szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 19:33


leroyclub írta:
anubisz írta:
leroyclub írta:
Miért kellett 3x kiszedned? Visszajött a kerregés?


Azóta nem mióta teljesen kiszedtem, és kifújtam,rendesen megkentem. Előtte nem csináltam meg alaposan. Ha valami szarral fújkálod meg,sokáig nem bírja, mert kiszárad rengeteg por gyűlik ott bent össze. Nekem csak alacsony fordulaton nyikorgott.




WD40 is jó lehet neki? Amit beleúfjok az ott is marad? A szaga nem jön be az utastérbe?

Szerk: ilyet rendeltem Zsír spray





Dieselnél le kell szedni a szívósort is a fűtőmotor kiszedéséhez.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 13:13


anubisz írta:
leroyclub írta:
Miért kellett 3x kiszedned? Visszajött a kerregés?


Azóta nem mióta teljesen kiszedtem, és kifújtam,rendesen megkentem. Előtte nem csináltam meg alaposan. Ha valami szarral fújkálod meg,sokáig nem bírja, mert kiszárad rengeteg por gyűlik ott bent össze. Nekem csak alacsony fordulaton nyikorgott.




WD40 is jó lehet neki? Amit beleúfjok az ott is marad? A szaga nem jön be az utastérbe?

Szerk: ilyet rendeltem Zsír spray








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. november 04. kedd, 16:33

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 04. kedd, 02:04


leroyclub írta:
anubisz írta:
Azért ne hidd el,hogy kúrva egyszerű!! Én már kiszedtem vagy 3 x hát van szitok, meg derékfájás utána. A videót tanulmányozd jól át, akkor menni fog, mert mutat mindent.
Ki kell fújni teljesen levegővel,mert rohadt poros. A csapágyakhoz meg jól folyasd be valami speckó cuccot. Én ilyen szilikon bázisú kenő sprayvel nyomtam jól tele.
Főleg, hogy még nem szedted szét. És ne feszegesd, mert ha letörik a venti, akkor baszhatod.


Miért kellett 3x kiszedned? Visszajött a kerregés?


Azóta nem mióta teljesen kiszedtem, és kifújtam,rendesen megkentem. Előtte nem csináltam meg alaposan. Ha valami szarral fújkálod meg,sokáig nem bírja, mert kiszárad rengeteg por gyűlik ott bent össze. Nekem csak alacsony fordulaton nyikorgott.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 22:39


anubisz írta:
Azért ne hidd el,hogy kúrva egyszerű!! Én már kiszedtem vagy 3 x hát van szitok, meg derékfájás utána. A videót tanulmányozd jól át, akkor menni fog, mert mutat mindent.
Ki kell fújni teljesen levegővel,mert rohadt poros. A csapágyakhoz meg jól folyasd be valami speckó cuccot. Én ilyen szilikon bázisú kenő sprayvel nyomtam jól tele.
Főleg, hogy még nem szedted szét. És ne feszegesd, mert ha letörik a venti, akkor baszhatod.


Miért kellett 3x kiszedned? Visszajött a kerregés?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 21:15


hil írta:
YELLOW írta:

mennyire volt nehéz kiszedni? most már nekem is muszáj lesz.


Szia!
Nem volt nehéz, csak ki kellett venni hozzá a pollenszűrő házát is, de adja magát
hil



ahogy anubisz írta, a derékfájástól tartok a legjobban. a videjókat már láttam róla, meg szedtem már le a pollenszűrőházat is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 20:44


leroyclub írta:
hil írta:
leroyclub írta:
Tano írta:
leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.


Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Szia!
Nekem úgy két éve nagyon szólt az a csapágy, kiszedtem az egész motort, de tovább nem jutottam, mert a venti lapátjait nem tudtam leszedni a tengelyről, hogy a csapágyakhoz eljussak. Állítólag törés nélkül nem is lehet, de akkorra meg már minek a csapágy, ha nem lesz mit feltenni a tengelyre. Én kitakarítottam a csapágyat nagyon, aztán olyan sprayal megfújtam ami a kifújáskor folyik, majd utána zsírszerűvé válik. Ha jól emlékszem, akkor ez Castrol lánckenő spray volt. Azóta nincs hangja a ventinek. (2 éve!!!)
hil


Köszi az infót. Nekem is egyre zavaróbb amikor csinálja. Valamelyik nap nekiállok és megpróbálom kiszerelni.


Azért ne hidd el,hogy kúrva egyszerű!! Én már kiszedtem vagy 3 x hát van szitok, meg derékfájás utána. A videót tanulmányozd jól át, akkor menni fog, mert mutat mindent.
Ki kell fújni teljesen levegővel,mert rohadt poros. A csapágyakhoz meg jól folyasd be valami speckó cuccot. Én ilyen szilikon bázisú kenő sprayvel nyomtam jól tele.
Főleg, hogy még nem szedted szét. És ne feszegesd, mert ha letörik a venti, akkor baszhatod.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 20:09


YELLOW írta:

mennyire volt nehéz kiszedni? most már nekem is muszáj lesz.


Szia!
Nem volt nehéz, csak ki kellett venni hozzá a pollenszűrő házát is, de adja magát
hil




leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 14:20


hil írta:
leroyclub írta:
Tano írta:
leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.


Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Szia!
Nekem úgy két éve nagyon szólt az a csapágy, kiszedtem az egész motort, de tovább nem jutottam, mert a venti lapátjait nem tudtam leszedni a tengelyről, hogy a csapágyakhoz eljussak. Állítólag törés nélkül nem is lehet, de akkorra meg már minek a csapágy, ha nem lesz mit feltenni a tengelyre. Én kitakarítottam a csapágyat nagyon, aztán olyan sprayal megfújtam ami a kifújáskor folyik, majd utána zsírszerűvé válik. Ha jól emlékszem, akkor ez Castrol lánckenő spray volt. Azóta nincs hangja a ventinek. (2 éve!!!)
hil


Köszi az infót. Nekem is egyre zavaróbb amikor csinálja. Valamelyik nap nekiállok és megpróbálom kiszerelni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 13:40


hil írta:
leroyclub írta:
Tano írta:
leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.


Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Szia!
Nekem úgy két éve nagyon szólt az a csapágy, kiszedtem az egész motort, de tovább nem jutottam, mert a venti lapátjait nem tudtam leszedni a tengelyről, hogy a csapágyakhoz eljussak. Állítólag törés nélkül nem is lehet, de akkorra meg már minek a csapágy, ha nem lesz mit feltenni a tengelyre. Én kitakarítottam a csapágyat nagyon, aztán olyan sprayal megfújtam ami a kifújáskor folyik, majd utána zsírszerűvé válik. Ha jól emlékszem, akkor ez Castrol lánckenő spray volt. Azóta nincs hangja a ventinek. (2 éve!!!)
hil


mennyire volt nehéz kiszedni? most már nekem is muszáj lesz.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 13:32


leroyclub írta:
Tano írta:
leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.


Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Szia!
Nekem úgy két éve nagyon szólt az a csapágy, kiszedtem az egész motort, de tovább nem jutottam, mert a venti lapátjait nem tudtam leszedni a tengelyről, hogy a csapágyakhoz eljussak. Állítólag törés nélkül nem is lehet, de akkorra meg már minek a csapágy, ha nem lesz mit feltenni a tengelyre. Én kitakarítottam a csapágyat nagyon, aztán olyan sprayal megfújtam ami a kifújáskor folyik, majd utána zsírszerűvé válik. Ha jól emlékszem, akkor ez Castrol lánckenő spray volt. Azóta nincs hangja a ventinek. (2 éve!!!)
hil

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 13:08


leroyclub írta: Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Igen, az a rácsos henger az.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 10:40


Tano írta:
leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.


Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:49


csavargo írta: Sziasztok! e36 318d 96-os megállt a szellöztető ventillátor (digit klimás) se előre se hátra ebben is olyan süni van mint az e46-ban? vagy ez nem annak a hibája? lehet hogy maga a motor? találkozott valaki ilyennel? köszi!


biztijét megnézted? ha hirtelen áll meg, akkor általában ilyesmi gond lehet. süninek vannak előjelei, persze a kivétel erősíti a szabályt. ha nem tzdod melyik a biztije, E36-nál én sem, akkor nézd végig az összeset, ha minden bizti jó, akkor visszatérünk rá, aztán majd lesz valami.

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:42


Sziasztok! e36 318d 96-os megállt a szellöztető ventillátor (digit klimás) se előre se hátra ebben is olyan süni van mint az e46-ban? vagy ez nem annak a hibája? lehet hogy maga a motor? találkozott valaki ilyennel? köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 20:09


leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.