BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 20:08


Koko13 írta: Letezik esetleg olyan "sport" rugo ami nem ultet az auton? Mert az itteni "terepviszonyokra" nem szeretnek ultetest viszont szivesen tennek be valami jobbat a gyarinal, mar ha letezik ilyen


Létezik egy kicsit ültetős rugó, gyári sportfutóművekben lelhető. 1-2 cm-rel kerül lejjebb az autó és jó a hangolása. Nem M-es.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Koko13

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 10:59


Letezik esetleg olyan "sport" rugo ami nem ultet az auton? Mert az itteni "terepviszonyokra" nem szeretnek ultetest viszont szivesen tennek be valami jobbat a gyarinal, mar ha letezik ilyen

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 21:01


YELLOW írta: én minden kerékcserénél ellenőrzöm, ma is így tettem. mondjuk nekem nem gyári a rugó.


hát ha nem gyári,biztos nem fog törni,úgy látszik csak a gyárik törnek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 20:58


én minden kerékcserénél ellenőrzöm, ma is így tettem. mondjuk nekem nem gyári a rugó.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 20:44


gampetibor írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
Koko13 írta: Hat eleg erdekes mert mindket vege le van torve. Meg jo multkor leszoritottak az utrol es elkaptam a hatso kerekkel egy jo kis katyut (el is tort a felnim) es szerintem akkor torhetett le az also fele (azt nem vettem eszre akkor) es par napja torhetett el a teteje (a darabja megvolt a felso lengokarban).


Csak azért kérdeztem,mert nekem úgy 1 éve,mikor torony csapágyat cseréltek akkor vették észre hogy mindkét hátsó rugóm végéből le van törve. Valahol olvastam itt hogy ez egy típus hiba. Ha meg ennyi embernek így töredezik a hátsó rugó vége akkor tényleg valószínű. És mindig mind a kettő.Érdekes hogy nem csak az egyik,hogy sikerül ennek mindig párba törni? Lehet neked se akkor tört el,és kopogott a futóműved tőle? nekem nem voltak tünetei.Legalább is nem éreztem kopogást,stb.észre se vettem volna ha nem bontják meg a szervizbe.


gampetibor albumába van kép róla,látom ő is így járt,ott láttam,a képei között,itt láttam alul ahogy mennek a képek az albumokból. KB nekem is akkora volt letörve,talán egy nagyon kicsivel kevesebb.


hát igen nekem is eltört és az a pláne benne hogy ha nem akad fel a letört darab a rugótányéron és nem csörömpöl észre sem veszem


ezt írtam én is,nálam se lehetett érezni,pedig a tiedből is szép darab ki tört.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 20:37


anubisz írta:
anubisz írta:
Koko13 írta: Hat eleg erdekes mert mindket vege le van torve. Meg jo multkor leszoritottak az utrol es elkaptam a hatso kerekkel egy jo kis katyut (el is tort a felnim) es szerintem akkor torhetett le az also fele (azt nem vettem eszre akkor) es par napja torhetett el a teteje (a darabja megvolt a felso lengokarban).


Csak azért kérdeztem,mert nekem úgy 1 éve,mikor torony csapágyat cseréltek akkor vették észre hogy mindkét hátsó rugóm végéből le van törve. Valahol olvastam itt hogy ez egy típus hiba. Ha meg ennyi embernek így töredezik a hátsó rugó vége akkor tényleg valószínű. És mindig mind a kettő.Érdekes hogy nem csak az egyik,hogy sikerül ennek mindig párba törni? Lehet neked se akkor tört el,és kopogott a futóműved tőle? nekem nem voltak tünetei.Legalább is nem éreztem kopogást,stb.észre se vettem volna ha nem bontják meg a szervizbe.


gampetibor albumába van kép róla,látom ő is így járt,ott láttam,a képei között,itt láttam alul ahogy mennek a képek az albumokból. KB nekem is akkora volt letörve,talán egy nagyon kicsivel kevesebb.


hát igen nekem is eltört és az a pláne benne hogy ha nem akad fel a letört darab a rugótányéron és nem csörömpöl észre sem veszem

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 14:30


anubisz írta:
Koko13 írta: Hat eleg erdekes mert mindket vege le van torve. Meg jo multkor leszoritottak az utrol es elkaptam a hatso kerekkel egy jo kis katyut (el is tort a felnim) es szerintem akkor torhetett le az also fele (azt nem vettem eszre akkor) es par napja torhetett el a teteje (a darabja megvolt a felso lengokarban).


Csak azért kérdeztem,mert nekem úgy 1 éve,mikor torony csapágyat cseréltek akkor vették észre hogy mindkét hátsó rugóm végéből le van törve. Valahol olvastam itt hogy ez egy típus hiba. Ha meg ennyi embernek így töredezik a hátsó rugó vége akkor tényleg valószínű. És mindig mind a kettő.Érdekes hogy nem csak az egyik,hogy sikerül ennek mindig párba törni? Lehet neked se akkor tört el,és kopogott a futóműved tőle? nekem nem voltak tünetei.Legalább is nem éreztem kopogást,stb.észre se vettem volna ha nem bontják meg a szervizbe.


gampetibor albumába van kép róla,látom ő is így járt,ott láttam,a képei között,itt láttam alul ahogy mennek a képek az albumokból. KB nekem is akkora volt letörve,talán egy nagyon kicsivel kevesebb.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 14:25


Koko13 írta: Hat eleg erdekes mert mindket vege le van torve. Meg jo multkor leszoritottak az utrol es elkaptam a hatso kerekkel egy jo kis katyut (el is tort a felnim) es szerintem akkor torhetett le az also fele (azt nem vettem eszre akkor) es par napja torhetett el a teteje (a darabja megvolt a felso lengokarban).


Csak azért kérdeztem,mert nekem úgy 1 éve,mikor torony csapágyat cseréltek akkor vették észre hogy mindkét hátsó rugóm végéből le van törve. Valahol olvastam itt hogy ez egy típus hiba. Ha meg ennyi embernek így töredezik a hátsó rugó vége akkor tényleg valószínű. És mindig mind a kettő.Érdekes hogy nem csak az egyik,hogy sikerül ennek mindig párba törni? Lehet neked se akkor tört el,és kopogott a futóműved tőle? nekem nem voltak tünetei.Legalább is nem éreztem kopogást,stb.észre se vettem volna ha nem bontják meg a szervizbe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Koko13

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 14:02


Hat eleg erdekes mert mindket vege le van torve. Meg jo multkor leszoritottak az utrol es elkaptam a hatso kerekkel egy jo kis katyut (el is tort a felnim) es szerintem akkor torhetett le az also fele (azt nem vettem eszre akkor) es par napja torhetett el a teteje (a darabja megvolt a felso lengokarban).

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 13:54


Koko13 írta: Sziasztok!
A kivalo minosegu magyar utak sajnos megtettek hatasukat az en automon is. Sajnos eltort a bal hatso rugom (ezzel nem kis hatso futomukopogast okozva) ezert szeretnem megkerdezni, hogy nincs-e valakinek egy par gyari hatso rugoja egy 320D-hez mert szivesen megvennem. Surgos lenne!


amúgy hol tört el? középen? vagy csak alul a végéből egy darab?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Koko13

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 13:24


Sziasztok!
A kivalo minosegu magyar utak sajnos megtettek hatasukat az en automon is. Sajnos eltort a bal hatso rugom (ezzel nem kis hatso futomukopogast okozva) ezert szeretnem megkerdezni, hogy nincs-e valakinek egy par gyari hatso rugoja egy 320D-hez mert szivesen megvennem. Surgos lenne!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 23:09


pneurob írta: Kiváló minőségű magyar útjainkra sajnos a gyárilag beépített lengőkar szilent nem a legjobb megoldás. Optimális esetben kibír 4-5 évet, aztán csere. Van úgy, hogy a nem időben észrevett szilent megöli a lengőkart is, így aztán az is csere. Erre van kitalálva, kimondottan a Kelet-Európai utakra a Meyle Heavy Duty erősített szilentje, amivel az élettartam naqyjából megduplázható, nem dupla áron.
http://schmiedmann.hu/termek/l...ent_0.html


A gyári M-es (préselhető) 3030 Ft/db.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:11


pneurob írta: Kiváló minőségű magyar útjainkra sajnos a gyárilag beépített lengőkar szilent nem a legjobb megoldás. Optimális esetben kibír 4-5 évet, aztán csere. Van úgy, hogy a nem időben észrevett szilent megöli a lengőkart is, így aztán az is csere. Erre van kitalálva, kimondottan a Kelet-Európai utakra a Meyle Heavy Duty erősített szilentje, amivel az élettartam naqyjából megduplázható, nem dupla áron.
http://schmiedmann.hu/termek/l...ent_0.html


És fizetjük az útadót.......



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:04


Kiváló minőségű magyar útjainkra sajnos a gyárilag beépített lengőkar szilent nem a legjobb megoldás. Optimális esetben kibír 4-5 évet, aztán csere. Van úgy, hogy a nem időben észrevett szilent megöli a lengőkart is, így aztán az is csere. Erre van kitalálva, kimondottan a Kelet-Európai utakra a Meyle Heavy Duty erősített szilentje, amivel az élettartam naqyjából megduplázható, nem dupla áron.
http://schmiedmann.hu/termek/l...ent_0.html


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 20:33


seta írta:
Burns írta:
zoliika írta:
Burns írta:
hil írta:
seta írta:
SirToma írta:
hil írta:
seta írta:

Itt a 6-os elem. Miután a régieket levettük, mindkettő gumi részét elvágtam kiváncsiság képpen. A jobb oldali csont száraz volt bellül is, de a bal oldaliban olaj volt a gumiban (tutira nem víz v egyéb külsőleg odakerült foyadék...)


Abban olaj van?



Szerintem nincs....


vegyél egy újat, és vágd szét


Azért kérdeztem, mert nem tudtam, de nem is gondoltam volna....
Köszi!



Hasonló állagú olaj van benne, mint a fékfolyadék. Hidrocsapágynak is hívják.


ÁhaÉs ezt szét kell szedni megnézni vagy ha "megrángatod " kiderül?Toronycsapágy nem lehet akkor vagy a gátló?Egyébként múltkor rongyá lett vizsgálva a futómű és jó volt minden

Ennek a 6-os elemnek mi a neve hivatalosan?huf -ba mennyi?


Ha ezt így (kép) szétszeded, akkor már nem rakod vissza
Ha "ronggyá" vizsgálták a futóművet, akkor biztos látta volna az illető aki vizsgálta, hogy rossz.
Lengőkarszilent Az ára kb. 18E


De ha ügyes vagy, elég csak a belsejét kicserélni, a külső részét nemkell. Így lényegesen olcsóbb..


Köszi mindenkinek!