YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 08. péntek, 19:02


david01 írta: Üdv!
Klímaproblémám van és már a szerelők se tudják mi lehet a baj egy 2000-es évjáratú 320d-ről van szó álló helyzetben bekapcsolt klímánál a ventilátor felpörög egyszer kétszer hogy visszahűtse a klímahűtőt de mikor üzemmeleg a motor is és komolyabban kéne a hűtés olyankor nem kapcsol be a ventilátor és a klíma se fúj hideg levegőt.
Valami kontakt probléma lehet hogy egyszer bekapcsol egyszer nem a ventilátor vagy nemtudom??
köszönöm a segítséget előre is


melyik ventiról beszélsz? ezt tisztázni kelelne, mert nem egyértelmű.
ha a befúvós ventire gondolsz, az nem hűti a klímahűtőt, az a hőcserélőt fújja, hogy az utastérbe menjen a hideg levegő. ezzel szokott gond lenni, mégpedig a süni (végfok) adja meg magát. én úgy gondolom erre gondolsz.

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. május 08. péntek, 13:49


Üdv!
Klímaproblémám van és már a szerelők se tudják mi lehet a baj egy 2000-es évjáratú 320d-ről van szó álló helyzetben bekapcsolt klímánál a ventilátor felpörög egyszer kétszer hogy visszahűtse a klímahűtőt de mikor üzemmeleg a motor is és komolyabban kéne a hűtés olyankor nem kapcsol be a ventilátor és a klíma se fúj hideg levegőt.
Valami kontakt probléma lehet hogy egyszer bekapcsol egyszer nem a ventilátor vagy nemtudom??
köszönöm a segítséget előre is

Regina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Regina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 08. péntek, 12:43


laleeboy írta:
Regina írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem! Van egy 2007-es E91-em, dupla digit klímás. Az a baja neki, hogy nem fűt a jobb oldalon. A vezető oldalon és hátul tökéletes a fűtés, de a jobb oldalon nem fúj elég meleget. Ahogy állítgatom az értéket, változik a hőmérséklet, de nem lesz elég meleg.
Valaki találkozott már esetleg hasonlóval? Mi lehet a baj? Remélem tud valaki segíteni Előre is köszönöm!

Üdv,
Regina


Csak tipp de szerintem fűtéscsap hiba (E36-nál ez a jelenség erre a hibára utal)




Köszi a tippet! A fűtéscsapot hol találom?



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. május 08. péntek, 09:42


Regina írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérem! Van egy 2007-es E91-em, dupla digit klímás. Az a baja neki, hogy nem fűt a jobb oldalon. A vezető oldalon és hátul tökéletes a fűtés, de a jobb oldalon nem fúj elég meleget. Ahogy állítgatom az értéket, változik a hőmérséklet, de nem lesz elég meleg.
Valaki találkozott már esetleg hasonlóval? Mi lehet a baj? Remélem tud valaki segíteni Előre is köszönöm!

Üdv,
Regina


Csak tipp de szerintem fűtéscsap hiba (E36-nál ez a jelenség erre a hibára utal)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 08. péntek, 09:43

Regina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Regina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 07. csütörtök, 19:36


Sziasztok!

A segítségeteket kérem! Van egy 2007-es E91-em, dupla digit klímás. Az a baja neki, hogy nem fűt a jobb oldalon. A vezető oldalon és hátul tökéletes a fűtés, de a jobb oldalon nem fúj elég meleget. Ahogy állítgatom az értéket, változik a hőmérséklet, de nem lesz elég meleg.
Valaki találkozott már esetleg hasonlóval? Mi lehet a baj? Remélem tud valaki segíteni Előre is köszönöm!

Üdv,
Regina


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 20:24


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?


Ezzel szétjön:



ha csak a csati felől van kiöntve, akkor esetleg érdemes. na majd lehet gubizok egyet valahonnan, vagy ha oda kerül a sor, akkor a sajátom.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 20:22


YELLOW írta: jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?


Ezzel szétjön:




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 20:21


sutius írta:
YELLOW írta: jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?

épp a mult héten cseréltem. az eredeti volt benne és nem lehet szétszedni....
P.S. ha jól emlékszem amit betettem azt sem lehetett szétszedni



én láttam pár újabb fajtát, ami szétszedhetős. persze a panel, azon is valószínű lakkozva van. mondom kíváncsiságból belenéznék, valakitől szerzek egy rosszat, de így kár kínlódni vele.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 20:13


YELLOW írta: jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?

épp a mult héten cseréltem. az eredeti volt benne és nem lehet szétszedni....
P.S. ha jól emlékszem amit betettem azt sem lehetett szétszedni




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 08. vasárnap, 20:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 20:01


jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 17:52


usi írta:
baki113 írta:
usi írta:
baki113 írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta: Sziasztok!

Ide is beírom a problémámat:

E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben található melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?

Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.


Pár hete én is ugyanebben a cipőben jártam, semmi fűtésem nem volt. hiába cseréltünk benne fűtéscsapot. Én is arra lettem figyelmes, hogy a kiegyenlítőben fekete darabkák voltak.
A problémát az okozta nekem, hogy ezek a darabkák eltömítették a fűtőradiátort, ezért azon már abszolút nem tudott átáramlani a hűtőfolyadék.
Én átmostam a fűtőradiátort és a rajta lévő két csövet, természetesen visszafelé, nehogy még több mocsok kerüljön a radiátorba. Azóta tökéletes a fűtésem.


Köszi, ez már biztató, viszont jó lenne tudni, honnan jönnek azok a műanyag darabkák.





Nekem inkább festékdarabkáknak tűntek, szerintem valahonnan a fagyálló oldotta ki.

Na most már nekem is van fűtés, tényleg segített a kimosás, ehhez segített az enyhe téli idő is.



Örülök hogy neked is sikerült megoldani!
Tavasszal azért majd nem ártana átmosni az egész rendszert, hogy a maradék szennyeződés is távozzon a rendszerből!


Sziasztok, nekem is pont ugyan ez a jelenség áll fenn, annyi hogy én még nem láttam ilyen fekete darabkákat de majd jobban megfigyelem. Mennyire nagy munka a fűtőradiátor kiszerelése?


A fűtőradiátor a fűtésboxba van beépítve, a kiszereléshez a műszerfalat le kell bontani.
Az átmosáshoz én nem szedtem ki a fűtőradiátort, hanem a motortérben szabaddá tettem a rámenő csöveket és úgy nyomattam visszafelé a vizet.


Igen utána én is néztem videót és láttam hogy körülményes, eszembe is jutott amit mondtál, már csak azon gondolkodom hogy mivel mostad ki, sima víz és slag? bocs az értetlenkedésért


Sima víz és slag, lényeg az volt, hogy kimosson minden szennyeződést, és biztosítva legyen a szabad áramlás.


Köszi a segítséget, remélem megoldódik a probléma.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2000

státusz usi

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 13:43


baki113 írta:
usi írta:
baki113 írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta: Sziasztok!

Ide is beírom a problémámat:

E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben található melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?

Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.


Pár hete én is ugyanebben a cipőben jártam, semmi fűtésem nem volt. hiába cseréltünk benne fűtéscsapot. Én is arra lettem figyelmes, hogy a kiegyenlítőben fekete darabkák voltak.
A problémát az okozta nekem, hogy ezek a darabkák eltömítették a fűtőradiátort, ezért azon már abszolút nem tudott átáramlani a hűtőfolyadék.
Én átmostam a fűtőradiátort és a rajta lévő két csövet, természetesen visszafelé, nehogy még több mocsok kerüljön a radiátorba. Azóta tökéletes a fűtésem.


Köszi, ez már biztató, viszont jó lenne tudni, honnan jönnek azok a műanyag darabkák.





Nekem inkább festékdarabkáknak tűntek, szerintem valahonnan a fagyálló oldotta ki.

Na most már nekem is van fűtés, tényleg segített a kimosás, ehhez segített az enyhe téli idő is.



Örülök hogy neked is sikerült megoldani!
Tavasszal azért majd nem ártana átmosni az egész rendszert, hogy a maradék szennyeződés is távozzon a rendszerből!


Sziasztok, nekem is pont ugyan ez a jelenség áll fenn, annyi hogy én még nem láttam ilyen fekete darabkákat de majd jobban megfigyelem. Mennyire nagy munka a fűtőradiátor kiszerelése?


A fűtőradiátor a fűtésboxba van beépítve, a kiszereléshez a műszerfalat le kell bontani.
Az átmosáshoz én nem szedtem ki a fűtőradiátort, hanem a motortérben szabaddá tettem a rámenő csöveket és úgy nyomattam visszafelé a vizet.


Igen utána én is néztem videót és láttam hogy körülményes, eszembe is jutott amit mondtál, már csak azon gondolkodom hogy mivel mostad ki, sima víz és slag? bocs az értetlenkedésért


Sima víz és slag, lényeg az volt, hogy kimosson minden szennyeződést, és biztosítva legyen a szabad áramlás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 18:57


usi írta:
baki113 írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta: Sziasztok!

Ide is beírom a problémámat:

E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben található melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?

Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.


Pár hete én is ugyanebben a cipőben jártam, semmi fűtésem nem volt. hiába cseréltünk benne fűtéscsapot. Én is arra lettem figyelmes, hogy a kiegyenlítőben fekete darabkák voltak.
A problémát az okozta nekem, hogy ezek a darabkák eltömítették a fűtőradiátort, ezért azon már abszolút nem tudott átáramlani a hűtőfolyadék.
Én átmostam a fűtőradiátort és a rajta lévő két csövet, természetesen visszafelé, nehogy még több mocsok kerüljön a radiátorba. Azóta tökéletes a fűtésem.


Köszi, ez már biztató, viszont jó lenne tudni, honnan jönnek azok a műanyag darabkák.





Nekem inkább festékdarabkáknak tűntek, szerintem valahonnan a fagyálló oldotta ki.

Na most már nekem is van fűtés, tényleg segített a kimosás, ehhez segített az enyhe téli idő is.



Örülök hogy neked is sikerült megoldani!
Tavasszal azért majd nem ártana átmosni az egész rendszert, hogy a maradék szennyeződés is távozzon a rendszerből!


Sziasztok, nekem is pont ugyan ez a jelenség áll fenn, annyi hogy én még nem láttam ilyen fekete darabkákat de majd jobban megfigyelem. Mennyire nagy munka a fűtőradiátor kiszerelése?


A fűtőradiátor a fűtésboxba van beépítve, a kiszereléshez a műszerfalat le kell bontani.
Az átmosáshoz én nem szedtem ki a fűtőradiátort, hanem a motortérben szabaddá tettem a rámenő csöveket és úgy nyomattam visszafelé a vizet.


Igen utána én is néztem videót és láttam hogy körülményes, eszembe is jutott amit mondtál, már csak azon gondolkodom hogy mivel mostad ki, sima víz és slag? bocs az értetlenkedésért

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2000

státusz usi

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 23:41


baki113 írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta:
usi írta:
Hondras írta: Sziasztok!

Ide is beírom a problémámat:

E46 benzinesben (323) nincs utastér fűtésem, szellőző ventilátor működik, kicseréltem még a motortérben található melegvíz szelepet és sajnos semmi eredmény. Két jelenséget vettem észre: 1. nagy fordulaton (40001/min) elkezd meleg levegőt befújni, valamint a hűtő kupakján és a szintjelzőn apró műanyag reszelék található.
Ezzel kapcsolatban tudtok okosat mondani melyik irányba induljak?

Ui.: a motor vízhőfok szépen eléri az üzemi hőmérsékletet és tartja is.


Pár hete én is ugyanebben a cipőben jártam, semmi fűtésem nem volt. hiába cseréltünk benne fűtéscsapot. Én is arra lettem figyelmes, hogy a kiegyenlítőben fekete darabkák voltak.
A problémát az okozta nekem, hogy ezek a darabkák eltömítették a fűtőradiátort, ezért azon már abszolút nem tudott átáramlani a hűtőfolyadék.
Én átmostam a fűtőradiátort és a rajta lévő két csövet, természetesen visszafelé, nehogy még több mocsok kerüljön a radiátorba. Azóta tökéletes a fűtésem.


Köszi, ez már biztató, viszont jó lenne tudni, honnan jönnek azok a műanyag darabkák.





Nekem inkább festékdarabkáknak tűntek, szerintem valahonnan a fagyálló oldotta ki.

Na most már nekem is van fűtés, tényleg segített a kimosás, ehhez segített az enyhe téli idő is.



Örülök hogy neked is sikerült megoldani!
Tavasszal azért majd nem ártana átmosni az egész rendszert, hogy a maradék szennyeződés is távozzon a rendszerből!


Sziasztok, nekem is pont ugyan ez a jelenség áll fenn, annyi hogy én még nem láttam ilyen fekete darabkákat de majd jobban megfigyelem. Mennyire nagy munka a fűtőradiátor kiszerelése?


A fűtőradiátor a fűtésboxba van beépítve, a kiszereléshez a műszerfalat le kell bontani.
Az átmosáshoz én nem szedtem ki a fűtőradiátort, hanem a motortérben szabaddá tettem a rámenő csöveket és úgy nyomattam visszafelé a vizet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Noresz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 13:50


Robin68 írta:
YELLOW írta:
Noresz írta:
Akkor a sunivel lenne gond? Nemetorszagban golgozom elvittem egy szerelohoz o azt mondta 98 % a kima vezerlo panellel van a gond,(itt nagyon draga) de szamitogepre nem tudta feltenni mert neki nem volt olyan ami olvassa BMW-t


süni ja. kicseréli drágán a vezérlőt a probléma meg megmarad. aztán fizethetsz újra. ez típushiba. az a szerelő nem járatos akkor a bajor márkában.


Én ahhoz a szerelőhöz nem vinném többet az autót. Cserélj sünit és szerintem megoldódik a problémád.



Rendben. Köszönöm