autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 20:21


Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 19:48


Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 20:36


Akkor kereshettünk volna időtlen időkig Köszke, jó lenne ha nem esne rám csúnya halál lenne.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 15:06


Jackson írta: Srácok 99' 320D 136L-be hátul nem találunk kopásjelzőt, csak elől találtuk meg a dobozt, amibe kötni kell, hátul nincs? Szerintem kéne lennie. Elöl ha jól emlékszem bal elöl már bekötöttük, lámpa még mindig ég attól függetlenül.


A jobb hátsó emelési pont környékén a küszöb belső oldalán, (elég rossz helyen) keresd
Jól támaszd alá a vasat ha aláfekszel



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 27. vasárnap, 15:07

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 12:34


Jackson írta: Srácok 99' 320D 136L-be hátul nem találunk kopásjelzőt, csak elől találtuk meg a dobozt, amibe kötni kell, hátul nincs? Szerintem kéne lennie. Elöl ha jól emlékszem bal elöl már bekötöttük, lámpa még mindig ég attól függetlenül.


hátul a jobb oldalon van és a doboz a hosszanti (S alakú) lengőkaron van, vagyis arra felé megy.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 12:07


Srácok 99' 320D 136L-be hátul nem találunk kopásjelzőt, csak elől találtuk meg a dobozt, amibe kötni kell, hátul nincs? Szerintem kéne lennie. Elöl ha jól emlékszem bal elöl már bekötöttük, lámpa még mindig ég attól függetlenül.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 20:49


Lacsi írta:
anubisz írta:
Lacsi írta: Hasonló gonddal küzdök magam is.
Ha az eredménnyel még most is elégedett vagy, szívesen fordulnék ahhoz a műhelyez ahol szabályoztattad a tárcsát.



Te,én Pesten csináltattam, esküszöm egy garázsba dolgoznak, el viszik azt vissza is hozza,gondolom a szabályozóhoz, de tuti lett. Semmi gondom azóta vele. Az egyikbe volt bőven. Nem is tudom aszem 1500 ért csináltak egyet. Meg is vártam,bár én a féknyergeket is fel újítatam,mármint a tömítéseket benne.


Cím vagy telefonszám nem maradt meg?


Én itt csináltattam http://halaszgarazs.hu/ amit tudni kell, hogy én csak szabályozást csináltattam velük, és az első féknyergeket szedettem le,és tisztíttattam meg cseréltettem ki bennük a gumi cuccokat. Fékpofákat is ki cseréltettem egyúttal. Szabályozás tökéletes lett, többi munkával is megvagyok elégedve. Nem járok hozzájuk,csak ez az egy munkám volt ott, ezzel meg vagyok elégedve,értelem szerűen nincs velük sok tapasztalatom,így rajtam ne kérjétek számon,ha valamit elbasznak. Ja, ne ijedj meg,én is le rágtam a körmöm,ne egy nagy puccos szervizre számíts. fiatal srácok dolgoznak,nincs velük gond.Profi volt a munka.Van gépük is,hibát is ki tudnak olvasni,(laptop,és nem ingyen)de vágják. Tárcsákat le vették,elvitte a másik gyerek,hozta fél óra múlva. De nem stimmelt a javító készlet,a féknyereg dugattyúhoz,( az amit én vittem) el ugrottak,hoztak másikat Unixba, korrektek voltak nagyon.Én meg vártam, van kávé automata, meg minden. Telefonon kérj időpontot,ha ide viszed,reggel pontosan érkeztek.Én nyitásra mentem. Ennyit tudok elmondani,remélem segített,én max megvoltam elégedve velük, de természetesen teljes szívvel csak olyan szerelőt tudok ajánlani akinél évek óta szereltetek. Így felelősséget nem vállalok.El végzett munka tökéletes volt,én megvártam.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Lacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 14:23


anubisz írta:
Lacsi írta: Hasonló gonddal küzdök magam is.
Ha az eredménnyel még most is elégedett vagy, szívesen fordulnék ahhoz a műhelyez ahol szabályoztattad a tárcsát.



Te,én Pesten csináltattam, esküszöm egy garázsba dolgoznak, el viszik azt vissza is hozza,gondolom a szabályozóhoz, de tuti lett. Semmi gondom azóta vele. Az egyikbe volt bőven. Nem is tudom aszem 1500 ért csináltak egyet. Meg is vártam,bár én a féknyergeket is fel újítatam,mármint a tömítéseket benne.


Cím vagy telefonszám nem maradt meg?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 14:37


Lacsi írta: Hasonló gonddal küzdök magam is.
Ha az eredménnyel még most is elégedett vagy, szívesen fordulnék ahhoz a műhelyez ahol szabályoztattad a tárcsát.



Te,én Pesten csináltattam, esküszöm egy garázsba dolgoznak, el viszik azt vissza is hozza,gondolom a szabályozóhoz, de tuti lett. Semmi gondom azóta vele. Az egyikbe volt bőven. Nem is tudom aszem 1500 ért csináltak egyet. Meg is vártam,bár én a féknyergeket is fel újítatam,mármint a tömítéseket benne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Lacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 14:29


Hasonló gonddal küzdök magam is.
Ha az eredménnyel még most is elégedett vagy, szívesen fordulnék ahhoz a műhelyez ahol szabályoztattad a tárcsát.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 00:46


rad2 írta:
anubisz írta: Na, ma fel szabályozták, szuper lett, semmi rázás, még szerencse hogy nem dobtam ki a tárcsákat.


Ne legyen igazam, de a tapasztalat az, hogy 160-ról satufék, és újra rázni fog.
Ami egyszer elvetemedett, az el fog másodszor is.



Annyira nem érdekel.Csak nem akartam ki dobni.Azért 160 ról ritkán kel satut nyomni állóra,max szabályoztatom amíg bírja, azt ki dobom,tavasszal úgy is Nitrac tárcsákat veszek rá,az bírni fogja,amúgy se vezetek ralisan,meg nem nyúzom a féket,de az már túlzás hogy némely tárcsával 2 vészfékezés aztán ütni kezd. Legalább annyit bírjon, látom ezért 70 000 ret kel fizetnem tárcsánként, hogy bírja a vész fékezéseket,szomorú. Mondjuk egy 90 Eurós gyári tárcsától nem is tudom mit várok én is, bár ezzel ami most cserélve lett mert szét kopott nem volt gond,és volt egy pár 180,200 ról való fékezésem,jó nem állóra,de azért adott neki az is,mégse ütött. Na mindegy,az a baj a fékre kúrva allergiás vagyok,és meg őrülök ha valami rossz visszajelzést kapok a kormány felől.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. december 15. szerda, 23:59


anubisz írta: Na, ma fel szabályozták, szuper lett, semmi rázás, még szerencse hogy nem dobtam ki a tárcsákat.


Ne legyen igazam, de a tapasztalat az, hogy 160-ról satufék, és újra rázni fog.
Ami egyszer elvetemedett, az el fog másodszor is.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 15. szerda, 13:37


Na, ma fel szabályozták, szuper lett, semmi rázás, még szerencse hogy nem dobtam ki a tárcsákat.Aki meg nyereg dugattyút cserélni akar, az vigyázzon, mert én amit rendeltem nem volt jó bele, az összes E46 hoz 54 es dugattyú méretet hoz, aztán megmértük és 57 es kel bele. Na ez a szopás.Autofren hivatalos web oldalán is 54 et hoz a kocsihoz, de minden 3 ashoz, és mégis 57 es kel bele. Most rendelhettem meg a BMW nél 6000 ért darabját így 12 lesz a kettő, ami nem volt mégse jó az 5400 volt a kettő. Na így lett megint az olcsóbból drágább,megint újra szétszerelés, stb.
Tehát aki véletlenül cserél ilyet,inkább a BMW nél rendelje meg mert az a biztos,ha nem akar felesleges köröket futni.Jó vissza cserélik, nem gond, csak hát dupla szerelési költség, meg 300 km újra. Na mindegy megint tanultam, előbb mér,csak utána rendel

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 14. kedd, 19:51


anubisz írta:

Köszönöm. Azért gondoltam,mert tiszta ujjak,most dobjam ki őket? 3000 ért fel szabályozzák a kettőt, csak jó lesz. Bár amilyen modern műszerekkel dolgoznak itt,ki tudja.Nekem még nem csináltak ilyet,izgatottan várom a végeredményt. Én is Pestre megyek vele,remélem nem egy zug műhely lesz.


Ez nem műszerek kérdése, csak jól kell befogni a tokmányba, esetleg az agyat mérőórával központozni. Egy lelkiismeretes esztergályos könnyedén meg tudja csinálni. Bár az, hogy behullámosodott, szerintem a gyártás utáni hőkezelésből adódott és nem vennék rá mérget, hogy nem fog ismét



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. december 14. kedd, 19:09


Nekem a megmunkalas utan 100%-osan tökeletes volt, autoszerelö baratom nem is cserel ugy fekbetetet semmilyen auton, hogy a tarcsat nem szabalyozzak fel. Edesapam autojan szinten fel lettek szabalyozva a fektarcsak evekkel ezelött, azota sincs semmi gond vele. A mai technikai szinten mar nem szabad gondot okoznia egy ilyen egyszerü müveletnek. Szoval nyugodtan vagj bele anubis, en melletted allok!

Szemy