
- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 535d
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 20:57
kempelen írta:BarG írta:kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:
" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."
A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.
Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...
Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.
Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.
Kötekedni azt lehet kéremszépen.
Ahogy az utolsó mondatokban is írod - és Winkler is említette nincs 200 ezer felett autó, mert eladhatatlan - nagyjából azt igazolja, hogy a magyar inkább átvereti magát, csak hogy a lelke nyugodt legyen, milyen fasza üzletet csinált.
Az első lélektani határ: 100 ezer felett (e felett minden autó potenciális bontószökevény)
A második lélektani határ: 200 ezer felett (ki sem mondom hogy nincs élet itt már)
Helo
Az írásod utolsó mondata egy kicsit MERÉSZ
üdv zoli