilóméter is ritka

üdv zoli



Szerinted jóval több lehet benne, mint 120.000km?

Helo
AKI ezt újonnan megvásárolja AZÉRT teszi mert megteheti és JÁR vele
nem azért veszi meg hogy a garázsba álljon (arra ferrarit vesznek)
Nekem az a véleményem hogy egy BMW-ben ÖT évesen van MINIMUM 150-ezer kilométer

üdv zoli





státusz balogh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. szeptember 08. szerda, 22:39


lepke írta: Helo
--------balogh írta: Helló!
2004-es évjáratú 320d M-Packet-et szeretnék venni. Két darabot találtam a hsználtautón:
1: http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-3417052
2:http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4123655
Az árát kicsit soknak találom. Szerintetek megér ennyit?
Előre is kösz a segítséget!---------------

A masszirozós ülést megnézném
JA persze a 120-ezer kilóméter is ritka

üdv zoli



Szerinted jóval több lehet benne, mint 120.000km?