autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz Compact98

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 12:31


Sziasztok!
Tudna valaki tippet adni,hogy E46-ban mért fújnak meleg levegőt az oldalsó szellőzők,
akkor is, amikor a fűtés kikapcsolt állapotban van?

Köszönöm!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 19:31


hil írta:
hil írta:
szotakdavid írta:

Szia Hil!

Van vagy 3db-m adok egyet próbáld ki.

Köszi Dávid!
Előbb méregetnék, aztán majd cserélek is ha kell, de jó, hogy szóltál, ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen kereslek!
hil


Szia Dávid!
Hazafelé menet, régen érzett hűvösség áradt a levegő beömlőkből. A szelepet szétszedtem, a csap tengelyén a gumi el volt érve, attól szorult meg a csap zéró része, ez volt a gond.
Ezúton is köszönöm segítségedet a hiba elhárításában! És legalább jól el is dumáltunk!
hil


Szia Hil!

Örülök h megoldódott a problémád.Jó volt beszélgetni egy kicsit.

Dávid


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 17:53


hil írta:
szotakdavid írta:

Szia Hil!

Van vagy 3db-m adok egyet próbáld ki.

Köszi Dávid!
Előbb méregetnék, aztán majd cserélek is ha kell, de jó, hogy szóltál, ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen kereslek!
hil


Szia Dávid!
Hazafelé menet, régen érzett hűvösség áradt a levegő beömlőkből. A szelepet szétszedtem, a csap tengelyén a gumi el volt érve, attól szorult meg a csap zéró része, ez volt a gond.
Ezúton is köszönöm segítségedet a hiba elhárításában! És legalább jól el is dumáltunk!
hil



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 20:48


szotakdavid írta:

Szia Hil!

Van vagy 3db-m adok egyet próbáld ki.

Köszi Dávid!
Előbb méregetnék, aztán majd cserélek is ha kell, de jó, hogy szóltál, ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen kereslek!
hil



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 19:59


hil írta:
jons írta:
hil írta: Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil


E46-on még nem volt ilyen bajom, de E34-en előjött a fűtéscsap probléma. Átszakadt benne a tömítés és átengedte a vizet az egyik körön, a másik szelep meg meg is volt ragadva.
Ha kiszereled és adsz rá 12 voltot egyértelmű kattanásnak, mozgásnak kell hallatszani.
Nálam a bontott volt a megoldás, mert azt ahogy szétszedtem darabokra hullott a belseje.

Köszi jons!
Az F62 (7,5A) bizti megy arra a fűtéscsapra, most néztem meg, de sajnos az jó. Nem gondolnám, hogy a vez egység a hibás, lehet persze az is, hogy csak tele van mocsokkal a belseje. Majd holnap tápiról meghajtom azt a csapot, én is arra gondoltam, hogy a működésének kell, hogy legyen hangja. Jó lenne megcsinálni, mert ma is igen meleg volt az autóban, a kondi meg csak birkózott vele, amíg észre nem vettem hibát. Mondjuk tavaly nyár óta több fagyálló is megfordult a rendszerben a sorozatos szivárgások, meg a vízpumpa csere miatt.
hil


Szia Hil!

Van vagy 3db-m adok egyet próbáld ki.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 19:18


jons írta:
hil írta: Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil


E46-on még nem volt ilyen bajom, de E34-en előjött a fűtéscsap probléma. Átszakadt benne a tömítés és átengedte a vizet az egyik körön, a másik szelep meg meg is volt ragadva.
Ha kiszereled és adsz rá 12 voltot egyértelmű kattanásnak, mozgásnak kell hallatszani.
Nálam a bontott volt a megoldás, mert azt ahogy szétszedtem darabokra hullott a belseje.

Köszi jons!
Az F62 (7,5A) bizti megy arra a fűtéscsapra, most néztem meg, de sajnos az jó. Nem gondolnám, hogy a vez egység a hibás, lehet persze az is, hogy csak tele van mocsokkal a belseje. Majd holnap tápiról meghajtom azt a csapot, én is arra gondoltam, hogy a működésének kell, hogy legyen hangja. Jó lenne megcsinálni, mert ma is igen meleg volt az autóban, a kondi meg csak birkózott vele, amíg észre nem vettem hibát. Mondjuk tavaly nyár óta több fagyálló is megfordult a rendszerben a sorozatos szivárgások, meg a vízpumpa csere miatt.
hil


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 19:02


hil írta: Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil


E46-on még nem volt ilyen bajom, de E34-en előjött a fűtéscsap probléma. Átszakadt benne a tömítés és átengedte a vizet az egyik körön, a másik szelep meg meg is volt ragadva.
Ha kiszereled és adsz rá 12 voltot egyértelmű kattanásnak, mozgásnak kell hallatszani.
Nálam a bontott volt a megoldás, mert azt ahogy szétszedtem darabokra hullott a belseje.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 17:47


Sziasztok!
Ma tudatosult bennem, hogy a szellőzőkből forró levegő jön be, csak a középen lévők szabályozhatók a tekerővel. A ventilátor rendesen működik minden fokozatban. Gondolom, vagy a klíma vezérlő, vagy a fűtéscsap a hiba okozója. Sajna semmi leírást nem találtam, ezért úgy gondolom és az az egyszerűbb, hogy a motortérben lévő fűtéscsappal kezdek Ez gondolom egy mágnesszelep ami engedi vagy nem engedi a meleg h.folyadékot az utastér felé. Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 21:15


Tirko írta: Sziasztok! A következő problémám van, 20d 2000es évjárat e46. Mai jó időben üzemmeleg motornál 19 fokra állítva középen hidegre állítva. Csak meleget fúj az autó hideget kb csak 30 perc eltelte után.Klímát bekapcsolva jéghideg ad. Ugyanez ha pályán megyek üzemmeleg motorral fűteni akarok és csak a hideget nyomja 22 fokra állítva. Mi lehet a gond? Mit kell cserélnem?! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Tirko


hidegre tekerve csak a kinti levegőt nyomja be, oylankor hiába állítod a hőfokot én úgy tudom. főleg ha kint van 21 fok, akkor az fog bentre is menni hiába van 16 fokra állítva. ilyenkor már klíma kell. ha azt akarod, hogy a beállított hőfokot nyomja be (klíma nélkül), akkor a meleg, piros állásba kell tekerni, vagy legalább középre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Tirko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 21:09


Sziasztok! A következő problémám van, 20d 2000es évjárat e46. Mai jó időben üzemmeleg motornál 19 fokra állítva középen hidegre állítva. Csak meleget fúj az autó hideget kb csak 30 perc eltelte után.Klímát bekapcsolva jéghideg ad. Ugyanez ha pályán megyek üzemmeleg motorral fűteni akarok és csak a hideget nyomja 22 fokra állítva. Mi lehet a gond? Mit kell cserélnem?! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Tirko

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 15:19


YELLOW írta: hátsóablak fűtés: ha benyomom a fűtést az magától kikapcsol. én úgy vettem észre nem időhöz van kötve, mert valamikor tovább megy. viszont azt észre vettem, hogy amikro egy felső csíkot leszámítva mondhatni száraz az üveg, akkor kikapcsol. így meg csak arra gondolok, hogy ugye nincs ami hűtse tovább a fűtőszálat, úgy annak elelnállása változik a hőnövekedés miatt, és ezt érzékelné a rendszer. vagy valaki tudja konkrétan hogyan működik?


Most nincs kedvem lefordítani, ezért csak simán beidézem:
"Defrosting phase:
After switching on the ignition , the rear window defogger is switched on when operated for the first time for 10 minutes or 17 minutes depending on the coding . Undervoltage monitoring is not active during this period of time.

Post-heating phase:
The post-heating phase starts up if the rear window defogger is activated once again after initial switch-on. Clocked operation of the post-heating phase switches the voltage supply for the rear window defogger relay at alternating intervals of 40 seconds ON and 80 seconds OFF.

Undervoltage monitoring:
Untervoltage cut-out is activeduring the post-heating phase . The terminal 30 voltage is evaluated in the control unit and the relay for the rear window defogger is switched off if the voltage drops below11.4 V . The time counter is stopped . The function indicator , however, does not go out. The relay for the rear window defogger is switched on again if the terminal 30 voltage reaches a value above 12.2 V . For this purpose, the threshold value must be applied for at least 1 second."

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 11:54


hátsóablak fűtés: ha benyomom a fűtést az magától kikapcsol. én úgy vettem észre nem időhöz van kötve, mert valamikor tovább megy. viszont azt észre vettem, hogy amikro egy felső csíkot leszámítva mondhatni száraz az üveg, akkor kikapcsol. így meg csak arra gondolok, hogy ugye nincs ami hűtse tovább a fűtőszálat, úgy annak elelnállása változik a hőnövekedés miatt, és ezt érzékelné a rendszer. vagy valaki tudja konkrétan hogyan működik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 19:25


ezsolyzoli írta: akkor lehet hogy kicsit érthetetlenül írtam le, ez azután van amiután beáll üzemi hőfokra a motor...volt már több automata klímás autóm is, ezzel tisztában vagyok, de így elég fura a produkció. majd egy légtelenítést eszközölök! nemrég volt hűtőcserém, lehet közrejátszik...

compact írta:
ezsolyzoli írta: Sziasztok!

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy hogyha csak pötyögök az autóval akkor nem nagyon akar fűteni, automata klímás, szóval nem is nagyon nyom semmilyen levegőt; ha feljebb kapcsolom a hőmérsékletet meg a fordulatot is, akkor is csak jobban nyomja az inkább hideg levegőt...

Viszont ha kicsit odalépek neki (automatán van a klíma), akkor egyből elkezdi a beállított hőfokot fújni, ahogy működnie kéne kb onnantól hogy bemelegedett.

Szóval elég furcsa, visszaolvasva sem találtam olyat aki találkozott már ilyen problémával.

Előre is köszi!


Ha automatán van akkor amíg nem elég meleg a víz ahhoz, hogy fűtsön vele, addig nem nyomja feleslegesen a hűvös vagy hideg levegőt!




És nem lett egyből hűtőcsere után légtelenítve?
Nem tom mit kell annyit agonizálni ezen a fűtésen, panelen állítok 1-2 fokot feljebb ill. lejjebb attól függően melegem van avagy fázom és kész. Vagy ha esetleg az ablakra kell fújatni pára vagy leolvasztás miatt az is csak 1db kapcsoló. Én szeretem szög egyszerű a kezelése és pontos is. Anno a manuálisat állandóan állítgattam sosem sikerült belőnöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz ezsolyzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 18:40


akkor lehet hogy kicsit érthetetlenül írtam le, ez azután van amiután beáll üzemi hőfokra a motor...volt már több automata klímás autóm is, ezzel tisztában vagyok, de így elég fura a produkció. majd egy légtelenítést eszközölök! nemrég volt hűtőcserém, lehet közrejátszik...

compact írta:
ezsolyzoli írta: Sziasztok!

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy hogyha csak pötyögök az autóval akkor nem nagyon akar fűteni, automata klímás, szóval nem is nagyon nyom semmilyen levegőt; ha feljebb kapcsolom a hőmérsékletet meg a fordulatot is, akkor is csak jobban nyomja az inkább hideg levegőt...

Viszont ha kicsit odalépek neki (automatán van a klíma), akkor egyből elkezdi a beállított hőfokot fújni, ahogy működnie kéne kb onnantól hogy bemelegedett.

Szóval elég furcsa, visszaolvasva sem találtam olyat aki találkozott már ilyen problémával.

Előre is köszi!


Ha automatán van akkor amíg nem elég meleg a víz ahhoz, hogy fűtsön vele, addig nem nyomja feleslegesen a hűvös vagy hideg levegőt!




compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 12:29


ezsolyzoli írta: Sziasztok!

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy hogyha csak pötyögök az autóval akkor nem nagyon akar fűteni, automata klímás, szóval nem is nagyon nyom semmilyen levegőt; ha feljebb kapcsolom a hőmérsékletet meg a fordulatot is, akkor is csak jobban nyomja az inkább hideg levegőt...

Viszont ha kicsit odalépek neki (automatán van a klíma), akkor egyből elkezdi a beállított hőfokot fújni, ahogy működnie kéne kb onnantól hogy bemelegedett.

Szóval elég furcsa, visszaolvasva sem találtam olyat aki találkozott már ilyen problémával.

Előre is köszi!


Ha automatán van akkor amíg nem elég meleg a víz ahhoz, hogy fűtsön vele, addig nem nyomja feleslegesen a hűvös vagy hideg levegőt!